- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: MasterYoda w 07 Sierpnia 2011, 23:09:23

Tytuł: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: MasterYoda w 07 Sierpnia 2011, 23:09:23
Zacznę nowy wątek ponieważ mam problem z exe 212 i pewnie nie jednej osobie się to zdażRZy.
Otóż po ściągnięciu exe 212 skopiowalem pliki do odpowiednich folderów oraz samo exe odpalam ra RAINSTED, wybieram scenerię, skład uruchom, znów uruchom... i nic. O co chodzi?

Reszty nie mam czasu poprawiać, proszę zamienić ilość w jakość.

REWIZOR
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 07 Sierpnia 2011, 23:18:44
A, że się tak zapytam gdzie istotna reszta co?
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: MasterYoda w 07 Sierpnia 2011, 23:37:12
Istotna reszta? Z każdego folderu wrzuciłem do jego odpowiednika w folderach maszyny. Ale już doszedłem co jest^^
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 07 Sierpnia 2011, 23:44:05
Tak istotna reszta. Nie wiesz co to jest? Już mi zmierzło przypominanie o tym, bo i tak robicie co chcecie, ale ok proszę, o to mi chodzi:
Prosimy pamiętać o:
  • dokładnym opisie problemu (jaką lokomotywę uruchamiasz, na jakiej scenerii, co się dzieje);
  • informacji o konfiguracji sprzętowej (procesor, pamięć karta graficzna i wersja sterowników do niej – szczególnie ta informacja jest cenna);
  • pliku log.txt, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w katalogu głównym symulatora; UWAGA! Należy sprawdzić, czy w starterze Rainsted zaznaczona jest opcja Zapisywanie przebiegu symulacji w "log.txt"; znajdziesz ją w zakładce "Ustawienia"; log musi być z uruchomienia, w którym wystąpił błąd (nie generuj pliku log na innej, działającej scenerii, i w przypadku korzystania z innego taboru, tylko po to, żeby był);
  • pliku $.scn, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w folderze scenery;
  • ewentualnie screenie obrazującym problem (przypominamy o regulaminowym umieszczaniu screenów).
Skoro rozwiązałeś swój problem, to warto się podzielić jego rozwiązaniem. Może ktoś będzie miał podobny. Zajrzy tu i zastosuje to rozwiązanie.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Niebugoclaw w 07 Sierpnia 2011, 23:46:23
No i co wam po logu jak on nawet się nie zaczyna ładować :P
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: MasterYoda w 07 Sierpnia 2011, 23:52:39
Przypomniało mi się że w jakimś tam config'u jest odniesienie do "eu07.exe" a nowe 212 po rozpakowaniu jest pod nazwą "EU07_212". Po wklejeniu do folderu maszyny wystarczy podmienic nazwe na oryginalną i normalnie zadziała.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 07 Sierpnia 2011, 23:58:55
No i co wam po logu jak on nawet się nie zaczyna ładować :P
A czy tam jest tylko wspomniane o logu? Polecam ponownie przeczytanie tych wytycznych. Jeśli to nie pomoże, to zostaje już chyba tylko okulista.
Przypomniało mi się że w jakimś tam config'u jest odniesienie do "eu07.exe" a nowe 212 po rozpakowaniu jest pod nazwą "EU07_212". Po wklejeniu do folderu maszyny wystarczy podmienic nazwe na oryginalną i normalnie zadziała.
To raczej nie ma znaczenia, bo exe można również wybrać w okienku "Wybierz EXE"
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Paczkuś w 08 Sierpnia 2011, 00:52:26
To raczej nie ma znaczenia, bo exe można również wybrać w okienku "Wybierz EXE"
@Sawi, usuń na chwilę z folderu MaSzyny plik eu07.exe i automatycznie(nic nie zmieniasz tylko klikasz scenerie->skład->uruchom) spróbuj odpalić scenerię. Bez ekseka sceneria 'nie bangla'. :D
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 08 Sierpnia 2011, 12:26:53
@Paczkuś zgadza się,, ale wystarczy jak klikniesz na to exe (EU07_212.exe) w okienku "Wybierz exe" i hula jak trza :).
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Paczkuś w 08 Sierpnia 2011, 12:45:04
@Paczkuś zgadza się,, ale wystarczy jak klikniesz na to exe (EU07_212.exe) w okienku "Wybierz exe" i hula jak trza :).
Młode pokolenie MaSzynowców. Dawniej to się człowiek natrudził: start.exe, dynamic.dat, samodzielne wpisy do scenerii, a żeby coś poprawić to trzeba było kilkanaście razy przeczytać scenery.doc. A i tak człowiek nie miał pewności, że w innym miejscu symulator się nie wysypie.
Ra zrobił wspaniałe narzędzie, a niektórzy nie potrafią skorzystać z najprostszych funkcji. W dziale "Pomoc doraźna", przed wysłaniem wiadomości, powinien być licznik jak na rapidshare tylko, że na 30 minut i niżej podpis: "W tym czasie samodzielnie poszukaj rozwiązania" :D
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: maacius w 08 Sierpnia 2011, 13:40:48
@Sawi, ale okienko wyboru exe jest pokazane dopiero od normalnego trybu pracy, a kolega z pewnością pracuje na prostym.
@MasterYoda, nic nie trzeba podmieniać, zmień w Rainsted tryb pracy na "normalny" i przy wyborze scenerii po prawej stronie będziesz miał możliwość wyboru wersji "exe".
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: MasterYoda w 10 Sierpnia 2011, 16:05:10
Pracuje od zawsze na normalnym. Po prostu nie pomyslalem o tym żeby wybrać exe.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: oko w 12 Sierpnia 2011, 20:44:24
Mój problem dotyczy podświetlenia prędkościomierzy. Po włączeniu podświetlenia, manometry są normalnie podświetlone, za to hasler zaczyna migotać. Jest jakiś problem z teksturą podświetlenia. Posiadam paczuszke dds.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 12 Sierpnia 2011, 22:49:42
Mój problem dotyczy podświetlenia prędkościomierzy. Po włączeniu podświetlenia, manometry są normalnie podświetlone, za to hasler zaczyna migotać. Jest jakiś problem z teksturą podświetlenia. Posiadam paczuszke dds.

