- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: ST44-003 w 13 Sierpnia 2012, 20:14:04

Tytuł: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 13 Sierpnia 2012, 20:14:04
Coming soon...
W tym miejscu będę "nagłaśniał" wszelkie projekty których obecnie się podejmuję. Tak wiem, czoło idzie całkiem do poprawy. ;)
Pytanie jest tylko o system nazewnictwa tekstur. Czy malowania pomarańczowe i jagodowe traktuje się jako "hist" czy też niekoniecznie?
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 13 Sierpnia 2012, 20:55:46
Pomarańczowe malowanie było pierwszym na dziewiątkach, więc dobrze by było dodać do nazwy tekstury i w pliku textures.txt hist.

  Dodano: 13 Sierpnia 2012, 20:59:47
Dobrym tego przykładem jest czesiek. Pomarańczowe malowanie jest hist, a  Cargo bez.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 13 Sierpnia 2012, 21:11:26
Moim zdaniem wszystko to, czego spotkać nie możemy obecnie na torach w świecie realnym, a możemy spotkać na symkowych szlakach powinno mieć cząstkę "-hist". Ograniczyłbym się tutaj tylko do lokomotyw (chyba że ktoś chce szukać po całej Polsce konkretnych wagonów).
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 13 Sierpnia 2012, 23:03:06
Nie jest to dobry pomysł, gdyż te pojazdy miały zapewne różne malowania, a oto się tutaj rozchodzi.

  Dodano: 13 Sierpnia 2012, 23:07:05
Nie o sam pojazd jako taki, lecz o jego malowanie.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Ra w 13 Sierpnia 2012, 23:18:53
Zasadniczo wszystkie malowania będą kiedyś "hist". Raczej trzeba by nadać każdemu malowaniu jakiś krótki kod rozpoznawczy (3 znaki, góra 4), ewentualnie kod roku, od którego dane malowanie było użyte.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 13 Sierpnia 2012, 23:21:51
@Ra podoba mi się twój pomysł. Jestem za.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 13 Sierpnia 2012, 23:25:24
Również na to nie wpadłem. Moim zdaniem rok może być jak najbardziej w porządku.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Ra w 13 Sierpnia 2012, 23:28:44
No to chyba najlepiej ostatnie 2 cyfry roku, lokomotywy rzadko jeżdżą ponad 100 lat. Tylko że rok może być trudno ustalić oraz trudno skojarzyć ze schematem malowania.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 13 Sierpnia 2012, 23:31:53
No to wtedy dodać do nazwy tekstury i pliku np (1), (2), (3) itd.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: mati189 w 14 Sierpnia 2012, 10:05:41
moim zadaniem zrób malowanie takie jak jest w 035 ale może by sie dało zrobić w Malowaniu Szwecji
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 14 Sierpnia 2012, 10:17:56
Niestety zostałem "zmolestowany" przez kolegę żeby akurat w tym malowaniu ją zrobić.
Pomysły z rokiem nie jest zły, zwłaszcza że na wielu maszynach można to odczytać po datach rewizji.
1) EP09-032_hist09
2) EP09-032_09
3) EP09-032_(2)
4) EP09-032_(09)
Tekstura powinna pójść na testy jeszcze w tym tygodniu, jednak są drobne chwilowe z czołem. Ale da rade ;)

