- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Rudzik w 05 Sierpnia 2015, 21:56:08

Tytuł: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 05 Sierpnia 2015, 21:56:08
Zgaduj zgadula, z czego to podwozie?:)

Tak, dokładnie, to nowa wersja wagonu osobowego serii 120a [Bh], popularnej Bonanzy. Zajmuję się właśnie tworzeniem nowego modelu, jak widać właśnie kończę modelować podwozie (przewody powietrzne, cięgna hamulcowe, zbiorniki, cylindry itp...). Zaraz za nim będę się brał za zrobienie porządnego wnętrza.
No i właśnie teraz planuję zamieścić tutaj swoją prośbę. Potrzebowałbym jak najwięcej zdjęć (poglądowych/teksturowych), wymiarów, ciekawostek itp. z wnętrza wagonu. Wszystko, oprócz toalety:) Tablice rozdzielczą również z opisem wyłączników jak by się dało.
Mam nadzieję, że nie wymagam zbyt dużo od Was, no i liczę na Waszą pomoc w materiałach.
Dzięki z góry i pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 05 Sierpnia 2015, 23:28:19
Szkoda, bo liczyłem na animację pedału od WC pod universalem. ;-)
Będziesz to dopasowywał do pudła modelu 111a @Floyda? Ktoś w ogóle dalej zajmuje się tamtą bryłą?
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 05 Sierpnia 2015, 23:53:22
Cytuj
Szkoda, bo liczyłem na animację pedału od WC pod universalem. ;-)
I z uśmiechem kładę się spać:) Jakbym miał więcej niż 3 kabiny, to spokojnie toaletę bym zrobił. Na razie mam już w planach wszystkie 3 miejsca zajęte.
Sawi ma tą bryłę, na jej podstawie spawam Bonanzę. Chodzi Ci o to co na screen'ie? No nie przyglądałem się jeszcze, czy układ pod 11xa jest inny. Skrzyń chyba na pewno. A poza tym nie mam kompletnie żadnych odnośników, planów, zdjęć żeby porównać. Ale mi się wydaje, że spokojnie można go do innych wagonów podrzucić. Zawsze to będzie lepiej wyglądać, niż same skrzynie i przypadkowe kształty. A no i będę dłubał przy wózkach, jeśli ktoś je ma przy innych modelach.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Stele w 06 Sierpnia 2015, 07:31:23
To teraz trzeba jeszcze opracować animację hamulców jak w awatarze Tolka. :D Układ wygląda świetnie i wcale nie jest przesadnie ciężki.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 06 Sierpnia 2015, 18:54:13
Tylko cylindry będą troszkę wchodziły w podłogę, bo są lekko wyżej, niż dół ramy wagonu, a nie jestem jakoś za tym, by modelować kratownice, bo ani jej nie widać (trzeba wlecieć pod wagon), ani nie potrzeba kolejnych 200-400 poli więcej. Bo ogólnie w modelu dół pudła jest zamknięty plainem, który właśnie zawadza przy cylindrach.
Co do układu, to przewody powietrzne są 6-kątne a cięgna 4-kątne. Długie przewody starałem się robić z jednego elementu, by były jak najlżejsze. Ale jeszcze nie zrobiłem przewodów parowych, które na szczęście będą się wyłaniały tylko w 3 miejscach i zrobię je chyba 8-kątne, bo są dość grube.
Co do innych wagonów to nie mam planów jak idą przewody w 111a (112a to pewnie to samo) i pochodnych (bautzenach itp).

@Stele, pierwsze co mi wpadło do głowy co do animacji klocków, to jeśli mamy dużo opcji jednego wskaźnika, to porobić je z odpowiednimi animacjami jako wskazówki cylindra hamulcowego. Ale to już taka animacja na siłę. Tak mi się wydaje. Teoretycznie jako 2 "wskazówki" jakiś niewidoczne boxy, sterujące klockami posuwanymi w przód i w tył. Na każdy wózek. Taki pomysł na szybko.

