- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Wokulski w 16 Lutego 2016, 14:02:22

Tytuł: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 16 Lutego 2016, 14:02:22
Hej, cześć i czołem. Po rozmowie przeprowadzonej z autorem scenariusza, czyli @Mati_An doszliśmy do wspólnego wniosku, żeby przerzucić z Archiwum TD do Na warsztacie scenariusz towarowy na Linii053 z Całkowem + nowy kawałek trasy, stworzony przez Mateusza@Bohuna. Jako, że nie miałem czasu na pełne testy, wrzucam Wam do testów "coś nowego". Udało mi się tylko odpalić symulację, aby sprawdzić, czy nie wywala w trakcie ładowania. Na szczęście nie ma kłopotów, wszystko działa. Generują się pliki errors.txt. Proszę potraktować poważnie i zwrócić uwagę na całokształt, bo Mateusz włożył dość sporo pracy w ten dodatek. Wszelkie błędy piszemy w tym wątku. Jako, że minęło już 2 lata od stworzenia, dla pewności proszę odptaszkować opcję "łamanie pantografu" oraz "zasilanie pantografów".Chyba, że znajdą się osoby chętne to można przetestować z włączonym łamaniem i zasilaniem.
Cytuj
Przedstawiam Wam mój scenariusz towarowy na zmodyfikowanej trasie Dębica - Sadomierz - Całkowo - Macierzewo, dodatkowo powiększonej o odcinek Macierzewo - Bronowiec KWK - Bohunowo Port. Ze względu na wielkość scenerii (ok 160 km) i czas trwania symulacji (4,5h) całośc została podzielona na 3 części. Pierwsza część obejmuje odcinek Dębica - Rudawa i podczas niej najpierw jedziemy luzem ze stacji towarowej do osobowej, gdzie czeka na nas ciężkie brutto z tłuczniem (masa 4000T). Odcinek ten zawiera zdarzenia losowe, więc nie jest powiedziane, że do Rudawy dojedziemy zgodnie z rozkładem. Część druga obejmuje odcinek Rudawa - Sandomierz - Całkowo - Biedrzychów, czyli mieszankę linii dwutorowej z krętą jednotorówką. Stacje w Całkowie i w Paszkach Wielkich zostały odpowiednio wydłużone, aby przyjąć tak długi skład (620 m), dodatkowo stacja w Macierzewie została ominięta przy pomocy łącznicy, aby nie trzeba było zmieniać tam czoła. Część trzecia, obejmująca odcinek Biedrzychów - Bronowiec KWK - Bohunowo Port, to ponownie dwutorowa magistrala, na której mijamy trochę pociągów. Po przyjeździe do Bronowca KWK odpinamy się do składu z tłuczniem i manewrujemy do pełnych węglarek, których celem jest port w Bohunowie. Podczas jazdy należy zwrócić uwagę na miejsce opuszczania pantografów, a także na prędkość szlakową 30 km/h na ostatnim etapie jazdy. Po dojeździe do portu misja jest zakończona.

Dodatkowe uwagi:
- ze względu na dużą liczbę pociągów na odcinkach Swoszowice - Turów i Grotowice Małe - Bronowiec KWK mogą (choć nie muszą) zdarzać się wyłączenia podstacji z powodu zbyt dużego jednoczesnego poboru prądu
- na wyżej wymienionych odcinkach została zamontowana zmodernizowana 3-stawna SBL działająca w oparciu o odcinki izolowane, dzięki temu zdecydowanie lepiej wygląda jej działanie
- na łącznicy omijającej Macierzewo nachylenie toru wynosi 6 promili, mimo dużej masy składu nie powinno być problemu z przejazdem (prędkość rzędu 35-40 km/h)
- rozruch pociągu należy przeprowadzać prądem o natężeniu max 350 amperów, przy większych wartościach istnieje zagrożenie rozerwania składu

Życzę przyjemnej jazdy
Mateusz "Mati_An" Kusina

Link do paczki --> http://eu07.pl/userfiles/1064/l053_calkowo_misja_brutto_dds.7z

PS. W wolnej chwili postaram się poprawiać znalezione błędy. Z góry dzięki za pomoc i testy. JOŁ.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 16 Lutego 2016, 15:45:59
Dzisiaj lub najpóźniej jutro poprawię błędy generowane w pliku errors.txt. Z tego co widziałem przeglądając pliki, to mogą wystąpić problemy z "kijkami" od kozłów oporowych (gdzieniegdzie mogą się nie wyświetlać). Oczywiście to też poprawię.

