- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: MasterYoda w 21 Lutego 2012, 20:21:53
-
Proszę userów o wyrażenie swojej opinii na temat lokomotywy towarowej którą najchętniej poprowadzili by na scenerii Moczniki. Robię to ponieważ wasza opinia jest ważna. Moje niezdecydowanie jest duże i nie chciałbym nikogo skrzywdzić wyborem lokomotywy dlatego decyduję się na metodę demokratyczną. :)
-
Jeśli masz taką możliwość, to możesz ustawić kilka lokomotyw na scenerii (jeśli nie zaczynamy od razu z pociągiem).
-
Popieram pomysł królika :). Tak jak jest np w scenariuszu Przemka towos do scenerii Zwierzyniec.
-
Widzicie ja byłem skłonny najbardziej do "ruska". Nie ma i chyba nie było służby na tyn loku. :)
-
Ja jestem zdecydowanie za ET22-2000 - ponieważ jest bardzo prosta w obsłudze przy rozruchu. Działa automatycznie zmieniając pozycje według prędkości i to mi się podoba - jest ogromnym plusem przy ciężkim brutto.
-
W sytuacji kiedy zmiana lokomotywy z poziomu startera zajmuje tylko chwilkę - Twoja ankieta pozbawiona jest sensu. Mowa o krzywdzie i demokracji - to chyba do ważniejszych celów należy zostawić. Prawdziwe jest Twoje niezdecydowanie, czyli i szczerość.
Nie będę głosował, postawie na scenerii każdego dnia coś innego, także zmieniając numer loka, czego ankieta już nie uwzględnia. Jeden lubi 111 inny 483 (wiadomo o kim mowa).
-
No i trzeba pamiętać że nie cały tabor z tej listy jest jakości która sprawi że bardzo chętnie będzie się nim jeździć. Taka ET40 chociażby, kabina obejdzie ale zewnętrzny to tragedia. BTW jeżeli brutto, to ciężkie brutto. Większość towarowych w symku to piórka.
-
Większość towarowych w symku to piórka.
Racja, czasem to nawet jadę z 6000t na haku ruska. Jak do brutto to tylko rusek. :))
-
Ja z początku uważałem, że ankieta jest bez sensu, ale zmieniłem zdanie dlatego że scenariusz pisze się pod tabor. Wiem po sobie. Wystarczy spojrzeć na Moczniki-Cargo, aby się przekonać ile było głowienia z dobraniem lokomotywy pod kontenery, policzeniem mas hamujących i procentów. Zestawienie wagonów też robię w scenariuszach pod lokomotywę, tak by odpowiadało to realiom. Kiedyś może to było mało ważne, ale teraz ambitniejsi userzy piszą SRJP, gdzie nawet wpisuje się serię lokomotywy.
-
@Benek, rozumiem że składy w PC2010 są przemyślane i takie będą w PC2011, o czym się przekonamy. Trzymając się realiów, skład ET22+120A+120A jest niemożliwy do zestawienia? Jeśli taki sobie postawię w scenerii, uznasz to za brak ambicji?
-
Ja uznałbym to za samobójstwo, taki składzik hamuje jak złoto :D
-
Krzysiek mówisz że można zmienić. Ją się podpisze pod tym co mówi @Benek. Chce zrobić pod tabor. @szogun czyli będziesz zadowolony:-) Będzie ciężkie brutto:-) Skoro już o tym mowa to szukam chętnych do pomocy. Opis w html, SRJP, masy hamujące i procenty. Pierwsze to może i dam rade ale dwa ostatnie to napewno ktoś będzie musiał pomóc. Do masy i procentów to wzory czy coś takiego.
-
Tylko żeby te ciężkie brutto było zgodny z realiami ;)
-
Tabliczki na wagonach, tabele i znajomość trasy. Jeśli będziesz mieć gotowe składy, to z magicznej skrzynieczki wyciągnę odpowiednie dane dla wagonów różnych typów i się coś wymyśli :)
-
Trzymając się realiów, skład ET22+120A+120A jest niemożliwy do zestawienia? Jeśli taki sobie postawię w scenerii, uznasz to za brak ambicji?
Jest możliwy i nie uznam tego za brak ambicji. Możliwy jest także skład EU07 + 40 Eaosów, tylko czy takie się widuje? Prędzej ET41 podepniesz pod taką masę. Pisząc:
...ale teraz ambitniejsi userzy piszą SRJP...
Miałem na myśli coś zupełnie innego. Miałem na myśli tych, którzy coś robią dla symulatora i starają się jak najwierniej oddać pracę maszynisty. Są tacy, którzy tylko piszą scenariusz i nic więcej. Chyba źle zinterpretowałeś moje słowa.
Podsumowując: uważam, że poniekąd reprezentujemy Maszynę i chcemy, by upubliczniane dodatki były jak najlepszej jakości. A ponieważ jest to symulator, implikuje to że dodatki mają być zgodne z realiami, przepisami i wytycznymi. Proste. To co robi pojedynczy użytkownik u siebie na komputerze jest dla projektu mało ważne. Można sobie nawet jeździć w pojedynczej węglarce.
-
Przekładając Twoje słowa Przemo, po porostu zmierzamy do coraz większego realizmu panującego na kolei.
-
Ja uznałbym to za samobójstwo, taki składzik hamuje jak złoto :D
Taki składzik był bardzo popularny na trasie Łódź -Skarżysko. Tyle jeśli chodzi o realia.
-
Ja w piątek na SG widziałem byka jak ciągnął uwgaaaa... aż 2x120a i bdh... niebiesko-żółtego piętrusa.:)
-
Ja zagłosowałem za ST44 żeby wykorzystać nowego gagarka. Scenariusz z ciężkim bruttem to coś czego wg mnie właśnie brakuje.
-
Ja tak samo, ST44+3200+ST44 na popychu, miód ;)
-
Ja jestem zdecydowanie za ET22-2000 - ponieważ jest bardzo prosta w obsłudze przy rozruchu. Działa automatycznie zmieniając pozycje według prędkości i to mi się podoba - jest ogromnym plusem przy ciężkim brutto.
Tylko, że w tej chwili ta lokomotywa nie nadaje się do prowadzenia w symulatorze na dłuższą metę. Po pierwsze tam się zadaje prędkość, a u nas tylko czy pozycje mają wzrastać, pozostać, czy maleć. To sprawia ogromną różnicę, szczególnie fajnie się manewruje.
-
Zdaje się, że w ramach ET22-2k są dwie nieco inne modernizacje.
-
Ją w piątek na SG widziałem była jak ciągnął aż 2x120a i bdh... niebiesko-żółtego piętrusa.:)
http://www.youtube.com/watch?v=SV4YyyodqBw&feature=fvst
Oczywiście można poszukać więcej realiów.
-
Jeśli wypali opcja o której łaskawy był pmwiedzieć mi jubaj to wtedy miłośnicy spalinówek i elektryków będą zadowoleni:-)
-
Nie do końca, należałoby dostosować składy do lokomotyw jeszcze.
-
Królik jak będzie działać to i wtedy będziemy myśleć:)