- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: siódemka8 w 10 Lutego 2013, 16:26:47

Tytuł: Wpisy w CHK w SPKS
Wiadomość wysłana przez: siódemka8 w 10 Lutego 2013, 16:26:47
Witam.

Czy istnieje możliwość w SPKS zmieniania wpisów hamulca w plikach chk. danej lokomotywy. Jeśli tak to które wpisy są odpowiedzialne za szybkość luzowania i napełniania i który wpis jest odpowiedzialny za moc hamowania. np. aby przy 2 barach jednostka hamowała mocniej

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc 
Tytuł: Odp: Wpisy w CHK w SPKS
Wiadomość wysłana przez: CovaluS w 10 Lutego 2013, 16:34:27
I ja podepnę się do tematu z pytaniem dotyczącym wpisu odpowiadającemu częstotliwości załączania się sprężarki.
Tytuł: Odp: Wpisy w CHK w SPKS
Wiadomość wysłana przez: popatrz w 10 Lutego 2013, 16:47:33
Panowie "Obserwowani" ;), dla dobra sprawy i higieny forum warto byłoby takie kwestie poruszać w tym wątku (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,22762.0.html). SPKS to system "testowy", i dzięki waszym spostrzeżeniom i uwagom w odpowiednim miejscu, łatwiej będzie osiągnąć status "gotowy".
Tytuł: Odp: Wpisy w CHK w SPKS
Wiadomość wysłana przez: youBy w 11 Lutego 2013, 16:49:20
I ja podepnę się do tematu z pytaniem dotyczącym wpisu odpowiadającemu częstotliwości załączania się sprężarki.
Nie ma jako takiego. Sprężarka załącza się przy spadku ciśnienia w zbiorniku poniżej wartości MinCP. Jest to więc wypadkowa:
- wielkości zbiornika głównego
- różnicy nastawień regulatora sprężarki
- rozchodu powietrza (zapotrzebowanie składu, nieszczelności, częstość luzowania).
Tytuł: Odp: Wpisy w CHK w SPKS
Wiadomość wysłana przez: CovaluS w 11 Lutego 2013, 18:05:18
I które to konkretnie parametry są ? Bo praktyka mi podpowiada, że sprężarka załącza się częściej.
Tytuł: Odp: Wpisy w CHK w SPKS
Wiadomość wysłana przez: popatrz w 11 Lutego 2013, 18:17:40
Konkretniej Panowie - w jakiej lokomotywie, jak często, przy jakim ciśnieniu. Kreatywnie piszmy.
Tytuł: Odp: Wpisy w CHK w SPKS
Wiadomość wysłana przez: youBy w 11 Lutego 2013, 18:24:49
Cytat: info.txt z SPKS
3. OPIS PARAMETRÓW LINIJKI BRAKE
BrakeValve — rodzaj zaworu rozrządczego
MBF — nacisk hamulca ręcznego, kN
MaxBP — najwyższe „normalne” ciśnienie w cylindrach, bar
TareMaxBP — najwyższe ciśnienie w cylindrach na nastawieniu próżny, bar
MedMaxBP — najwyższe ciśnienie w cylindrach na nastawieniu ładowny I, bar
MaxASBP — ciśnienie przy użyciu hamowania przeciwpoślizgowego, bar
MaxLBP — najwyższe ciśnienie w cylindrach przy hamulcu dodatkowym, bar
RM — stosunek ciśnień na niskim i wysokim stopniu hamowania
BCN — liczba cylindrów hamulcowych
BCR — promień cylindra hamulcowego, m
BCD — skok tłoka cylindra hamulcowego, m
BCM — całkowite przełożenie przekładni hamulcowej (niezmienne) na cylinder
BCMLo — przełożenie na nastawieniu próżny
BCMHi — przełożenie na nastawieniu ładowny
NBpA — liczba par ciernych na oś
BM — rodzaj pary ciernej
BCS — siła nacisku sprężyny powrotnej i tarcia w cylindrze, kN
BSA — siła przeciwstawiająca się nastawiacza skoku tłoka, kN
BVV — pojemność zbiornika pomocniczego,
BRE — sprawność przekładni hamulcowej
Vv — pojemność zbiornika głównego, m3
MinCP — dolne nastawienie regulatora sprężarki, bar
MaxCP — górne nastawienie regulatora sprężarki, bar
CompressorSpeed — wydajność łączna sprężarek na ssaniu, m3/s
CompressorPower — zasilanie/napęd sprężarki
Pogrubione — parametry dotyczące zasilania, podkreślone — parametry dotyczące wagonów. Nieszczelności są obecnie zaszyte na stałe w exe. Inna sprawa, że parametry dla najpopularniejszego taboru zostały wpisane na podstawie rzeczywistych pojazdów.