- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: MaciejM w 19 Grudnia 2016, 20:22:11

Tytuł: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 19 Grudnia 2016, 20:22:11
http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-l053_calkowo_zima.7z   1.64 MB

Zimowa wersja scenerii "Linia053_Całkowo", czyli połączone scenerie "Linia053" i "Całkowo" wraz ze stacją Dębica Towarowa i odcinkiem Wiliś - Rafineria. Wszystko robione notatnikiem - brak dostępu do 3ds'a, a nie lubię siedzieć i nic nie robić. Oczywiście zmienione będą tekstury terenu, torowiska, dachów, roślinności, zmieniłem tekstury niektórych peronów, dróg. Może uda się dodać modele zasp na peronach, coś jeszcze?

Oczywiście nie wszystko jeszcze zostało zrobione. Scenariusza nie ma tam żadnego, tylko uruchamiamy i patrzymy. Naciskając klawisz 1 (na klawiaturze nienumerycznej) przenosi nas do Sandomierza. Wypakowujemy jak zwykły dodatek, niczego nie nadpisuje.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 19 Grudnia 2016, 21:08:19
Prezentuje się nieźle, tylko te tekstury są okropne. Ściana lasu lepiej by wyglądała bez tej przezroczystości.


Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 19 Grudnia 2016, 22:42:03
Tak, po prostu podmieniając "masowo" i musiałem coś przeoczyć. Tutaj tex peronu zmienię na "ziemię" czy coś pasującego. I ta ściana lasu też nie pasuje, w zasadzie to nigdzie ona nie pasuje bo jest właśnie przezroczysta, używać będę drugiej, "pełnej".
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: loko w 19 Grudnia 2016, 23:55:54
coś jeszcze?
Nie wiem na ile i jak pozwolą istniejące możliwości, ale np. jakieś oblodzenia, sople lodu? I dalej idąc tym tokiem myślenia, do głowy przychodzi mi oblodzenie sieci trakcyjnej i tym samym skoki i zaniki napięcia co z kolei rodzi pomysły na nowe i/lub urozmaicone scenariusze ;-)
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 20 Grudnia 2016, 02:18:55
Chyba jest lepiej? Teksturę zmieniam notatnikiem, także na razie zmieniłem tex jednego fragmentu peronu.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 20 Grudnia 2016, 06:41:24
Plotki przeciwsniezne wzdluz szlaku. Dawniej takie staly przy torach gdzie przewiewy byly z pola na pole.

  Dodano: 20 Grudnia 2016, 06:41:51
Q udostepnij nam ten plug.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 20 Grudnia 2016, 07:59:27
Epek, to Seba robi pług.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 20 Grudnia 2016, 12:46:48
No własnie, chyba w scenery/przytorowe jest model plotu przeciwsnieznego. Mysle ze najwyzszy czas go uzyc.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: HTD w 20 Grudnia 2016, 19:21:21
Tekstury zimowe chyba są niepotrzebne, są w paczce 15.04+16.08 (a pewnie i nawet wcześniejszych). W każdym razie pokazywały się u mnie te same daty plików.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 20 Grudnia 2016, 19:28:39
Dorzuciłem, bo ludzie różne paczki mają. Przy testach zbędne pliki się usunie.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 20 Grudnia 2016, 19:30:57
Queued tez zrobil plug ale go nie wydal.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Pierog_SU42 w 20 Grudnia 2016, 20:03:13
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,17369.msg416408.html#msg416408 moje zdjęcia na tex śniegu i nie tylko z tamtego roku może się na coś nadadzą. Seba też coś kombinował z pługiem ale też coś ucichło.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 22 Grudnia 2016, 00:06:29
http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-l053_calkowo_zima.7z   7.52 MB

Najwięcej zmian na odcinku Sandomierz - Turów. Polecam wsiąść w skład z EP08 w Rudawie i tam sobie pooglądać, bo tak jak jest to w Rudawie to będzie wszędzie :) W takim "stylu" właśnie: Sand. - Dębica: pozmieniane tablice stacyjne (nowe modele i tekstury), zaspy na peronach (model @Transkei), dodam sporo billboardów (w szczególności przy stacjach), pousuwam ludzików w letnich strojach. Jeszcze nie wszystkie tex wymienione na zimowe, ale prawie kończę.
Cytuj
No własnie, chyba w scenery/przytorowe jest model plotu przeciwsnieznego. Mysle ze najwyzszy czas go uzyc.
Nie zlokalizowano. Wskażcie gdzie on jest to powstawiam.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Stele w 22 Grudnia 2016, 00:30:37
\scenery\kolejowe\plot_przeciwsniezny.incAle to ustawione na kupie do składowania. Jeszcze jeden starszy, rozstawiony gdzieś był mogę przysiąc.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 22 Grudnia 2016, 00:32:40
No był, był pod lokalizacją scenery/wiejskie/plotek.inc bo nawet go używałem w Mostach (sprawdziłem ścieżki plików w SCM i jest tego tam sporo), a teraz ani w paczce ani w Mostach tego nie mogę znaleźć.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Stele w 22 Grudnia 2016, 01:21:53
Na repo ani śladu po nim w tej lokalizacji. Dodaj i najlepiej przesuń do przytorowych.
Inc, t3d i tex w dds. Tga nie mam. Model jest @Mytnika.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 24 Grudnia 2016, 02:43:57
http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-l053_calkowo_zima.7z

