- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Interesant w 23 Maja 2012, 07:54:33
-
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,czolowe-zderzenie-pociagow-2-osoby-ranne,45910.html
WPT rozdaje ustnie rozkazy "S" na Zmianę kierunku Jazdy.
-
Przy peronie w kierunku na WPT/Targówek znajduje się semafor drogowskazowy, sterowany z WPT.
Prędzej spodziewałbym się zastępczego. Dlaczego SKMka została wyprawiona torem lewym?
-
Zderzyły się EN76-012 oraz 19We (303).
-
Jeden z pociągów nie znajdował się w ruchu, drugi zdążył wyhamować. Mocne dzioby mają.
-
Nie kojarzę abym Radio-Stop słyszał.
-
Na zdjęciu z górnej perspektywy widać, jak 19WE ładnie "wszedł" w elfa.
-
Ciekawy zbieg okoliczności: dwa czołowe zderzenia w Starzynach, jedno w okolica ronda Starzyńskiego.
-
Jeden z pociągów nie znajdował się w ruchu, drugi zdążył wyhamować. Mocne dzioby mają.
No ja bym powiedział, że dzioby mają słabe. I bardzo dobrze! Strefa zgniotu zadziałała i rozładowała się energia zderzenia. Tak powinno się konstruować pojazdy kolejowe. Gorzej, gdyby nastąpiło zderzenie czołowe z Bykiem. To bydle nie ma strefy zgniotu, więc cała siła poszłaby tylko na zespół trakcyjny.
-
Ciekawy zbieg okoliczności: dwa czołowe zderzenia w Starzynach, jedno w okolica ronda Starzyńskiego.
W Starzynach było jedno czołowe zderzenie.
-
Tak, miałem napisać "w okolicach". Dzięki za czujność.
Tu też zresztą nie jest precyzyjnie: http://semaforek.pl/wiki/index.php/Starzyny
-
Na zdjęciu z górnej perspektywy widać, jak 19WE ładnie "wszedł" w elfa.
Złudzenie. Te klapy boczne ELfa rozeszły się na boki i tak to tylko wygląda. Po rozszczepieniu składów wyraźnie było widać, że zniszczenia są porównywalne.
Tymczasem PESA wykorzystuje tą sytuację do propagandy. :P Ciekawe, kiedy będzie riposta Newagu.
http://www.rynek-kolejowy.pl/33002/Pesa_System_bezpieczenstwa_Elfa_przejal_energie_obu_pojazdow.htm
-
[ Invalid YouTube link ]
-
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,czolowe-zderzenie-pociagow-oczami-maszynisty,46345.html
-
[ Invalid YouTube link ]
To jakaś kpina!! Policja na pokładzie, badają trzeźwość maszynisty? Jakim prawem? Kto im to zleca? Na miasto pijanych rowerzystów łapać bo tylko do tego się nadają. Żal, a potem pretensje, że pociąg 10 minut opóźniony.
-
To jakaś kpina!! Policja na pokładzie, badają trzeźwość maszynisty? Jakim prawem? Kto im to zleca?
Nie widzę tu kpiny. Maszynista ma być trzeźwy, więc musi spodziewać się kontroli.
A taki film można nakręcić prawie na każdym szlaku. W wielu miejscach widoczność semaforów jest bardzo ograniczona, zarówno przez infrastrukturę jak i roślinność.
-
Nie widzę tu kpiny. Maszynista ma być trzeźwy, więc musi spodziewać się kontroli.
A niech sobie badają, ale na szopie bądź grupie, przed wyjazdem w trasę, a nie podczas służby na stacji. Opóźniają pociąg, nie ma na to żadnego wpływu? I, że policja? Ponoć do kabiny maszynisty wstępu nie ma nikt prócz załogi trakcyjnej oraz pracowników kolei i służb kolejowych. Panowie policjanci przeszli odpowiednie szkolenia uprawniające ich do takich czynności?
Jeszcze trochę to będą stali z lizakiem i fotoradarem przy CMK i będą polować na pijanych maszynistów. żal.pl ... Parodia i kpina.
-
A niech sobie badają, ale na szopie bądź grupie, przed wyjazdem w trasę, a nie podczas służby na stacji.
