- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Uruchamianie Symulatora => Wątek zaczęty przez: EP07-1057 w 12 Września 2004, 07:44:18

Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 12 Września 2004, 07:44:18
Witam

Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu pewnego problemu technicznego. Otóż  trasa quarkmce czyli Dejawy-Wielki kac nie chce mi działać, kiedy chce ją uruchomić to niby się poładuje poładuje a potem się zawiesza. Czy wiecie co to może być? będe wdzięczny za wszelkie sugestie.
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: hunter w 12 Września 2004, 08:16:28
A jaki masz komputer? Ile ram'u? Jaka karta graficzna?
Symulator najlepiej i najpewniej działa pod sterownikami do 41.xx lub 45.xx .

Maszyna w quarkmce dłuuuugo sie ładuje i trzeba być cierpliwym. Jak ma się słaby komp, to osiąga się 2 fps w Wielkim Kacu..... A ładowanie programu - nawet 30 minut!

Pozdrawiam.
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 12 Września 2004, 09:00:10
Mam następujący sprzęt:

Procesor Intel Celeron-866 kHz
Pamięć - 256 RAM
Karta Graficzna - GeForce II MX 400

No faktycznie chyba lepiej na moim sprzecie nie uruchamiac tej trasy :(

Dzięki za odzew
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: Doktor M w 12 Września 2004, 09:28:21
Niekoniecznie.
Problem może wynikac z wyłączonej trakcji. Ja miałem problem z ładowaniem tej trasy i okazało się, że włączenie wyświetlania trakcji pomogło.

A co do sprzętu, to ja mam:
Athlon 900
256 MB RAM DDR
GeForce 2 MX 200
i w Wielkim Kacu jestem w stanie wyciągnąć około 5 fps. W najgorszym razie były 3 fps.
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: Adam88 w 12 Września 2004, 09:32:40
Wklej kilka ostnich linijek z pliku log. Zaraz zobaczymy w czym tkwi problem.

Pozdrawiam
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 12 Września 2004, 09:38:30
oto ostatnie linijki:

Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga
OK
Player train init OK
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 12 Września 2004, 09:41:30
Cytat: "eu07-007"
oto ostatnie linijki:

Player train init OK


Symulator Ci sę uruchomił. Spróbuj wcisnąć alt+tab.
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 12 Września 2004, 09:46:17
tyle ze ostatnio uruuchomiłem koltomowo i to chyba wpis z tej trasy
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 12 Września 2004, 09:49:26
Cytat: "eu07-007"
tyle ze ostatnio uruuchomiłem koltomowo i to chyba wpis z tej trasy


Proponuję odpalić Quarka  sprawdzić, czy też będziesz miał Player train init OK. Jeśli tak, to alt+tab i zielonego.
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 12 Września 2004, 10:13:14
No ok miałem wyłączoną trakcje  i to mi przeszkadzało. Wiem że może marudze ale chciałm uruchomic też sceneie quarkcme Reaktywacja no i ładuje sie i wyskakuje błąd który wygląda tak:

Cannot load dynamic objetct autosan2 from load autosan 2 from
road\autosan\h9-20dumb  Error=8@0

kiedy daje enter to potem pojawia się błąd eu07 a później kernel32.dll
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: Przemekm w 12 Września 2004, 14:39:58
Cytat: "eu07-007"
No ok miałem wyłączoną trakcje  i to mi przeszkadzało. Wiem że może marudze ale chciałm uruchomic też sceneie quarkcme Reaktywacja no i ładuje sie i wyskakuje błąd który wygląda tak:

Cannot load dynamic objetct autosan2 from load autosan 2 from
road\autosan\h9-20dumb  Error=8@0

kiedy daje enter to potem pojawia się błąd eu07 a później kernel32.dll


Rada jest taka. Nie masz pojazdu atosan2. Otwórz plik scenerii wordpadem. Wyszukaj w nim autosan2 (Wpisz w "wyszukaj")

Autosan2 będzie w linijce jakiejś takiej "-1 node coś tam autosan2" postaw przed nią to: //. Program pominie atosan2 i uruchomi się sceneria.
Tytuł: Trasa quarkmce
Wiadomość wysłana przez: Inter City w 12 Września 2004, 15:04:13
Też miałem z tym problemy i sięich wyzbyłem w sposób bardziej "drastyczny". Wywaliłem wszystkie przeszkadzajki ze scenerii i tyle