- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Screeny => Wątek zaczęty przez: bohunIC w 09 Maja 2011, 18:37:02

Tytuł: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 09 Maja 2011, 18:37:02
Witam!

Upierdliwiec zemnie jak malo kto :) Prosze WAS o rzetelne opinie na temat drzew i wszystkiego z nimi zwiazanego. Bede w tym watku prezentowal screeny i chce uslyszec opinie czy wyglada to relanie czy nie. Interesuje mnie:

-kolorystyka,
-wysokosc, szerokosc (proporcje czy sa dobre),
-czy gestosc jest za duza czy za mala,
-czy zblizamy sie do odwzorowania realizmu.

Prosze o odpowiedzi wg tego co wypunktowalem! Im wiecej opinii i wypowiedzi tym lepiej.

PROSZE SIE POWSTRZYMAC O *** I DYWAGACJI NA TEMAT KTO CO WOLI.

Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: szogun w 09 Maja 2011, 18:41:34
Na pewno estetyczniej będzie po dodaniu #. Poza tym wygląda to przyzwoicie, tylko przydałoby się niektóre drzewa obniżyć.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 09 Maja 2011, 18:43:05
Upierdliwiec zemnie jak malo kto :)
Faktycznie a teraz do rzeczy xd
-Kolorystyka, dobra patrząc na drugi screen poczułem się jak na prawdziwym szlaku.
-Proporcje myślę że są w porządku wreszcie mamy większe drzewa od semaforów:)
-Co do gęstości jeśli nie zabierze zbyt dużo FPS można dodać więcej drzew chcociaż podczas jazdy raczej luk widać nie będzie.
Realizm patrz punkt pierwszy.

:D
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 09 Maja 2011, 18:43:44
Upierdliwiec zemnie jak malo kto :)
Ze mnie troszkę też  (:)),  ale do rzeczy – wygląda bardzo dobrze, jednak czy mógłbym prosić o screeny z podłożoną trawą? Chodzi o to, aby ocenić końcowy efekt i trochę inaczej będą się prezentować drzewa wstawiona 'na gotowo', od tych z czarnym podłożem.

Póki co wygląda dobrze, czekam na kolejne obrazki. Fajnie, że ktoś się wziął za dopieszczanie szczegółów. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