Cytat: Ra
Obecne EXE wprowadza nowe funckcjonalności i nie jest w pełni zgodne wstecz. Mogą wystąpić poniższe błędy:
(...)
- migotanie płaszczyzn (podświetlenia) oraz braki niektórych elementów w kabinach, np. czuwak w EP09 - są to niedoskonałości konkretnych modeli, częściowo można je wyeliminować wyżej wymienioną metodą
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: oko w 12 Sierpnia 2011, 23:45:19
A no tak w pliku txt.. jest metoda. Ale nie biorę się za nią nie bardzo rozumiem o co chodzi do końca...
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tomaszek_Łódź w 12 Sierpnia 2011, 23:47:35
Poprostu, twórca najnowszego  .exe wymienia wszystkie błędy mogące występować, i prawdopodobnie w przyszłości zostną one wyeliminowane.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 12 Sierpnia 2011, 23:51:36
prawdopodobnie w przyszłości zostaną one wyeliminowane.
... jak będą materiały na nowe modele/poprawki do starych. I niekoniecznie fotograficzne:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6840.msg222554.html#msg222554
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tomaszek_Łódź w 12 Sierpnia 2011, 23:55:24
Dlatego napisałem: "Prawdopodobnie".
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 13 Sierpnia 2011, 00:02:12
Tyle, że prawdopodobieństwo może przyjmować wartości rzeczywiste w przedziale <0; 1>. I nie trzeba się znać:
A no tak w pliku txt.. jest metoda. Ale nie biorę się za nią nie bardzo rozumiem o co chodzi do końca...
ale można pomóc tym co się znają i potem dostać gotowe (satysfakcja z pomocy w pakiecie gratis).
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Ra w 13 Sierpnia 2011, 00:11:29
Mam nadzieję, że szybsze wczytywanie zmotywuje kogoś do poprzesuwania pewnych rzeczy w modelach, żeby podświetlenia wyświetlały się dobrze.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: zbych w 14 Sierpnia 2011, 22:20:37
Mój wysłużony sprzęcik jak do tej pory dawał sobie swobodnie radę z PC2010_DDS. Po zainstalowanie Exe 212 wczytywanie scn. faktycznie zaczęło być rewelacyjne ,te które wczytywały się nawet ponad 15 min.teraz to 4-5min. Ale to u mnie koniec radości?
W żadnej ze sprawdzonych dotychczas scn. nie działa AI! A dotychczas próbowałem:
wszystkie Zwierzyniec, Całkowo, Linia 53 wszystkie służby i Bałtyk. oraz ostatnio Moczniki_cargo, z niego  załączam log. Scenariusze nie realizują się w ogóle albo tylko do momentu gdzie ma zacząć AI.Np. w mocznikach Cargo do momentu gdzie czeka EN57-1051 który ani drgnie.W innych podobnie.Ponadto we wszystkich scn. noc, model Skystars,wyświetla niebo na zielono ewentualnie  jasno niebiesko.O podświetleniu nie wspomnę u mnie wszystkie amperomierze.
Dziwi wiec mnie wypowiedzi  kolegów  w innych postach ,ze u nich wszystko hula bez zarzutu bez żadnych zmian w plikach? To na razie na tyle o tym exe.
Do miłego.
MS Windows XP Prof.Service p.3
AMD Athlon 2000+ 1,5GB RAM,NVIDIA GeForce 4Ti 4200with AGP8X
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tomaszek_Łódź w 16 Sierpnia 2011, 18:30:18
U mnie na exe_212 w scenerii Zwierzyniec TOWOS stojąc przy wyjazdowym ze stacji Psiary Zagroda, kibel, który powinien ruszyć z peronu stoi mimo podanego S2, natomiast od strony Psiar Południe powinien wjechać ST45 z Eaosami i mimo podanego sygnału S13 AI nie raczy ruszyć.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: szogun w 16 Sierpnia 2011, 19:27:53
Poprzestawiajcie problematyczny tabor do przodu/do tyłu. Problem jest w tym że w nowym exe chyba było zmienione przesuwanie taboru, i w niektórych sceneriach trzeba go przesunąć gdyż nie widzi torów z chociażby sem_info.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 16 Sierpnia 2011, 20:25:13
Problem jest w tym że w nowym exe chyba było zmienione przesuwanie taboru
Cytat: Ra w pliku info do exe 212
28. Naprawione przesunięcie w trainset
Dotychczasowe rozwiązania w tym zakresie się nie sprawdziły, składy z ujemnym przesunięciem miały problemy ze sprzęgami. Obecnie zostało to naprawione. Dodatkowo, czoło składu jest ustawiane na podanej pozycji i nie zależy to od długości pierwszego pojazdu. Dotychczas pozycja przesunięcia określała położenie środka pierwszego pojazdu.

