- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: przem710 w 11 Stycznia 2012, 06:30:06

Tytuł: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: przem710 w 11 Stycznia 2012, 06:30:06
Lokomotywa ET22-1201 (ex. 688) jest już gotowa, aktualnie przechodzi jazdy próbne.

http://www.garnek.pl/duall/19109187/et22-1201

Docelowo mam być zmodernizowanych 17 lokomotyw przez ZNLE Gliwice, zakres modernizacji podobny do EU07-1500. Czekamy na kolejne informacje.

Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 11 Stycznia 2012, 10:13:18
Ciekawie się zapowiada, czekamy na komentarze maszynistów ;)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 11 Stycznia 2012, 11:29:19
No i nareszcie widzę pozbyli się tego śmiesznego nosa z przodu co wygląda w serii ET22-20XX jak przód w BMW, ale fakt jak się ten lok sprawdzi to pożyjemy zobaczymy, oby było dobrze :).
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 11 Stycznia 2012, 11:44:49
Będzie się spisywał jak stare byki. Tu chyba tylko modernizowano kabinę.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: szogun w 11 Stycznia 2012, 14:10:21
Super, to ile jeszcze będzie wersji? Zwykłe garce, wiadra, rekin wysoki, rekin niski, zezy, zezy w wiadrach i moderny 22-2000, 201Em, 201Ek i 22-1201. Już mam dosyć byków.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: kacp3r w 11 Stycznia 2012, 14:58:42
Górny reflektor jakoś tak dziwnie wygląda w stosunku zwykłych zezów. :/
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 11 Stycznia 2012, 16:06:27
No z tym światłem faktycznie, dość śmiesznie, ale cóż to robią wykwalifikowani ludzie.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Doktorek w 11 Stycznia 2012, 16:25:44
Czy już jest fota kabiny? Wygląda o niebo lepiej od ET22-2XXX, ale poczekajmy aż ktoś się tym byczkiem przejedzie i powie czy modernizacja dobrze wyszła.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Exe w 11 Stycznia 2012, 16:31:41
Bardzo bym się ucieszył gdyby kabina była a'la 07-15xx. Jednak nastawnik w ręku to nastawnik w ręku. Na kazdej pozycji dajesz w silniki. A joysticki to tylko do samolotów. Do loków się nie nadają jak dla mnie. :)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Sodabeer w 11 Stycznia 2012, 16:39:00
Z zewnątrz ciekawie się zapowiada, tak jak powiedział kolega @Woku - czekamy na opinie, komentarze mechaników ;)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Mikołaj Kobryński w 11 Stycznia 2012, 19:34:15
Przypuszczam, że zakres modernizacji będzie podobny do EU07-1500. Zostawiono stare pantografy i światła, natomiast widać klimatyzator. Czy ktoś może postarać się o zdjęcia kabiny?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: przem710 w 11 Stycznia 2012, 19:38:01
Bardzo bym się ucieszył gdyby kabina była a'la 07-15xx. Jednak nastawnik w ręku to nastawnik w ręku. Na kazdej pozycji dajesz w silniki. A joysticki to tylko do samolotów. Do loków się nie nadają jak dla mnie. :)

Powiedział bym że joysticki nie nadają się do lokomotyw z rozruchem oporowym, natomiast w maszynach z rozruchem impulsowym takie rozwiązanie jest odpowiednie.

Cierpliwości, lokomotywa dopiero wyjechała na tory zdjęcie kabiny nie jest najważniejsze ;)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 11 Stycznia 2012, 20:04:19
Tak, one głównie przechodzą modernizację kabiny i troszkę szaf więc nic raczej się nie zmieni. Pożyjemy, zobaczymy.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: EU07-457 w 12 Stycznia 2012, 06:48:05
Pulpit maszynisty wygląda właściwie identycznie jak w EU07-15xx (dodano oczywiście dodatkowy amperomierz). Wcześniej było pisane, że pozostawią stare grzejniki. Okazuje się, że będzie zarówno klimatyzacja jak i stare grzejniki (myślę, że to rozwiązanie optymalne).
Co do jazdy na joystickach, to też myślałem kiedyś, że nie nadają się one do lokomotyw z rozruchem oporowym. Dziś twierdzę, że to kwestia wprawy. Na 201Ek z powodzeniem sprawdza się joystick do jazdy i raczej nie ma nikt z tym problemów.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: pioko17 w 12 Stycznia 2012, 15:18:37
Ale straszydło. A z numeracją to już w ogóle teraz jest taki bałagan, że szkoda gadać...
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: 333Wojtas333 w 12 Stycznia 2012, 16:35:55
A z numeracją to już w ogóle teraz jest taki bałagan, że szkoda gadać...