Można sobie pojeździć. Zmiany jak na razie tylko na odcinku Rudawa - Turów i te dwie stacje będą takimi "wzorcami" czyli to co mamy na nich będzie zastosowane na reszcie stacji na odcinku Sandomierz - Dębica. Rudawa w zasadzie ukończona. Uruchamiamy EP08 w Rudawie i czekamy 10s na semafor.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 24 Grudnia 2016, 17:32:12
Az się prosi o stosowanie tego plugu. Co z tym plugiem wie ktoś?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Pierog_SU42 w 27 Grudnia 2016, 23:34:58
Jeśli chodzi o pług to Seba ma model gotowy tylko czeka na teksture, która kiśnie u @fujiego.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: loko w 02 Stycznia 2017, 12:47:42
Jako, że sypnęło śniegiem w okolicach w których aktualnie przebywam, chciałbym zapytać, czy przydałyby się jakieś zdjęcia konkretnych obiektów na potrzeby scenerii zimowej?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 07 Stycznia 2017, 00:36:23
Jeżeli chodzi o konkretne obiekty to nie mam nic na oku, ale oczywiście materiały się nie zmarnują. W załączniku przedstawiam delikatną zmianę jednego z modeli wiaduktu (slimson/wiatukt4.inc).

http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-l053_calkowo_zima_06012017.7z   7.65 MB - można się przejechać EN57-608 z Rudawy do Psiego Pola (semafory i droga podane zaraz po uruchomieniu symulacji). Na tym odcinku najwięcej zmian, głównie w obrębie stacji.

Doszły różne billboardy, jeden bardzo aktualny :)
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: wołodyjowskiIC w 27 Stycznia 2017, 13:24:32
Masz może zamiar dać na tą scenerię zmodernizowane perony twojego autorstwa?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 27 Stycznia 2017, 14:04:42
Nie za bardzo widzę, gdzie mógłbym te perony dać. Nie mam też możliwości zaawansowanej edycji terenu, bo pracuję tylko w Notatniku.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 27 Lutego 2017, 23:38:37
Witam po miesiącu. Oddaję do oceny odcinek Dębica - Rudawa wraz z odnogą Dębica Os. - Dębica Tow. - podg. Karpikowik. Polecam przejrzeć scenerię zarówno w dzień jak i w nocy (noc można ustawić w pliku SCN zmieniając godzinę w linii 15 pliku SCN, pierwsza wartość). Zmiany jak zwykle: zmienione TEX peronów, dodane płyty przejazdowe, latarnie, billboardy, skromne zmiany w ustawieniach semaforów i wskaźników (skrajnia), wiaty peronowe, tablice, niektóre przejazdy drogowe. Polecam przejrzeć. Niedługo przedstawię cały odcinek Sandomierz - Dębica, potem skupię się na odcinku drugim - Sandomierz-Macierzewo wraz z odnogą Wilis - Rafineria.

http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-l053_calkowo_zima_27022017.7z   10.02 MB




Witam ponownie,
w ostatni dzień zimy oddaję do oceny scenerię - odcinek Dębica Os. - Sandomierz, czyli cała Linia053, część zasadnicza scenerii. Scenariusza nie ma żadnego wstawionego. Dalszy odcinek (Sandomierz - Macierzewo) planowany jest do zrobienia w następnej kolejności. Trzeba posiadać TEN (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28875.0.html) model, ponadto wskaźniki by @Łapek.

