- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: szogun w 14 Października 2011, 22:25:03

Tytuł: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 14 Października 2011, 22:25:03
Co tu dużo mówić... Oto jedna z nowości która miałaby się znaleźć w następnej PC. Tak, wiem że w trzech miejscach nie ma tekstury, ale potrzebuję jeszcze czasu na ogarnięcie. Ogromne podziękowania dla @CTLa za bardzo cenne zdjęcia :)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Benek w 14 Października 2011, 22:27:28
A miały być niespodzianki w PC ;) na szczęście nie o wszystkim ludzie wiedzą, może niech tak zostanie.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 14 Października 2011, 22:28:54
Ojtam, i tak by były przecieki na temat tego co będzie ;)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 14 Października 2011, 22:30:48
Przecieki ciekawe niby skąd Bartek :P.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 14 Października 2011, 22:38:18
Jeszcze tak porównawczo... Niestety, EP05 @Profety znacznie nadgryzł ząb czasu.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 14 Października 2011, 22:40:37
No nagryzł patrząc na obecne modele tylko nie zapominaj o jednym kiedyś nie liczyło się aż tak bardzo wykonanie, lecz to by było czym pośmigać na Maszynowych szlakach :).
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Benek w 14 Października 2011, 22:43:05
Żeby tak jeszcze kabina nowa była...
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 15 Października 2011, 00:55:37
@Benek, spokojnie. @CTL mówił że ma jakieś zdjęcia kabiny :-).
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 15 Października 2011, 08:05:07
Żeby tak jeszcze kabina nowa była...
Wszystko w swoim czasie ;) Tak czy tak kabinę trzeba przerobić bo nie pasuje do nowego modelu.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: BLAcKboY w 15 Października 2011, 10:46:52
No nagryzł patrząc na obecne modele tylko nie zapominaj o jednym kiedyś nie liczyło się aż tak bardzo wykonanie, lecz to by było czym pośmigać na Maszynowych szlakach :).
To brzmi trochę jakby wcześniejsi twórcy olewali kwestię wyglądu modeli.
Myślę, że problem jest trochę bardziej złożony. Kiedy Profeta robił EP05 nie było tak dopracowanego "systemu produkcji" dodatków do MaSzyny (twórca był pozostawiony sam sobie). No i nie zapominajmy o problemie "im mniej poly, tym lepiej", który do niedawna ograniczał możliwości twórców.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 15 Października 2011, 10:54:42
Poza tym stara EP05 była modelem przerabianym z czeskiej 141. W tamtym modelu podobały mi się wózki i zagospodarowanie dachu, więc żeby zaoszczędzić czas przeniosłem je do nowego. Ogólnie gdyby uprzeć się przy poprawianiu starego to trzeba by przerobić bryłę i znacznie ingerować w mapowanie.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 15 Października 2011, 12:57:54
Myślę, że problem jest trochę bardziej złożony. Kiedy Profeta robił EP05 nie było tak dopracowanego "systemu produkcji" dodatków do MaSzyny (twórca był pozostawiony sam sobie).
Dokładnie tak. Kiedyś było inaczej, wszystko raczkowało. Daleko nie trzeba szukać, wystarczy porównać pierwszą siódemką z obecną, wynik podobny. Tak wyglądał każdy dodatek. Po prostu postęp. To tak jak pierwszy model Volvo i obecny model.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 15 Października 2011, 13:27:53
Bartek, co do kabiny, ciekawą zabawę będziesz mieć z oświetleniem przyrządów ;] Oświetlenie Voltomierzy jest na ścianie, a manometrów nad nimi samymi. Ale pod jednego Universala da się to podpiąć ;)
Ale myślę, że to już wiesz :)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 15 Października 2011, 15:18:31
Jak w kiblu się dało to tu też... ;)
Tytuł: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 19 Października 2011, 20:28:00
Pociąg spółki PKP InterCity... Z dedykacją dla @maaciusia :)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 19 Października 2011, 20:35:26
Pantografy zostaną zmienione na grafitowe czy zostaną miedziane?
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: klimczok_mk w 19 Października 2011, 20:48:55
Chyba EP05 realnie nie ma wkładek węglowych tylko miedziane.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: maacius w 19 Października 2011, 20:51:54
Cieszę się, że mogłem pomóc. Dzięki za dedykacje :) Super tekstura. Zresztą dwa wagoniki za Cześkiem też niczego sobie (chyba między jedynką a dwójką brakuje restauracyjnego...) :)
Chyba EP05 realnie nie ma wkładek węglowych tylko miedziane.
Na pewno ma miedziane.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 20 Października 2011, 09:01:31
Pantografy zostaną zmienione na grafitowe czy zostaną miedziane?
A jaki był by sens zmiany nakładek w taborze który od kilku lat stoi? Cześki nie miały zmienianych nakładek, bo zwyczajnie nie wyjadą na szlak. Poza tym nawet jak ktoś będzie jechał Czechem, to realnie to będzie wyglądało dopiero przy składach pozmienianych na takie sprzed paru lat. EP05-23 w historycznym malowaniu z TLKą mijająca się na szlaku z EC prowadzonym powiedzmy 09-016 to byłby mały niesmak.
Tytuł: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 30 Października 2011, 20:11:57
http://www.youtube.com/watch?v=2JX8qLkw_hE (http://www.youtube.com/watch?v=2JX8qLkw_hE) Kolejny dodatek, a mianiowicie "Perełka". Model leżał w devs od 2009 roku, ja go tylko odbugowałem i przystosowałem do PC ;)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 03 Listopada 2011, 10:36:50
Cytuj
f) Każda nowo stworzona tekstura powinna posiadać swój obrazek mini, ze stosownym wpisem do textures.txt.
Ten zapis znalazł się w wytycznych nie bez powodu, otóż @szogunik wpadł na hardcorowy pomysł ;) http://eu07.pl/userfiles/9629/priv-hardcor.jpg (http://eu07.pl/userfiles/9629/priv-hardcor.jpg) mówi więcej niż tysiąc słów...