To tak jakby kierowców badać tylko przed wyruszeniem w drogę.
-
@PanMechanik, O czym Ty człowieku opowiadasz. Każdy wypadek jest badany przez policję pod względem użycia alkoholu. Policja ma prawo, kontrolować wszędzie. Gdzie masz przepis, że na lokomotywę nie może wejść policja?
-
A niech sobie badają, ale na szopie bądź grupie, przed wyjazdem w trasę, a nie podczas służby na stacji. Opóźniają pociąg, nie ma na to żadnego wpływu? I, że policja? Ponoć do kabiny maszynisty wstępu nie ma nikt prócz załogi trakcyjnej oraz pracowników kolei i służb kolejowych. Panowie policjanci przeszli odpowiednie szkolenia uprawniające ich do takich czynności?
Jeszcze trochę to będą stali z lizakiem i fotoradarem przy CMK i będą polować na pijanych maszynistów. żal.pl ... Parodia i kpina.
Szczerze? Nie mam pojęcia o co się tak burzysz.
-
Szczerze? Nie mam pojęcia o co się tak burzysz.
Jak to o co? Jakaś łajza zadzwoni na 997 i rozmowa, "Halo? tak ... Wie pan, pociągiem z Wrocławia do Legnicy jedzie pijany maszynista ..." I co? Kogut na dach i pościg? A skąd zgłaszający może wiedzieć czy maszynista jest pijany?? Bo co? Pociąg jechał wężykiem? Śmieszne.
-
Ciekawy filmik
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,czolowe-zderzenie-pociagow-oczami-maszynisty,46345.html
-
A skąd zgłaszający może wiedzieć czy maszynista jest pijany?? Bo co? Pociąg jechał wężykiem? Śmieszne.
A skąd ma wiedzieć, czy jest trzeźwy? W sumie to sprawa Cię nie dotyczy, a widzisz w tym milion problemów.
-
A skąd zgłaszający może wiedzieć czy maszynista jest pijany?? Bo co? Pociąg jechał wężykiem? Śmieszne.
A skąd ma wiedzieć, czy jest trzeźwy? W sumie to sprawa Cię nie dotyczy, a widzisz w tym milion problemów.
Dotyczy. Każdego z nas. Bo każdy korzysta z kolei i cierpi z powodu opóźnień. Przez co? Przez to, że policja nie ma ciekawszego zajęcia ....
-
Bo każdy korzysta z kolei i cierpi z powodu opóźnień.
Rzeczywiście opóźnienie jest porażające. Bezpieczeństwo ponad wszystko. I tyle.
-
@PanMechanik: Jak czytam twoje posty na poziomie gimnazjum to coraz częściej mnie "rusza". Jest zgłoszenie więc policja MUSI na nie zareagować. Osobiście uważam że wyrywkowe kontrole na stacjach powinny się pojawiać bo lubiący sobie chlapnąć tankują na trasie bo przed służbą już nie mogą - niestety wciąż tacy występują...
-
A taki film można nakręcić prawie na każdym szlaku. W wielu miejscach widoczność semaforów jest bardzo ograniczona, zarówno przez infrastrukturę jak i roślinność.
No ale chyba taka sytuacja nie jest normalna na niedawno wyremontowanym szlaku? Gdzie się podziały semafory powtarzające na moście lub zaraz przed i za jeśli nie ma skrajni?
lubiący sobie chlapnąć tankują na trasie bo przed służbą już nie mogą - niestety wciąż tacy występują...
Był ostatnio taki przypadek, że złapali jakiegoś pijanego maszynistę, a w kabinie przewoził całą kolekcję pustych puszek. ;)
-
Rzeczywiście opóźnienie jest porażające. Bezpieczeństwo ponad wszystko. I tyle.
Masz rację. Bezpieczeństwo ponad wszystko. Dajmy na to, pociąg relacji Szczecin Główny - Przemyśl. Po drodze trzy, cztery telefony na policję, że maszynista pijany, jedna kontrola około 10 minut, jest 30/40 minut opóźnienia?
