- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: PMT w 08 Maja 2013, 14:30:03

Tytuł: Fabryka dodatków PMT
Wiadomość wysłana przez: PMT w 08 Maja 2013, 14:30:03
Witam!

Będę tutaj prezentował swoje najnowsze wypociny.
Przedstawiam wam teksturę wagonu 112A  należącego do Przewozów Regionalnych.
Całość wykonałem ze zdjęć @macius5991.
Numer wagonu to 50 51 19-00 211-9 a stacja macierzysta to Szczecin.
Tytuł: Odp: Fabryka dodatków PMT
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 08 Maja 2013, 14:42:34
Czy napis ''Przewozy Regionalne'' jest taki jak piksel na pikselu, czy na screenie to tak wygląda?
Tytuł: Odp: Fabryka dodatków PMT
Wiadomość wysłana przez: hanys w 08 Maja 2013, 15:10:34
A może tak PMT poczekaj jeszcze jakiś czas. Na nowy model, który jest w trakcie dopieszczania? Co ty na to?
Tytuł: Odp: Fabryka dodatków PMT
Wiadomość wysłana przez: youBy w 08 Maja 2013, 16:41:11
Nie. Będzie model, będzie się myśleć. Już to przerabialiśmy kiedyś.
Tytuł: Odp: Fabryka dodatków PMT
Wiadomość wysłana przez: hanys w 08 Maja 2013, 17:12:40
Nie widzę tutaj sensu tego. Skoro dwa razy chce robić to już jego *Wasza sprawa.
Tytuł: Odp: Fabryka dodatków PMT
Wiadomość wysłana przez: PMT w 10 Maja 2013, 16:17:58
Na razie zostaje starym.
A jak ukaże się nowy model, to właśnie wtedy przerzucę tekstury.
W załączniku rzut na logo PR.
Tytuł: Odp: Fabryka dodatków PMT
Wiadomość wysłana przez: hanys w 10 Maja 2013, 16:19:18
Za bardzo wyostrzyłeś. Popatrz na kremowy pas. Widać defekty zbytnio przeostrzenia tekstury.
Tytuł: Odp: Fabryka dodatków PMT
Wiadomość wysłana przez: fuji8 w 10 Maja 2013, 23:20:51
Strzałki loga nie za dobrze wyglądają, wydaje mi się że wyglądają jak schodki. Tak jak Patryk napisał, popraw ostrość i powinno być git. ;)

EDIT: drugie okno po prawej <z tą dwójką> jest zbyt rozciągnięte. Wrzuć do testów, chłopaki postarają się wyłapać więcej błędów. Nie zrażaj się do pracy, tekstura wygląda na prawdę okej, jak na początek :)