szogun, staraj się edytować istniejącego posta zamiast tworzyć trzy jeden pod drugim, regulamin jednak obowiązuje.
Winger
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szczawik w 03 Listopada 2011, 11:28:35
Gratulujemy i czekamy na mini dla każdego wagonu towarowego i osobowego:)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 03 Listopada 2011, 11:32:20
Osobówki już są, tylko że...
Cytuj
W przebłysku geniuszu rozdzieliłem 1xxa_v1 na 111a_v1, 112a_v1, 120a_v1, ale oczywiście o tym że będą potrzebne poprawki w scn nie pomyślałem...
:D

Nie opierniczam się ;) Kabina do czecha "under construction". Big beta już w symku, obecnie myślę nad rozwiązaniem problemu zanikania efektu światłocieni przy różnych atmo.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Preki w 11 Listopada 2011, 22:14:53
To elektrowozy Skody budowane dla PKP miały Oerlikona zamiast DAKO?
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 11 Listopada 2011, 22:23:00
EU05 chyba miały Oerlikona, ale głowy za to nie dam sobie uciąć. Mimo wszystko jest istotne że gdy czechy były w służbie to właśnie miały Oerlikony.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 11 Listopada 2011, 22:23:35
Wystarczy spojrzeć na ozaczenie na boku, które brzmi „O–GP”.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: youBy w 11 Listopada 2011, 22:26:54
To świadczy o typie zaworu rozrządczego, natomiast nie o kranie maszynisty.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 11 Listopada 2011, 22:30:47
To świadczy o typie zaworu rozrządczego, natomiast nie o kranie maszynisty.
Co nie zmienia faktu, że EP05 mają Oerlikona.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: klimczok_mk w 11 Listopada 2011, 22:35:38
Eksploatowany w Polsce miał system hamulca Oerlikon P – R.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 12 Listopada 2011, 09:53:24
Zgadza się lokomotywy serii EU05 miały Oerlikona, wujek Google to potwierdza http://rafikx.republika.pl/dane.htm
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 12 Listopada 2011, 10:09:19
O haslerze mistrzu mam nadzieje nie zapomnisz. ;) Nie 125 a 160 km/h ma Czesio jako v/max :P
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: youBy w 12 Listopada 2011, 10:13:36
Jeśli miałby być hamulec O-PR, to musiałby być to albo ESt4 z dostawioną obsługą hamulca pomocniczego, albo LSt z niewykorzystaną możliwością ustawienia hamulca na G (towarowy), co nie ma sensu, bo to jest kwestia dodania drugiej żyły do przewodu, który i tak kładziemy.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 12 Listopada 2011, 10:16:20
O haslerze mistrzu mam nadzieje nie zapomnisz. ;) Nie 125 a 160 km/h ma Czesio jako v/max :P
Ehhh...
Big beta
A na razie jest taki bo zmergowałem z byka i jakoś tak zawsze było coś pilniejszego niż ten hasler ;)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 12 Listopada 2011, 14:51:59
Jeśli miałby być hamulec O-PR, to musiałby być to albo ESt4 z dostawioną obsługą hamulca pomocniczego, albo LSt z niewykorzystaną możliwością ustawienia hamulca na G (towarowy), co nie ma sensu, bo to jest kwestia dodania drugiej żyły do przewodu, który i tak kładziemy.
Dla @youBy i zainteresowanych schemat przewodow powietrznych lokomotyw EU05.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: youBy w 12 Listopada 2011, 14:58:05
Podsumowując, EU05 były wyposażone w pełny komplet hamulca Oerlikon: zawór rozrządczy LSt, krany maszynisty FV4 i FD1. Oznaczenie na burcie powinno być O-GPR.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 12 Listopada 2011, 21:22:02
EU05 miały na 100% zawór FV4a oraz zawór FD1, co potwierdza książka ś.p. Mieczysława Świtalskiego o tych lokomotywach z lat 60-tych.
