- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: jageer w 21 Czerwca 2013, 15:49:25
-
12 sierpnia Pandolino wyprodukowane przez koncern Alstom w włoskiej fabryce Savigliano, zostanie dostarczony do Polski przez PKP Cargo. Pociąg będzie transportowany przez cztery dni.
A co już się zepsuł? Pendolino w ogóle ma homologację już na nasze tory? Domyślam się, że nie skoro jedzie do Żmigrodu.
EDIT: Już wszystko wiem. Post może iść "do kosza".
No to jedziemy.
Rozi
-
Chciałem przy okazji tutaj zapytać czy ktoś z was robi lok. 163 pr-ów bo mógł bym pomóc i zrobić zdjęcia na tekstury jak sie trafi okazja?
Offtop, brak przecinków. Jak będziesz miał materiał, to umieść w odpowiednim dziale.
adsim
-
Znalezione na fb.
Co to jest? Grafika przedstawia jakieś błędy z serwera.
Benek
-
Ja akurat będę musiał poczekać jeszcze półtora roku. Wtedy planowo będzie jechał do Wrocławia. Bo przyznam szczerze, że jechanie cały dzień pociągiem z Wrocławia do Gdańska mi niezbyt pasuje. A tak poza tym fajne jest to, że Pendolino będzie jechało 200km/h na CMK. To będzie przełom na PKP. :-)
Reg. zakazy 12.
Benek
-
Na tvn24, "pan baran z IC" powiedział, że już zamówiono, dwadzieścia sztuk tegoż Pendolino, pytanie: Tylko po, co?
Nie obrażaj. Przecinki w niewłaściwym miejscu.
Benek
-
Na tvn24, "pan baran z IC" powiedział, że już zamówiono, dwadzieścia sztuk tegoż Pendolino, pytanie: Tylko po, co?
Po to by PKP IC S.A. złożyło w przyszłym roku wniosek o upadłości.
-
Że tak powiem. Bo wiem, że ten post i tak poleci na bocznicę. Czym tu się Q...a podniecać, jak i tak to pudło, jest sztywne, i tak jak @Patrykos mówi. Po, co? Rząd kupił, i to trzeba nazwać po imieniu (Gówno!), za pieniądze WSZYSTKICH podatników!
Na życzenie, bocznica za wulgaryzmy.
adsim
-
Beton PEKAPIstów podał do sądu PESĘ o nieuczciwą konkurencję, bo żekomo PESA za swój pendolino chciało 1gr/godzinę czy za kilometr... chore. Dziś rano na radiowej trójce to mówili.
Jesli to utrzymanie ma wygladac tak, jak w przypadku ED74, to PESA powinna jeszcze IC doplacac.
Kupujemy Ferrari do jeżdżenia po dziurawych drogach.
I jak na tej kolei ma byc lepiej, jak nawet "swiadomi" MK wypisuja takie bzdury? Myslisz, ze w Niemczech, Austrii, Włoszech, Francji czy Hiszpanii szybkie pociagi jezdza tylko po liniach wysokich predkosci? Jechales kiedys TGV Strasbourg - Paris, Marseille - Nice, Lyon - Perpignan, RailJetem Wien - Zürich, Wien - Villach, ICE München - Frankfurt? Juz nie mowiac o Pendolino Zürich - Milano czy TGV Paris - Geneve. A moze do Interlaken tez sie "zapierdziela" (a jezdzi tam troche szybkich pociagow)?
Możemy stwarzać taki powierzchowny obraz polskiej kolei – kupić 20 Pendolino, zmodernizować 2-3 trasy i mówić, jak to na kolei jest dobrze, a jadąc na prowincje albo w inny region kraju widzieć jak niebieski ET22 ciągnie 40 węglarek 20km/h ze względu na zły stan toru. Tacy jesteśmy mocni jak mocny jest nasz najsłabszy punkt.
Co do modernizacji 2-3 tras. W tej chwili prace modernizacyjne i rewitalizacyjne obejmuja troche wiecej niz 2-3 odcinki. Obrazek (z uwaga, ze sporo z tego co sie robi nie jest na tej mapie zaznaczone):
http://img23.imageshack.us/img23/8173/nmq.gif
Nie skonczymy na 20 ETRach, wlasnie ogloszono kolejny przetarg na 20 jednostek dla IC (wczesniejszy w trakcie), sa przetargi na naprawy i moderne wagonow. A to tylko segment daleki. Marszalkowie tez nie spia. Tak wiec park taborowy pomalu tez bedzie sie poprawiac.
Dworcow odnowionych tez nie widzisz?
Przeoranie wszystkiego co bylo zapuszczane przez lata wymaga czasu.
-
Dziwię się, że o "komunie" wypowiadają się osoby, które w ogóle jej nie mogą pamiętać. Ja tylko przypomnę, że to w tym okresie powstała większość do dziś jeżdżących i uwielbianych przez Was lokomotyw, wprowadzono czuwaki, itp. Idealnie nie było, ale jednak coś się działo. Utrzymywano masę połączeń, które to w latach 90 masowo likwidowano. Ta komunistyczna mentalność przejawia się jedynie w wiecznym narzekaniu na wszystko: nie ma Pendolino - źle, jest Pendolino - źle... Pożyjemy, zobaczymy, rynek zweryfikuje, czy to był dobry zakup.
@adsim, kończąc na dobre offtop o komunie, dzięki niej mam dzisiaj ''samochód'' (Fiat 126p który jest moim oczkiem w głowie ;) ). Druga rzecz, że bardzo się interesuję tamtym okresem, dużo czytam i się dowiaduję, właśnie od osób które w tamtych czasach żyły (więc coś tam się orientuję w tym temacie, ale wiadomo że nie są to przeżycia osobiste).
Trzecia rzecz, powstawały lokomotywy, z których do dnia dzisiejszego jeżdżą tylko te elektryczne (EN57, Ex07/08/41 oraz ET21/22), bo spalinówki nie spełniają już dawno norm, które obowiązywały za czasów PRLu (prosty przykład SU45 i SU46 o ST43 i ST44 nie wspominając, ale nie są to stricte produkty polskie).
Czwarta rzecz, czuwaki były, ale pasywne. Aktywne wynaleziono gdzieś na przełomie 80/90, podobnie jak wprowadzono Radio-Stop, w roku bodaj `81. I ostatnia rzecz, ja nie narzekam na Pendolino (jakie by nie było), nie narzekam na infrastrukturę (dobra, linia Katowicka to już przesada), jednak nie rozumiem, dlaczego nie daje się szansy przedsiębiorstwom państwowym? PESA daje sobie nieźle radę w produkcji pojazdów, a z ciut nieoficjalnych źródeł (plotka taka że hej!), PESA ma wziąć udział w dostarczeniu kolejnych EZT dla IC, a`la właśnie Pendolino.
Faktycznie spalinówek to ja już wieki nie widziałem, ostatnio jakoś wczoraj i to ST44.
A wszystkie te spalinowozy co wymieniłeś jeżdżą.
Offtop. Temat dotyczy Pendolino. Bocznica.
adsim
-
Czy rozkład aby na pewno był prawidłowy? LCS Koluszki nie otrzymało informacji o tym składzie.
-
Wiadomo dlaczego przejazd został odwołany?
Kolejny bubel i tyle.
Reg. zakazy 12.
Benek