EDIT: W załączniku poprawki błędów logowanych w errors.txt. Paczkę wypakować do głównego folderu Symulatora. Ponadto proszę pobrać plik apart1.inc i skopiować do folderu scenery/pm/ i zamienić istniejący plik w tym folderze. Po ściągnięciu poprawek jedynymi błędami logowanymi w errors.txt powinno być:
Cytuj
Missed texture: textures\bohun\b_sowy_t.
Missed texture: textures\textures\forest01old.
Bad event: "przeszkadzajka24" ignored in multiple "biedrzychow_it2:free"!
Tych dwóch tekstur nie ma w paczce, więc na razie tego nie ruszałem, a w eventach nie grzebię.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ark21 w 17 Lutego 2016, 22:43:32
Gratuluję autorowi i testerom, kawał dobrej roboty! Przepiękne jeziora. Przejechałem trzy części z włączonymi opcjami łamania oraz zasilania pantografów - nigdzie nie wywaliło WS, pantografy całe. Z drobnych błędów rzuciły mi się w oczy:
Załączam pliki errors. Plik nie generuje się dla części 1. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 17 Lutego 2016, 23:35:01
Cytuj
w Swoszowicach, po ok. 2-3 minutach od podania, wygasza się sygnał zastępczy przed przejechaniem obok (screen 1),
Dokładnie po 90 sekundach, tak działa Sz. Taki test na znajomość szlaku, ponieważ mamy tam teraz SBL i inaczej należy się zachować przy wyjeździe na Sz :)
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: jochand w 18 Lutego 2016, 12:33:17
Part- 3, przejezdny, WS trzyma, pantografy cale. Jedna uwaga, w KWK Bohun zawiesil sie dzwiek "mozna luzowac".
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 19 Lutego 2016, 20:00:38
Part1 - przejezdny. Sprawdzałem tylko i wyłącznie pod względem przejezdności i eventów. W errorsach tylko błędne skalowanie ślizgu pantografu oraz info, że podstacja nie dała rady na 1 sekundę. Niżej taśma poglądowa (bez hamowania kontrolnego po wyjeździe z Dębicy Towarowej oraz po wyjeździe z Dębicy Osobowej).
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: PiterCC w 19 Lutego 2016, 23:33:37
Part2:
- na łuku za Żernikami w ograniczeniu wpisane jest 49
-w Sandomierzu ten wyjazd jest później niż w teoretycznie rozkładzie, czy to zdarzenie losowe, czy te obydwa składy towarowe mają pierwszeństwo?
-czy te szare ściany są zamierzone? (załącznik)

Na pewno jest to smakowita służba.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 20 Lutego 2016, 08:26:09
Te ściany są zapewne zmapowane tą brakującą teksturą, czyli forest01old.

EDIT: Znalazłem tę teksturę w jakiejś starszej paczce i okazało się, że forest01old to dokładnie to samo co forest04. Podmieniłem więc wpisy na scenerii i teraz powinno już być w porządku. Link do paczki z poprawką: http://eu07.pl/userfiles/23301/priv-sluzba_brutto.rar (http://eu07.pl/userfiles/23301/priv-sluzba_brutto.rar). Wypakować do głównego folderu symulatora.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 20 Lutego 2016, 13:00:44
Maćku, fajnie, że pomagasz chodź nie jest powiedziane, że musisz, dlatego wielkie dzięki i szacunek dla Ciebie. Zabieram się za drugą część, po przetestowaniu zrobię paczkę zbiorczą z Twoich poprawek i dam w 1 post, żeby uniknąć płaczu i lamentu, że nie działa albo, że poprawki porozrzucane są po różnych postach.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 20 Lutego 2016, 14:24:53
Pierwsza część przejechana. Kilka uwag, wyjazd na karzełku zbyt krótko się świeci, jak z gaśnie, to po manewrach. Druga sprawa, to skoro jedziemy po pełne tłucznia wagony, to rozsądnie byłoby zaprowadzić tam puste. Co Wy na to? W załączniku errors.txt
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 20 Lutego 2016, 16:24:33
Kolejna poprawka: tym razem zmieniona wielkość tekstur tablic informujących o nazwie stacji (przez to nie wyświetlały się prawidłowo). Ponadto poprawiłem wpis, przez który był logowany błąd Missed texture: textures\bohun\b_sowy_t. Po pobraniu wszystkich moich poprawek (w kolejności od 16.02 do dzisiejszych), jedynym błędem (logowanym w części 3 scenariusza) powinno być:
Bad event: "przeszkadzajka24" ignored in multiple "biedrzychow_it2:free"!
Linki do poprawki:
http://eu07.pl/userfiles/23301/priv-tory_part3.rar (http://eu07.pl/userfiles/23301/priv-tory_part3.rar) - plik, w którym poprawiłem wpis b_sowy_t
http://eu07.pl/userfiles/23301/priv-tablice_DDS.rar (http://eu07.pl/userfiles/23301/priv-tablice_DDS.rar) - tablice z nazwami stacji (wersja DDS)
http://eu07.pl/userfiles/23301/priv-tablice_TGA.rar (http://eu07.pl/userfiles/23301/priv-tablice_TGA.rar) - tablice z nazwami stacji (wersja TGA)
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: goofy212 w 20 Lutego 2016, 17:32:37
Część pierwsza przejechana bez problemów
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 20 Lutego 2016, 18:25:41
Część druga, bez problemów przejechana. Trochę ciężkie to brutto. Brak tekstury na plainie lasu. Pewnie wiecie o co chodzi. W załączniku plik errors.txt. Odpalone na: Czysta paczka całościowa 1504 + pacz z kwietnia2015 i pacz obecne dostępny w testach.