I na koniec, prośba z mojego posta do wszystkich ludzi na tym forum jest nadal aktualna i czekam na materiały. Oczywiście o osobach, które coś dobrego podeślą, napiszę przy wydawaniu wagonu:)
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: TGVkamil w 06 Sierpnia 2015, 20:43:20
@Kacu jeśli chcesz to mogę wykonać wózki do tej bonanzy, takie ful "hajdefiniszyn" jak w mojej Lxd2.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: hanys w 06 Sierpnia 2015, 21:45:15
Wózki można przecież wziąć z 16xa... A w oryginalnej wersji floyda są z prądnicami jak by komuś przeszkadzało że w 16xa nie ma prądnic. Temat był o tym już w dziale devs i wózki są z głowy.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 06 Sierpnia 2015, 21:54:57
Patryk własnie o te wózki się rozchodzi.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: hanys w 06 Sierpnia 2015, 22:04:34
No wiem Sawi, tylko chciałem poinformować Kamila, że sprawa wózków jest wyjaśniona.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 07 Sierpnia 2015, 21:55:01
Hanys, mam właśnie te wózki co w 16xa właśnie z prądnicami i te wózki właśnie chcę zmodyfikować. Dlatego, bo sporo elementów które powinny być widoczne nie istnieje albo są, z całym szacunkiem dla Twórcy, zbyt prosto wymodelowane. Jak Sawi mi uświadomił na Skajpie oglądając moją SU46, jestem troszkę pedantyczny ;) I dobrze mi z tym.
Zacząłem już modyfikować ramę.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 07 Sierpnia 2015, 22:23:03
Małe sprostowanie. Oczywiście ta dokładność na pozytyw by potem nie było.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 08 Sierpnia 2015, 13:04:36
Wstępny zarys prądnicy.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: klimczok_mk w 08 Sierpnia 2015, 14:43:46
Prądnica będzie animowana?
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 08 Sierpnia 2015, 15:29:58
Tak, podpisana jako wheel05.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 08 Sierpnia 2015, 18:48:56
Prądnica będzie animowana?
Nie będzie tylko jest.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 09 Sierpnia 2015, 15:18:57
A idzie gdzieś dostać książkę w PDFie coś jak o EU07 albo ET22, tylko o wagonach? Głównie chodzi o typ 1xxa (120, 111, 112 i pochodne). Grzebałem w sieci ale nic jak na razie nie znalazłem.

  Dodano: 15 Sierpnia 2015, 13:28:15
Wózek powoli zbliża się do końca. Jest szansa na jakąś odpowiedź na moją pierwszą prośbę o materiały na wnętrze? Bo za niedługo się za nie zajmuję, a tutaj cisza. A te wagony prawie w całej Polsce jeżdżą no i są wakacje.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 15 Sierpnia 2015, 17:09:14
Nie szybciej byłoby skorzystać z 4ANc autorstwa @Floyda? Nie mniej jednak bardzo mi się podoba szczegółowość wykonania.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 15 Sierpnia 2015, 17:15:43
To jest ten właśnie wózek. Tylko go delikatnie poprawiłem:)
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 15 Sierpnia 2015, 18:12:27
Ufff, już się bałem o dublowanie pracy. Załączam fotki wózka 4ANc (z kuszetki) w dobrej rozdzielczości, ale podobna historia jak z fotkami wózka KWZ CNII - ciężkie warunki do robienia zdjęć.

http://eu07.pl/userfiles/785/foto-4anc.part1.rar   [92.00 MB]
http://eu07.pl/userfiles/785/foto-4anc.part2.rar   [21.02 MB]

Mam nadzieję, że coś się przyda.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 15 Sierpnia 2015, 18:23:08
Jak skończę, to wystawię maxy jakby ktoś chciał.

  Dodano: 15 Sierpnia 2015, 21:29:35
Cesky, Twoje zdjęcia są super, bardzo mi pomagają:)

Ale dalej apeluję o wnętrze.

  Dodano: 16 Sierpnia 2015, 21:08:36
Wózek już w 90% skończony. Tak dla smaczku, żeby zachęcić do robienia zdjęć na wnętrze.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 17 Sierpnia 2015, 06:16:40
Ło panie, jakbym miał drukarkę 3D to postawił bym sobie ten model nad kominkiem.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 18 Sierpnia 2015, 20:56:40
Mam problem. Podczas teksturowania w oknie edycji UVWs mam teksturę w rozdzielczości 256x256 co praktycznie uniemożliwia pracę na małych elementach. W ustawieniach ustawiam 1024x1024, ale po ponownym włączeniu edycji mapowania przy kolejnym elemencie znów jest niska rozdzielczość. Wiecie jak to ustawić na stałe? 3DS 2010.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 18 Sierpnia 2015, 21:28:06
Też miałem z tym problem i go rozwiązałem. Ja używam rozdzielczości 1024x1024. Wystarczy ją ustawić i na końcu zaznaczyć w zakładce Options Save Currennt Settings As Deflaut. Ustaw to podobnie i będzie hulać :).
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 21 Sierpnia 2015, 16:06:25
Mam prośbę o element nad prądnicą, żeby nie był płaski.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 22 Sierpnia 2015, 11:41:03
A to to wiem, zrobię to tak jak ma wyglądać (inaczej jak na Twoim zdjęciu).

