- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: PiterCC w 05 Stycznia 2017, 17:59:01
-
Zauważyłem że coś nie gra formując skład ST45 z tymi wagonami, dając na każdy 100 palet. Pociąg ruszał strasznie powoli, dużo ciężej niż by to wynikało z jego brutta.
Z tego co jest wyświetlane w Rainsted, ładunkiem tego wagonu są palety, a wpisując cyfrę w okienku, wpisujemy liczbę sztuk przewożonych w wagonie. Rainsted (czy tam exe) podczas sumowania masy składu, przelicza 1 szt. palety jako 68 kg.
Zrobiłem więc test porównawczy na TD. Wynikło z niego, iż rozruch składu EP07 + 20 wagonów 426S z ładunkiem 40 szt. palet w każdym [zał.1], był niemal identyczny jak składu EP07 + 20 wagonów EAOS z ładunkiem 40 ton węgla w każdym [zał.2]. W którymś miejscu jest więc błąd.
-
Fiz mówi, że jednostką jest tona.
Load: MaxLoad=50 LoadQ=tonnes LoadAccepted=palety LoadSpeed=0.1 UnLoadSpeed=0.1
Cała funkcja licząca masę ładunku:
function T_MoverParameters.ComputeMass: real;
var M:real;
begin
if Load>0 then
begin //zakładamy, że ładunek jest pisany małymi literami
if LoadQuantity='tonns' then
M:=Load*1000
else if (LoadType='passengers') then
M:=Load*80
else if LoadType='luggage' then
M:=Load*100
else if LoadType='cars' then
M:=Load*800
else if LoadType='containers' then
M:=Load*8000
else if LoadType='transformers' then
M:=Load*50000
else
M:=Load*1000;
end
else
M:=0;
{Ra: na razie tak, ale nie wszędzie masy wirujące się wliczają}
ComputeMass:=Mass+M+Mred;
end;
Nie wiem skąd Rainsted bierze te dane.
-
A ja myślę, że w fiz jest literówka ;)
-
No to poprawiamy. :) Rev. 1626. Rainsted podaje już tony. Zamykam.