moim zadaniem zrób malowanie takie jak jest w 035 ale może by sie dało zrobić w Malowaniu Szwecji
Kolego, nie jestem moderatorem ale mimo to:
-zdania z dużej litery i kropoka na jego końcu
-1) nie posiadała do tej pory malowania IC (ale niedługo pójdzie na naprawę więc wszystko jeszcze przed nią) przed naklejeniem jej flagi Szwecji.
 2) nie mam jej zdjęć w malowaniu szwecji.
Jeśli posiadasz jej zdjęcia w barwach Szwecji, podziel się nimi z nami/ze mną.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Ra w 14 Sierpnia 2012, 10:20:44
Im krócej tym lepiej. Kiedyś była maniera zapisywania roku z apostrofem, czyli EP09-032'09.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 14 Sierpnia 2012, 10:27:13
@Ra, dobra, coś jeszcze pokombinuje, bo przecież do dyspozycji mamy jeszcze obrazek "mini". Będzie działać, w to nie wątpie :D
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: up5358 w 14 Sierpnia 2012, 18:56:26
Idąc tym tokiem nazewnictwa proponuję wszelkie EP09 w barwach Euro (w przyszłości EU44) nazywać wg schematu 104e3-018-euro/EP09-018-euro.  Każdy załapie o jaki okres chodzi, a te okleiny na wszelkich "epokach" je posiadających zejdą i niebawem także będą historyczne.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 14 Sierpnia 2012, 19:24:43
Co najmniej już dwie epoczki nie mają oklein, więc wygląda na to, że etap ich ściągania z nich został przyśpieszony.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 14 Sierpnia 2012, 22:27:53
Help, bo jest zagwozdka. Problem dotyczy czoła tego wozu. Nie mogę go nijak spasować z bokiem. Próbowałem i na zdjęciach @hanysa i na zdjęciach kolegi dopasować czoło, ale nijak to nie wychodzi. Doradźcie coś, bo mnie już trafia. :/
Odrazu zaznaczam, robione Gimpem.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 14 Sierpnia 2012, 22:36:35
Zapodaj screen z Gimpa.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 14 Sierpnia 2012, 22:41:07
W kółkach są zaznaczone "przyfioletowione" miejsca w celu sprawdzenia zgodności koloru i światła. Dało to wynik negatywny, a próbki były brane właśnie z czoła ;/
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 14 Sierpnia 2012, 22:46:22
A przypadkiem nowe czoło nie jest za szerokie?
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 14 Sierpnia 2012, 22:54:51
Dostosowane do czoła 09-035. I sprawdzane na obecnych teksturach dziewiątek.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 15 Sierpnia 2012, 13:12:30
Dziwna sprawa, bo czoło z tej 032 sprawia wrażenie szerszego w porównaniu z tą 035.
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 15 Sierpnia 2012, 13:20:44
Szerokość czoła (dolna część) uwarunkowana była (mam na myśli 09-035) paskami, które trzeba było dostosować do jej boków.
Dobra, zrobię inaczej. Zrobię górną część czoła (okna) oraz skończę poprawiać dach, wrzucę na testy i wtedy będzie możliwość dogłębniejszego spradzenia co nie hula (wraz ze zdjęciami czół z których korzystam). Bo projekt się opóźnia, roboty mam sporo, a wakacji studenckich coraz mniej. :/
@Sawi, co sądzisz o takiej możliwości?
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Tolein w 15 Sierpnia 2012, 14:06:16
Im krócej tym lepiej. Kiedyś była maniera zapisywania roku z apostrofem, czyli EP09-032'09.
Pomysł Ra jest ok, tak długo jak lok nie dostanie dwóch malowań w przeciągu jednego roku, wtedy można dać np. EP09-032'09-01.
Idąc tym tokiem nazewnictwa proponuję wszelkie EP09 w barwach Euro (w przyszłości EU44) nazywać wg schematu 104e3-018-euro/EP09-018-euro.  Każdy załapie o jaki okres chodzi, a te okleiny na wszelkich "epokach" je posiadających zejdą i niebawem także będą historyczne.
Opcja z 'euro' jest o tyle lepsza niż nadawanie lokom które jeździły w euro-okleinie roku, że po euro okleiny zostały zdjęte, a lok wrócił do swoich dawnych barw. Chyba, że po zdjęciu okleiny malowali je od nowa (chyba nie?).
Tytuł: Odp: EP09-032
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 15 Sierpnia 2012, 23:16:57
Szerokość czoła (dolna część) uwarunkowana była (mam na myśli 09-035) paskami, które trzeba było dostosować do jej boków.
Dobra, zrobię inaczej. Zrobię górną część czoła (okna) oraz skończę poprawiać dach, wrzucę na testy i wtedy będzie możliwość dogłębniejszego spradzenia co nie hula (wraz ze zdjęciami czół z których korzystam). Bo projekt się opóźnia, roboty mam sporo, a wakacji studenckich coraz mniej. :/
@Sawi, co sądzisz o takiej możliwości?
Tylko, że wiesz z tego co zauważyłem 032 nie posiada tych pasów, więc nie zaszkodzi spróbować. Nic nie tracisz.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 22 Sierpnia 2012, 17:58:05
Czy mógł bym w tym miejscu prosić o w miarę dokładne wymiary klimatyzacji montowanej na dachach siódemek? Obecny jej model na pudle EU07-1504 wydanym w PC11 jest stanowczo za mały, a potrzebne to jest do powstania tekstur 07-005, 304, 443.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 22 Sierpnia 2012, 18:12:45
http://www.roboyama.com.pl/files/klil_07.pdf
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Szociu w 22 Sierpnia 2012, 23:34:17
Czy mógł bym w tym miejscu prosić o w miarę dokładne wymiary klimatyzacji montowanej na dachach siódemek? Obecny jej model na pudle EU07-1504 wydanym w PC11 jest stanowczo za mały, a potrzebne to jest do powstania tekstur 07-005, 304, 443.
Hmm, klima była zrobiona przez Adsima, lokomotywa z takową była w DEVS przed wydaniem PC11, niestety później submodel "klima" zniknął z modelu, który ostatecznie jest w Paczce. Aczkolwiek z tego co zauważyłem, w mapowaniu tam, gdzie był fragment z klimatyzacją, w PC11 jest puste miejsce, czyli teoretycznie da się skopiować submodel klima do aktualnych modeli, jeśli wszystko będzie dobrze, to normalnie powinien być niewidoczny (bo jest kanał alpha), dopiero po dodaniu do mapowania fragmentu z klimatyzacją powinien się pokazać. Za chwilę to sprawdzę i dam znać.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Tolein w 22 Sierpnia 2012, 23:39:04
A kiedy wyświetlanie takich rzeczy będzie zależne od wpisu w mmd, a nie od ustawienia kanału alfa w teksturze?
Pieśń przyszłości... : /
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Szociu w 22 Sierpnia 2012, 23:42:40
Niestety, trzeba to zaimportować do max'a i od nowa zmapować, bo jednak nakłada zły fragment tekstury. Trzeba zapytać Adsima o zgodę, to może udostępni submodel klimy w formie max'a.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: szogun w 23 Sierpnia 2012, 10:33:19
Przecież w modelu z PC11 jest dobra klimatyzacja.