http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-l053_calkowo_zima_2017-03-20.7z   9.79 MB
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: bumer w 20 Marca 2017, 16:32:23
Te ściany lasu ogólnie są nieproporcjonalne do reszty infrastruktury więc warto z nich zrezygnować. Macius5991 masz w planach też tuningować tę scenerię w letniej porze roku ?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: youBy w 20 Marca 2017, 18:05:15
Czy będziesz też sprawdzać/korygować drogi hamowania dla semaforów i wskaźników?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 20 Marca 2017, 22:58:39
Wskaźniki posprawdzam i w razie potrzeb skoryguję, ale semaforów i tarcz wolę nie ruszać - z poziomu notatnika zmiana pozycji semafora wraz ze zmianą pozycji SHP, eventów _sem_info czy _shp, tarcz ostrzegawczych i wskaźnków W11... w Notatniku to byłaby męczarnia. Wskaźniki (W8, W16, W5) jestem w stanie sprawnie przeliczyć i je przestawić.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: youBy w 22 Marca 2017, 17:36:20
Najlepszy przykład to wjazd do po Tumlin od strony Swoszowic - najpierw jest W16, potem W8, potem W9 od ograniczenia, a W4 jest jeszcze 200 metrów dalej na końcu peronu.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 22 Marca 2017, 17:54:29
Tak, absurd ustawienia wskaźników z tego miejsca dostrzegłem już jakiś czas temu. Pozycję wskaźników pozmieniam, ale semaforów i tarcz ruszać nie będę.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 13 Września 2017, 02:01:59
Witam po pół roku. http://eu07.pl/userfiles/8463/bugs-l053_calkowo_zima_13wrz2017.7z   13.98 MB

Wymagane:
M17.07
http://eu07.pl/pobierz/post/wagony-rs-i-sgs
http://eu07.pl/userfiles/24150/test-zestaw_tablic_4.7z
http://eu07.pl/userfiles/21206/nastawnie_dwie.7z

Dla pełnych wrażeń graficznych zalecam usunąć zaremowane w SCN dwa wpisy (trawa i drzewa) - ja to mam zaremowane żeby się szybciej wczytywało. Już tam jakiś scenariusz zacząłem na EP07-442 tworzyć, można włączyć i się przejechać z Dębicy do Psiego Pola (radia jeszcze nie ma, nie ma ujętego przystanku Dębica Osiedle w rozkładzie, powoli ogarniam).

Standard tego scenariusza będzie "taki jak zwykle" - dużo losowych zdarzeń, rozkład oparty o W4, jakieś wygaśnięcia semafora z propability rzędu 0.01, jazda na Sz, jazda po lewym, odkryłem ostatnio świetny i prosty mechanizm randomdelay... Będzie wesoło.

Po wrzuceniu paczki do M17.07 proszę o plik errors.txt. Ale chyba braków nie ma. Nic nie nadpisuje.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 13 Września 2017, 10:58:01
Nastawni ze Świnoujścia nie ma w paczce moich nastawni, bo miałem problemy z dachem. Musisz ją dołączyć do paczki.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: loko w 13 Września 2017, 11:36:04
Plik errors w załączniku oraz pliki po częściowym prześwietleniu narzędziami Excelowymi.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 13 Września 2017, 12:36:58
Te pliki mogę bez strachu wrzucić do paczki? Jakie zmiany tam zaszły? Z braków widzę jedynie to:
Cytuj
Texture file missing: "linia053\zerniki_nast"
Texture file missing: "peronowe\#krawedz_zolty"
Texture missing już uzupełniłem. Z kolei peronowe\#krawedz_zolty - ktoś w paczce zmienił nazwę tekstury peronowe/#krawedz_zolty na krawedz_zolty (bez #) i nie znajduje poprawnego pliku. Dlaczego # zostało usunięte? Nowe Exe już tego nie potrzebuje?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Kermit w 13 Września 2017, 15:33:31
1. Debica Osiedle az sie prosi o nowe wiaty pomodernowe. Szkoda ze nie mamy zejsc z peronow.
2. Ta czcionka na tablicach jest taka meh, ale ze juz sa zrobione to sie nie czepiam. :P
3. Sa latarnie i wiaty to mozna dosmerfowac do nich te tabliczki z numerami torow. [sa montowane od boku]
4. W sumie to jedyne co to brakuje tylko nowych slupkow hekto, tylko je trzebaby wygenerowac na te rainstedowe zeby latwo podmienic.
5. Ewentualnie jeszcze moznaby przylepic do ktorychs budynkow na stacjach towarowych tabliczki z punktem handlowym albo ekspedycja towarowa.

