- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: kamil1306 w 13 Lipca 2011, 16:34:25
-
Na początku maja na torze doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie odbyło się szkolenie maszynistów, którzy niebawem będą obsługiwać lokomotywy TRAXX. Zobaczcie sobie również artykuł o przejeździe zmodernizowanym odcinkiem na linii kolejowej E65.
-
I fajnie. Całkiem rozwojowe jest KM. Tylko nie wiem po co im lokomotywy i wagony, skoro firma związana jest z transportem lokalnym.
Widocznie w przyszłości nie tylko.
-
Tylko nie wiem po co im lokomotywy i wagony, skoro firma związana jest z transportem lokalnym.
Pociągi przyspieszone.
-
Flirty obecnie mają Vmax 140km/h...
-
A nie 130 km/h?
-
Gdyby bylo 130, to nie pojechaliby 160 podczas nie testowego przejazdu.
-
Bez pomocnika tylko 130 km/h.
-
No i co z tego? Chodzi o vmax skladu.
-
Flirty obecnie mają Vmax 140km/h...
Flirty mają bezterminowe dopuszczenie na 160 km/h... Nie myl Flirtów z TRAXXem.
-
No i co z tego? Chodzi o vmax skladu.
Traxx i Flirt mają 160 km/h vmax.
-
Flirty obecnie mają Vmax 140km/h...
Flirty mają bezterminowe dopuszczenie na 160 km/h... Nie myl Flirtów z TRAXXem.
Zgadza się... Jednak Flirty KM mają w kabinach naklejone kartki z V max =140 km/h. Spowodowane to jest szybkim zużywaniem jakiejś części przy prędkości 160km/h puki co nie pamiętam nazwy... Aha i będą wysyłane do Siedlec na wymianę.
-
Traxxy Lotosowskie też mają 140km/h max.
-
Traxxy Lotosowskie też mają 140km/h max.
Bo to są Traxxy F140MS, KM kupiło natomiast P160DC.