  Dodano: 20 Lutego 2016, 18:32:27
Dołączam screena z braku tekstury tego plaina. To samo jest w trzeciej części trylogii.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Maciej w 20 Lutego 2016, 18:50:44
Błędy logowane w errors.txt były już poprawione. Rozumiem, że paczka bez poprawek.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 20 Lutego 2016, 19:03:57
Tak, bez poprawek, skoro poprawki są, to uwag więcej nie ma.

  Dodano: 20 Lutego 2016, 20:34:21

Misja trzecia skończona. Do poprawki wysięgniki sieci, według załącznika. Do poprawki karzełek schowany jak radar Straży Miejskiej w Pcimu za słupem, szukałem go. Na końcu dołożył bym manewry do czekającego na nas składu powrotnego. Obleciałem teren, jest to możliwe. Uzupełnił bym dekoracje w porcie o jakieś wagony, tam straszna pustka ja na dzienną porę. Ostatni obrazek jest widokiem z tej ET41. Poproszę tutorial jak zwiększyć przezroczystość tej szyby, a także w innych lokomotywach. Te szyby bardzo fałszują widok na nasz symulatorowy świat. Nawet przez moją brudną szybę w samochodzie więcej widać. Ostatni obrazek więcej waży, jednak proszę nie usuwać, chodzi o wykazanie różnic widoczności zza szyby i bez niej. Nawet nazwy mijanych miejscowości trzeba się domyśleć. Scenariusze przejezdne, bardzo ładnie się jedzie tym ciężkim składem, ale jak ktoś chce, to może pozbyć się 10 wagonów. Jest jeszcze propozycja do rozważenia. Część drugą kończymy po odpięciu składu i zjechaniu na żeberko. Część trzecią rozpoczynamy na żeberku na którym kończymy część drugą. Mam na myśli żeberko z nieszczęsnym schowanym karzełkiem.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 21 Lutego 2016, 07:27:32
W Rudawie w magiczny sposób obracamy lokomotywę. do rudawy przyjechaliśmy członem B do przodu a w part 2 startujemy członem A do przodu. Można by to zmienić.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: klimczok_mk w 22 Lutego 2016, 18:34:56
Part 2 przejezdny bez żadnych problemów.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 25 Lutego 2016, 08:36:52
Part 3 przejezdne bez problemów.
Popieram zdanie @Krzysiek626 - zdecydowanie za ciemna jest ta szyba. Różnica pomiędzy w i na zewnątrz pojazdu jest znacząca.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 26 Lutego 2016, 18:02:58
W Bohunowie Pomorskim brak wskaźnika przed zmianą prędkości drogowej.
Zaś ta stacja portowa to jakaś patologia zero praktyczności, w porcie podobnie nawet nie ma gdzie się oblecieć a co dopiero jak by przyszło przerabiać składy.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 27 Lutego 2016, 16:50:27
Zaczynam testować PART 1 i mam problem od razu na początku.
Załączam baterię po przestawieniu nawrotnika do jady na przód i udaję się do przedziału maszynowego. Wciskam kombinację klawiszy Ctrl+v, aby przestawić kurek dwudrogowy na zbiornik pantografów, następnie kombinację klawiszy Shift+V, aby załączyć sprężarkę pomocniczą. Chwilę udaje mi się pompować i od razu sprężarka się wyłącza. Co robię źle?
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 27 Lutego 2016, 17:04:43
Przytrzymaj przez chwilę Shift+V.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 27 Lutego 2016, 17:19:59
Udaje mi się to tylko przez chwilę, bo za moment słychać "klikanie" jak bym załączam kilkanaście razy (co zresztą widać na logu).
Jak trzymam krótko, to od razy sprężarka się wyłącza.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Stele w 27 Lutego 2016, 17:20:28
Może ...zbiornik się nabił? F2 i czytaj ciśnienia/stany przełączników a jak nie umiesz to je zaloguj.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 27 Lutego 2016, 17:31:34