@Ra ;]
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: szogun w 16 Sierpnia 2011, 20:32:06
I w tym przypadku często lokomotywa znajduje się poza torem z sem_info, przesunięcie tak aby znalazł się na torze z sem_info pomagało w Bałtyku i Całkowie :)
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Ra w 16 Sierpnia 2011, 22:17:19
To tak nie działa. AI skanuje tory wprzód w poszukiwaniu toru z eventem odczytu komórki pamięci (zwykle *_sem_info, ale nazwa eventu i tej komórki nie ma znaczenia, istotna jest komenda SetVelocity albo ShuntVelocity w tej komórce). Problem może być w tym, że skład stoi zbyt daleko semafora, który ma go uruchomić. W wersji 212 AI szuka semafora w odległości do 500m. Wcześniej szukał nieco dalej, ale załapywały się też tarcze. Teraz tarcze są całkowicie pomijane.

AI wstawione z prędkością 0.1 można ruszyć z miejsca tylko semaforem albo poprzez wysłanie komendy eventem. Jednym z możliwych rozwiązań jest podanie większej prędkości, dzięki czemu AI podjedzie sobie pod najbliższy semafor.

Nie ma to raczej związku z przesunięciem w trainset. Był z tym problem taki, że skład z przesunięciem 0 nie wykonywał event0 na torze, na którym był wstawiony. Zostało to rozwiązane w taki sposób, że event0 jest dodawany do kolejki eventów w trakcie wczytywania taboru, zamiast po uruchomieniu scenerii.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: zbych w 17 Sierpnia 2011, 21:08:50

Cytuj
Obecne EXE wprowadza nowe funckcjonalności i nie jest w pełni zgodne wstecz
Według mnie nie jest zgodne w żadnej większej scn z PC2010_DDS nowej czy starej.
Zmiany miejsca w trainset u mnie pomogło tylko w scn. Całkowo.''trainset rozklad start1 0 0.1
//$o -
node 800 0 su46-048 dynamic ''.....
W Zwierzyńcu_towos nie pomogło, natomiast po zmianie; ''trainset rozklad st45 0 20.0 ''wszystko jest OK.
zaś w Zwierzyniec_osob. tylko częściowo bo scn  działa do momentu gdy SU ma wypiąc się od skladu .
Jeszcze inaczej jest w scn. 53-słuzba- brutto_posp. tutaj dopiero w połowie misji do  momentu gdzie stoi EU07-217'' Psie pole''.i zmiany przesunięcia w trainset lub prędkości nic nie pomagają.
I to na razie na tyle...
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 19 Sierpnia 2011, 09:40:11
Ja mam z tym exe takie dwa problemy i występują one na większości scenerii i dotyczy to składów AI i tych prowadzonych przez gracza.
1. Pomimo że w starterze mam posprzęgane wagony po włączeniu mapy okazuje się że są sprzęgnięte np 3 wagony za lokomotywą a reszta stoi luźno albo jest sprzęgnięta co któryś tam wagon.
2. Podczas przejazdu przez niektóre zwrotnice oraz na początkach i końcach łuków skład gwałtownie staje jak by się zacinał w torze potem trzeba przejeżdżać pomału przez takie miejsce a skład zacina się przy przejeździ każdą osią.