P.S.: Widzę, że nie tylko ja wziąłem do siebie ten cytat. :) (@up)
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 09 Maja 2011, 18:55:21
Mi osobiście bardzo się podoba, lepsze to niż jedna, dłuuuga tekstura ''lasu''. Wysokość, gęstość, estetyka – pięknie.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: bartek7434453 w 09 Maja 2011, 19:05:09
Wszystko jest pięknie.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Szociu w 09 Maja 2011, 20:07:52
Na pewno estetyczniej będzie po dodaniu #. Poza tym wygląda to przyzwoicie, tylko przydałoby się niektóre drzewa obniżyć.
Nie zgodzę się w obu punktach. Drzewa z # drżą i wyglądają jeszcze mniej estetycznie niż te z obwódką, poza tym może ktoś zajmę się kiedyś półprzeźroczystościami... A drzew nie obniżałbym w żadnym wypadku, tak wyglądają prawdziwe lasy, tej masywności drzew i odcinania dopływu światła mi brakowało. :) Dodałbym jeszcze parę drzewek z tyłu i zobaczył jaka będzie różnica w FPS. Poza tym super.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 09 Maja 2011, 20:09:08
Zdecydowanie to powinno się pomyśleć, o wywaleniu słabszych tekstur drzew. Generalnie wreszcie patrzy się na to jak na prawdziwe otoczenie przy torowisku (2 i 3 screen). Z doświadczenia wiem, że w 3dsmaxie takie nagromadzenie małych punktów potrafi strasznie spowolnić komputer, ale warto w to inwestować. Warto do tego jakąś porządną teksturę trawy, co będzie gorsze, bo realistycznych efektów i tak się nie uzyska.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: szogun w 09 Maja 2011, 20:11:55
@Szociu moim zdaniem właśnie okropnie wyglądają te obwódki, ale to już kwestia gustu.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Labtec w 09 Maja 2011, 20:18:03
Super!
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: LHS_ST40S w 09 Maja 2011, 20:55:51
Gęstość na pierwszym planie jest dobra, jednak głębiej też trzeba w coś zainwestować, bo przecież las nie jest na szerokość kilku metrów (znaczy czasami jest ale to trudno nazwać lasem). Nie wiem czy drzewa trzeba dalej wrzucić, czy "ścianę lasu". Jeśli to drugie, to dobrze by było zniwelować efekt kwadratowego lasu i tą "ścianę" ustawić na kształt biegu torowiska. Nic innego chyba nie można się doczepić.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 09 Maja 2011, 21:00:36
Można postarać się zagęścić drzewa, a za nimi postawić ścianę lasu (widziałem gdzieś ostatnio screeny ładniejszych, nowszych tekstur tego typu) – jeśli zrobi się to rozmyślnie to efekt nie będzie kłuć w oczy.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 09 Maja 2011, 21:08:05
Gdzieś już na forum czytałem, że w/w rozwiązanie nie wygląda za dobrze.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 09 Maja 2011, 21:20:16
Ale to z uwzględnieniem nowych drzewek i nowych tekstur ścian lasu? Jeśli tak to cofam co mówiłem, jeśli chodzi o dotychczasowe kombinacje w tym kierunku – fakt nie wygląda to za dobrze, bo w niektórych sceneriach z tego co pamiętam korzystano z tego sposobu.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: DRE w 09 Maja 2011, 21:24:48
Drzewa wyglądają bardzo dobrze. Pod względem kolorystyki jest ok. Wysokość drzew jest dobra, chodź jeden rodzaj drzew w jednej wysokości wygląda zbyt monotonnie. Gdyby to nie problem, to zrobić kilka rozmiarów jednego gatunku drzewa. Gęstość jest dobra, chociaż wydaje mi się, że na dole jest trochę pusto. Lecz to ostatnie to tylko moje odczucie.
Na razie wszystko idzie w dobrą stronę ;-)
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 09 Maja 2011, 22:53:43
Krzaków za mało. Czasem w zwykłym polskim lesie czuję się jak normalnie w puszczy amazońskiej,  a tutaj widać nawet do 5-6 drzew w przód, więc dla mnie zbyt mało niskich roślin.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: AIR w 10 Maja 2011, 07:51:56
Może to bardziej dla tych co tworzą nowe scenerie, ale w realu nie spotyka się wysokich drzew tak blisko torów ustawionych. Przy samych tora są tylko niskie krzaki. Myślę, że te ładne nowe drzewa jeżeli ustawić by kilkanaście (kilkadziesiąt) metrów od toru, a bliżej krzewy wyglądało by to nawet lepiej w symku.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 10 Maja 2011, 07:59:11
Może to bardziej dla tych co tworzą nowe scenerie, ale w realu nie spotyka się wysokich drzew tak blisko torów ustawionych. Przy samych tora są tylko niskie krzaki. Myślę, że te ładne nowe drzewa jeżeli ustawić by kilkanaście (kilkadziesiąt) metrów od toru, a bliżej krzewy wyglądało by to nawet lepiej w symku.
To Ty na pustyni mieszkasz? Zazwyczaj jest jeszcze rów melioracyjny obok toru dopiero potem są drzewa i to nie żadne krzaczory tylko wysokie. Krzaki potem się rozrastają i trzeba je przycinać żeby po taborze nie rysowały.

Bohun: Gitara:)
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 10 Maja 2011, 09:14:23
Podsumowujac pierwsza czesc:

-row melioracyjny jako rzecz obowiazkowa
-wiecej krzakow zeby zaslonic bezposrednia bliskosc z podtorzem
-zwiekszyc odstep miedzy drzewami na szlaku (malo zauwazalne przerwy)
-zmniejsze ciut ciut drzewa lisciaste w pierwszym planie zostawiajac wysokie swierki i sosny na drugim planie
-na szlaku bedzie textura plane w drugim planie skomponowana z texturami drzew uzytymi na danym odcinku

Czy jest jeszcze cos o czym zapomnialem?