Dokładnie. Nie mogli oni ten typ modernizacji wliczyć do numeracji 201Em i 201Ek?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Niebugoclaw w 12 Stycznia 2012, 16:43:36
Ja bym był bardziej za 22-15xx. W końcu odpowiada standardom ww siódemki.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: pioko17 w 12 Stycznia 2012, 16:48:32
Ja bym był bardziej za 22-15xx. W końcu odpowiada standardom ww siódemki.
Nie do końca miałem to na mysli. Zastanawia mnie po prostu, czemu jak robią modernizacje, to zamiast wykorzystywać najbliższe wolne przedziały, to tak "szaleją", w rezultacie czego mamy teraz dziurę od 1200 do 2000 [tu akurat problem tkwi w złym ponumerowaniu ET22-20xx], którą teraz będą próbowali zakleić, co z kolei spowoduje jeszcze większy bałagan, bo będą wtedy byki nie poukładane wg daty produkcji/modernizacji. ;)
Dobrze, że zreflektowali się z Newagowskimi stonkami i zmienili im z 1500 na 1200, ale te PESowskie dalej mają dziwne numery. Siódemkom zmodernizowanym też mogli spokojnie nadać 1100. A z kolei jugosławiańskim kiblom, zamiast 3000, mogli dawać spokojnie 2100. ;)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 12 Stycznia 2012, 19:00:41
A może po prostu łatwiej będzie się maszynistom wymieniać bo będą wiedzieć od razu o które maszyny chodzi i przy wymianie nie będzie problemu „Stasiek, a to ty masz tego nowego byka czy starego?”. Dla mnie temat oznaczania nie podlega dyskusji, ktoś tak ustalił bo uznał za właściwe, ot co.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 10 Lutego 2012, 18:53:52
Po dzisiejszej jeździe stwierdzam, że jazda jest identyczna ja na zwykłej 22. Zmienione są tylko kabiny.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Maszynista2308 w 10 Lutego 2012, 22:04:41
Witam.
Oto zdjęcie kabiny ET22-1201: http://www.garnek.pl/tomis92/19511379
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 10 Lutego 2012, 23:04:29
To jest to samo, co wrzuciłem do wątku ze zdjęciami. Byłem z kolegą i stąd te zdjęcie.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Maszynista2308 w 11 Lutego 2012, 19:58:52
Wiem, ale dodałem.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: fuji8 w 11 Lutego 2012, 20:17:04
To i ja jeszcze dodam coś z dzisiaj, Komfort jazdy jest na pewno. Maszyna dobrze się spisuje po górzystym terenie...na pewno lepiej niż et22-2xxx, takie jest moje odczucie.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 11 Lutego 2012, 20:47:42
Maszyna dobrze się spisuje po górzystym terenie...na pewno lepiej niż et22-2xxx…
Zmienili coś w układzie biegowym czy zasilaniu silników trakcyjnych?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Exe w 11 Lutego 2012, 20:50:20
No Brawo! Nie ma joysticków z czego się bardzo cieszę. :)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Crowman w 11 Lutego 2012, 20:51:33
Maszynista siedzi tam jak na tronie, wygodne siedzenie włożyli. I Hasler też ciekawy ;)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 11 Lutego 2012, 21:02:59
Bryła pulpitu, taka sama jak w EU07-15XX.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 11 Lutego 2012, 21:08:02
Bryła tak, w 22-12xx jest mniej przełączników i lampki CA/SHP są w innym miejscu.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: pioko17 w 11 Lutego 2012, 23:01:58
Zastanawia mnie, czemu zostawili stary kran. Raz, że tu jakoś nie pasuje, to przecież mogli już wszystko zrobić na nowo. :)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: youBy w 11 Lutego 2012, 23:11:15
Sądząc po wyglądzie, można by powiedzieć, że jednak jest fabrycznie nowy ;) Myślę, że dochodzi tutaj kwestia przyzwyczajenia/sprawdzonych rozwiązań. Zawór maszynisty FV4a towarzyszy polskiej kolei przeszło pół wieku, zaś nowoczesne sterowniki hamulcowe robią właściwie to samo, tylko że dźwigienką.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Ra w 11 Lutego 2012, 23:44:59
Dopóki nie jest potrzebne zdalne sterowanie (wagony z kabiną sterowniczą; radiowe), nie ma sensu wymieniać znanych i sprawdzonych rozwiązań na nowoczesne, ale niekoniecznie sprawdzone w trudnych warunkach.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 12 Lutego 2012, 16:19:12
Maszyna dobrze się spisuje po górzystym terenie...na pewno lepiej niż et22-2xxx…
Zmienili coś w układzie biegowym czy zasilaniu silników trakcyjnych?
Zupelnie nic, wiec nie wiem z jakiej okazji moga w gory wjezdzac.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 18 Lutego 2012, 11:44:06
Zastanawia mnie, czemu zostawili stary kran. Raz, że tu jakoś nie pasuje, to przecież mogli już wszystko zrobić na nowo. :)

