- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: zbyszek300 w 20 Września 2012, 18:57:51

Tytuł: Jak zrobić lusterka boczne
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 20 Września 2012, 18:57:51
Witam chce zrobić lusterka boczne w lokomotywie, na razie dla siebie do testów. Szukam jakiegoś poradnika w Google, ale nie mogę znaleźć. Nie wiem czy te lusterka co są mógł bym edytować i w jakim programie?. Jeśli ktoś posiada jakiś poradnik, lub wiedzę jak kto zrobić to proszę o pomoc.
P.S. Chodzi mi o odbicia w lusterkach , aby było w nich widać co jest za nami.
Tytuł: Odp: Jak zrobić lusterka boczne
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 20 Września 2012, 19:00:46
Bez grzebania w kodzie exe się nie obejdzie.
Tytuł: Odp: Jak zrobić lusterka boczne
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 20 Września 2012, 19:05:10
Cytuj
Bez grzebania w kodzie exe się nie obejdzie.
Acha myślałem że można to zrobić inaczej, np na te lusterka coś nakładając lub dodanie kamery itp , lub coś w tym rodzaju. Takim razie temat można zamknąć, i dziękuje za odpowiedz.
Tytuł: Odp: Jak zrobić lusterka boczne
Wiadomość wysłana przez: Ra w 20 Września 2012, 19:07:43
Trzeba zrobić renderowanie sceny dla inaczej ustawionej kamery. Ale zamiast na ekran dać to na teksturę, którą się następnie umieszcza w lusterku.
Tytuł: Odp: Jak zrobić lusterka boczne
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 20 Września 2012, 19:15:51
Cytuj
Trzeba zrobić renderowanie sceny dla inaczej ustawionej kamery. Ale zamiast na ekran dać to na teksturę, którą się następnie umieszcza w lusterku.
I można to zrobić obojętnie jakim programem graficznym?. A czy te lusterka co są teraz w lokomotywach (symulatorze)  można je tak zrobić, czy muszę zrobić nowa bryłę lusterka i je renderować?.
Tytuł: Odp: Jak zrobić lusterka boczne
Wiadomość wysłana przez: Ra w 20 Września 2012, 19:34:23
I można to zrobić obojętnie jakim programem graficznym?
Nie, za pomocą OpenGL z poziomu EXE.
Tytuł: Odp: Jak zrobić lusterka boczne
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 20 Września 2012, 20:28:35
Cytuj
Nie, za pomocą OpenGL z poziomu EXE.
Dziękuje za pomoc.