Dziekuje wszystkim za wyrazone opinie.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 10 Maja 2011, 11:56:48
Podsumowujac pierwsza czesc:

-row melioracyjny jako rzecz obowiazkowa
-wiecej krzakow zeby zaslonic bezposrednia bliskosc z podtorzem
-zwiekszyc odstep miedzy drzewami na szlaku (malo zauwazalne przerwy)
-zmniejsze ciut ciut drzewa lisciaste w pierwszym planie zostawiajac wysokie swierki i sosny na drugim planie
-na szlaku bedzie textura plane w drugim planie skomponowana z texturami drzew uzytymi na danym odcinku

Czy jest jeszcze cos o czym zapomnialem?

Dziekuje wszystkim za wyrazone opinie.

Już jeżeli mówimy o rowach, to w ogóle spróbować się pobawić w odwodnienie torowiska, przy czym trzeba się jeszcze obowiązkowo odpowiednio do tego z podsypką bawić. Zostaje jeszcze problem przy rozgraniczeniu czy rowy gruntowe czy z konstrukcji. W przepisach ID-3 powinno być coś wspomniane o tym, bo tu wejdzie jeszcze konstrukcja nasypu gruntowego (gdzie przypomnę, nie ma jeszcze tak idealnej scenerii gdzie to jest zachowane).
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 10 Maja 2011, 12:28:41
Poprosze o materialy i screeny. Trzeba przelamac impas i zrobic cos porzadnego.

EDIT: No i co z tymi rowami, ktos mi powie jakie maja byc, poprosze o przyklady jakies screeny? Ja niemam czasu za tym latac teraz. Co, znowu tylko luzna gadka, pierdu pierdu dziadek sam se zrobi.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 13 Maja 2011, 13:57:50
No i co z tymi rowami, ktos mi powie jakie maja byc, poprosze o przyklady jakies screeny?

Screeny w załącznikach prezentują rowy na linii 99. Ostatni Przedostatni załącznik zawiera wymiary podtorza z rowami.

EDIT: W ostatnim załączniku screen rowu betonowego.
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 13 Maja 2011, 17:41:22
W końcu znalazłem coś nieco o producentach odwodnień liniowych (tych nowszej generacji)

Ostatnia strona PDF
http://www.marbetwil.pl/aprobaty/aprobata_eog_2009_full.pdf

Strona producenta i zdjęcia.
http://www.marbetwil.pl/page.php?id=aquadren_eog

Dodatkowo przykład koryta odwadniającego gruntowego (zarośniętego) – załącznik

http://www.zie.pg.gda.pl/~dwisnie/b1.html (dodatkowa informacja o samym odwodnieniu podtorza)

Jak będą potrzebne zdjęcia poglądowe przepustów o podeśle.

Wiem, że istnieją też innego typu koryta, ale nie mogę znaleźć żadnych informacji jakie dokładnie z wymiarami.

[EDIT]
Jeszcze parę tutaj z wymiarami. Nie mam pewności czy wszystkie są w kolei stosowane, bo mogą to być w większości drogowe.
http://www.prefrow.com.pl/index.php?id=2&pid=3


   « Dodano: 13 Maja 2011, 19:33:32 »
Jeszcze z dzisiejszej wyprawy. Koryto odwadniające (dla chodników), ale do pozostałych też się przyda.

To, że toczy się dyskusja o zmianie limitu na załączniki graficzne nie znaczy, że można wrzucać załączniki po 700 kilo, zwłaszcza te typowo poglądowe. Proszę poprawić.
Quark-t
Tytuł: Odp: Drzewa, kolorystyka, gestosc i estetyka
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 14 Maja 2011, 11:06:11
Dziekuje bardzo za materialy i screeny pogladowe. Bede teraz walczyc aby osiagnac choc w polowie taki powalajacy efekt jak na screenach :) Troche mi to chyba zajmie bo do zrobienia jakies ~50km szlaku minimum.

PZDR
Tytuł: Odp: temat zwiazany z: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 28 Czerwca 2011, 08:50:53
Bry!