Czemu teraz się zreflektowali, żeby kontrolować maszynistów? Po ostatnim zdarzeniu z maszynistą pociągu nr 65510? Nigdy wcześniej tego nie było i było dobrze.
-
Jak to o co? Jakaś łajza zadzwoni na 997 i rozmowa, "Halo? tak ... Wie pan, pociągiem z Wrocławia do Legnicy jedzie pijany maszynista ..." I co? Kogut na dach i pościg? A skąd zgłaszający może wiedzieć czy maszynista jest pijany?? Bo co? Pociąg jechał wężykiem? Śmieszne.
Jak sąsiad będzie wyjeżdżał z domu to też możesz zadzwonić na policje z takim zgłoszeniem. I też będzie interwencja, a sąsiad nie zdąży do roboty.
-
Jak sąsiad będzie wyjeżdżał z domu to też możesz zadzwonić na policje z takim zgłoszeniem. I też będzie interwencja, a sąsiad nie zdąży do roboty.
Czemu porównujecie kierowców z maszynistami? To dwa inne światy. Ja mam na myśli wyłącznie sytuacje na kolei, a sąsiad ... Jak głupi to niech jedzie.
-
Czemu teraz się zreflektowali, żeby kontrolować maszynistów? Po ostatnim zdarzeniu z maszynistą pociągu nr 65510? Nigdy wcześniej tego nie było i było dobrze.
Mało wiesz, dlatego twierdzisz, że wcześniej tego nie było.
-
Czemu porównujecie kierowców z maszynistami? To dwa inne światy. Ja mam na myśli wyłącznie sytuacje na kolei, a sąsiad ... Jak głupi to niech jedzie.
Płynność ruchu na kolei to raz a bezpieczeństwo to dwa. Chyba nie trzeba tłumaczyć co ma wyższe znaczenie i dlaczego?
-
No ja bym powiedział, że dzioby mają słabe. I bardzo dobrze! Strefa zgniotu zadziałała i rozładowała się energia zderzenia. Tak powinno się konstruować pojazdy kolejowe.
Czy nowe zespoły trakcyjne lub elektrowozy mają strefę zgniotu? Nie widać co się stało ze sprzęgami, ale to one przyjęły na siebie główne uderzenie. Te boczne blaszki czy plastiki rozwalisz dobrym kopnięciem buta, to wszystko maskownice i nic więcej.
-
Masz rację. Bezpieczeństwo ponad wszystko. Dajmy na to, pociąg relacji Szczecin Główny - Przemyśl. Po drodze trzy, cztery telefony na policję, że maszynista pijany, jedna kontrola około 10 minut, jest 30/40 minut opóźnienia?
Żeby się na tej trasie tylko godzinę spóźniały to byłoby super:)
Akcja jest jak najbardziej okej. I kontrola nie trwa nawet 5 minut. Więcej czasu od kontroli zajmuje papierkologia. Jedyne co jest złe to domysły pasażerów "O Qr2nów! Pyjany z nami jechał! Kryśka idziemy, nie bendziem jechaly z pyjanym moturniczem."
Wolę przyjechać później do domu, niż żeby mnie przywieziono rodzinie w czarnym worku i z "mojego" powodu ogłaszali żałobę narodową.
-
Czy nowe zespoły trakcyjne lub elektrowozy mają strefę zgniotu? Nie widać co się stało ze sprzęgami, ale to one przyjęły na siebie główne uderzenie. Te boczne blaszki czy plastiki rozwalisz dobrym kopnięciem buta, to wszystko maskownice i nic więcej.
Mają. Pooglądaj zdjęcia przy tej informacji:
http://www.rynek-kolejowy.pl/33037/Newag_po_wypadku_w_Warszawie_Nasz_tabor_tez_jest_bezpieczny.htm
-
http://www.rynek-kolejowy.pl/33358/19WE_po_wypadku_z_powrotem_na_torach.htm
Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, do obsługi podróżnych powrócił po naprawie elektryczny zespół trakcyjny 19WE należący do warszawskiej Szybkiej Kolei Miejskiej, który 23 maja uczestniczył w zderzeniu czołowym ze składem Kolei Mazowieckich. Pociąg został naprawiony przez pracowników producenta pojazdu - nowosądeckiego Newagu.