Koszty kontenera pneumatycznego z IPS podniosły by koszt naprawy i zwykły kran jest mniej awaryjny.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 22 Lutego 2012, 11:11:52
Na Brochowie pojawiła się ET22-1201 Zdjęcia robione dziś. Druga ET22-1203 przejechała przez Brochów ze śląska z wahadłem samochodów.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 22 Lutego 2012, 15:33:07
Ktoś mi powie, po co tym wozom dwie mufy od grzania (druga na starym miejscu zwykłego kabla)?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: MuNiO w 22 Lutego 2012, 17:20:18
Ktoś mi powie, po co tym wozom dwie mufy od grzania (druga na starym miejscu zwykłego kabla)?

Dla nietypowych wagonów które maja kable z różnych ston ?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 22 Lutego 2012, 21:19:56
Ktoś mi powie, po co tym wozom dwie mufy od grzania (druga na starym miejscu zwykłego kabla)?
Żeby grzać pociąg.
Dla nietypowych wagonów które maja kable z różnych ston ?
Nie ma takich wagonów.

Na wyposażeniu lokomotywy znajduje się zapewne sprzęg ogrzewania (kabel z dwoma wtykami). Podobnie jest na EU44.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 22 Lutego 2012, 21:38:15
Żeby grzać pociąg.

Dziękuję Ci Watsonie, do tego też doszedłem. ;)
Miałem na myśli, sens wprowadzania tego patentu własnie z Husarza. Statystycznie, mało realne jest zobaczenie tych wozów na pociągach osobowych. Chociaż, na kolei wszystko jest możliwe.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 22 Lutego 2012, 21:41:34
ET22-1203 wraca z pociągiem towarowym na górny śląsk. Stoi teraz na Brochowie po podmianie.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 23 Lutego 2012, 10:46:38
Żeby grzać pociąg.

Dziękuję Ci Watsonie, do tego też doszedłem. ;)
Miałem na myśli, sens wprowadzania tego patentu własnie z Husarza. Statystycznie, mało realne jest zobaczenie tych wozów na pociągach osobowych. Chociaż, na kolei wszystko jest możliwe.
A skąd wiesz? Może wynajmą je PR-om albo jakiemuś innemu przewoźnikowi, co już miało miejsce w historii tej spółki.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: sektor 77 w 23 Lutego 2012, 14:46:24
Modernizacja bardzo ładna i obiecująca. Tylko widzę , że cały czas na sześciu osiach , a wiemy , że dwudziestki dwójki często wyskakiwały na łukach , ze względu na nie dopracowanie wózków. Myślę , że tzw. kołnierze na kołach są dużo wyższe - między innymi.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 24 Lutego 2012, 13:30:40
Generalnie to moderna ma nie tyle co wyglądać, co bardziej po prostu być funkcjonalna. Jak to z tym będzie, czas pokaże.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 24 Lutego 2012, 16:05:56
Generalnie to moderna ma nie tyle co wyglądać, co bardziej po prostu być funkcjonalna. Jak to z tym będzie, czas pokaże.
No akurat tutaj poza zamontowaniem klimy i zmienionym dizajnem kabiny, i górnego reflektora nie zmieniło się nic, więc nie trzeba się długo zastanawiać żeby dojść do wniosku, że wozy będą się zachowywać na ciasnych łukach albo rozjazdach tak samo jak stare.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 24 Lutego 2012, 17:04:21
Ktoś tam wyżej twierdził ze one się świetnie w górach sprawują.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: maacius w 24 Lutego 2012, 21:14:47
Dzisiaj między 9 a 11 jedna z tych nowych widziana w stacji Katowice Ligota ze składem beczek, później wyjeżdżała w stronę Tych lub Ochojca.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Wilk w 25 Lutego 2012, 10:53:32
Nowy byczek w akcji.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 25 Lutego 2012, 11:19:35
 ET22-1201 stoi nadal na Brochowie, mechy latają do kabiny co minutę. Może Brochów też jakiś egzemplarz dostanie na stałe.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Krzystek60 w 25 Lutego 2012, 11:47:15
Nowy byczek w akcji.


