- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: janek32 w 09 Grudnia 2010, 19:08:15

Tytuł: Konstrukcja wpisu light
Wiadomość wysłana przez: janek32 w 09 Grudnia 2010, 19:08:15
Jak jest skonstruowany wpis light? Chciałbym trochę rozjaśnić noc, ale nie wiem, które wartości edytować. Chodzi o to, że wpis ten jest przeznaczony dla bezgwiezdnej i bezksiężycowej nocy (całkowite zachmurzenie), a na skj_night4 zza chmur wyłania się księżyc.

sky skj_night4.t3d endsky
atmo 0.0 0.0 0.0 400 2000 0.0 0.0 0.0 endatmo
light -4000 800 -8000 0.03 0.05 0.04 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight
Tytuł: Odp: Konstrukcja wpisu light
Wiadomość wysłana przez: adsim w 09 Grudnia 2010, 19:59:46
Użyj do tego startera.