intel i3 330M , geforce gt320M ,windows7
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: TheArejon w 30 Sierpnia 2011, 16:22:43
U mnie problem polega na podświetleniu haslera/manometrów tylko w exe wersji 212, problem występuje w lokomotywach typu EU,EP07, 08, w exe dołączonym do PC2011 jest wszystko dobrze, ale chciałbym używać 212 ze względu na naniesione poprawki.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Ra w 30 Sierpnia 2011, 16:39:27
Było już o tym. Błędy w podświetleniu ujawniają się po wykonaniu automatycznej optymalizacji macierzy (transformów) w submodelach. Trzeba w T3D, w submodele od podświetlenia wpisać Anim: true, usunąć E3D i nowo wygenerowane E3D powinny działać lepiej. Alternatywną metodą jest umieszczenie w eu07.ini wpisu convertmodels 1, wtedy optymalizacja nie będzie wcale wykonywana.

Świadomie pozostawiłem włączoną optymalizację wiedząc, że powoduje ona błędy. Inaczej nikt by jej nie włączył, za to było by w dalszym ciągu narzekanie na słaby FPS. Jeśli chcemy mieć większy FPS (ewentualnie uruchomić dodatkowe możliwości), to muszą być wykonane odpowiednie optymalizacje na modelach i sceneriach, co czasem wymaga pewnych ręcznych poprawek.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 30 Sierpnia 2011, 18:12:31
U mnie po wykonaniu wpisu w eu07.ini wpisu convertmodels1 i wybraniu lokomotywy ET21V2 czyli 3E30, wszystkie tekstury kabiny są białe. Przy innych lokomotywach nie ma takiego problemu. W załączeniu screen i log.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: szogun w 30 Sierpnia 2011, 21:58:04
A dlaczego używasz exe 210 a nie 212? Zanim uruchomisz na 212 wejdź do katalogu dynamic/pkp/et21_v2 i skasuj wszystkie pliki E3D będące w tym katalogu.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 30 Sierpnia 2011, 22:45:22
Usunąłem 2 pliki e3d dotyczące modelu i kabiny, ale to nic nie pomogło. Tekstura kabiny tego loka dalej jest biała. Ale po logu widzę już, że próbuje mi ładować tekstury tga mimo, że domyślne mam jako dds ustawione w starterze.

PC2010 Dds, exe 212.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: szogun w 30 Sierpnia 2011, 22:47:02
Masz lipne T3D/lipne wpisy dotyczące domyślnych tekstur.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 30 Sierpnia 2011, 23:04:34
Pomogła zmiana w plikach t3d z tga na dds, w sumie problem nie dotyczył exe 212, więc proszę moje posty na bocznicę.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 31 Sierpnia 2011, 19:36:18
Natomiast mój problem dotyczy przy uruchomieniu symulatora na TD. Lokomotywa/EZT (w moim przypadku EU20) jest już uruchomiona i gotowa do jazdy. Zamieszczam log.

Drugi problem to problem z mgłą i światłem na scenerii. Po ustawieniu ciemnoty i mgły na scenerii, i po załadowaniu się symulatora, jest tak jasno, nie ma mgły, a niebo jest takie jakie ustawiłem.
Wpis: sky cgskj_night001.t3d endsky atmo 0.318 0.318 0.157 1000 2000 0.314 0.314 0.153 endatmo light -1000 1500 -2000 0.059 0.059 0.059 0.38 0.318 0.247 0.404 0.522 0.588 endlight
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Makrov w 31 Sierpnia 2011, 19:41:20
Drugi problem wałkowany już był kilka razy. Ustaw w eu07.ini doubleambient no.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 31 Sierpnia 2011, 20:14:17
@Makrov, wpis ten był ustawiony na "no" (ang. Nie), nie wiem co się z tym dzieje. Zamieszczam dodatkowo spakowane EU07.ini może ktoś powie coś nie tak mam w pliku i się problemik rozwiąże.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Damo w 31 Sierpnia 2011, 20:24:31
Co ciekawe u mnie wogóle nie ma wpisu doubleambient no a wszystko jest w porządku.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: surgeon w 31 Sierpnia 2011, 20:30:04
Defaultowo jest no yes, gdy brak takiego wpisu.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 31 Sierpnia 2011, 20:34:10
To dlaczego nie działa?
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Siecool w 31 Sierpnia 2011, 22:26:08
Wykomentuj wpis movelight w eu07.ini, ewentualnie do scenerii dodaj wpis time z godziną wskazującą na porę nocną.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Ra w 02 Września 2011, 22:11:39
Na Błatyku problemy może powodować brak przypisania semafora eventem do toru. Trzeba otworzyć plik scenery/baltyk/baltyk.scm i w torze zaczynającym się od linii 141774 dopisać odczyt semafora:
Cytuj
node 1000 0 ep08-start2_null track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
 rail_screw_used1.tga 4 tpbps-new2.tga 0.2 0.5 1.1
-109.55 0.2 2147.67  0.0  //point 1
0.0 0.0 -29.1667  //control vector 1
0.0 0.0 29.1667  //control vector 2
-109.55 0.2 2060.17  0.0  //point 2
0
event0 start
event2 baltyk_c_sem_info
endtrack


