- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Krzystek60 w 30 Marca 2012, 19:55:07
-
Witam, spotkałem się z takim oto malowaniem byczka. Ma ktoś informacje o przewoźniku, numerze albo czy pojazd ten będzie eksploatowany w Polsce czy za granicą?
-
Prawdopodobnie to marokańczyk podczas "polonizacji".
-
Właśnie to nie jest ten, choć tak podejrzewałem.
EDIT:
Byczek stał bez wózków i żadnych informacji o numerze czy danych modernizacji (chodzi mi tu o poprzedni nr byka itp. tak jak jest tabliczka w ET22-20XX)
-
A gdzie stoi ten byk?
-
Jeszcze pierwotne osłony reflektorów. Jeżeli to nie marokańczyk to długo musiał stać pod krzaczkiem, gdzie on wogóle jest?
-
A kto powiedział że wiadra są oznaką grzania krzaków?
-
A kto powiedział że wiadra są oznaką grzania krzaków?
Źle sformułowane pytanie bo w Cargo akurat ani jeden wiadrowiec nie jeździ bo są odstawione…
-
Coś mi ten schemat malowania przypomina, ale dopóki nie będą skończone to na razie tylko plotka mi się o uchy obiła. Zaczekajmy trochę, może krzystek złapie je jeszcze jak będą trochę bardziej kolorowe.
-
A gdzie stoi ten byk?
Ponawiam pytanie, Oleśnica?
-
Obstawiam, że pewnie tak http://www.rynek-kolejowy.pl/31014/8_lokomotyw_E1000_przyplynelo_do_Polski_z_Maroka.htm
-
Nic z tego…to 201E-277.
-
Może być i tak, że to typ 201e bo faktycznie po bliższym przyjrzeniu się te marokańskie byk mają inny układ tych kratek wentylacyjnych. Jak zwał tak zwał wiadomo o co się rozchodzi :).
-
Nie ma nad czym spekulować Sawi. To jest 201E-277. Schenker się go pozbył do Wiskolu, a jeździć ma dla…;-) 201E z Maroka po przebudowie w Oleśnicy nie różniły się niczym od zwykłych byków poza jedną żaluzją na dachu więcej, nad drzwiami. I tyle.
-
A gdzie stoi ten byk?
Ponawiam pytanie, Oleśnica?
Gdańsk, ZNTKiM. I jednocześnie przepraszam że tak długo niektórzy czekali niecierpliwie na odpowiedź a po dniu wczorajszym byłem bardzo zmęczony.
-
Czyżby Orion kolej?
-
Tak to najprawdopodobniej Orion Kolej. Porównajcie sobie zdj. Gagara, a tego byka. Dużej różnicy nie ma.
-
Moim zdaniem oba malowania nie są do siebie w ogóle podobne. Owszem, na obu jest trójkąt równoramienny, ale na jednym na górze a na drugim na dole.
-
A w starym malowaniu (biało czerwonym) PKP Cargo miałeś na siódemkach biały pas biegnący od góry z jednej strony, "środkiem przez środek" do dołu z drugiej, na SU46 od góry do dołu i znów do góry, na EP09 cały biały bok. Kolory te same a układy różne. Tutaj może być podobnie.
-
Nie jest również wykluczone, że szykuje się jakiś nowy przewoźnik. Wcale by mnie to nie zdziwiło.
-
Kolory te same a układy różne.
No właśnie nie te same. Orion jest granatowo srebrny (swoją drogą teraz chyba zmieniają swoją kolorystykę), a tutaj są dwa odcienie szarości, przedzielone bliżej nie określonym odcieniem czerwieni.
-
Nie ma nad czym spekulować Sawi. To jest 201E-277. Schenker się go pozbył do Wiskolu, a jeździć ma dla…;-) 201E z Maroka po przebudowie w Oleśnicy nie różniły się niczym od zwykłych byków poza jedną żaluzją na dachu więcej, nad drzwiami. I tyle.
@Patrykos ma racje, firma to Wiskol ale niestety o numerze nic mi dalej nie wiadomo ale prawdopodobnie jest to 277.
EDIT 19.04.2012 : Kolejne zdjęcie byczka znalezione w necie.
http://rail.phototrans.eu/14,65716,0.html
-
Fuj, żaluzje w kolorze pudła to porażka, poza tym miał fajne okrągłe tarcze zderzaków :|
-
To "malowanie" super. Ale fakt te żaluzje to porażka. Mogli je na czarno walnąć.
