- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Patrykos w 12 Lutego 2014, 11:42:35
-
Hej,
przy pewnych obiektach mam problem z uruchomieniem symulatora. Ciekawe jest to, że obiekt bez nałożonych tekstur się wczytuje, a z teksturami wywala taki błąd. Ktoś wie jaka jest przyczyna i jak to naprawić?
-
Z komunikatu wynika, że masz liczbę wierzchołków niepodzielną przez 3.
-
A nie że liczba wierzchołków jest równa 0 ?
-
No tak też mi @youBy podpowiedział. Ale nie bardzo wiem jak to naprawić. Według .t3d to każdy submodel ma liczbę wierzchołków podzielną przez 3. ;) Tak jak pisałem – przed nałożeniem tekstury było okej, model się ładował. Po – objawy jak wyżej.
-
A nie że liczba wierzchołków jest równa 0 ?
Nie, to jest dzielenie modulo.
No tak też mi @youBy podpowiedział. Ale nie bardzo wiem jak to naprawić.
Musiał Ci pozostać 1 lub 2 wierzchołki. Tak łatwo ich nie zlokalizujesz.
O proszę, a jednak to nie jest takie trudne: t=43.
-
No jak...
(iNumVerticles=0)%3 != 0
% to jest modulo, ale ten kawałek (iNumVerticles=0) chyba oznacza, że jest 0 wierzchołków ?
-
Panowie, podkreślam, że przy exporcie modelu do .t3d bez tekstur wszystko jest w porządku. Błąd się wyświetla w przypadku, gdy model ma nałożone tekstury.
-
Ja bym obstawiał jakiś błąd lub anomalię w skryptach. Sprawdź czy masz wszystkie parametry, czy gdzieś jest przecinkek itp.
-
Ja by m stawiał, że jest błędny nagłówek któregoś submodelu. Może jakieś spacje w nazwach tekstur?
-
Submodele nazywają się „3D_object1”…„3D_object28”. Każdy ma inną teksturę.
-
Ale chodzi o to, czy masz wszystko w t3d, "parent", "type", "name", "ambient" ...
-
Tak, pod tym względem jest ok. Eksportowałem obiekt parę razy, poza nim jeszcze parę innych i tylko on sprawia problem.
-
Możesz przesłać tutaj ten model wraz z teksturą?
-
Cóż za kretyn ze mnie. Nie doczytałem tego
Może jakieś spacje w nazwach tekstur?
Rzeczywiście były spacje. Dzięki!