- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: ShaXbee w 01 Kwietnia 2015, 16:34:23

Tytuł: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: ShaXbee w 01 Kwietnia 2015, 16:34:23
Szukam programistow, ktorzy maja doswiadczenie z Visual Basic i Malbolge do pomocy przy edytorze scenerii.
Chetnych prosze o zgloszenie sie w tym watku.
Tytuł: Odp: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 01 Kwietnia 2015, 16:46:36
Ja sie moge zglosic co do Visual Basica. Chetnie pomoge.
Tytuł: Odp: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: ShaXbee w 01 Kwietnia 2015, 16:49:49
Malbolge by sie tez przydal. Czy bylbys w stanie napisac na rozgrzewke tu algorytm do obliczania dlugosci krzywej beziera w tym jezyku?
Tytuł: Odp: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 01 Kwietnia 2015, 16:53:43
No moze nie na rozgrzewke, ale zobacze co sie da zrobic.
Tytuł: Odp: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: firleju w 01 Kwietnia 2015, 17:31:45
Jak obrobię się z licencją to mogę tez spróbować.
Tytuł: Odp: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: PiterCC w 01 Kwietnia 2015, 23:11:13
Malbolge by sie tez przydal.

Najlepszy tekst na Prima Aprilis jaki dzisiaj słyszałem :)
Tytuł: Odp: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: Benek w 01 Kwietnia 2015, 23:15:22
Brainfuck byłby bardziej intuicyjny :)
Tytuł: Odp: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: muri w 02 Kwietnia 2015, 00:09:21
Wystarczy perl. Tylko trzeba mieć :
a) kota którego można rzucić na klawiaturę
lub
b) skończoną ilość małp i nieskończony czas
Tytuł: Odp: Poszukiwani programisci do pomocy przy edytorze
Wiadomość wysłana przez: ShaXbee w 02 Kwietnia 2015, 04:33:03
Prima aprilis sie udal. Zamykam ;-)