Pantografy udało się podnieść, sprężarka działała o wiele dłużej niż poprzednio, jednak ciśnienia w przewodzie głównym jak nie było, tak nie ma. Styczników liniowych również nie udało mi się załączyć.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 27 Lutego 2016, 18:45:33
A odhamowując wcisnąłeś "luzowanie cylindrów"? Bez tego przy spadku poniżej 4-ech atmosfer Ci nie wróci ciśnienie w przewodzie. Wreszcie ktoś zrobił porządny start misji z zerowym powietrzem w lokomotywie. PBrawo @Wokulski! @Mati_An:D
//Wtopa. Pedrosiasty
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 27 Lutego 2016, 19:46:38
Dzięki podziałało, zapomniałem o tym.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 28 Lutego 2016, 14:06:17
Tam z automatu jest czwóreczka w zbiorniku, więc mała sprężarka chodzi krótko.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 28 Lutego 2016, 15:14:55
Da się zrobić tak, że w zbiorniku sprężarek jest całkowicie zero ;) Wystarczy we wpisie dać 55.BQ w pierwszym członie i 0.BQ w drugim ;)
No i było by realniej, gdyby uruchamiać od zera oba człony.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 28 Lutego 2016, 15:34:56
Pewnie, że się da. ZTCP tak chyba było od początku. BTW. Ja Matiego namówiłem, aby dał motyw uruchamiania sprężarki pomocniczej w szopie :D.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 28 Lutego 2016, 17:00:20
Uruchamianie zimnego loka jest słabo opisane, więc jestem przeciw. Lista ludzi forum, którzy z tym sobie poradzą jest krótka, z tymi co są po za forum i nie będą sobie radzić będzie problem. Z realnością jest trochę głupia sprawa, nikt z Was nie bardzo chyba wie gdzie się zatrzymać. W końcu maszynista w realu może się skaleczyć, nabić guza a nawet spaść z drabinki i połamać żebra. Tego nie zrobimy, bo się nie da. Ale mamy wybór, czy wsadzić w symulator rzeczy trudne lub idiotyczne.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Stele w 28 Lutego 2016, 18:06:33
Przecież jest nawet przypomniane w opisie misji w starterze...
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 28 Lutego 2016, 19:06:56
Muszę się jednak zgodzić z @Krzyśkiem. Faktycznie, osób które umieją uruchomić się od zera i w rzeczywistości i w Symku jest naprawdę garstka, w większości są to sami maszyniści bądź przyszli maszyniści. W grę wchodzi przede wszystkim bardzo dobra znajomość klawiszologii, którą nabywa się przy wielokrotnym grzebaniu w symulatorze. Jak wiadomo, większość "userów" ma lagę na informacje dołączane do opisu misji, nie mówiąc o przeczytaniu całego readme od deski do deski.
Słowem, realizm możemy sobie podnieść na własną rękę. Uważam, że i tak to co wprowadzone jest w tej misji jest dużym plusem do realizmu :)
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: blachamc w 28 Lutego 2016, 19:35:35
A ja jestem za 100% realizmem. Jak się ktoś nie będzie umiał uruchomić to może to go zmusi do czytania opisów jak i zapoznania się z Readme.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: youBy w 28 Lutego 2016, 19:41:54
100% realizmu to się nazywa rzeczywistość.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 28 Lutego 2016, 21:36:04
A ja jestem za 100% realizmem. Jak się ktoś nie będzie umiał uruchomić to może to go zmusi do czytania opisów jak i zapoznania się z Readme.
To proszę napisz skrypt łamania nogi przy upadku z drabinki, mamy w maszynie zdarzenia losowe. Na serio. Ja to mogę akceptować jako opcję, dla zaawansowanego i przede wszystkim chcącego użytkownika. Dla przeciętniaka musi być łatwiej. Dobrze, że trakcji parowej nie mamy... czacha dymi.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: blachamc w 29 Lutego 2016, 17:25:56