-
Malowanie ciekawe. Niemniej jednak jasne barwy długo u nas nie wytrzymają. Chociaż w zasadzie po zmianie ślizgaczy pantografów troszkę mniej się maszyny brudzą. Bardziej mnie jednak ciekawi jak się będzie prezentować malowanie Raila na marokańskich bykach :>
-
Spoko pośmiga trochę to będziecie mieli czarne żaluzje ;P
-
Bardziej mnie jednak ciekawi jak się będzie prezentować malowanie Raila na marokańskich bykach :>
To byki dla Raila?
-
No wszystkie to niee :> Czas pokaże czy będą to 3 czy 4szt. Na chwilę obecną ptaszki ćwierkają, że 4 ;)
-
@mechatronik nie bądź taki podaj nam link do tego gniazdka ;).
EDIT:
Wyjaśnione na PW. W takim razie pozostaje nam czekać aż ptaszki wyfruną z gniazdka.
-
Tymczasem 201E-277 wyjechał z Gdańska. Aktualnie stoi w Tczewie, prawdopodobnie nad ranem pojedzie dalej.
http://www.stacja-tczew.yoyo.pl/displayimage.php?album=1&pos=0
-
Wyjechała z Gdańska i jedzie do .... przez ....?
-
Najprawdopodobniej do bazy Wiskol, jaką trasą nie wiem.
-
Dziś jechała przez Jabłonowo z siódemką PTK z tłuczniem chyba.
-
Dziś powinna stać w Wałbrzychu.
Będzie przez kolejny miesiąc jeździła w relacji ... ;-)
-
No to bojowe zadanie dla kolego @jussi19 :D Jeśli ją ujrzysz, to foć na tekstury.
-
Właśnie się wybieram na łowy, tylko jest problem z pogodą bo świeci słońce.
-
Właśnie się wybieram na łowy, tylko jest problem z pogodą bo świeci słońce.
Ostatnio bardzo często śmiga na Wałbrzych ET41-141, warto było by ją ujrzeć w symkowym taborze ;) Również i ją uwiecznij na foto, jak będzie możliwość. Jak zobaczę, że pojechała do Wałbrzycha to dam Ci znać.
-
Niestety ale informacje o ET22-277 okazały się nietrafione, byłem na Fabrycznym oraz na Głównym i go nie było. Szczerze mówiąc spodziewałem się tego, bo w Wałbrzychu rzadko kiedy stoją prywaciarze, jak już przyjadą to ładują im skład żwirem i od razu odjeżdżają. Chyba, że on jeździ do Czarnego Boru to wtedy ustrzelenie go jest mało prawdopodobne.
-
Chyba, że on jeździ do Czarnego Boru to wtedy ustrzelenie go jest mało prawdopodobne.
Do Czarnego linia jest zelektryfikowana?
-
Czy do samej kopalni jest drut to nie wiem, ale normalnie jeżdżą tam prywaciarze na elektrykach. Większość Traxxów co jadą od strony Wałbrzycha jadą właśnie z Czarnego Boru.
-
Źle sformułowane pytanie bo w Cargo akurat ani jeden wiadrowiec nie jeździ bo są odstawione…
Skąd masz tę informację? Przeglądając foty byków dość sporo mam złapanych czynnych.
Kamils
-
Ale kargulów?
-
Tak.
-
To zdjecie jest jakies w miare nowe? Kiedy bylo robione?
-
Dość stare 22.08.2009. Byłem przekonany że jeszcze tak niedawno widziałem takie byki, a nowszego zdjęcia nie mam.
-
W końcu uwieczniony na szlaku.
http://rail.phototrans.eu/14,66568,0.html
http://rail.phototrans.eu/14,66566,0.html
-
W końcu uwieczniony na szlaku.
http://rail.phototrans.eu/14,66568,0.html
http://rail.phototrans.eu/14,66566,0.html
Dokładnie. W końcu ;)
http://rail.phototrans.eu/14,66442,0.html
-
On wczoraj jechał do Gniezna.
-
Do Czarnego linia jest zelektryfikowana?
Ostatnio tam przejezdzalem, bocznica jest zelektryfikowana.
-
Dzisiaj Wiskol zameldował się w Gnieźnie, zdjęcia zrobione przed godziną 6.