Wiec troche porobilem w tym tygodniu odnosnie rowow i odwodnien. Wymagaja jeszcze texturowania np. wylewki betonowej albo innego odcienia trawy ale to detal. Okej wyglada to tak - screeny z lacznicy herbskiej. Jeszcze jest troche do zrobienia w kwestii terenu wiec nie przejmujcie sie. Jak macie uwagi to piszcie.

PZDR
Tytuł: Odp: temat zwiazany z: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: WSK w 28 Czerwca 2011, 08:58:04
Bohun, zacnie wyszło. Robiłeś jakieś tekstury drzew? Wyglądają cudownie. Jako, że mam sadzić drzewka do L546, może byśmy się jakoś dogadali?
Tytuł: Odp: temat zwiazany z: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: jochand w 28 Czerwca 2011, 09:09:16
Ja mam jedna co do ostatniego rowu, zbyt waski i gleboki. Natomiast te powyzej sama radosc.
Tytuł: Odp: temat zwiazany z: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 28 Czerwca 2011, 09:26:18
Witam. Wydaje mi się, że na 5 screenie sosenki po lewej stronie toru powinny być jeszcze 20-30cm odsunięte od toru.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: kurak303E w 28 Czerwca 2011, 13:07:23
No z tymi rowami melioracyjnymi to trochę przegięcie. Po pierwsze tam gdzie jest "rasowy" szlak, tory są zazwyczaj na nasypie, jeśli w przekopie, czy nawet czasem na płaskim, te rowy są dużo szersze. Są takie linie gdzie w ogóle czegoś takiego nie ma - np. Białystok-Czeremcha. Pole płaskie na stół, a tor bez żadnych wykopków po prostu "plaśnięty" na ziemię i obrośnięty krzakami z dwóch stron.

http://www.kolej.one.pl/index.php?dzial=linie&id=317&okno=galeria&&od=0&do=52&zakres=-1&photoid=39070
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: Ryszard-san w 28 Czerwca 2011, 15:17:24
Witam, drzewka i rowy są super, tylko chciałem przypomnieć o jednej rzeczy, tam gdzie torowiska biegną przez lasy (zwłaszcza gęste i duże), są wykonywane przekopy przeciwpożarowe. Wygląda to jakby ktoś położył gigantyczną drabinę i tam gdzie były szczeble wykonał przekop (dosłownie jest to obrócona do góry nogami ziemia). Przekop taki biegnie wzdłuż torowiska w odległości kilku metrów.
 

 
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: Szociu w 28 Czerwca 2011, 18:04:54
W rzeczywistości w wielu miejscach las jest troszkę niżej niż tor, przykład z podg. Liswarta na linii 61:
http://kolej.one.pl/index.php?dzial=stacje&id=558&okno=galeria&&zakres=-1&photoid=7207 .
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 05 Lipca 2011, 18:50:53
W Warszawie mamy coś takiego. Niestety, zdjęcia robiłem telefonem, aparat w naprawie.
http://eu07.pl/userfiles/8463/foto-rowy_odwadniajace.rar
W załączniku pomniejszone.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: maacius w 05 Lipca 2011, 19:26:31
Często są spotykane takie odwodnienia. Np. na odc. Katowice Brynów-Ligota też takie coś mamy (każda ulewa=poziom wody na wysokości szyn, pompy pracują tam 24h/dobę).
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 28 Grudnia 2011, 22:49:28
Kolega @Mytnik wykonal model przepustu. Na screen'ie wersja robocza (nie spasowana jeszcze). Mozna odwodnienia i rowy wypelnic textura wody w TGA z 50% przezroczystoscia i bylby fajny efekt po deszczu.