  Dodano: 23 Sierpnia 2015, 00:25:58
Element poprawiłem wg. zdjęć wózków jakie posiadam i są nowe maźnice. Jeszcze tylko dokończę mapowanie i wózki skończone.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 23 Sierpnia 2015, 00:58:16
Podmienisz teksturę wózka? Ta wygląda na taką słabej jakości.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 23 Sierpnia 2015, 11:20:55
Tekstura jest ta sama co w 16xa. Ale część elementów nie była jeszcze dobrze zrobiona. Jeszcze jak go całego skończę, to się zastanowię, czy nie zmienię w ogóle mapowania, bo to co jest z 16xa jest trochę problematyczne i ciężko cokolwiek zrobić.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 24 Sierpnia 2015, 20:18:59
Lepiej jakbyś użył do zrobienia tekstury wózka tych zdjęć. Wiem, że więcej roboty, ale za to zdecydowanie lepszy efekt.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 24 Sierpnia 2015, 21:21:19
Dobrze by było, żeby wózek znajdował się na teksturze wagonu - tak, aby można było podmieniać teksturę wózków w zależności od tekstury (np. po rewizjach wszystkie elementy podwozia są malowane na szaro, a z czasem zużycia robi się brudno-szary, albo zabrudzony srajtaśmą ;-) ).
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 24 Sierpnia 2015, 21:29:27
Zawsze można wózek i podwozie dać na drugą teksturę wymienną.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 24 Sierpnia 2015, 21:39:29
Ok, jak to powiązać z teksturą pudła?
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Stele w 24 Sierpnia 2015, 22:00:09
No jak będzie na drugiej wymiennej to będzie powiązane. Bardziej by się przydała opcja w drugą stronę. Opcjonalnego mapowania submodelu z n-tej wymiennej lub ze wspólnej.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 25 Sierpnia 2015, 18:21:32
Ja mam za to pytanie ile można takich tekstur do jednej podstawowej powiązać? I bardzo bym Was prosił o pomoc jak to zrobić, bo jestem zacofany w tych sprawach:) Chodzi mi o to, że w bonanzach są 2-3 różne wnętrza i była by tekstura ścian, foteli i ew. wózek do każdego rodzaju wnętrza powiązane z teksturą zewnętrzną.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 25 Sierpnia 2015, 18:24:27
Maksymalnie można użyć 4 wymiennych tekstur. Jak masz czas możemy obgadać to na skype.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 25 Sierpnia 2015, 18:29:52
                           /->  Ściany + fotele
Ogólne pudło  --|-->  Wózek
                           \->  (Coś tam jeszcze wymyślę)

