- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Wydział zamówień => Wątek zaczęty przez: Stele w 13 Sierpnia 2015, 00:11:40

Tytuł: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Sierpnia 2015, 00:11:40
Potrzebuję zdjęć w T-pozie przód, tył, bok człowieka w stroju roboczym PLK. Trapy, porty z odblaskami, kraciasta koszula, rękawice i kamizelka. Firmowa czapeczka mile widziana. Nie wykorzystam twarzy. Dysponuję modelem robotnika z przywiązanym szkieletem, gotowym do animacji/pozowania i od kilku dni dopracowuję mu wagę wierzchołków przy przywiązaniu do kości by możliwie dobrze się animował w różnych pozach. Brakuje głównie kolejowej tekstury. Skończenie tego pana jest wymagane do publikacji nowej machajki, bo będzie robił za model mechanika.

Aktualizacja: Potrzebuję kogoś na mechanika do różnych typów pojazdów. Firmowy mundurek do IC, kombinezon do roboczych. Mamy trochę pracowników różnych spółek na forum. Nikt nie może użyczyć swojego wizerunku? (Twarzy mogę nie używać, głównie o obiór chodzi)
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PLK
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 13 Sierpnia 2015, 01:23:45
A tak przy okazji (przyłączę się jeśli pozwolisz Stele) – ma ktoś możliwość obfocenia w podobny sposób manewrowego (może być z dowolnej firmy)?
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PLK
Wiadomość wysłana przez: sebastian82 w 13 Sierpnia 2015, 15:08:21
Zaraz wrzucę fotki kamizelki PLK.
Edit//. Fotki kamizelki są na uploadzie. Antek dostał link na pw.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PLK
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 14 Sierpnia 2015, 16:19:36
A tak przy okazji (przyłączę się jeśli pozwolisz Stele) – ma ktoś możliwość obfocenia w podobny sposób manewrowego (może być z dowolnej firmy)?
Czy na kamizelce mogą być "ślady" normalnego używania? Aa, no i z radyjkiem przez ramię czy bez? :)
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PLK
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 14 Sierpnia 2015, 23:36:54
@El Mechanico – może być. :) Chodzi o stworzenie modelu manewrowego.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PLK
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 16 Sierpnia 2015, 21:29:16
To jutro mnie kolega na dniówce ostrzela:) Komórką będzie, nic lepszego nie mam chwilowo.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PLK
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 22 Sierpnia 2015, 23:31:40
Zdjęcia żółtej kamizelki z logo WARS. http://eu07.pl/userfiles/8463/foto-kamizelka_wars_zolta.7z   11.66 MB
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Stele w 12 Czerwca 2016, 14:28:21
Na obiecankach się skończyło. Podbijam temat. T-pose dowolnych pracowników kolejowych. Przymierzam się do powsadzania ludzików do kabin lowpoli i ogarnięcia tego w exe by sprawniej działało, ale nie mam tekstur.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 12 Czerwca 2016, 14:30:56
@Stele nie pomogę, bo nowy komp nie ciągnie Photoshopa2 mam system 64-bity
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Stele w 12 Czerwca 2016, 15:18:14
A na co ci fotoshop? Mi o surowe zdjęcia chodzi. Teksturę już sobie z nich skleję.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 12 Czerwca 2016, 15:34:08
Coś poprawić jakiemuś facetowi kieckę dołożyć :)
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 15 Czerwca 2016, 14:13:26
Dla mechanika IC wystarczy biała koszula + pomarańczowy/błękitny krawat. ;)
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Stele w 15 Czerwca 2016, 15:58:17
Ale zawsze fajniej ze zdjęcia kleić niż rysować. ;) Powstawiam czerwonego boxa dla testu exe i na tym się ludziki skończą przy takim odzewie.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Stele w 28 Lipca 2016, 20:56:12
Tak jak mówiłem, tak zrobiłem. W załącznikach:
Zmodyfikowane exe 479. W modelu lowpolyinterior można umieścić submodele "mechanik1/2_on" (i ewentualnie off złożonego krzesła czy co tam komu do głowy by przyszło). Dla pojazdu z obsadą są wyświetlane po zajęciu odpowiedniej kabiny. Stary system z modelem w pudle został wyłączony.
Zmodyfikowany model t3d machajki dr2. Figurki reprezentowane przez niebieskie ostrosłupy.
Zmodyfikowane mmd (tylko dopisane cab2 i cab0, bo były puste przez co w cab2 wyświetlał lowpoly).

Czekam na figurki zdatne do umieszczenia w lokomotywach z lowpoly.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 28 Lipca 2016, 21:49:22
@Stele: co do
Cytuj
Czekam na figurki zdatne do umieszczenia w lokomotywach z lowpoly".
Z tego co pamiętam-to @szogun wraz z dodatkiem SU45 z odświeżoną kabiną i kabiną widoczną z zewnątrz doda(wa)ł widocznego mechanika do kabiny, z której operowaliśmy lokiem. I to nie był Unoff tylko oficjalnie wydany dodatek. Musiałbyś poszperać w dodatkach wydanych od @szogun-a i w paczce z LPI do SU45 się ten model mechanika znajdował, jeśli dobrze pamiętam.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Stele w 28 Lipca 2016, 22:02:07
To był zwykły poser ileśtam. Ten w czerwonej bluzie. Chcę coś bardziej kolejowego, a przynajmniej w białej koszuli i portkach na kancik, jak Cesky sugeruje.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 28 Lipca 2016, 22:33:31
Będzie nawet pomarańczowy krawat. Można prosić zdjęcie krawatu z IC?
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Stele w 29 Sierpnia 2016, 18:54:52
No, mamy z Matkiem 45 ludzików. Każdy w dwóch pozycjach. Stojącej i siedzącej. Każdy ma plik max ze szkieletem do którego jest przypisany mesh HP ~5k poly a do niego mesh LP 440 poly. Używają wspólnej tekstury, więc ustawienie nowej pozy czy zrobienie repainta (wszystkie ludki mają identyczny układ) to banał. Gdy w końcu doproszę się o teksturę, posadzi się takich za kieratami/położy na dworcowych ławeczkach. Nie wymagam fototekstur. Chętny miszcz fotoszopa mnie usatysfakcjonuje. Do wydania paczki podstawowej musimy jeszcze skompletować ince, dokleić lowpoly do t3d i ustawić odległości wyświetlania.
Tytuł: Odp: Zdjęcia teksturowe pracownika PKP
Wiadomość wysłana przez: Stele w 14 Października 2018, 23:48:24
Podbijam temat. Mam gotową WMB10 z lowpoly do której nie ma uwag póki co. Nie wydam jej, choćby miała kisnąć kolejny rok, do póki nie będzie miała ludzika kierowcy i pasażerów. Potrzebny jest ludzik w skafandrze PLK. Czy będzie to repaint jakiegoś naszego posera (choć niezbyt pasują geometrią) czy coś znalezionego w internecie, nie obchodzi mnie. Byle mesh miał <5k tri i przypisany szkielet do animacji.