A kiedy wyświetlanie takich rzeczy będzie zależne od wpisu w mmd, a nie od ustawienia kanału alfa w teksturze?
Zauważ że mmd odpowiada za cały pojazd a nie konkretny numer.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 12 Września 2012, 20:17:56
Coming soon...
Prosze się nie sugerować jakością screena. Lapek na ktorym pracuje szałowej grafiki nie ma. ;)

EU07-443 Zakład Północny.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: inoworclawpkp w 12 Września 2012, 20:28:18
Tak dziwnie wygląda trochę ten bok ale może to przez ta grafikę, a w opisie tam aktualizujesz czy kabinę 06 masz 20%?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 12 Września 2012, 20:30:30
Kabiny EU06 chwilowo są nierobione. Po prostu chce skończyć tekstury (szybciej z robotą) a zabrać się na końcu za kabiny które mają więcej elementów. Cierpliwości ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: adsim w 12 Września 2012, 20:37:12
Skąd masz moją teksturę klimy?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 12 Września 2012, 20:41:37
Od Bartka (vel. @szoguna). Nikogo nie podkablowując oczywiście. Zawsze można będzie zmienić na inną :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: adsim w 12 Września 2012, 21:11:48
Na przyszłość, wypadało by się zapytać autora o zgodę, tym bardziej, że nie było tego nawet w beta. Nie wiem też czy masz najnowsza wersję tego elementu.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 12 Września 2012, 21:42:21
Musisz mi wybaczyć to niedopatrzenie. Myślałem że było to dogadane, skoro dostałem mapowanie klimy. Nie do końca rozumiem co masz na myśli, jeśli chodzi o "najnowszą wersję". Model klimy jest ten, który posiadają wszystkie 303E wrzucone do PC11. Ja zaś otrzymałem tylko samo mapowanie.

EDIT: Mała zmiana planów. 07-374 zostaje chwilowo wstrzymana (czeka na poprawki zdjęć). Żeby was nie zanudzić kolejnym wozem pICu, taka mała zapowiastka, czyli przy czym ostatnio dłubie.
Do dokończenia czołownica, dopieścić czoło, boczki i rynienki.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 13 Sierpnia 2013, 15:56:38
Ogłaszam wszem i wobec (coby mi kto nie podkradł projektu), że oto, "meine liebe damen und meine liebe herren", robi się! Co prawda początek początków, ale wolałbym żeby mi ktoś jej nie podkradł. Spokojnie, spokojnie, 539 też się pojawi (i nie tylko). Wszystko w swoim czasie ;)

Reg. obowiązki 2.
Proszę poprawić.
Benek

Wstaw znaki interpunkcyjne oraz popraw błąd ortograficzny. Dodatkowo, forum to nie GG, bez przesady z uśmieszkami. Pisz poziomo.
Rozi

Żeby rozwiać wątpliwości: still working ;) Szkoda tylko, że to stary model.
W przygotowaniu: 07-539 do dopieszczenia, 07-001, 07-410 + kab, jakiś budyń (1046 chyba), i coś tam się jeszcze znajdzie. Ma ktoś jakieś wagony? I czy ktoś by mi pomógł z wagonem Bwxz z tego linku poniżej? Chodzi o drobne poprawki pudła.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg349439.html#msg349439
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: klimczok_mk w 23 Sierpnia 2013, 13:06:15
A kabina którą robisz, to tylko zmieniłeś teksturę, czy od nowa kabina?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 23 Sierpnia 2013, 13:10:10
@klimczok, proszę jaśniej o którą kabinę i jakiego wozu Tobie chodzi? Na zdjęciu 174 jeszcze nie w pełni ze swoim czołem. 07-410 dostanie kabinę którą dostała po ostatniej Rewizji w pesie, a wygląda i sprawuje się całkiem fajnie. Zostanie ciutek przerobiona i dodane zostanie parę elementów. Oryginalnie, ma powstać na obecnym modelu kabiny zezowatej siódemki, z dodaniem klimy na sufit i takaż kabina również jest planowana do wydania, gdyż kabiny z klimą obecnie nie ma.
W załączniku czoło Bwxz, z którym proszę o pomoc :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 23 Sierpnia 2013, 13:15:53
Przede wszystkim zaktualizuj sobie siatkę tej siódemki. Robiłeś ją ze zdjęć? Kolory wyglądają źle.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 23 Sierpnia 2013, 13:17:48
Przede wszystkim zaktualizuj sobie siatkę tej siódemki.
Można jaśniej? Ja nie modelarz.