W 2:10 fajnie widać jak trzecie koło łapie poślizg
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 26 Lutego 2012, 11:22:15
ET22-1201 stoi nadal na Brochowie, mechy latają do kabiny co minutę. Może Brochów też jakiś egzemplarz dostanie na stałe.

Wszystkie idą do Czechowic-dziedzic, a maszyniści muszą się zapoznać z "nowym taborem"
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 27 Lutego 2012, 17:19:21
Panowie, tak trochę cichaczem, dowiedziałem się nieoficjalnie, że ET22-1201 zostaje na Brochowie. Jak będzie, czas pokaże.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 06 Marca 2012, 14:33:58
Sprzęg ogrzewania też jest, lecz w przedziale schowany :).
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 25 Maja 2012, 14:45:17
Dzisiejsze zdjęcia ET22-1206 stojącej na Brochowie.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: EU07-457 w 30 Maja 2012, 11:51:21
Z punktu widzenia pracy maszynisty to chyba najbardziej udana modernizacja serii ET22. Lokomotywa jest dobrze wytłumiona, także podczas jazdy w kabinie jest bardzo cicho. Pozostawienie tradycyjnych grzejników też jest in plus (w EU07-15xx podczas grzania kabiny hałas jest nie do wytrzymania). Wszystkie przełączniki są praktycznie w zasięgu ręki, oświetlenie kabiny LED-ami też jest fajnie rozwiązane. Zastosowano m.in. sygnalizację otwarcia drzwi wejściowych (na ściance za fotelem maszynisty), a także odłączanie silników trakcyjnych bez konieczności wchodzenia do szafy WN (odłączniki znajdują się w korytarzu za kabiną B).
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: jageer w 30 Maja 2012, 12:36:37
Widzę, że fajnie zrobili przełącznik reflektorów. Zamiast nazewnictwa oznaczeń czoła, po prostu narysowali ikonki ;)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 30 Maja 2012, 12:46:22
a także odłączanie silników trakcyjnych bez konieczności wchodzenia do szafy WN (odłączniki znajdują się w korytarzu za kabiną B).
Z ciekawości - robi się to na tyle często (odłącza silniki), że ergonomia rozwiązania jest nie do pomięcia?

Widzę, że fajnie zrobili przełącznik reflektorów. Zamiast nazewnictwa oznaczeń czoła, po prostu narysowali ikonki ;)
Wydaje mi się, czy nie widzę Pc2?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 30 Maja 2012, 12:58:13
Z ciekawości - robi się to na tyle często (odłącza silniki), że ergonomia rozwiązania jest nie do pomięcia?
Może nie często, ale jak już to robisz to w myśl przepisów potrzebujesz drugiej osoby aby wejść do szafy. A w ruchu towarowym z tym może być różnie... ;-)


Wydaje mi się, czy nie widzę Pc2?
Dwa w prawo ;-)
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 30 Maja 2012, 13:51:08
Może nie często, ale jak już to robisz to w myśl przepisów potrzebujesz drugiej osoby aby wejść do szafy.
A to jasna sprawa.

