Jest możliwość zmiany nieba jest. Wystarczy:Ano, działa. @Ra, zapomniałeś napisać (chyba że było wcześniej) że w Dejawy-Kopalnia działa już ładowanie wagonów :) Szacun.
//config movelight 304 endconfig //31 października 2007
No i wielki props za to co poniżej w załączniku.A to prezent od Toleina oraz Jeża (@7play4game).
Teraz opis misji. Na początku drobny problem z przejrzeniem rozkładu jazdy - "wskakuje" on dopiero po kilku minutach, przez co nie widać go w starterze, a w wersji pod F3 nie można sprawdzić prędkości (przez to nie przestrzegałem rozkładowych 80kmph).
Stara stacja po liftingu.
Poza tym, że Mydelniczka wygląda teraz jak stacja i jest przygotowana do połączenia z Tarniowem od wschodu, to nic więcej nie zdążyłem zrobić. I tak jeszcze do zrobienia jest przekop na nowy tor i drogę oraz sterowanie ruchem. Edycja scenerii zajmuje więcej czasu niż przejechanie jej, a głównym celem tych zmian jest dopracowanie narzędzi w Rainsted, potrzebnych do tworzenia scenerii realistycznych...Czyli to co powyżej na screenie, zrobiłeś za pomocą Rainsted?
Jeśli by nie liczyć poprawek wykonanych edytorem tekstowym, to wszystko było ustawiane bądź przesuwane przy użyciu Rainsted. Na obrazku może tego nie widać, ale są użyte tekstury podsypki Benka dla linii drugorzędnej. Poza obrazkiem są też łuki z krzywymi przejściowymi oraz nowy tor z łukami pionowymi na pochyleniu.No i fajnie się to prezentuje. Te dwa pierwsze tory będą bez trakcji?
Te dwa pierwsze tory będą bez trakcji?Bez sieci trakcyjnej jak już...
Stara stacja po liftingu.Kto robil lifting?
Po wykonaniu kilku testów ponownie przyciemniłem noc, dając light na wartości 0.05 0.05 0.05. Jeśli komuś to za ciemno, może je sobie zwiększyć. Ja wychodzę z założenia, że w nocy mają być widoczne światła, a nie okoliczne obiekty.
Jest możliwość zmiany nieba jest. Wystarczy:
//config movelight 304 endconfig //31 października 2007
Aktualnie masz ustawiony 304 dzień roku. Musisz sprawdzić w kalendarzu który dzień w roku licząc od 1 stycznia to pierwszy dzień wiosny.
Przesilenie letnie to 21 czerwca czyli 172 dzień roku, a nie pierwszy dzień wiosny. ;)
"Your face, your ass, what's the difference?" Jak mawiał Duke Nukem. Jednak jest różnica. Wiosną mamy równonoc, a latem przesilenie.Wiem o tym dobrze, to tylko była mała dygresja na temat pisania o siódmej rano.
W scenerii "Quarkmce2017" chciałbym przestawić noc na dzień. [..]Powinno to byc mozliwe poczawszy od wersji 18.330 symulatora (do pobrania z pierwszego postu w watku http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.0.html ) W tym ceu nalezy dokonac wpisu w pliku eu07.ini
Co mam dokładnie zrobić, co zmienić, co wpisać, aby zamiast nocy, w tej scenerii było jasno jak w dzień?
scenario.time.offset X
gdzie X to liczba godzin, o jaka powinien zostac przestawiony 'zegar' zaladowanego scenariusza (jesli np scenariusz zaczyna sie o 10:30, to wpis scenario.time.offset 7 spowoduje przestawienie go na godzine 17:30)
W pliku scenerii "Quarkmce2007" mam takie coś:
config movelight 304 endconfig //31 października 2007
Co tu mam zmienić i na co?
Aktualnie masz ustawiony 304 dzień roku. Musisz sprawdzić w kalendarzu który dzień w roku licząc od 1 stycznia to pierwszy dzień wiosny.
Przesilenie letnie to 21 czerwca czyli 172 dzień roku, a nie pierwszy dzień wiosny. ;)
http://rainsted.com/warsztat/Quark/