Robiłeś ją ze zdjęć? Kolory wyglądają źle.
Nie, z pocztówki. Kolory są przyciemnione, żeby boki móc sobie odpowiednio spasować. Zrobiony jest bok i fragment czoła. Do końca daleko, a materiał ma tylko pokazać, że pracę nie stoją. To co widzisz w oddali (fragment z PKP) jest jeszcze nie spasowany z resztą.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 23 Sierpnia 2013, 13:25:35
W którymś PC chyba wyszła poprawka do 4E, w ramach której była poprawiona wysokość blachy nad czołowymi szybami i były wsadzone nowe wózki.
Nie, z pocztówki.

(http://pl.memgenerator.pl/mem-image/tego-nie-znalem-pl-ffffff)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: adsim w 23 Sierpnia 2013, 13:47:12
Nowy model na bazie 303e, z nowym mapowaniem, wyjdzie z nową paczką. Co do klimy w klasycznej kabinie, wystarczy chyba skopiować z 1500 szoguna, bo to ten sam typ.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 23 Sierpnia 2013, 14:06:55
Możecie pokazać jakieś przykładowe mapowanie tekstur na nowy model? Chyba że jest to układ zbliżony do stosowanego już w 303E?
@Patryk, no bo jakie pytanie, taka odpowiedź ;)
@adsim, racja, ta klima rzeczywiście pasuje. Wcześniej musiałem nie zwrócić uwagi. Nie mniej, kilka elementów chyba jednak zapożyczę z @Bartkowej 15xy :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 23 Sierpnia 2013, 14:13:04
@Patryk, no bo jakie pytanie, taka odpowiedź ;)
Jaki autor taka riposta…
To wygląda jak zabawa kolorami, a nie tekstura ze zdjęć, stąd to pytanie.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 23 Sierpnia 2013, 14:19:46
Wóz jest świeży, zresztą jak już pisał @mechatronik, który ustrzelił ją jakoś dwa dni przede mną, "ona strasznie się świeci". Zresztą, na każdym zdjęciu i w rzeczywistości widać jednolitość tego koloru, no i to, że jeszcze czynniki atmosferyczne nie zaszkodziły farbie. Druga rzecz, zdjęcia otrzymałem 5 dni po jej wyjeździe po otrzymaniu żółtego czoła (zdjęcia 10.08, REV. 05.08.2013).
"Pociąg TLK Dolnoślązak oczekuje godziny odjazdu". Obecnie trwa detalizowanie, doglądanie i na weekend powinna trafić do testów.

Reg. obowiązki 2.
Proszę poprawić.
Benek

Screen wciąż za ciężki.
adsim

W końcu Ci się udało.
adsim

A nie wysłałem Tobie PW? Kurde, znowu zapomniałem. Da się usunąć Twój i mój dopisek, czy musi zostać?

 Nie usuwamy wpisów. Muszą zostać.
adsim
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 03 Maja 2016, 14:57:15
Celowy odgrzew kotleta.
Ktoś chce może Budyniu z Rodzynkami i dodatkiem? To zachęcam do testowania i zaglądania do działu "Test" ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 15 Lipca 2016, 23:46:47
Kolejny celowy odgrzew (nieświeżego) kotleta. Z Łukaszem zabraliśmy się ostatnio za pewną kabinę, w oczekiwaniu na dokonania @youBy`ego co do innego projektu ;)