Ktos moglby zrobic fotki wody czystej/brudnej i mega syfu.

pzdr
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: adsim w 28 Grudnia 2011, 23:05:53
Przezroczystość dla terenu nie działa. Ra to wyłączył w exe. Tekstury wody masz w folderze textures;p
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 28 Grudnia 2011, 23:20:22
Dzieki @adsim Wylaczenie przezroczystosci to dlamnie wielki ''cios''  szczegolnie ze bajer z wypelnieniem rowow i odplywow teraz nie wypali, nie wspominajac o rzekach i przeswitujacych przez wode zaroslach.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: adsim w 28 Grudnia 2011, 23:31:51
Może spróbuj to obejść robiąc wodę jako osobny model t3d, bo jak wstawisz teksturę z alfa na teren, to będzie biała. Ja to przerabiałem już w praktyce, bo w PC2010 miały być przezroczyste jeziora w całkowie:).
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: Ra w 28 Grudnia 2011, 23:33:31
Przezroczystość dla terenu nie działa. Ra to wyłączył w exe.
Poważnie?
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: adsim w 28 Grudnia 2011, 23:54:28
Już teraz nie sprawdzę. Może to przez zbyt późną porę piszę głupoty;).
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 29 Grudnia 2011, 13:33:04
Wiec jednak jest lipa i przezroczystosci nie ma! Probowalem na 1000 sposobow albo sie alpha wogole nie wyswietla albo jest 100% pokrycia textury.

Wyglada to paskudnie i poki co ''mokrych'' rowow i odwodniem nie ma co robic.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 29 Grudnia 2011, 13:35:42
Przeca u nas w PL susza teraz jest.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: JONIN_EZT w 29 Grudnia 2011, 14:08:11
Nie wiem czy oby trochę nie przesadzone z tą wodą jest. Tam w realu tak słabe odwodnienie jest? czy to po prostu jakaś rzeczka?
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: maacius w 29 Grudnia 2011, 16:18:04
Tak jak to bohun przedstawił, to chyba tylko między Katowicami Ligotą a Brynowem...
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 29 Grudnia 2011, 20:13:30
Marcin, wcale nie jest aż tak źle.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: Exe w 29 Grudnia 2011, 20:49:15
Oj raz pamętam to nie mogliśmy wyjechać z Ligoty właśnie przez to, że było tyle wody. Studnie nie nadążały i woda wlewała się na tory, ale po chwili podany został SZ i pojchaliśmy dalej.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 30 Grudnia 2011, 00:13:52
No tak jak na screenach napewno nie bedzie, to tylko moje widzi-misie. Generalnie to odwodnienia na L61 w niektorych miejscach wolaja o pomste do nieba! Finalnie na 100% tak to nie bedzie wygladac.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 04 Lutego 2012, 20:33:25
Jak już tak dokładnie podchodzimy do tematu rowów to polecam rysunki z Id-3: http://eu07.pl/userfiles/1686/priv-Id-3.pdf
Najważniejsze sprawy:
- pochylenie skarp 1:1,5
- szerokość dna rowu 0,4 m, głębokość minimum 0,5 m
- (opcjonalnie) jak już podchodzimy tak dokładnie do tematu to można zwrócić uwagę na to że na modernizowanych liniach w podtorzu stosuje się 30 cm warstwę ochronną z niesortu, można by więc było pobawić się z teksturami aby powierzchnia torowiska i górne 30 cm nasypu miało teksturę niesortu, a trawa zaczynała się dopiero niżej, obecnie kiepsko to wygląda gdy podsypka leży na trawie.

Ogólnie to muszę powiedzieć że jestem pod wielkim wrażeniem pojawiających się ostatnio screenów i filmów, wywindowaliście symka do niewyobrażalnego poziomu.
Tytuł: Odp: Drzewa i rowy w symku. Konkluzje i propozycje [screeny]
Wiadomość wysłana przez: Jeżyk w 26 Kwietnia 2012, 14:47:07
Mam nadzieję, że się przyda.

Torowisko wyjazdowe ze stacji Węgliniec(kierunek Bolesławiec).
http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0888.JPG (http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0888.JPG)
http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0874.JPG (http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0874.JPG)
http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0875.JPG (http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0875.JPG)
http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0882.JPG (http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0882.JPG)
http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0886.JPG (http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0886.JPG)
http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0890.JPG (http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0890.JPG)
http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0879.JPG (http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0879.JPG)
http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0881.JPG (http://eu07.pl/userfiles/21011/foto-IMG_0881.JPG)