- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: MKUśniaki w 24 Sierpnia 2012, 15:23:57
-
Znalazłem kilka zdjęć z testów oto one: http://www.garnek.pl/bruksel/22578261/380-020-8 http://www.garnek.pl/bruksel/22578213/380-020-8 http://www.garnek.pl/emdek/22555367/380-020-8. Na tę chwilę RK milczy.
-
Czy to nie ona miała jeżdzić na testach u PKP IC?
-
Przecież ona już była w Polsce więc czym tu się tak radować?
-
Była na TRAKO 2011 w Gdańsku Oliwie, a PKP Intercity miało ją testować po Vectronie.
-
Chodziło mi bardziej o to, że rozpoczeły się testy:)
-
A Vectron nadal lata na Małopolsce? Czy będą je testować obie jak na razie ?
-
A Vectron nadal lata na Małopolsce? Czy będą je testować obie jak na razie ?
Ostatnio nie widziałem zagranicznego byka na Małopolsce ;)
-
Najgorsza z wersji Skód. Ta lokomotywa to istna porażka. Czescy maszyniści jej nienawidzą. Pewnie dlatego będzie jeździła do Polski..
-
No to pięknie. Czemu mnie to nie dziwi? To już chyba norma dla Polski. Z F-16 i wieloma innymi pojazdami podobnie. Szpachla szpachla i do Polski. To nic, że w innych krajach to już przeżytek heh. Polska kupi i to jeszcze za ile. No i w ten sposób mamy za grube pieniądze super sprzęty :P.
-
Najgorsza z wersji Skód. Ta lokomotywa to istna porażka. Czescy maszyniści jej nienawidzą. Pewnie dlatego będzie jeździła do Polski..
Można wiedzieć pod jakim względem jest tak nielubiana?
-
Ale chwilunia, to IC kupiło tę skodę, czy producent udostępnił ten egzemplarz w celu zdobycia homologacji na polskie tory?
Swoją drogą chyba najbardziej szkaradna Skoda z dotąd wyprodukowanych.
-
Najgorsza z wersji Skód. Ta lokomotywa to istna porażka. Czescy maszyniści jej nienawidzą. Pewnie dlatego będzie jeździła do Polski..
Czyżby? Jedna z najmocniejszych czeskich maszyn. Ruszając z Prahą i utrzymując prędkość zachowywała się całkiem całkiem. I napewno zbierała się lepiej niż większość wersji 163, 363 etc.
@BLAcKboY, @EU40, co wy chcecie od designu tej maszyny? Gorzej wygląda nasza EU07A-001, a mimo to maszyniści sobie chwalą ten wóz ze względu na osiągi i naprawdę dobrze wykonaną modernizację co za tym idzie funkcjonalność i wygodę.
@BLAcKboY, IC jej nie kupiło. Ma zdobyć homologację u nas.
-
co wy chcecie od designu tej maszyny?
Primo. O gustach się nie dyskutuje. Secundo. Lokomotywa ma jeździć a nie wyglądać. Tertio. Co się nie podoba? Górna część czoła, wygięta w łuk, która powoduje że lokomotywa wygląda jak w załączniku.
IC jej nie kupiło. Ma zdobyć homologację u nas.
No właśnie, więc co to za lamenty, że ta strasznie badziewna* lokomotywa trafiła do nas?
* Opinia innych użytkowników, osobiście nie uważam tej lokomotywy za badziewną
-
Moje zdjęcie jakoś niepodobne do Twojego załącznika ;)
Prawda, kwestia gustu, ale mnie mnie jakoś te wozy się podobają. No, może te ryfle, ale taki urok czeskich maszyn ;)
-
Nie wiem, czy wiecie, ale lokomotywa ta stała od zimy na terenie IPS Tabor w Poznaniu i była zaplombowana, a Skoda zabraniała do niej wchodzić bez nadzoru...
Najgorsza z wersji Skód. Ta lokomotywa to istna porażka. Czescy maszyniści jej nienawidzą. Pewnie dlatego będzie jeździła do Polski..
Design ma nieco przestarzały ale technicznie prezentuje się nieźle. Solidnie wykonana, bardzo elegancka kabiba maszynisty, osiągi chyba też ma niezłe.
-
Może i szału nie ma w dizajnie. Taka skromna Czeska koncepcja.... ale przynajmniej mają ciągle coś w ofercie, a my? Dopiero się zbieramy... mam nadzieję, że za jakiś czas IC będzie testowało typowo "Polskie" loki... (nie mówię o modernach).
-
Może i szału nie ma w dizajnie. Taka skromna Czeska koncepcja.... ale przynajmniej mają ciągle coś w ofercie, a my? Dopiero się zbieramy... mam nadzieję, że za jakiś czas IC będzie testowało typowo "Polskie" loki... (nie mówię o modernach).
Griffina i Gamę... przy czym ta druga już jest w Berlinie :)