Szału (jeszcze) nie widać, ale tekstury przygotowane do nałożenia, w między czasie modyfikowany jest model :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 16 Lipca 2016, 09:59:56
Hasler jakiś czas temu zrobił @TZs.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 16 Lipca 2016, 10:06:43
Jakiś link do modelu? Bardzo dobra wiadomość z samego rana :>
@Piotrek, a tak na marginesie, to wywiązuje się z dawno postawionej obietnicy z racji podniesienia rangi ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 16 Lipca 2016, 10:09:29
Pewnie proszę bardzo http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27165.msg419343.html#msg419343 i tak trzymaj :).
EDIT:
Modele te też można nieco poprawić pozbywając się tych dziur i tej kanciatej tarczy.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: dymus w 16 Lipca 2016, 22:14:24
Cytuj
Modele te też można nieco poprawić pozbywając się tych dziur i tej kanciatej tarczy.
Mówisz o poprawkach przy Haslerze czy też jakiś przy samej kabinie? Bo przy okazji tej modyfikacji mogę poprawić coś co by tego wymagało.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 16 Lipca 2016, 22:25:56
Mam na myśli modele haslera A29. Co dokładnie modyfikujecie w kabinie z klimą?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: dymus w 16 Lipca 2016, 22:34:07
Nowe tekstury, pewne części i elementy przeniesione z innych kabin oraz tam gdzie jest wymagane dodawanie nowych plus ingerencja w sam pulpit (co najmniej jedno miejsce musi być zmienione).
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: RoboBatman w 16 Lipca 2016, 22:52:36
Skoro już grzebiecie przy tej kabinie z EP09, to czy macie zamiar/chęć/plany (nieodpowiednie skreślić) dodać również kabinę widoczną z zewnątrz czy to będą tylko same modyfikacje kabiny bez tego? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 16 Lipca 2016, 23:13:09
Rozumiem. Pytam bo z dobre ponad dwa lata temu sam się za to zabrałem, ale niestety większość zrobionych przez siebie tekstur definitywnie straciłem. Tak to mniej więcej wyglądało http://eu07.pl/forum/index.php/topic,24400.msg373735.html#msg373735 Fakt faktem patrząc na to po tym czasie zdecydowanie teraz zrobiłbym większość od zera.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 17 Lipca 2016, 09:18:01
@Łukasz, jak będziesz mieć chwile to wrzuć screeny jak to teraz wygląda.  Sam jestem ciekaw co wyszło wczoraj z mojego szpachlowania refleksów światła :)
@Piotrek, od siebie dodam, że dostępny materiał wymaga w niektórych przypadkach solidnego plastrowania. No i spora część rzeczy jest juz poprawiona na teksturach. Szczególnie, że  mi się trochę spieszy z tym i innymi projektami będę chciał to szybko skończyć i wydać :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: dymus w 17 Lipca 2016, 18:28:29
Tak to wygląda, refleksy światła bardzo dobrze usunięte ;)       (wiem na razie brakuje wcięcia w pulpicie tam gdzie są amperomierze, będzie zrobione później plus amperomierze mają złą kolejność, będzie oczywiście zmienione)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 18 Lipca 2016, 09:42:00
No no, całkiem całkiem. (^^,)
Ale wieczorem siądę do lekkiej poprawki manometrów bo mi się dwie niewielkie rzeczy nie podobają. No i muszę dorobić pozostałe tekstury ;)

Edycja:
Wczorajsze dokonania Łukasza w kwestii kabiny ;)

A już nie długo, już za jakiś czas, do kompletu dorzucę to:
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 30 Lipca 2016, 13:21:57
@ST44-003: domyślam się, że ta EP09-043, która była niegdyś flagową "dziewiątką" na Olszynce Grochowskiej będzie miała na szybach czołowych w górnej ich części taką samą naklejkę jak na screen'ie okna bocznego :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 30 Lipca 2016, 13:35:57
Kuba i Łukasz proponuję dogadać się z @Dariuszkiem z td2. On tworzy model epoczki na dość sporym wypasie.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 30 Lipca 2016, 18:07:21
Nie chętnie chce mi się czekać ma nowy model. Wydam pod stary a potem ewentualnie zrobi się re-make. Szczególnie, że ta tekstura będzie lekkim eksperymentem wizualno - wykonawczym. ;)

@Jaco, dobrze się domyślasz ;)

EDIT: Kończy się ;)
Do kompletu ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: dymus w 09 Sierpnia 2016, 23:18:41
Troche aktualniejsze screeny samej kabiny.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: szogun w 09 Sierpnia 2016, 23:28:40
Musisz popracować nad jasnością tekstur, np. Manometry chociaż wydają się być proporcjonalnie ok w stosunku do haslera, to ich obwódki są za jasne, a chocby dla mnie sprawia to wrażenie że są nienaturalnie wielkie. Polecam również zjechać na RGB z całości kabiny w t3d, symkowe oświetlenie naświetla cała kabine równo, przyciemniona będzie naturalniejsza.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 10 Sierpnia 2016, 11:45:07
@Uke, Ty chyba nie wrzuciłeś wszystkich tekstur które Ci wysyłałem. Tekstura pod zaworami hamulców ma u mnie inny kolor, ciut jaśniejsza i mniej "czarna", nie tak jak u Ciebie.
Dla porównania, mój screen ze stanu mniej zaawansowanego.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 10 Sierpnia 2016, 12:54:04
Bardzo proszę o wysokiej jakości screeny kabiny na potrzeby promocyjne.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 10 Sierpnia 2016, 13:22:46
Umówmy się, że dostaniesz jak będą wszystkie podpisy i uporządkowane lampki oraz coś na kształt LoD. Do tego w pakiecie dorzucimy gotową EP09-043 i 046 ze Stemmanami. Najpóźniej do końca tygodnia będą screeny.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Dariuszek w 10 Sierpnia 2016, 17:27:12
Może mi ktoś z Was podesłać maxa (albo cokolwiek co otworze maxem) kabiny? Bo mam problem z tym lewym pionowym pulpitem. Chce obadać jak on wygląda.
P.S. Telefonu przy prawym rogu kabiny nie powinno być?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 10 Sierpnia 2016, 17:39:12
P.S. Telefonu przy prawym rogu kabiny nie powinno być?
Niepowinno.
W jakim celu potrzebujesz te maxy i do czego wykorzystać?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Dariuszek w 10 Sierpnia 2016, 17:56:59
W celu złapania proporcji. A wykorzystywać ich nie bede, po prostu chce podejrzeć jaki kształt ma ten lewy pionowy pulpit.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 12 Sierpnia 2016, 22:01:51
Na dobranoc i poprawę humoru. :)
Żeby nie było, ja tu tylko tekstury ogarniam, nic więcej. Specem od "czarnej roboty" pozostaje Łukasz (@dymus), który nie przestaje poprawiać. To tak na marginesie ;)
Wasze zdrowie! :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 12 Sierpnia 2016, 22:29:38
Fajny lodzik, czy póki co kabina HD wstawiona do screena?
Ten gradient na czołownicy ma taki być? Rozumiem cień pod sprzęgiem grzania, ale dziwnie to wygląda.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 12 Sierpnia 2016, 22:38:00
Fajny lodzik, czy póki co kabina HD wstawiona do screena?
Tajemnica służbowa ;)