Jest to częściowe rozwiązanie problemu, gdyż lokomotywa pojedzie tylko 40km/h. Powodem jest brak wskaźników W5 przypisanych do torów pomiędzy tarczami manewrowymi a semaforami wjazdowymi. W efekcie AI nie wie, kiedy może może przyspieszyć po wyjechaniu ze zwrotnic.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 25 Września 2011, 13:49:58
Zarówno w exe_212 jak i exe_231 stwierdziłem niewłaściwe działanie hamulca zasadniczego, ze względu na zbyt małą skuteczność hamowania.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: szogun w 25 Września 2011, 14:14:22
To już raczej kwestia chk i tego co mamy na haku. Bykiem i trzema bohunami hamując w momencie zobaczenia peronów musiałem nabić jakieś 0.5 kPa w cylindry bo inaczej bym się nie wyrobił, a takie Bhp przy tym ciśnieniu to miały by ładnie podkute zestawy.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Niebugoclaw w 25 Września 2011, 14:59:05
Chciałeś powiedzieć 0,5 MPa?
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: szogun w 25 Września 2011, 15:01:08
Tak, poplątało mi się.
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 26 Września 2011, 11:11:57
Wydaje mi się, że to sprawa exe. Ciśnienia nastawiłem prawidłowo, między innymi poprzez obniżenie ciśnienia w PG na I-szym stopniu hamowania do 0,46 MPa. Na exe_212 i _231 pociąg słabo hamuje nawet przy obniżeniu do 0,43MPa..
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: Alexej w 29 Września 2011, 13:57:19
Ja mam problem z odpaleniem symulatora na exe 212 i 231. Po załadowaniu przez chwilę wyświetla się obraz, a następnie robi się czarny,po czym Windows oświadcza ,że wystąpił problem z aplikacją i zosatnie ona zamknięta.Na podstawowym exe z PC2010 wszystko chodzi idealnie.Dane techniczne sprzętu:
Laptop ASUS
Intel Core I3
Geforce GT520MX 1GB
4GB RAM
Windows 7 Home premium 64 bit

Załączam log.

EDIT:Proszę o przeniesienie na bocznicę. Problem został rozwiązany poprzez wymuszenie na działaniu tylko procesora graficznego NVIDIA  (laptop posiada oprócz karty GF również układ zintegrowany Intela)

Wiadomość zostaje, może się komuś takie rozwiązanie przyda.
Quark-t
Tytuł: Odp: Problem z exe212
Wiadomość wysłana przez: kacp3r w 29 Września 2011, 19:35:16
Ja mam problem z odpaleniem symulatora na exe 212 i 231. Po załadowaniu przez chwilę wyświetla się obraz, a następnie robi się czarny,po czym Windows oświadcza ,że wystąpił problem z aplikacją i zosatnie ona zamknięta.Na podstawowym exe z PC2010 wszystko chodzi idealnie.Dane techniczne sprzętu:
Laptop ASUS
Intel Core I3
Geforce GT520MX 1GB
4GB RAM
Windows 7 Home premium 64 bit

Załączam log.

EDIT:Proszę o przeniesienie na bocznicę. Problem został rozwiązany poprzez wymuszenie na działaniu tylko procesora graficznego NVIDIA  (laptop posiada oprócz karty GF również układ zintegrowany Intela)

Wiadomość zostaje, może się komuś takie rozwiązanie przyda.
Quark-t

Chciałbym także dodać, że obecny system AMD, gdzie jest automatyczne przełączanie, także nie uruchamia Maszyny na dedykowanej karcie i jedynie  ręczne przełączanie może rozwiązać ten problem.