- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: zbych w 14 Kwietnia 2005, 19:05:42
-
Witam!!!
mam pytanie od jakich wpisów zalezy wyświetlanie tekstur częsci taboru- w Symku..
Przykład:.. sceneria ;;"Dyzurny Ruchu" po uruchomieniu mam wszystkie białe sprzęgi i taki wpis w LOG:
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
Failed
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
mimo że mam te pliki sprzęgu w katalogu textures/ tabor/#sprzeg.tga w katalogu głównym symka... tu akurat..220204..?
Co trzeba zmienic, lub gdzie skopiowac w/w plik zeby wyswietlał się w scenerii???
Pozdrawiam!!..
-
Dziwne.. Wiesz, miałem ten sam problem, ale z brutto packiem, bo nie wypakowałem rzeczy do folderu z teksturami. Na to wygląda, ze nie masz pliku #sprzeg.tga. Musisz wejśc w textures\tabor, skopiować plik sprzeg.tga, wkleić i zmienić nazwę kopii na #sprzeg.tga. Mam nadzieję, ze to pomoże.
EDIT: nie pomogło ? ja mam 220204 (bez patcha) i wszystko działa, więc to nie jest tego wina. W innym katalogu mam znowu 220604, 160704 a sprzęgi są normalne. Nie wiem co jest tego przyczyną.
-
Jak pisałem wyżej w katalogu textures/tabor mam plik-- "#sprzeg.tga"jednak nie wyswietla się w scenerii symka.
Czy w ogole w Symku220224.. texstury sprzegw są wyswietlane bo ja ma m białe??? i nie mogę ich zmienic..
Pozdrowienia
-
U mnie w wersji 220204 (w innych zresztą też) sprzęgi są wyświetlane poprawnie. Nigdy nie miałem z tym problemów. Może plik #sprzeg.tga jest uszkodzony?? Spróbuj otworzyć ten plik w jakimś programie do edycji grafiki .
-
plikjest dobry gdy otwieram go w Jrfan View wszystko jest OK wyswietlwją mi sie kolorowe czesci sprzęgu!!
Co oznacza w LOG wpis
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
w kazdym razie nie moge go wyswietlic w scenerii i sprzeg jest nadal biały?
i co na to poradzic???
-
Co oznacza w LOG wpis
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
W modelu dynamic/PKP/1xxa/1xxa.t3d znajduje sie wpis:
Map: tabor/none
.
Myślę, że powinno być po porostu "Map: none" - czyli brak textury, a tak program szuka nieistniejącego pliku "none.bmp" w textures/tabor. Ale to nie wpływa w żaden spsób na wyświetlanie textur.
-
Udało mi się znalezć przyczynę!!!
Moze zaciekawi to tych ktorzy mieli podobny problem w sumie błachy ale mało estetyczny wagony z białymi "ogonami"..
Po prostu plik >># sprzeg. tga w symku 22 0204 jest inny niz w najnowszym 1xxa ktore kopiowałem z trasy Transylwania"". i program wywalał;
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
Failed. ... mimo ze ten plik był w folderze text/ tabor???
Ponownie zmieniłem na stary z instalatora 220204 i wszystko wrociło do normy i jest OK>>.
Dzieki wszystkim za pomoc
Pozdrawiam..Do miłego!!!