Ten gradient na czołownicy ma taki być? Rozumiem cień pod sprzęgiem grzania, ale dziwnie to wygląda.
Cienie muszę poprawić, bo osobiście mam do nich duże zastrzeżenia. Zdecydowanie przesadziłem. :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: dymus w 31 Sierpnia 2016, 15:36:36
Kilka nowszych screenów, kabina B starej dziewiątki, plus dodatkowo mini modyfikacja nowszej wersji z dodanym elektronicznym haslerem (opartym na Pythonie) plus zmiana nastawnika.

EDIT: tak na dzień dzisiejszy prezentuje się kabina z elektronicznym haslerem (ostatnie dwa screeny), kilka małych zmian.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: wołodyjowskiIC w 06 Listopada 2016, 20:50:49
Tylko w tej nowszej kabinie dziewiątki chyba powinna być taka sama rękojeść hamulca jak w tej starej wersji kabiny?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 06 Listopada 2016, 21:59:14
Są takie same.
A poza tym, na warsztacie innej nie mieli, a poprzednia się urwała.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: wołodyjowskiIC w 07 Listopada 2016, 11:16:11
Jeszcze jeden raz zawrócę głowę. Zauważałem, że wskaźniki maźnic w większości kabin EP09 znajdują się obok prędkościomierza, a nie obok amperomierza NN, natomiast w Maszynie i w tej nowej kabinie z cyfrowym prędkościomierzem, którą zrobiliście znajdują się właśnie obok amperomierza NN.
Cytuj
Tylko w tej nowszej kabinie dziewiątki chyba powinien być taki sam kran hamulca jak w tej starej wersji kabiny?
Tutaj się źle wyraziłem chodzi mi oto, czy w nowszej kabinie dziewiątki z cyfrowym prędkościomierzem nie powinien być kran hamulca z taką gałką na górze? 
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 07 Listopada 2016, 14:35:06
w tej nowej kabinie z cyfrowym prędkościomierzem, którą zrobiliście znajdują się właśnie obok amperomierza NN.
Kabina która jest w maszynie, jest pomieszaniem kilku różnych kabin z różnych okresów eksploatacji.


Tutaj się źle wyraziłem chodzi mi oto, czy w nowszej kabinie dziewiątki z cyfrowym prędkościomierzem nie powinien być kran hamulca z taką gałką na górze?
To nie ma żadnego znaczenia - na wszystkich lokomotywach jest ten sam zawór FV4a, zdarzają się tylko różne rękojeści.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: wołodyjowskiIC w 07 Listopada 2016, 15:07:36
Dzięki za odpowiedź. I powodzenia w pracach.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 13 Listopada 2016, 22:34:18
Ojjjj dzieje się w temacie EP07-330. Co to się dzieje, co to się stanęło! Co to ten Włodek ze mną i Łukaszem potworzyli! :O
Macieju Adminie, udostępnij gdzie trzeba. Nowa siódemka idzie! :O
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: szogun w 13 Listopada 2016, 22:36:33
Brak wygładzania - pała :d
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 13 Listopada 2016, 22:38:33
Ale będzie! To na potrzeby reklamowe, kolejnego, jakże (nie)potrzebnego dodatku :P
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Listopada 2016, 23:05:51
Bu, brzydko kafelkowane to futerko. Ja dziś 2h testowałem różne sposoby mapowania drewnianej gałki. :D
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 13 Listopada 2016, 23:08:53
Cicho, jutro porządniej dywan sfotografuję i będzie :P
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 14 Listopada 2016, 19:54:54
Jeśli myślicie o tym czyms na nastawniku to nie dywan ani futerko tylko linoleum, taka plastikowo-gumowa wykladzina typu cerata.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 14 Listopada 2016, 20:31:48
Chodzi o to futro na krawędzi płyty pod nastawnikiem od strony mechanika.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: wołodyjowskiIC w 20 Grudnia 2016, 20:41:23
Ojjjj dzieje się w temacie EP07-330. Co to się dzieje, co to się stanęło! Co to ten Włodek ze mną i Łukaszem potworzyli! :O
Macieju Adminie, udostępnij gdzie trzeba. Nowa siódemka idzie! :O
Tak się zastanawiam czy nie można by dać nastawnika takiego jak w nowej EP09?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 20 Grudnia 2016, 22:25:11
Nie można bo 330 takowego nie posiada. Modyfikacja do EP09 jak na razie taki dostała i na tym na razie koniec.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: wołodyjowskiIC w 21 Grudnia 2016, 20:36:42
Jeszcze jedno pytanie-propozycja: Może można by było Zamiast zostawiać pusty czarny ekran w EP09, można by wstawić zdjęcie ekranu gdy lokomotywa jest załączona?