http://chomikuj.pl/gargo/Lokomotywy+elektryczne/Lokomotywa+elektryczna+serii+EU05+-+M.+*c5*9awitalski,476092062.pdf (http://chomikuj.pl/gargo/Lokomotywy+elektryczne/Lokomotywa+elektryczna+serii+EU05+-+M.+*c5*9awitalski,476092062.pdf)
Elektrowozy te miały oryginalnie jakiś czeski prędkościomierz, który później został podmieniony na Haslera.
Gdzieś na youtube jest film z jazdy w kabinie EU05. Jak nie znajdziecie, to podrzucę linka.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 12 Listopada 2011, 22:07:48
Elektrowozy te miały oryginalnie jakiś czeski prędkościomierz, który później został podmieniony na Haslera.
Nie do konca. W Kabinie A byly dwa predkosciomierze: Hasler RT9 i Alimco. W kabinie B byl wylacznie Alimco. Alimco to w zasadzie byl woltomierz polaczony z pradniczka. Predkosciomierze Alimco mozna jeszcze znalezc na paru czechoslowackich lokomotywach w Polsce. Ale to juz spory OT.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 13 Listopada 2011, 08:21:17
http://imageshack.us/photo/my-images/216/0013wm.jpg/ (http://imageshack.us/photo/my-images/216/0013wm.jpg/)
Hmm..Na tej fotce Haslera nie widać, ale może to wynik tego, że to fotka kabiny podczas produkcji w Skodzie.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 13 Listopada 2011, 11:29:26
Prosze o czytanie ze zrozumieniem: zarowno mojego posta, jak i informacji zawartych w ksiazce. Z mojej strony koniec OT.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 14 Listopada 2011, 20:50:51
Czy EP05 miały zmieniane sprężarki podczas przebudowy z EU05 i czy lokomotywy 141/EU05 miały takie same sprężarki co lokomotywy 140?
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 14 Listopada 2011, 21:14:21
Lokomotywy E499.0, E499.1 oraz EU05 wszystkie mialy sprezarki Kovopolu typ K1.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 14 Listopada 2011, 21:18:53
No cóż w takim razie można użyć dźwięku sprężarki z lokomotywy 140. Mam już od dawna dźwięk sprężareczki, więc jak @szogun będzie chciał to wyślę dla lokomotywy. Oczywiście nagranie pochodzi z nagrania @mechatronika.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Gagarin323 w 16 Listopada 2011, 11:12:18
Szogun w jakim programie robisz tego Czecha?
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 16 Listopada 2011, 14:21:54
Tak jak wszystkie inne modele... 3DS i Gimp.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 19 Listopada 2011, 16:59:40
Tak do wiadomości, choć to kwestia exe:
Na EP05 podczas wdrażania hamowania nagłego opadały pantografy.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 26 Listopada 2011, 13:05:36
Z pierdół, gratka dla maniaków nocnej jazdy ;)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Listopada 2011, 15:28:38
Rusek ladnie ale ta czerwien kompletnie nie pasuje do et42.
Tytuł: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 09 Grudnia 2011, 21:23:30
Joł! :D
Krótko i na temat - http://www.youtube.com/watch?v=b0PuBeLZICM (http://www.youtube.com/watch?v=b0PuBeLZICM)

Na chwilę obecną ogromne podziękowania za materiały zdjęciowe należą się niżej wymienionym osobom:
     @CTL
     @ET22_RULZ
     @maacius
     @EU40

Dla nie będących w temacie, model ukaże się w nowej Paczce Całościowej.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: samja w 10 Grudnia 2011, 03:06:58
Joł! :D
Krótko i na temat - http://www.youtube.com/watch?v=b0PuBeLZICM (http://www.youtube.com/watch?v=b0PuBeLZICM)

Na chwilę obecną ogromne podziękowania za materiały zdjęciowe należą się niżej wymienionym osobom:
     @CTL
     @ET22_RULZ
     @maacius
     @EU40