-
Czy mi się wydaje, czy na każdym foto jest 4e 004? Jak tak, to dlaczego? Przyspawali ją do byczka czy jak?
-
Czy mi się wydaje, czy na każdym foto jest 4e 004? Jak tak, to dlaczego? Przyspawali ją do byczka czy jak?
09.04.2012
W ZNTKiM Gdańsk odbywa się naprawa rewizyjna 201E-277, byk ten trafił do firmy Wiskol razem z 4E-004 prosto z PTK Holding Zabrze.
Źródło. (http://www.et22.com.pl/)
-
Wczoraj wspominany duet dotarł do Prabut z ładunkiem kruszywa.
-
Właśnie przed chwilką znany już przez nas duecik pojechał z Wałbrzycha do Wrocławia. Za około 40/60 minut powinien pojawić się na Gądowie.
-
Na chwilę obecną kursy z Wałbrzycha do Prabut / Mleczewa zostały zawieszone, w zeszłym tyg stał na szopie w Ostrowie Wlkp. (defekt) -> foto: http://www.et22.com.pl/201e-277
-
A ten byczek jeździ po kruszywo do Wałbrzycha czy do Czarnego Boru, bo jeszcze go nie widziałem ani razu w Wałbrzychu.
-
Byczek dziś wyruszył z Sitkówki do Wałbrzycha, wraca najprawdopodobniej na obsługę tłucznia Wałbrzych - Prabuty, jednak obsługa nie Wiskol a delegacyjnie ITL.
-
Wiadomo może kiedy będzie wracać w stronę Gniezna i o której by mógł być w Inowrocławiu?
-
Mała zmiana planów dziś jedzie Sędzisław - Mszczonów
-
Uprzejmie informuję wszystkich tu obecnych, że nasz słynny już duet około godziny 18:30 zawitał we Wrocławiu Zachodnim, dalej zapewne na Gądowie, o której wystrzeli z Wrocławia w dalszą podróż - niestety najstarsi górale tego nie wiedzą.
-
A mamy może jakieś info co z pozostałymi maszynami z tej grupy powrotowej z Maroka?
-
A mamy może jakieś info co z pozostałymi maszynami z tej grupy powrotowej z Maroka?
3 sztuki stoją i gniją na terenie ZNTK Oleśnica.
-
Wczoraj Wiskol pojechał w stronę Oleśnicy: http://bartosz2308.flog.pl/wpis/5117948/wiskol-201e277
-
A mamy może jakieś info co z pozostałymi maszynami z tej grupy powrotowej z Maroka?
3 sztuki stoją i gniją na terenie ZNTK Oleśnica.
Łącznie w Oleśnicy jest 8 szt. wszystkie przejdą polonizację i zostaną sprzedane / wydzierżawione innym kolejowym przewoźnikom, jakim? - czas pokaże ;-)
-
Na pewno pare (4?) bedzie w Rail Polska (nie DB).
-
Na pewno pare (4?) bedzie w Rail Polska (nie DB).
Zgadza się, chodzą również słuchy o CTLu.
Co do 201E-277, tak jak pisałem zgłosił się w Mszczonowie:
http://www.garnek.pl/psczola/21702739/201e-277
Autor: @psczola
-
A myślałem, że zobaczyłem coś niezwykłego. Mianowicie 201E-277 bez dołączonej z tyłu 4E-004. A tu się okazuje, że już wcześniej jeździła samotnie. Dziś manewrowała po stacji Białystok.
-
A myślałem, że zobaczyłem coś niezwykłego. Mianowicie 201E-277 bez dołączonej z tyłu 4E-004. A tu się okazuje, że już wcześniej jeździła samotnie. Dziś manewrowała po stacji Białystok.
4E-004 została w Wiskolu, 201E-277 jeździ delegacyjnie w ITLu - stąd kilkuletnia para została rozerwana pod koniec czerwca.
-
Odświeżam trochę, bo coś tu cicho, a dużo się zmieniło.
Widzieliście przemalowane 4E-004 dla Wiskolu? Super wygada, jeszcze lepiej niż ta PTKiGK.
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=379
-
Ona już dość długo jeździ, ja wiem 2-3 miesiące będą.
-
Naprawę główną w Gdańsku ukończyła 31.01.2013. Jednak ona dość długo stała w ZNTKiM, a w ruchu będzie kilka miesięcy.
-
Dlaczego kilka miesięcy?
-
W ruchu planowym w Lotos Kolej jest od połowy maja.