Takie coś będzie działać? I do każdej tekstury trzeba osobny plik (ewentualnie ten sam z inną nazwą) wnętrza/wózka/(coś tam jeszcze wymyślę)?
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 25 Sierpnia 2015, 18:36:46
Ogólnie przyjęło się by na pierwszą dać np dwa boki i dwa czoła + drobne detale. Nie ma na to reguły, ale tak jest najczęściej. Na drugą reszta detali, trzecia np może zawierać wnętrze, a z kolei czwarta z reguły to wyświetlacze.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 25 Sierpnia 2015, 18:38:27
A ja lubię odbiegać od schematów i robić jak mi wygodniej:)
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Stele w 25 Sierpnia 2015, 18:45:41
Wymienna 4 może być przeznaczona na tablicę kierunkową i wtedy zostają tylko trzy.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 25 Sierpnia 2015, 19:37:17
Bardzo ciekawe rozwiązanie o którym nie miałem pojęcia - musiałem coś przegapić. Czy jest to obecnie w jakimś modelu wstawione abym mógł przetestować to rozwiązanie? Jak wygląda wpis do scenerii w takim przypadku?
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 25 Sierpnia 2015, 19:39:25
Zobacz sobie mojego nowego 412W (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19596.msg406925.html#msg406925).
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 25 Sierpnia 2015, 20:23:39
Nie ma nad czym ubolewać, ponieważ ten myk zna dopiero kilka osób.
No to nie mam do siebie żalu. ;)
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: hanys w 25 Sierpnia 2015, 21:49:35
Trzeba zrobić jakiegoś oficjalnego posta z informacją o opcji wymiennych tekstur. Ja osobiście polecam zrobić tak. 1 tekstura wymienna to główne elementy,  czyli boki (niekoniecznie dwa), czoła (niekoniecznie dwa), dach, skrzynie pod pudłem i ewentualnie powiększone tekstury drzwi a w.wolne.miejsca można upchać resztę detali co się zmieści. W drugiej teksturze dał bym wózki,  wnętrze low poly oraz wszelakie inne detale. I na tym bym pozostał.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 25 Sierpnia 2015, 22:09:53
Skoro mamy do dyspozycji 3 tekstury, to lepiej mieć 1 - pudło, 2 - podwozie, sprzęgi, mostki, 3 - wnętrze. Pudło lepiej mieć z teksturą na każdy bok osobno.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: hanys w 25 Sierpnia 2015, 22:58:14
Ale po co aż tyle tekstur robić dla jednego egzemplarza wagonu? Lepiej zrobić dwie tekstury i detale rozmieścić z głową a nie na odpiernicz. Tekstury low poly nie muszą być ultra hd i spokojnie można je umieścić gdziekolwiek, bądź i nawet w stałej teksturze, poza obrębem tekstur wymiennych. Co w przypadku Bonanz chyba będzie to dobre rozwiązanie, bo w zasadzie wnętrza są takie same.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 25 Sierpnia 2015, 23:13:45
Są wagony gdzie wnętrza się różnią i łatwiej będzie operować różnymi teksturami bez powiązania zależności np. detale-wnętrze. Liczy się rozmiar tekstury a nie ilość, więc zamiast robić 1024x512 detale z lowpoly, to można zrobić osobno po 512x512.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 25 Sierpnia 2015, 23:45:15
Cytuj
Co w przypadku Bonanz chyba będzie to dobre rozwiązanie, bo w zasadzie wnętrza są takie same.
Oj jakże się mylisz. Są (na upartego ujednolicając do minimum) co najmniej 2 wersje kolorystyczne i 2 wyposażenia. Ja mam takowy pomysł: Cała tekstura zewnętrzna to pierwszy plik. Drugi - wózek i rzeczy pod pudłem. Trzeci to kilka elementów wnętrza, które się różnią między wersjami. No i czwarty to tablice relacyjne. Długo dyskutowałem o tym z Sawim (który wytłumaczył mi wszystko co i jak z tymi rzeczami i oświecił, że można dać includy w T3D, za co dziękuję) i utwierdziłem się w tym, że skromnie mówiąc to dobry pomysł. Dzięki temu będzie można tworzyć całkowicie odmienne, różnorakie wagony z których każdy będzie miał swój wózek, swoje wnętrze i detale. I nie mówię tutaj tylko o 120a ale i o 111a i 112a na przykład, których mam około 650 zdjęć różnych wnętrz (dzięki pomocy z forum MSTS), z których będzie można wyciągnąć tekstury.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 26 Sierpnia 2015, 17:47:46
Ja jeszcze dodam, że niedługo w między czasie razem z @Kacu ruszą dalsze prace nad nowym modelem 1xxa_v2 @Floyd'a i @adsim'a. Głównym powodem zastoju był brak wnętrz (tia wiem pojawiło się jakieś totatal lowpoly, ale po przemyśleniu sprawy stwierdziłem, że nie będę się w to bawił), ale jako że pojawiło się sporo zdjęć o czym wspomniałeś powyżej, to już niebawem przestanie być problemem i pewnie coś tam zacznie być dłubane :). Ja również dziękuję za poświęcony czas i mam nadzieję, że dalsza nasza współpraca zaowocuje kolejną burzą mózgów i jej wynikami ;).
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Sierpnia 2015, 19:56:27
Cytuj
