- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Tyrystor w 03 Czerwca 2011, 20:14:28

Tytuł: Sposób prowadzenia EU11/EU43
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 03 Czerwca 2011, 20:14:28
Na filmach z kabiny tejże lokomotywy zaobserwowałem że maszynista przyśpieszając, ustawia nastawnik jazdy w przód, a hamuje pociągając nastawnik do tyłu. Czym różni się sterowanie i hamowanie tymi lokomotywami niż pojazdami starszego typu np. EP08, EP05?

REWIZOR
Tytuł: Odp: Sposób prowadzenia EU11/EU43
Wiadomość wysłana przez: szogun w 03 Czerwca 2011, 20:35:24
Czym różni się sterowanie i hamowanie tymi lokomotywami niż pojazdami starszego typu np. EP08, EP05?
Chyba nie trudno się domyślić że w nowych lokomotywach jest to sterowane elektronicznie...
Tytuł: Odp: Sposób prowadzenia EU11/EU43
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 03 Czerwca 2011, 21:13:50
Nie mówiąc już o hamowaniu elektrodynamicznym, które stosowane jest od dawna, ale wymagało przestawiania większej ilości przełączników niż tylko pociągnięcie "wajchy".