- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: TGVkamil w 02 Lipca 2012, 20:15:02
-
Witajcie
Dzisiaj prezentuje wam mój pierwszy repaint do Maszyny. Mianowicie EN57-1609 na fotach kolegi @epoka9.24. W załącznikach zdjecia.
-
Czy jakość wykonanych zdjęć jest aż tak kiepska?
-
Zdjęcia są dobre tylko, że jak skaluje w Gimpie to tracą ostrość.
-
Dopracuj ją jeszcze trochę i będzie dobrze:)
-
Do jakiego rozmiaru skalujesz?
-
Wyświetlacz trochę dziwny...
-
Wyświetlacz, górny reflektor, zgarniacze, brak numeru jednostki na czole... długo by wymieniać :) Na podstawie screenów tylko te elementy jestem w stanie wyłapać, oczywiście wymagają poprawek. Miło, że coraz więcej osób próbuje swoich sił z gimpem.
-
A więc tak:
-Reflektor górny wygląda jak wygląda ponieważ mam ładne zdjęcia reflektorów ale niestety nie mam górnego
-nie mam pojęcia czemu zgarniacz wygląda jak wygląda
-numer jednostki miał być w lewym dolnym rogu czoła ale niestety mam tylko EN57-1609rb i s
-wyświetlacz poprawie
-i jeszcze jedno, repaint jest wykonany na 57-001 i nie wiem jak zamienić kabine
-
Kabinę zmieniasz w plikach mmd. Czemu akurat wybrałeś tego kibla?
-
ponieważ na 1012 wyglądał tak
-
Brak kanalu alpha na teksturze (widoczne dwa typy plugow) i strasznie niska jakosc wykonania - taka jest moja ocena odnosnie tego, co zaprezentowales na screenach.
-
ponieważ na 1012 wyglądał tak
Ok. Odnośnie zmiany kabiny. Otwórz plik 6bai.mmd i zamień linijkę:
cab1model: kabina_EN57Ia.t3d //nazwa modelu kabiny A
na:
cab1model: kabina_EN57IIa.t3d //nazwa modelu kabiny A
Podobnie też z plikiem 6bbi.mmd otwórz go i zamień:
cab2model: kabina_EN57Ib.t3d //nazwa modelu kabiny B
na:
cab2model: kabina_EN57IIb.t3d //nazwa modelu kabiny B
-
@Saaawi ;) Przecież trzeba we wpisie do scn zmienić 6bai na 6baii itd. @TGVkamil próbuj dalej, ucz się poprzez praktykę, a za jakiś czas będziesz w stanie zrobić teksturę na wysokim poziomie.
-
Znacznie lepiej mi dźwięki wychodzą ;)
-
Każdy ma swoją "profesję" w symku :)
-
@Saaawi ;) Przecież trzeba we wpisie do scn zmienić 6bai na 6baii itd.
Racja. Można i tak :).
Dodano: 02 Lipca 2012, 22:36:19
@TGVkamil życzę Tobie powodzenia i przede wszystkim wytrwałości. Pzdr.
-
To już moja 6 tekstura :)
-
to już mój 6 repaint :)
Jest mała różnica między repaintem a teksturą wykonaną ze zdjęć. Repaint to zuo. Nazywaj rzeczy po imieniu - czyli w tym przypadku - tekstura.
-
No to życzę Ci wytrwałości. Aha i zaczynaj zdanie z wielkiej litery :)
ponieważ na 1012 wyglądał tak
-
A więc:
-rozjaśniłem i dodałem kontrastu dla całego modelu
-wyświetlacz poprawiłem
-zmieniłem nieco światła
-nadal nie wiem co z tym pługiem
-
Co do reflektorów, wiem że te zapalone lampy to fototekstura ale wygląda to nie powiem jak tragicznie. Te zdjęcia bodajże @maciusia5991 nie nadają się do użycia bez obróbki.
-
To znaczy, że najlepiej jak bym wziął zapalone z jakiegoś innego modelu?
-
Tak, z innej tekstury.
-
Wyświetlacz jak dla mnie ciągle jest dziwny.
-
Oprócz tego co napisali koledzy, do poprawienia masz (zaznaczoną na screnie) różnice odcieni na pudle.
-
Z bokiem będzie łatwo, gorzej z tym wyświetlaczem, próbuje go jakoś ułożyć ale nic jest jaki jest.
-
Zmień na inną nazwę wyświetlacza.
-
Zmień na inną nazwę wyświetlacza.
W jakim celu?
-
Poza tym do usunięcia są poręcze i stopnie na czole. W żadnym KM-owskim EN57 tego nie ma.
-
Kibelek wygląda teraz tak.
-
Nie masz może jakiegoś dokładniejszego zdjęcia?
-
Skoro sądzisz, że nie wymaga więcej poprawek - wrzuc do testów, zobaczymy co z tego wyszło :)
-
Do testów dam :) (z góry mówie, zaawansowani twórcy mogą przeżyć szok :))
-
Poprawiłeś ten zgarniacz?
-
Kibelek wygląda teraz tak.
Zapomniałeś o tym:
Poza tym do usunięcia są poręcze i stopnie na czole. W żadnym KM-owskim EN57 tego nie ma.
-
@Sawi, słuszna uwaga. Podeślij jeszcze tutaj jakieś dokładniejsze (czyt. bliższe) zdjęcie kibla. Być może wtedy będzie można się czegoś dopatrzeć.