mam nadzieję, że dalsza nasza współpraca zaowocuje kolejną burzą mózgów
Oj zaowocowała dziś w pracy...:) Myślałem, jak to wszystko pozlepiać w jedno. Wymyśliłem koncepcję następującą:
Wózki (wszystkie rodzaje, 4ANc na przykład, bautzeny itp.) umieścił bym w folderze dynamic/elements/bogeys w formatach T3D/E3D i includowane odpowiednimi wpisami w T3D/E3D wagonów (wolałbym osobiście w MMD). Wtedy można byłoby do każdego wagonu zaincludować jeden model i nie było by różnic (nie licząc tekstury). W ten sposób można wydzielić sporo elementów które się w wagonach serii 1xxa nie różnią (do odpowiednich folderów) i różnice w modelach wagonów by nie istniały (poza wnętrzem i teksturą). Co wy na to?
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 26 Sierpnia 2015, 20:03:58
Kacu wg mojego stanu wiedzy includowanie działa tylko w t3d. Generując e3d includowane t3d i główny t3d zbierane są w jedno e3d.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 26 Sierpnia 2015, 20:05:30
Pomysł na pierwszy rzut wydaje się ciekawy, tylko obawiam się, że to nie zda egzaminu ze względu na parser. Nawet w tworzonej nowej strukturze katalogów nadal muszą obowiązkowo być dynamic, models i textures.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Sierpnia 2015, 20:30:35
I będą, tylko będzie dodany folder elements w folderze dynamic. W nim będą wózki, elementy podwozia na przykład, przejścia międzywagonowe itp. Matku, rozwiniesz proszę?:)
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 26 Sierpnia 2015, 20:34:10
Aaa dobra teraz zaskoczyłem co najwyraźniej miałeś na myśli, że idzie to zrobić wpisem include z podaną ścieżką na końcu w pliku t3d i powinno hulać. Innymi słowy planujesz zrobić coś w stylu uniwersalnych części.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Sierpnia 2015, 20:37:44
Dokładnie. A tekstura będzie wyświetlać się na modelu z innego folderu includowanym w modelu z folderu z teksturą?
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 26 Sierpnia 2015, 20:43:03
Obstawiam, że jeśli w Map poda się dokładną ścieżkę tegoż folderu to powinno działać. Jednak jak to w życiu oczywiście okaże się co i jak, dopiero w praktyce.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 26 Sierpnia 2015, 21:21:59
Z tego co zasłyszałem na forum, to rozumiem to tak. Masz t3d pudła a w nim wpis include t3d wózka, podczas konwersji powstanie jeden e3d w którym będzie pudło i wózek.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Stele w 26 Sierpnia 2015, 21:49:39
A da się w includzie w t3d przejść do roota? Nikt tego w sumie nie robił. Tekstury nie są jedynymi typami plików szukanymi w dwóch lokacjach?
Sawi, jakbyś chciał zakopać topór, czy ktoś inny był zainteresowany, to ciągle deklaruję chęć pomocy przy tworzeniu dowolnych wnętrz wagonowych w zakresie modelowania/mapowania/sklejania tekstury.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 26 Sierpnia 2015, 23:29:01
Jako, że zostałem wezwany do tablicy napiszę oficjalnie iż nie jestem zainteresowany. Czemu? Otóż nie mam żadnej gwarancji, że znowu za jakiś czas nie zostanę ponownie nazwany bucem http://www.miejski.pl/slowo-Buc Tego akurat się nie wyprzesz. Na początku jak się tego dowiedziałem byłem cholernie wkurzony i zarazem rozczarowany bo jakby nie było nasza współpraca szła w dobrym kierunku. Pierwsze co miałem ochotę zrobić to się pakować w najbliższy pociąg i pojawić się z wizytą by usłyszeć to osobiście po soczystych plaskaczach, ale gdy emocje opadły zaniechałem tego. Zycie już mi nie raz pokazało, że w czasie emocji człowiek jest w stanie zrobić niejedną głupotę, więc gdy one opadły zaniechałem tego. Zatem sam sobie jesteś winien. Tyle w tym temacie.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 27 Sierpnia 2015, 01:19:37
Ok, przerywając bezczelnie próbę zakopania tasaka wojennego powiem, że zacząłem robić nową teksturę wózka na osobnym pliku. Elementy w kilkukrotnie wyższej rozdzielczości.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 20 Stycznia 2016, 17:44:48
Celowy odgrzew. Na jakim obecnie jesteś etapie prac? Tak jak pisałem tobie na PW potrzebne mi są poprawione wózki, drzwi, detale itp do 1xxa_v2. Miło by było jakbyś podesłał całość.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 18 Kwietnia 2018, 07:36:16
Kacu, czy jakby Sawi znalazł u siebie model bonanzy, to czy można by pożyczyć armaturę hamulcową do innych wagonów? Czy można by było dokończyć 120A?

Jak nie ma szans na dokończenie, to w przyszłości przerobię 11xA na Bh.
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 04 Maja 2018, 00:40:02
Znajdźcie mi wagon, który potrzebujecie w okolicy Wro, Ls albo Wolsztyna to Wam go ufocę i domierzę ;)
Tytuł: Odp: Bonanza v 2.0
Wiadomość wysłana przez: Halus w 11 Maja 2018, 07:14:54
Może być bonaza PolRegio? Takie na Hel jadą.