- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: nowy05 w 27 Grudnia 2012, 19:10:33
-
Dziś do Instytutu Kolejnictwa w Prokocimiu przyjechał 31WE. W najbliższych dniach uda się do Wrocławia, i będzie obsługiwał połączenie Wrocław - Legnica - Węgliniec.
-
Jeszcze do Węglewa ma zawitać.
-
Z tego co słyszałem, to na trasę wyjedzie 1 Kwietnia.
-
31we (odpowiednik sześcio-wagonowego 35we) bardzo dobry sprzęt. Na Śląsku maszyniści się bardzo zachwalają tym sprzęciorem. Jak na razie u nas na Śląsku nie odnotowano defektu oraz jakiejkolwiek awarii :D Dzisiaj na spotkaniu w KŚ powiedziano mi, że prawdopodobnie będzie więcej zamówień na ten tabor z rodziny impulsów :D Oby tak dalej. Newag bije Pesę i to bardzo!
Edit by Mutopompka
Poprawiono błędy.
-
31we (odpowiednik sześcio wagonowego 35we) bardzo dobry sprzęt. Na Śląsku maszyniści się bardzo zachwalają tym sprzęciorem. Jak na razie u nas na Śląsku nie odnotowano defektu oraz jakiej kol wiek awarii :D Dzisiaj na spotkaniu w KŚ powiedziano mi że prawdopodobnie będzie więcej zamówień na ten tabor z rodziny Impulsów :D Oby tak dalej. Newag bije Pesę i to bardzo !!
Dziwne masz dane, defektował i to kilka razy, co prawda nic poważnego - za pewne wiek dziecięcy ale były.
Jeśli chodzi o samą maszynę to mi także się podoba, jest znacznie więcej miejsca niż w Elfach, oświetlenie bardzo fajnie się prezentuje no i jest cicho. Jednak wg. mnie nic nie pobiło na razie Stadlera :)
-
W gazecie piszą ( tu (http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/951451,impulsy-to-buble-psuja-sie-nowe-pociagi-kolei-dolnoslaskich,id,t.html) i tu (http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/892939,co-sie-psuje-w-dolnoslaskich-pociagach-pendolino,id,t.html)), że "psują się te dolnośląskie pendolino na potęgę". Prawda li to, czy tylko dziennikarze na siłę sensacji szukają?
-
Tu macie 003:
A tak z ciekawości powiem Wam, że Implusy (31We) mają dokładnie określoną liczbę kilometrów (dni) po których jest przegląd. Najczęściej jest to co pięć dni. Myślałem, że mają defekty tak często ale rozmawiawszy z technikami z Kolei Dolnośląskich, Newagu oświecili mnie, że po prostu co 5 dni muszą mieć zrobiony przegląd za pomocą specjalistycznego sprzętu komputerowego.