Cytuj
To proszę napisz skrypt łamania nogi przy upadku z drabinki... .
Widzę ,że lubimy łapać za słówka ;) nie oto mi chodziło. A oto czy nie fajnie byłoby móc uruchamiać maszynę od zera bez drogi na skróty?
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 29 Lutego 2016, 18:23:41
Uważam, że jeśli zbyt mocno zostanie skomplikowany ten symulator, to wielu np. nowym użytkownikom znudzi się (z uwagi na małą wiedzę na temat specyfiki kolejowej), a inni nie przechodząc nawet uruchomienia pojazdu - również raz na zawsze dadzą sobie z nim spokój i pójdą w kierunku MSTS'a, czy Trainz'a, gdzie stopień "skomplikowania" będzie im odpowiadał, a na dodatek stwierdzą, że zmiany pogody są tak realne, że to jest dopiero "klimacik". Zobaczcie, że teraz wielu użytkowników (nie każdy oczywiście musi być hobbystą kolejowym, czy maszynistą) nie zna, bo nie musi przepisów Ie-1 (a co dopiero innych tych "żelaznych"), ale wówczas powoduje to problemy z przejazdem danego scenariusza... Wielu też ma problem z ruszeniem, czy prowadzeniem pociągu - ok, rozumiem to, ale to daje wyraźne sygnały, że część naszych użytkowników to zwykli "gracze", którzy nie osiągając zadowolenia z "gry MaSzyna" również mogą dać sobie spokój. Można im podpowiadać, ale trudno dziwić się tym osobom, że potrzebują prostoty po ciężkim dniu pracy, a nie analizowania przepisów kolejowych... Owszem, osobiście jestem za pewnym stopniem skomplikowania (np. usterki na maszynie), ale pamiętajmy, że sukcesem tego typu symulatorów jest ich w pewnym sensie "prostota", aby szersze grono użytkowników umiało się w nim poruszać.
Myślę także, że lepsza była by np. użytkowa kabina od "Preshnig'a", czy inny nowy fajny projekt niż łamanie nóg wirtualnego maszynisty po spadnięciu z drabinki lokomotywy...   
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Stele w 29 Lutego 2016, 18:34:05
W TD2 wirtualny maszynista może zostać potrącony przez pociąg jak wyjdzie podziwiać modele wózków. ;)
Może zamiast lobbować usunięcie istniejących ficzerów, ktoś by przygotował modele maszynowni z tablicami pneumatycznymi? Da się animację kurka, manometr, włącznik sprężarki, będzie wiadomo co i jak.
A kabina do Pershinga przecież powstaje. Nowych projektów nie trzeba bo wystarczająco dużo jest rozgrzebanych.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 29 Lutego 2016, 19:08:10
@Stele: moje ostatnie zdanie z mojego postu jest tylko ogólnikiem i podsumowaniem... Wiem, że kabiny do "Pershing'ów" powstają. Chodzi mi bardziej o nakład pracy dot. kabin w stosunku do "połamanych postaci"...
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 29 Lutego 2016, 19:56:11
Nie chciałem łapać za słówka, przepraszam. Chodzi mi o pewien rodzaj satysfakcji i kto ją będzie odczuwał. Twórca, czy użytkownik. Trzeba pamiętać o wszystkich i takie jest moje podejście. Jak zauważył @Stele, nie ma przyzwoitego modelu maszynowni, a byłby bardziej potrzebny niż... łamanie patyka, po którym jest koniec jazdy. Zrobił się offtop, a scenariusze zasługują na publikację.
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Kamil14 w 20 Lipca 2017, 15:00:43
Czy jeśli ją wgram na nowej wersji MaSzyny, tj. 17.07, to czy ta sceneria będzie działać?
Tytuł: Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
Wiadomość wysłana przez: Stele w 20 Lipca 2017, 17:09:23
Powinna. Możesz mieć braki taboru, tekstur i nie będziesz miał fixów na zawijanie tekstur roślinności, ale to powinieneś sobie ogarnąć. Potem możesz dać poprawkę.