- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: matfre96 w 11 Października 2012, 16:59:15
-
Cześć. Stworzyłem model bloku i chce go obrócić, ale jak przy wpisie do scenerii w parametrze 5 daje wartość obrotu, blok się nie obraca. Co jest przyczyną?
Plik inc
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node 1000 0 none model 0 0 0 0 mieszkalne/wielka_plyta/blok4.t3d (p1) endmodel
endorigin
-
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node 1000 0 none model 0 0 0 0 mieszkalne/wielka_plyta/blok4.t3d (p1) endmodel
rotate 0 0 0
endorigin
Może tak spróbuj.
-
Dalej nie działa.
-
To pokaż jaki wstawiłeś wpis w plikach ze scenerią.
-
Wpis do scenerii jest raczej dobry, bo żadnych błędów nie wykazuje.
include;mieszkalne/wielka_plyta/blok4.inc;Budynek;0.1;0.1,0.1;45.0;;;;;end //Passive
-
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node 1000 0 none model 0 0 0 0 mieszkalne/wielka_plyta/blok4.t3d endmodel
rotate 0 0 0
endorigin
-
Benek, a definicja tekstury?
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node 1000 0 none model 0 0 0 0 mieszkalne/wielka_plyta/blok4.t3d none endmodel
rotate 0 0 0
endorigin
-
Ja widzę model ale nie chce się obrócić. Przemieszcza się prawidłowo. Hierarchie i model są dobrze zrobione.
-
Benek, a definicja tekstury?
Sorry, motam się strasznie dzisiaj. Dobra, zrób tak:
include;mieszkalne/wielka_plyta/blok4.inc;Budynek;0.1;0.1;0.1;45.0;;;;;end //Passive
Zamiast średnika użyłeś przecinka pomiędzy wartościami 0.1 a 0.1.
-
Już działa. Dzięki.
-
Już działa. Dzięki.
Jak to rozwiązałeś, bo sam jesteś ciekaw? Tak jak ja Ci napisałem?
-
Tak, chodziło o ten nieszczęsny przecinek. Można zamnknąć
-
Najlepiej używaj spacji. Stado średników też nic nie daje, tzn. tyle samo, co jeden.