- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Infrastruktura kolejowa => Wątek zaczęty przez: ic_kolobrzeg w 24 Lutego 2014, 18:42:56
-
Witam.
To chyba jakaś nowość? Czy gdzieś indziej w Polsce stosuje się jeszcze na semaforach kształtowych wskaźnik W21?
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=111598400&postcount=86
http://rail.phototrans.eu/14,86835,0,NEWAG_221M_.html
-
Ciekawe, że nie mogli przy okazji moderny wymienić tam tych kształtów.
-
A cóż w tym ciekawego? Nie było zmiany semaforów, ponieważ obecne spełniają swoją funkcję. Nie ma reorganizacji ruchu, aby była potrzeba ich zmiany tylko z powodu powieszenia nowego W21. Myślę że są inne priorytety.
-
Zmienili pewnie tylko rozjazdy, na semafory pewnie też przyjdzie kiedyś czas.
-
Zmienili pewnie tylko rozjazdy, na semafory pewnie też przyjdzie kiedyś czas.
Na pewno bo to są rozjazdy na 60km/h więc pewnie zmienią semafor i będzie dodany pas.
-
Obecnie jest "moda" na sukcesywne wymienianie kształtów, stąd moje zdziwienie dlaczego zdecydowali się przymocować wskaźnik diodowy do słupa, który trzyma się na rdzy, niż nie postawić nowego semafora z pomarańczowym pasem. Ale jak zwykle pewnie chodziło o kasę :)
-
Prawdopodobnie beda w przyszłości zmieniać cale srk wiec nie opłaca im sie kleic sygnalizacji świetlnej z urządzeniami mechanicznymi
-
Prawdopodobnie beda w przyszłości zmieniać cale srk wiec nie opłaca im sie kleic sygnalizacji świetlnej z urządzeniami mechanicznymi
Przeciez mogli postawic semafor swietlny i podlaczyc go do mechanicznych urzadzen SRK a potem przelaczyc do urzadzen docelowych. Nie widze problemu.
-
Kolega chyba nie wie na czym polega wstawianie nowych semaforów świetlnych. Nie wystarczy dwóch Mietków co wkopią semafor i poskręcają kable na ryj. Wtedy trzeba dość poważnie przebudować urządzenia SRK.
-
Kolega chyba nie wie na czym polega wstawianie nowych semaforów świetlnych. Nie wystarczy dwóch Mietków co wkopią semafor i poskręcają kable na ryj. Wtedy trzeba dość poważnie przebudować urządzenia SRK.
Że niby uetam nie wie? On to na pewno :D
-
Kolega chyba nie wie na czym polega wstawianie nowych semaforów świetlnych. Nie wystarczy dwóch Mietków co wkopią semafor i poskręcają kable na ryj. Wtedy trzeba dość poważnie przebudować urządzenia SRK.
Kabel tak czy siak musieli pociagnac zeby podlaczyc ten wskaznik diodowy wiec przy okazji tej rewitalizacji mogli wyrzucic te pare zł wiecej na SRK i wymienic semafor wjazdowy na swietlny.
-
Wymiana semafora na świetlny na urządzeniach mechanicznych wbrew pozorom nie jest taka trudna. Wystarczy przekaźnik sygnałowy, utwierdzający, kontrolne, pomocnicze i impulsowe świateł, elektryczna zastawka nad Pu, nastawiany może być z wajchy bez pędni, na której zamontowano zestyki, do tego mała skrzynka kontrolna z powtarzaczami i przyciskiem Sz, dodatkowo uzależnienie od blokady stacyjnej.
-
Panowie eksperci, może zgłosicie się do gdyńskiego zakładu PLK, że dorzucicie im te parę złotych na SRK i od ręki wymienicie kształtowy na świetlny, skoro to nie takie trudne?
-
Kabel tak czy siak musieli pociagnac zeby podlaczyc ten wskaznik diodowy wiec przy okazji tej rewitalizacji mogli wyrzucic te pare zł wiecej na SRK i wymienic semafor wjazdowy na swietlny.
Co nocne sygnalizatory świetlne podświetlają lampami naftowymi? Kabel tak czy siak był, aby zasilić podświetlenie sygnalizatorów świetlnych.
-
Co nie zmienia faktu, że trzeba było podciągnąć nowy kabel do wskaźnika...
-
Albo przypadkiem kabel zasilający podświetlenie nocne miał parę wolnych żył.