BTW: Strasznie bezsensownie zaladowany jest ten kontenerowiec z traxxem. :P
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 13 Września 2017, 16:55:16
Zapomniałem o tych wiatach, już dodane ;) Jeżeli skład kontenerowca się nie podoba to poproszę coś ładniejszego (gotowy wpis SCN), tak wstawiłem jedynie prowizorycznie żeby tylko coś było wstawione.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 13 Września 2017, 17:59:15
Blad jak u kolegi RA. Krawedzie peronow biale i nieoteksturowane. Przykład Deb Osiedle.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Września 2017, 19:00:47
Z kolei peronowe\#krawedz_zolty - ktoś w paczce zmienił nazwę tekstury peronowe/#krawedz_zolty na krawedz_zolty (bez #) i nie znajduje poprawnego pliku. Dlaczego # zostało usunięte? Nowe Exe już tego nie potrzebuje?
Moim zdaniem filtrowanie anizotropowe załatwia problem i można linię filtrować ze znośnym efektem. Jak się nie zgadzasz, to zamiast płotka w teksturze, dajesz go po dwukropku we wpisie tekstury.

Z tablicami relacyjnymi co na czacie pytałem się podłamałem. Jest na forum, jest na wiki. Sam to robiłem i od razu opisałem w dokumentacji. :(

Mam na dysku kilkaset tekstur drzew zimowych. Tak, dopiero teraz je znalazłem. Przygotowywać do wydania, czy i tak nie chcesz nic tu zmieniać i się nie spieszyć?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 13 Września 2017, 19:25:01
Nawet nie mam takiego pliku #krawedz_zolty. Mam plik dds o nazwie krawedz_zolty.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Września 2017, 21:03:58
Paczka nadpisuje pliki gora_sniegu.inc, zima/pole.tga.
Stonka IC w Dębicy nie widzi swojego W4. Ciągnie pod semafor.
Perony w Dębicy mają bok mapowany górą.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 13 Września 2017, 21:40:34
Cytuj
Mam na dysku kilkaset tekstur drzew zimowych. Tak, dopiero teraz je znalazłem. Przygotowywać do wydania, czy i tak nie chcesz nic tu zmieniać i się nie spieszyć?
Możesz z tego złożyć paczkę tekstur i wrzucić do testu, zobaczę co tam mamy i coś wykorzystam. Bo tutaj jadę na dosłownie kilku zimowych teksturach...

Bok mapowany górą jest w wielu miejscach, ja pracuję tylko w notatniku i tylko zmieniałem tekstury wpisem. Z poziomu notatnika nic więcej nie wycisnę. Stonka już W4 widzi, pozmieniałem. Docelowo nasz skład będzie sterowalny przez AI, rozkład aktywny.

Mam problem, bo w Turowie mimo że skład widzi S1 to i tak podaje odjazd i rusza. Ponadto nie chce otworzyć drzwi :(
include ip/pkp/w4n.inc Turow#1 -5377.87 0.0 21979.6 90.0 1 2 end
include ip/pkp/w4n.inc Turow#2 -5527.87 0.0 21985.6 90.0 2 1 end
#1 otwiera na prawo, #2 otwiera na lewo, w obu przypadkach mają oczekiwać na podanie zezwalającego na semaforze. Czy te wpisy są poprawne? Niestety opis w INC jest nieprecyzyjny. Ktoś mi naprawi?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Września 2017, 21:43:18
W tym wpisie nawet nie ma p8 i p9 odpowiadających za zachowanie.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 13 Września 2017, 21:47:58
Tak ma byc, iz duzo modeli jest wstawianych poprzez node...model, a nie przez *.inc?
Zdaje mi sie, ze kiedys bylo zalecenie, iz ma byc *.inc (przy ktores paczce calosciowej bylo to zmieniane narzedziem Szczawika).
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 13 Września 2017, 22:09:42
Ja zamienialem #, a nie usuwalem, bo byly biale plyty. W obecnych exe # musi byc na koncu w formacie nazwapliku.tga:#

A wiec po nazwie dwukropek i znaczek informujacy co exe ma z tekstura zrobic.

