- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Sierakowiczanin w 26 Stycznia 2005, 23:05:31
-
http://homepage.ntlworld.com/slsim/index.html
Zobaczcie sami!Za darmo!Po angielsku aktualizacja ze stycznia!Oczywiście to ciekawostka.Super lokomotywy Diesla.
-
No super to wyklada, ale ja tam wole MASZYNE.
Pozdrawiam
-
No super to wyklada, ale ja tam wole MASZYNE.
Pozdrawiam
Tu nie chodzi co kto woli!To symulator zagraniczny i nigdy nie będzie on konkurował z Maszyną!
-
Nie mogłeś podać linków do tych screenów tylko je tu wpierniczać? Tym bardziej że są tak wielkie, że w rozdzielczości 1024x768 musze przewijać ekran...
-
Nie mogłeś podać linków do tych screenów tylko je tu wpierniczać? Tym bardziej że są tak wielkie, że w rozdzielczości 1024x768 musze przewijać ekran...
Przepraszam ja przewijam tylko w górę i w dół zaraz to poprawię.
-
Udało wam się ruszyć ? :->
-
Calkiem niezle. Choc Maszyna jest lepsza, bo tu wszystkie loki spalinowe sa ekologiczne (zero pylow i spalin :D)
-
Moglby ktos z was przetlumaczyc klawiszologie?
Bylbym bardzo wdzieczny
-
Udało wam się ruszyć ? :->
ee nie ale próbuję dalej ;) Do klawiszologi to powinien wystarczyć english translator albo inny darmowy program.Zresztą to krótkie sformułowania nawet słownik onetowy wystarczy.
-
Witam!
ruszylem :) Ctrl + X=przepustnica,Ctrl + C=napelnianie cylindrów(silników z tym to bardzo delikatnie) Ctrl +V=hamulec , <-wiecej ,
>-mniej , po przeł.. Tab-znika termos i pociag prowadzi komp (pewnie maszynista sie katapultuje :) )
Pozdrawiam
-
Heh do ja dopisze że na C ustalamy w jakim kirunk ma jechać lok.
-
Witam!
ruszylem :) Ctrl + X=przepustnica,Ctrl + C=napelnianie cylindrów(silników z tym to bardzo delikatnie) Ctrl +V=hamulec , <-wiecej ,
>-mniej , po przeł.. Tab-znika termos i pociag prowadzi komp (pewnie maszynista sie katapultuje :) )
Pozdrawiam
Na pewno z ctrl?Bo w klawiszologi są same litery bez ctrl.
-
Przepraszam dziala bez Ctrl, myslalem o czym innym tak czasem bywa
-
Witajcie, czy ktoś z Was zna w miarę zaawansowany symulator parowozów? Zależy mi aby było jak najwięcej wskaźników i możliwości interakcji z maszyną.
-
Jedyne co to chyba TRS, bo w MaSzynie nie ma fizyki pod kopciuchy.
-
Było coś takiego jak Spoorsim. Można było prowadzić albo parowóz systemu Garratta albo diesla Ge U20C (zmiana kabiny w dowolnym czasie). http://www.modellbahnsoftware.de/Simu/spoorsim.htm
Okazuje się, że to symulator z tamtego wątku. Scalam więc.
-
Ewentualnie MSTS.
-
Dzięki za odpowiedzi, zdaje się, że w którymś CD Action był dołączony Trainz Simulator, poszukiwania czas zacząć :].
Pozdrawiam
-
Zapewne DEMO. Sądzę, że takiego TRS2009 można kupić, bo oferuje o wiele więcej możliwości. A na allegro ceny zaczynają się od 12 złotych...
-
Swego czasu, w paczce sprzed lat, był model parowozu - czy on był tylko jako wrak czy mógł być prowadzony przez AI?
-
Był tylko jako wrak.
-
Ale można było go wpiąć w skład i prowadzić takie pociągi parowozów na złom. Niestety taka maszyna już nie wróci.
-
W MSTS jest dobra fizyka pod kopciuchy, jak się włączy tryb zaawansowany, to jest sporo roboty by nie przegrzać kotła, lub by nie zużyć całej pary, tylko trzeba tryb zawansowany (czyli wyłączyć automatic fireman lub w spolszczeniu automatycznego palacza) bo z włączonym palaczem to się jeździ jak dieslem czyli w MSTS bardzo prosto ale po wyłączeniu palacza to bez przeczytania poradnika ani rusz (http://dodatki.msts.com.pl/poradniki.htm).
-
Właśnie o coś takiego mi chodziło :) dzięki.
-
poradnika ani rusz (http://dodatki.msts.com.pl/poradniki.htm).
Ten poradnik z ma trochę błędów miedzy innymi o opisie nastawnicy i przepustnicy. Woda w kotle też nie ma 100 stopni. Też raczej nie używa się dwóch inżektorów na raz i zawsze pracuje albo na full albo na 0 . Przepustnica podczas jazdy powinna być zawsze otwarta na full. Nie wiem też kto otwiera dźwiczki paleniska na postoju no chyba ze lubi potem naprawiać pozrywane zespórki. Błędne jest też moim zdaniem tłumaczenie small injector jako pompa tłokowa (kompresor) to jest mały inżektor (w którym na pewno żadnych tłoków nie ma) i służy to wytwarzania podciśnienia dla hamulców próżniowych (wiec nie jest kompresorem). Podobnie ze Steam chest pressure to nie ciśnienie w cylindrach tylko w skrzyni suwakowej.
Zasada obsługi przepustnicy i nastawnicy najlepiej opisana jest tu
Poradnik o spalinówkach też wymyślili z bocznikowaniem.