Cytuj
Dwa w prawo ;-)
Jakość zdjęcia, czy nie zamalowali czerwonej kropki?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: nowy05 w 30 Maja 2012, 16:37:06
Orientuje się ktoś z jakiego byka zrobili ET22-1209?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 30 Maja 2012, 16:57:19
Według tej stronki http://gigabyt.cal.pl/nowe.html wynikałoby, że ET22-1209 zrobili z ET22-379.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 30 Maja 2012, 18:48:01
Według tej stronki http://gigabyt.cal.pl/nowe.html wynikałoby, że ET22-1209 zrobili z ET22-379.
Szkoda że już nie mieszkam w Gliwicach, zdjęć nowości było by kupę na tex. A co do ET22-1209 ten kto robi zdjęcia nowości, mógłby robić od razu zdjęcia tabliczki znamionowej i nie było by gdybania z jakiego loka co i jak.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: nowy05 w 30 Maja 2012, 19:31:37
A co do ET22-1209 ten kto robi zdjęcia nowości, mógłby robić od razu zdjęcia tabliczki znamionowej i nie było by gdybania z jakiego loka co i jak.

Nie zawsze jest to możliwe. Ja złapałem go na szlaku, i nie byłem w stanie oczytać tabliczki.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 30 Maja 2012, 19:38:59
No nie wiem czy nie jest możliwe, jak w tym linku http://gigabyt.cal.pl/nowe.html maszyna stoi pod szopą?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: jageer w 30 Maja 2012, 20:05:02
Jakość zdjęcia, czy nie zamalowali czerwonej kropki?

Trzeba dokładnie się "wgapić" w foto... ja też właśnie szukałem PC2
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 19 Czerwca 2012, 13:57:26
Najnowszy wynalazek dziś na Brochowie ET22-1210
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 19 Czerwca 2012, 20:59:58
Czy ja dobrze widze że kabina ma zielony wystrój?

Ortografia.
ABu
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: szczawik w 19 Czerwca 2012, 21:34:56
Nie, źle widzisz.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: ZT-POZNAN w 19 Czerwca 2012, 23:21:42
Witam.

Żeby uniknąć zbędnych spekulacji lista co z czego jest:

ET22-1201 | ex 688 |
ET22-1202 | ex 719 |
ET22-1203 | ex 447 |
ET22-1204 | ex 566 |
ET22-1205 | ex 607 |
ET22-1206 | ex 440 |
ET22-1207 | ex 526 |
ET22-1208 | ex 710 |
ET22-1209 | ex 379 |
ET22-1210 | ex 474 |
ET22-1211 | ex 491 |
ET22-1212 | ex 493 |
ET22-1213 | ex 428 |

dodatkowo do naprawy zakwalifikowano jeszcze byki: 498, 499, 542 i 593

warto dodać, że 22-191 wypadła z zakresu modernizacji - stan techniczny kwalifikuje ją do fizycznej kasacji.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: przem710 w 20 Czerwca 2012, 05:45:56
191 była przeznaczona pod konkretny numer?
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: roobinsoon w 20 Czerwca 2012, 06:09:44
Nie, źle widzisz.
Uszczelki z lekka krzywo nachodza, ale wazne by nie gwizdaly ;p.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: ZT-POZNAN w 20 Czerwca 2012, 12:29:53
191 była przeznaczona pod konkretny numer?

tak jako 22-1208
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 01 Sierpnia 2012, 13:28:05
Najnowszy wynalazek, dziś na Brochowie ET22-1213
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Mechu12 w 15 Sierpnia 2012, 19:11:28
ET22-1217 już spawana ;) A na Czechowicach nówki ET22-1215 i 1214.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 04 Października 2012, 07:32:22
ET22-1216 dziś na Brochowie.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: PanTraxx w 06 Października 2012, 11:35:32
Ciekawostka bo przejeżdżała przez Lubin z innym składem od strony Głogowa. Pojechała w stronę Wrocka. Chyba to był 1 lub 2 października.
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Mechu12 w 09 Października 2012, 13:53:17
 ET22-1217 obecnie już na stanie w Czechowicach Dziedzicach. Służbę rozpoczęła już bodajże 3 dni temu.
http://www.zelazneszlaki.cba.pl/gz/em/et22-12xx/et22=1217.jpg
Tytuł: Odp: ET22-1200
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 19 Kwietnia 2019, 12:54:56
Celowy odgrzew bo niestety linki Darka poznikały. Ktoś dysponuje tymi fotami?