Dla nie będących w temacie, model ukaże się w nowej Paczce Całościowej.
Czyli  na rok  2013 ;) na bocznice prosze ;P
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 10 Grudnia 2011, 09:41:01
Skąd takie info? ;P
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 10 Grudnia 2011, 16:41:20
Bo są na forum osoby, które panikują przy każdej okazji i widzą wtedy tylko czarną dziurę ;)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 11 Grudnia 2011, 21:04:52
Po więcej nowinek z ZNTK Gniezno zapraszam do http://www.facebook.com/media/set/?set=a.105894089529226.6655.100003259053090&type=1&l=168847b881 (http://www.facebook.com/media/set/?set=a.105894089529226.6655.100003259053090&type=1&l=168847b881). Album jest publiczny, poza tym jest to trochę ułatwienie dla osób które nie widzą załączników (goście) no i dla mnie żebym nie musiał na GG czytać miliona pytań.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 11 Grudnia 2011, 21:09:09
Jedno ale - goście widzą załączniki ;)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 11 Grudnia 2011, 21:11:56
Źle ująłem, nie widzą screenów.

EDIT: Patrzyłem na Publikacje, teraz dopiero zauważyłem że w innych działach się wyświetlają :D
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 11 Grudnia 2011, 21:17:19
Taa, zapomniałem kiedyś o indywidualnych setach kilku działów. Poprawione.
Tytuł: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 29 Grudnia 2011, 12:41:43
KOLZAM jedzie... ;]
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: WSK w 29 Grudnia 2011, 18:06:40
KOLZAM jedzie... ;]
Ładny jest, ale tam jak masz zgarniacz po boku, z tego co mi się wydaje to paski są łączone z tym czołowym zgrniaczem. To są zdjęci od Darka tak?
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 29 Grudnia 2011, 19:37:17
Tak.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: WojTTek w 30 Grudnia 2011, 00:14:54
Fajnie że powstaje (powstał) model wózka motorowego, tamten WM15 denerwował na L053. Model kolegi @Szoguna będzie znacznie ciekawszy, i wreszcie będzie się nadawał do postawienia na odcinku robót torowych.
Mam tylko jedno pytanie jako nowicjusz:
Dlaczego tekstura czoła i boków (zaznaczam że chodzi mi o przestrzeń widoczną w oknach) jest tak ostra ? Czy dałoby się jakoś rozmyć czy ukryć te "twarde" kontury ? Rozumiem, wszystkie lokomotywy nawet w przypadku SM42 i SM42-12xx mają tekstury zwykłe i tego co za szybami, realne ze zdjęć. Natomiast pojazd tak mały i tak "oszklony" jak ów drezynka ma zbyt ostre kanty tego co widzimy przez szybę w oknach. @Szogun czy nie da rady jakoś "zamglić" tych szyb i kantów drugiego boku/czoła ? Nie mówię o El16 ASF z pierwszych wersji symulatora, gdzie nie było szyb a było wnętrze, mówię tylko czy nie da rady troszeczkę zamglić przejrzystości szyby na teksturze tak by ukryć "drugą stronę".
P.S. Jeżeli tak ma być i jest ten model wykonany (i tekstura) zgodnie z obowiązującymi normami to poproszę na bocznicę.
Pozdrawiam i powodzenia w pracy nad modelem :)
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 30 Grudnia 2011, 09:40:38
Nie mówię o El16 ASF z pierwszych wersji symulatora, gdzie nie było szyb a było wnętrze
Właśnie taka jeżdżąca szklarnia powinna być tak wykonana bo teraz to IMHO nie za dobrze wygląda. :/
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: darek71wrc w 30 Grudnia 2011, 20:57:44
Dlaczego tekstura czoła i boków (zaznaczam że chodzi mi o przestrzeń widoczną w oknach) jest tak ostra ? Czy dałoby się jakoś rozmyć czy ukryć te "twarde" kontury ?
Zdjęcia są mojego autorstwa, wyszły jakie są! czy jakiś problem widzisz w ostrości zdjęć? Autor tex. nie wnosił żadnej poprawki, względem zdjęć.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: WojTTek w 01 Stycznia 2012, 13:41:56
Materiał na teksturę - ok. Chodzi mi bardziej o to że przy takiej ilości dużych okien może warto by było rozmyć jakimś programem to co widać w oknie.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 01 Stycznia 2012, 14:04:02
Zostało to poprawione.

Prace nad EP05 uważam za zakończone. Teraz pozostaje Wam czekać na PC ;) 2 foty z nocki.
Tytuł: Odp: ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC
Wiadomość wysłana przez: szogun w 06 Marca 2012, 19:31:45
http://youtu.be/665tkxA6k60 (http://youtu.be/665tkxA6k60) ;)