- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Inne niekolejowe => Wątek zaczęty przez: matfre96 w 12 Stycznia 2011, 15:42:00
-
Witam. Czy ktoś z was zna jakiś symulator tramwaju w którym można sterować pedałami jak prawdziwym tramwaju. Najlepiej jeśli by był darmowy.
Przenoszę.
REWIZOR
-
Google nie boli...
-
http://ats.d6team.pl/
Głowa także ......
-
Faktycznie, temat kolejowy jak nic, w sumie to jedynym wspólnym mianownikiem są tory, powinno być w inne niekolejowe.
-
Faktycznie, temat kolejowy jak nic, w sumie to jedynym wspólnym mianownikiem są tory, powinno być w inne niekolejowe.
A pantograf i czuwak ;>
Sorry za OT.
-
Nawet nie wiedziałem, że w tramwajach są czuwaki.
-
Są, tyle że pasywne. http://transportszynowy.pl/13npedaly.html (http://transportszynowy.pl/13npedaly.html)
-
W Husarzu też jest pasywny ale tam maszynista musi co 30 sekund (po dźwięku) puścić pedał na chwilę. A w tramwajach motorniczy trzyma cały czas jak jedzie.
-
Nie lepiej mieli grzybka zamontować, przeca to noga po 100 km odpadnie... (w Husarzu).
-
(...)A w tramwajach motorniczy trzyma cały czas jak jedzie.
W praktyce ląduje tam cegła albo coś innego ;D
-
W praktyce ląduje tam cegła albo coś innego ;D
Widziałeś? Czy tak tylko gadasz... Bo ja często obserwuję wrocławskich motorniczych, i jakoś nigdy żadnej cegły nie widziałem...
-
Tak. W Warszawie jest podobnie. Też się z początku zdziwiłem na tę cegłę, ale czekałem na wypowiedź kogoś innego.
-
@muri widziałem ;)
-
Ale ja bym chciał podłączyć kierownicę USB i grać za pomocą pedałów załączonych do ww. kierownicy.
-
W takim razie zapytaj na forum ATS-a i zapytaj czy jest taka możliwość. OIDP nie ma, nie jestem pewien i nie będę gdybał, jeżeli jest na forum @Ra lub @Edward666 to może potwierdzą lub zaprzeczą, wszak to ludzie również z ATS-a :)
-
O ile mi wiadomo, to działa sterowanie tylko myszą. Kiedyś działał jakiś joypad, ale w którejś wersji się to zepsuło. I raczej nie będzie naprawiane, ponieważ w przygotowaniu jest całkiem nowa wersja ATS.
-
W Husarzu też jest pasywny ale tam maszynista musi co 30 sekund (po dźwięku) puścić pedał na chwilę.
Skoro musi puszczać, to nie jest pasywny. Puszczać nie musi co 30 sekund (a tak w sumie to brzęczyk działa po 28 s. trzymania), tylko nie rzadziej niż co 28 sekund. Jeśli tupta się co 10 sekund to dźwięku ostrzegającego nie usłysz przez całą drogę.
-
Już znalazłem. To ATS v0.45.
« Dodano: 15 Stycznia 2011, 15:06:28 »
µFaktycznie, temat kolejowy jak nic, w sumie to jedynym wspólnym mianownikiem są tory, powinno być w inne niekolejowe.
A pantograf i czuwak ;>
Sorry za OT.
I przetwornica...
-
No to ciekawe jak szukałeś... Najnowsza wersja to 0.62b, jest na stronie ATSa, 0.45 jest już bardzo przestarzała.
-
No to ciekawe jak czytałeś temat...
Zamykam, to nie jest GG.
REWIZOR