jakubg1 ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 21 Grudnia 2016, 23:12:03
Pracujemy nad tym z @Łukaszem ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 21 Grudnia 2016, 23:18:11
Kuba, a to trudno napisać te dwie linijki pomarańczowego tekstu? :D
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 22 Grudnia 2016, 00:04:19
Zważywszy, że publiczne exe obsługuje ekrany tylko dla asynchronów to tak ;)
Te nie publiczne juz mają tą możliwość :D Problem, że nie każdy takie exe ma :D

Oooo... 2300 wszystkich moich bezsensownych postów ma forum :D Idę to oblać, a mam czym :D
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: wołodyjowskiIC w 22 Grudnia 2016, 11:37:51
Gratuluję:) Jednak mam jeszcze jedno pytanie. Czy myśleliście by zmienić Radmora na Kolibera w nowej dziewiątce?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: dymus w 22 Grudnia 2016, 12:27:41
Na razie zostaje Radmor. Może przy okazji innego projektu i tutaj się zmieni na Kolibra, to wyjdzie ewentualna aktualizacja, ale na razie zostaje tak jak jest.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 24 Grudnia 2016, 13:05:46
Pojawiło się już wielokrotnie zapytanie o wersję klasyczną EP09. Odpowiadamy:

Wesołych świąt dla każdego, bo już niedługo będzie ona w waszych Paczkach ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 24 Grudnia 2016, 13:13:39
No proszę 046. Jeden projekt mniej.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 24 Grudnia 2016, 13:43:15
No proszę 046. Jeden projekt mniej.

Blisko ;). Na podstawie 046, ale pod szerszą publi... ilość klasycznych EP09 ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 24 Grudnia 2016, 14:54:04
To konieczny będzie dopisek hist, bo kabin w tym stylu już nie ma. O ile się nie mylę to jedna jedyna jaka się uchowała służy jako symulator szkoleniowy.

jakubg1

Serio? Nie może być wow.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 24 Grudnia 2016, 15:00:58
O ile się nie mylę to jedna jedyna jaka się uchwała służy jako symulator szkoleniowy.

Powoli już nie ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 24 Grudnia 2016, 15:06:59
@ST44-003 Szkolą się na nich te osoby które są na szkoleniu na licencję.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 24 Grudnia 2016, 15:49:45
Mnie tam nie puścili więc nie wiem. A chciałem bardzo :(
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 24 Grudnia 2016, 17:32:04
Tak, ostatnia taka kabina (no prawie) to symulator należący do CSu w Warszawie. IC już z tego nie korzysta, bo ma swój na Grochowie.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 27 Grudnia 2016, 13:55:48
Na życzenie i w podzięce za ciekawe materiały wrzucam pierwszego screenshota z prac nad teksturą EP09-001 w jej pierwotnym malowaniu. Jest to odpowiedź na możliwość powstania tekstury z jednego zdjęcia. Otóż, wszystko się da, trzeba tylko chcieć ;)
Jaja zapowiadają się z:
- drzwiami
- framugami
- numerami bocznymi i czołowymi
- czołem
- reflektorami

Damy radę ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 27 Grudnia 2016, 14:30:41
Przydałoby się do projektu oryginalne logo z EP09 MD Kraków Prokocim. :)
Kabina 09 - super! Można jeszcze pogrzebać przy teksturach tarczy nastawnika jazdy, bo troszkę jest rozmyta.
Nareszcie będzie Hasler w szarej obudowie, charakterystyczny w wyższych numerach 09.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 30 Grudnia 2016, 19:19:51
Państwo drodzy, chciałbym zaproponować wagon 140/1A po modernie. Na screenie a9nouz. Ale modelu brak. Jakieś sugestie? ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 30 Grudnia 2016, 20:49:42
Ten dach jest jakiś rozmazany, albo ja mam już zwidy.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 30 Grudnia 2016, 21:20:19
Nie. Ten dach jest na publicznych wagonach. Podobno przeszedł testy ;)

