- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Przemekm w 06 Października 2011, 12:19:15

Tytuł: Otwieranie istniejącej scenerii w edytorze Ra
Wiadomość wysłana przez: Przemekm w 06 Października 2011, 12:19:15
Chciałbym podejrzeć scenerię w edytorze Ra. Ale nie wiem jak załadować scenerie do programu. Czy da się? Głównie chodzi mi o zobaczenie nazw zwrotnic na scenerii.
Tytuł: Odp: Otwieranie istniejącej scenerii w edytorze Ra
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 06 Października 2011, 12:31:22
Nauczcie się wreszcie, że program nazywa się RAINSTED! a Ra to nick autora. @Przemekm, to nie jest uwaga wyłącznie do Ciebie. Ostatnio zauważyłem, że kolegom z grup zadaniowych, również zdarza się popełniać faux pas.
Tytuł: Odp: Otwieranie istniejącej scenerii w edytorze Ra
Wiadomość wysłana przez: Benek w 06 Października 2011, 12:32:06
Gdzieś już to chyba opisywałem. W starterze musisz ustawić tryb pracy inny niż prosty - dla początkujących oraz inny niż normalny - dla zaawansowanych. Następnie wybierasz z zakładki Wczytanie interesującą Cię scenerię. Następnie przechodzisz do zakładki Struktura i wciskasz klawisz znajdujący się po prawej stronie Wczytaj wszystkie include. Później przechodzisz do zakładki Debugger i wciskasz duży klawisz Podgląd terenu (to nie jest edytor).
Tytuł: Odp: Otwieranie istniejącej scenerii w edytorze Ra
Wiadomość wysłana przez: youBy w 06 Października 2011, 15:28:11
Nauczcie się wreszcie, że program nazywa się RAINSTED! a Ra to nick autora.
Tak więc czyj jest ten edytor? Ra (w dopełniaczu).
Tytuł: Odp: Otwieranie istniejącej scenerii w edytorze Ra
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 06 Października 2011, 19:42:31
Wiesz o co chodzi i nie tłumacz tak tego.
Tytuł: Odp: Otwieranie istniejącej scenerii w edytorze Ra
Wiadomość wysłana przez: youBy w 06 Października 2011, 19:50:54
Tak to rozumiem, więc nie widzę przeciwskazań do używania takiego sformułowania.