- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Stele w 08 Października 2016, 16:33:58
-
W pierwszej kolejności należy mieć zainstalowany patch 16.08 lub paczkę "wnętrza dla 4e". Testujemy na exe 480 lub nowszym. Patch ma w sobie 481. Potem wypakowujemy załącznik i nadpisujemy pliki.
Figurka jest dodana do wnętrza 4e_2 czyli pojazdów 4e/4e-zez, 4e/4e-ep, 4e/4e-ep-zez.
16:41 nowa paczka. Była zła struktura katalogowa.
-
Działa bez zarzutu, mech poprawnie teleportuje się między kabinami. P.S. Ładny model :D
-
A tekstura z jakiegoś /posers nie nadawała się? Rozumiem, że model roboczy i nie będzie nam pokazywał środkowego palca? ;)
-
To taka inna forma apelu o zdjęcia. ;)
-
Wczoraj na szybko dla potrzeb własnych dodałem mechanikowi prowizorycznie ludzką twarz:)
-
Źródło tego pana i jego oryginalna tekstura.
http://www.cadnav.com/3d-models/model-22904.html
Finalnie dam raczej jakiś model w koszuli/garniaku. z tej serii.
Ale na fejsbuka to nie musiało iść...
-
Myślałem, że mechanik pokazuje palec pozdrawiający wszystkich mikoli :D.
-
Pozdrawia głównie pracowników PKP, nieraczących użyczyć wizerunku, panie stażysto. ;)
-
Moja postać już jest w MaSzynie :D. Stoi na peronie w żółtej koszulce :D.
-
Wiem, ale może również siedzieć w firmowym mundurku za kieratem. ;)
-
Albo w podkoszulku :)
-
To z fejsa mojego, weź sobie jakieś w miarę zdjęcie na model :).
-
Trzy zdjęcia T-pose. Przód, bok, tył. A twojego facebooka to nawet znaleźć nie umiem.
-
A gdzie fajka i wąs ? :)
-
Nie ma na forum opisu jak to zrobić, to dopiszę tu.
Jest to jako "lampka" w modelu lowpoly wnętrza. Wyświetla się gdy dana kabina ma aktywną obsadę. Do modelu lowpoly kabiny wstawiamy obiekt o nazwie mechanik1_on (kab a) mechanik2_on (kab b). Opcjonalnie można dać wersję _off ze złożonym fotelem w kabinie nieaktywnej przykładowo.