- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Screeny => Wątek zaczęty przez: bohunIC w 04 Stycznia 2016, 22:51:04

Tytuł: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 04 Stycznia 2016, 22:51:04
Tak sie pobawilem wieczorem ze az strach.

Nazwę tematu piszemy wielką literą. Poprawiłem.
Benek
Tytuł: Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: danniel w 05 Stycznia 2016, 11:05:20
Dodam coś od siebie. Ma ktoś pomysł na rozjazdy?
Tytuł: Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: Stele w 05 Stycznia 2016, 11:58:52
Zrobić im teksturę podsypki? ;)
Tytuł: Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: danniel w 05 Stycznia 2016, 12:11:02
Ale model jest na inny profil ;P
Tytuł: Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 05 Stycznia 2016, 13:09:40
Nie panikujcie tak, spokojnie, spokojnie.

Jesli juz macie jakies propozycje to prosze o texture 512x512 w TGA i to nie takie knoty z 2003roku gdzie jeszcze nie bylo podnoszonych patykow tylko cos z charakterem, zeby byla jakosc a nie ilosc :)
Tytuł: Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 05 Stycznia 2016, 20:51:44
Tak sie pobawilem wieczorem ze az strach.
Robiłeś na szybko, czy to już wersja total_final_v_1.0? Przejścia przy nasypie super, ale mam wrażenie, że między tokami szyn też jest 'przejście'. :)
Tytuł: Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: klimczok_mk w 05 Stycznia 2016, 21:44:31
A co z podsypkami od @Benka?
Tytuł: Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 05 Stycznia 2016, 23:00:32
Bez urazy dla @Benka, ale ja w nich widzę za dużo painta (w szczególności mam na myśli krawędzie podkładów) - nawet jeśli nie był używany, to po prostu wygląda to średnio.
Tytuł: Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 05 Stycznia 2016, 23:19:51
Na razie to wersja na szybko, prace beda trwac. Gdyby EXE obslugiwalo normal mapping???
Tytuł: Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 06 Stycznia 2016, 03:43:11
Temat Normal Mappingu bardzo ładnie podsumował Zbyszek :)
http://eu07.pl/forum/index.php?topic=22118.0
Tytuł: Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
Wiadomość wysłana przez: Benek w 06 Stycznia 2016, 11:03:32
Bez urazy dla @Benka, ale ja w nich widzę za dużo painta (w szczególności mam na myśli krawędzie podkładów) - nawet jeśli nie był używany, to po prostu wygląda to średnio.
Nie był używany Paint tylko GIMP. Wszystkie elementy zostały wykonane ze zdjęć przesłanych przez użytkowników. Próbowałem różnych ustawień, ale się nie dało tego zrobić lepiej. Jeden z użytkowników Trainza napisał mi kiedyś, że można to zrobić lepiej i że on to zrobi. Jednak na gadaniu się skończyło. Moje tekstury to sklejanka, posiadam też wiele zdjęć zrobionych z kładek, niestety ich mała rozdzielczość nie pozwala złożyć sensownej tekstury. Dodatkowo gdy tworzyłem grafiki, to nie można było używać kanału alfa, przez co nie dało się zrobić efektownych przejść na podsypkach. Moim zdaniem nikt nie ma na to recepty w tej chwili, bo albo będzie kiepska jakość i brak dużej rozdzielczości, albo będzie wrażenie paintowości.