W ktorym pliku brakuje :#?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Transkei w 13 Września 2017, 22:21:31
Mam problem, bo w Turowie mimo że skład widzi S1 to i tak podaje odjazd i rusza. Ponadto nie chce otworzyć drzwi :(
include ip/pkp/w4n.inc Turow#1 -5377.87 0.0 21979.6 90.0 1 2 end
include ip/pkp/w4n.inc Turow#2 -5527.87 0.0 21985.6 90.0 2 1 end
#1 otwiera na prawo, #2 otwiera na lewo, w obu przypadkach mają oczekiwać na podanie zezwalającego na semaforze. Czy te wpisy są poprawne? Niestety opis w INC jest nieprecyzyjny. Ktoś mi naprawi?
Wszystkie W4 na L053 są wpisane po staremu, czyli nie będą prawidłowo działać. Aktualnie zasada jest następująca: po trzech współrzędnych powinny być trzy kąty, następnie liczba 1 lub 2 - 1 wpisujemy, gdy W4 jest na stacji z semaforami, 2 na przystanku bez semaforów; dalej długość peronu zaokrąglona do dziesiątek metrów + cyfra oznaczająca stronę otwarcia drzwi (czyli dla peronu o długości 300 metrów po lewej wpisujemy 301).
Dla Turowa powinno być mniej więcej tak:
include ip/pkp/w4n.inc Turow#1 -5377.87 0.0 21979.6 90.0 0 0 1 252 end
include ip/pkp/w4n.inc Turow#2 -5527.87 0.0 21985.6 90.0 0 0 1 251 end
Nie wiem jaką długość ma peron w Turowie, w powyższym przykładzie przyjąłem 250 metrów.
A tak w ogóle to mam plany odnośnie scenariuszy na L053 - aktualnie przygotowuję sobie infrastrukturę i poprawiam między innymi wpisy W4.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 13 Września 2017, 23:09:44
Dzięki, wreszcie to zrozumiałem. Całej scenerii nie poprawię, ale tylko te W4 których używam. Dzięki.

Tak ma byc, iz duzo modeli jest wstawianych poprzez node...model, a nie przez *.inc?
Zdaje mi sie, ze kiedys bylo zalecenie, iz ma byc *.inc (przy ktores paczce calosciowej bylo to zmieniane narzedziem Szczawika).
Tak wstawiałem bo było mi tak wygodniej, jak wspomniałem pracuję w Notepad++. Czy jest to duży błąd? Jak to wpływa na symulację?

Edit.: oczywiście wpis W4 teraz działa świetnie: AI czeka do podania semafora mimo że minął czas rozkładowego odjazdu.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: loko w 14 Września 2017, 00:32:30
Te pliki mogę bez strachu wrzucić do paczki? Jakie zmiany tam zaszły?
Śmiało. W wiadukt4_zima.t3d usunięte Sub modele a w pozostałych dwóch zdegenerowane trójkąty. Ponadto jeśli rozmawiamy o pojazdach, to może zamienimy tą SM42-099 na wóz z ogrzewaniem składu albo zaraz za stonką zdefektowany elektrowóz?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 14 Września 2017, 10:49:04
Tak ma byc, iz duzo modeli jest wstawianych poprzez node...model, a nie przez *.inc?
Zdaje mi sie, ze kiedys bylo zalecenie, iz ma byc *.inc (przy ktores paczce calosciowej bylo to zmieniane narzedziem Szczawika).
Tak wstawiałem bo było mi tak wygodniej, jak wspomniałem pracuję w Notepad++. Czy jest to duży błąd? Jak to wpływa na symulację?
Na symulacje to nie ma wplywu. Jedynie psuje konwencje (jesli taka byla). Nawiasem mowiac, w zasadzie, jesli pracujesz w notatniku, to takze nie ma znaczenia, czy node model czy include.
Ktos obeznany musialby przyjrzec sie tym brakujacym animowanych submodeli wypisanych przez loko.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: mmijagi3 w 26 Stycznia 2019, 13:43:53
Czy można poprosić o aktualizację linków do pobrania scenerii ?
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 26 Stycznia 2019, 14:13:02
Usunąłem podczas czyszczenia z niepotrzebnych plików, poszukam i się odezwę.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: ESK8 w 26 Stycznia 2019, 15:45:56
Czy chodzi o to? Powinno działać. Pozdrawiam.

https://eu07.pl/userfiles/24915/test-l053_calkowo_zima.7z
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: piotrln w 27 Stycznia 2019, 01:05:26
W Sandomierzu brak wyjazdu na Wiliś
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 31 Stycznia 2019, 11:53:55
Przydało by się podmienić Sis_v2 na v3, bo rainsted prosi o poprawę pojazdu.
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: Menda Społeczna w 10 Stycznia 2020, 22:52:28
Koncepcja zimowej "pięćdziesiątki trójki" jest dość fajna, aczkolwiek szkoda że nie ma tu scenariuszy. Może ktoś kiedyś to odkopie i zrobi jakiś scenariusz...
Tytuł: Odp: Linia053_Całkowo_zima
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 11 Stycznia 2020, 00:05:44
Myślę, że w momencie gdy już mamy automatyczną zmianę tekstur na zimowe to ten dodatek traci sens.

Zamykam.