  Dodano: 30 Grudnia 2016, 21:24:46
Oczywiście jak skończę, to się nim podzielę na wzorzec. Zdjęcia dupy nie urywają jeśli idzie o jakość, ale na początek dobre i to ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 30 Grudnia 2016, 21:50:02
Z tego co widzę to nałożone jest na prawdopodobnie na model 162A. Być może dałoby go radę go przerobić, o ile ma mniej więcej ma te same wymiary.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 30 Grudnia 2016, 21:52:02
Przecież to jest to samo pudło w dwóch różnych wariantach modernizacji.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 30 Grudnia 2016, 21:55:41
Na wagonach się aż tak nie znam, więc wolałem się upewnić. Dzięki za odp. Zatem Kuba model praktycznie prawie masz :).
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 30 Grudnia 2016, 22:02:43
Dodać fartuch i pi razy oko będzie... ;-)

A Jubaj nie robił tych wagonów?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 30 Grudnia 2016, 22:05:14
Robił, robił, są gdzieś na forum. :)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 30 Grudnia 2016, 22:05:32
Fartuchy zrobił bankowo, ale modelu zbytnio nie kojarzę.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 30 Grudnia 2016, 22:06:51
Zdjęcia na tekstury tych wagonów wrzucał.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 30 Grudnia 2016, 22:08:21
Był model - liczył te swoje rurki dla tych wagonów, bo tam zawory z kosmosu.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 30 Grudnia 2016, 22:12:49
W takim razie trzeba będzie go poszukać.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 30 Grudnia 2016, 22:21:14
Jak go znajdziecie w końcu to wysyłka do mnie na teksturowanie ;)
Miałem mu też Ygreki robić ale zanim dostałem rangę na "D" to projekt został przerwany i nie bardzo mi wiadomo który układ jest ten finalny zarówno jak i model.
Niemniej jak będzie model pod 140/1A to biere się za texy ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 31 Grudnia 2016, 10:08:36
Znalazłem i podesłałem – to był stary model 111A z drzwiami czołowymi wsuniętymi wgłąb (stary model dostaje przez to +50 do wyglądu i realności) oraz dodanymi fartuchami.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 02 Stycznia 2017, 17:08:26
Drobna modyfikacja modelu a jak cieszy :D. Uwagi i sugestie potrzebne. Jako że nie jestem "wagonowy" tylko "lokomotywowy" proszę o informacje czym różnią się (poza fartuchami) 162 od 140/1A oraz czym między sobą różnią się 140A i 141A (poza klasą). No i co sądzicie o takiej wersji modyfikacji?

@youBy, dziękuję za PW. Z tego co mi wysłałeś przyda się w zasadzie sama tekstura fartucha, reszta niestety niekoniecznie. Uznałem, że lepiej będzie stworzyć osobny model. Za model dziękuję @Łukaszowi (@dymus) który właśnie robi poprawki :).
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: klimczok_mk w 02 Stycznia 2017, 20:46:20
A wózki będą nowe?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 02 Stycznia 2017, 20:50:55
A czym się różnią 4ANc od 4ANcs w wyglądzie? Z tego co pamiętam jak kiedyś czytałem to mają jakieś wzmocnienia ramy.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: firleju w 02 Stycznia 2017, 20:55:48
Nie jestem pewien, ale zdarzają się chyba wagony na innych wózkach niż standardowe. Czy może to już jest 16xA?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 04 Stycznia 2017, 13:40:34
Czy okna w tym wagonie z obu stron są na tej samej wysokości  (symetria z obu stron) i w tej samej ilości?
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 04 Stycznia 2017, 22:08:04
Nie jestem pewien, ale zdarzają się chyba wagony na innych wózkach niż standardowe. Czy może to już jest 16xA?

Na innych wózkach z tej moderny to jeżdża 170A i 171A. Ale to zupełnie inne wagony.
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: dymus w 16 Stycznia 2017, 20:26:12
Starsza wersja otrzymała zupełnie nowe, lepsze podświetlenie amperomierzy. Aktualnie jest na etapie ostatnich poprawek, po to zeby trafiła na testy.
Druga cześć screenów  to zupełna nowość :) Kabina EP09, wersja 104Ec, jak na razie jeszcze w wersji dość wczesnej, jednak już przystosowana do jazdy ;)
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 16 Stycznia 2017, 21:37:30
Nadmienię, że materiał na nią zawdzięczamy głównie koledze @EU40. Mowa o wersji 104Ec.
EDIT:
Nawet chyba wiem, który ;). //Sawi
Tytuł: Odp: Warsztat teksturowy Kuby i ogólne cuda Łukasza vel @dymus.
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 22 Stycznia 2017, 00:25:06
Nocne testy klasycznej dziewiątki. Już niebawem... :)