- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: kolejarz15 w 11 Listopada 2010, 22:22:55
-
Witam. Z tego co słyszałem od władz Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Krakowie, EP09-046 została już przemalowana w oryginalne barwy PKP (pomarańczowe). Czy ktoś coś wie na ten temat?
-
A czy 046 jeździła w malowaniu szaro-niebieskim PKP Intercity czy w starym Cargowskim malowaniu?
Google nie boli: http://gigabyt.cal.pl/galeria1/ep09/162.jpg
Quark-t
-
A czy 046 jeździła w malowaniu szaro-niebieskim PKP Intercity czy w starym Cargowskim malowaniu?
W malowaniu IC z tym że dzięki staraniom smk w Krakowie PKP zgodziło się na przemalowanie tej lokomotywy w pomarańczowe barwy PKP.
-
Gliwice kończą już t
ąę maszynę, ostatnio biegała u nich na testach po naprawie. Na dniach powinna wyjechać już na szlak.
I tak, to prawda, 046 dostała pomarańczowe barwy :D
Quark-t
-
Miło byłoby ją zobaczyć na szlaku w starych barwach. Nie ukrywam, że będzie to mała podróż w czasie, bo lata 2004-2007 wspominam najmilej, jeśli chodzi o kolei i całą otoczkę z nią związaną. Będzie pomarańczowa, ale zabraknie jej kilku szczegółów, choćby tego, że nie będzie miała tłoczonych tabliczek z numerami, a na czole zapewne pojawi się naklejka ICC.
-
Epoki na oczy nie widziałem, także mi to lotto :P A pytanie, co ich skłoniło, by tak ją pomalować?
(...) ale zabraknie jej kilku szczegółów, (...) na czole zapewne pojawi się naklejka ICC.
To raczej nadmiar szczegółów :)
Przepraszam za OT :)
-
(...)A pytanie, co ich skłoniło, by tak ją pomalować?(...)
Przeczytaj trzeci post od góry...
-
Gliwice kończą już tąę maszynę, ostatnio biegała u nich na testach po naprawie.
EP09-046 nigdzie jeszcze 'nie biegała' i na dniach nie wróci na szlak. Nie wymyślaj niusów...
-
To chyba EP09-013 miała testy. Widziałem ją jakoś w tym tygodniu, jak jechała luzem w kierunku Idzikowic.
-
Borys, to było powiedziane akurat u nas, przekazał mi to Simon ;) Ja tylko przekazuje to, czego się dowiedziałem. :)
-
To chyba EP09-013 miała testy. Widziałem ją jakoś w tym tygodniu, jak jechała luzem w kierunku Idzikowic.
Ano - przejechała się do Idzikowic, powinna już wracać do macierzy. 046 odbędzie próby pod koniec miesiąca jak sie wszystko dobrze ułoży.
-
Dobra, potwierdzam słowa Borysa, że prawdopodobny wyjazd 046 z gliwic będzie za około 2 tygodnie (jeśli nie dłużej). Potwierdzam też informacje, że zostaną na niej jej oryginalne numery a co do naklejek "PKP Intercity" na czole, nie ma żadnych informacji.
-
46-ta jest w oryginalnym malowaniu, ma zostawione numery (cyfry na tablicy, a nie malowane).
Pozdrawiam Ryszard
-
Aś wypalił. Przecież to już jest napisane.
-
Aś wypalił. Przecież to już jest napisane.
Tylko to jest wiarygodniejsze źródło, niż plotki kolegi kolegi.
-
Żeby uciąć spekulacje, info od pracownika ZNLE:
"046 robiona jest w starych barwach, ma wiadra więc nie trzeba było przerabiać, wszystko zostaje po staremu".
Jak dostanę info o terminach, przekażę.
-
Aś wypalił. Przecież to już jest napisane.
Tylko to jest wiarygodniejsze źródło, niż plotki kolegi kolegi.
Zwłaszcza, że już udowodniono wiarygodność tych plot...
-
http://www.gigabyt.cal.pl/temp/09-046.jpg
Wiadomo kiedy wchodzi do służby?
-
@przem710 nie wprowadzaj ludzi w błąd nieaktualnym zjęciem ;)
Proszę na bocznice.
-
Skąd ta pewność? Według danych exif foto zostało wykonane 2010-15-11.
-
Tylko że ta dziewiątka ma zamontowane od jakiegoś czasu patyki połówkowe, które z tego co pamiętam miały nie być zmienane. Jest to że tak powiem pozostałość po poprzedniej NR.
EDIT: Czyżbym się mylił? Czyżby faktycznie miał mieć przywrócone całe pantografy?
EDIT2: Borys, moja pomyłka. Zapomniałem, że ona oba swoje patyki połamała, stąd było moje zdziwienie :)
-
A czy ona przypadkiem fabrycznych pantografów nie miała?
-
Tylko że ta dziewiątka ma zamontowane od jakiegoś czasu patyki połówkowe, które z tego co pamiętam miały nie być zmienane. Jest to że tak powiem pozostałość po poprzedniej NR.
Miała pantografy połówkowe (i to charakterystyczne, bo na innych takich nie było), ale z różnych przyczyn musiała się ich pozbyć.
Widocznie masz kiepską pamięć...
EDIT: Czyżbym się mylił? Czyżby faktycznie miał mieć przywrócone całe pantografy?
Tak mylisz się. Tyle, że pantografów nie przywrócono - ona z takimi pojechała do Gliwic.
A czy ona przypadkiem fabrycznych pantografów nie miała?
Nie.
Mnie na tym zdjęciu martwią inne rzeczy które widać - stara sprężarka i klimatyzacja...
-
Mnie na tym zdjęciu martwią inne rzeczy które widać - stara sprężarka i klimatyzacja..
Oj..tak narzekasz na starą sprężarkę? A nowa to niby jest lepsza? Zresztą "dziewiątka" nigdy nie miała do nich szczęścia, czasami myślę, że rozwiązanie tłokowych-tandem, rodem z EU06 byłoby najlepszym rozwiązaniem na takiego loka.
Co do klimatyzacji-jak najbardziej niepokojąca sprawa.
-
Oj..tak narzekasz na starą sprężarkę? A nowa to niby jest lepsza?
No te nowe, z dodatkowym wentylatorem i z załączeniem przetwornicy, sprawują się dosyć znośnie.
Zresztą "dziewiątka" nigdy nie miała do nich szczęścia, czasami myślę, że rozwiązanie tłokowych-tandem, rodem z EU06 byłoby najlepszym rozwiązaniem na takiego loka.
No rzeczywiście, jest to najbardziej niedopracowany element tej lokomotywy. Podobno prototypy w pierwszym okresie eksploatacji miały właśnie sprężarkę tłokową, dopiero potem pojawiły się śrubowe.
-
EP09-046 dziś wyjechała na testy do Idzikowic, widziana w Sosnowcu ok. 8 rano, będzie znowu w Sosnowcu ok. 13.00.
-
http://rail.phototrans.eu/14,51137,0.html
-
EP09-046 przyjechała z TLK (d. Barbakan) do Szczecina. Jest to o tyle ciekawe, gdyż pierwszy raz od niecałych dwóch lat jakakolwiek eposia zawitała do tego miasta.
-
Jest to o tyle ciekawe, gdyż pierwszy raz od niecałych dwóch lat jakakolwiek eposia zawitała do tego miasta.
Nie masz racji. W niedziele była 007.
-
Dzisiaj na 1803 Chrobrym będzie chyba EP09-011,także jutro 8102 zapewne pojedzie do Wwa
A na Barbakanie 9 w Szczecinie może stać się normą, do czasu jak Leon stanie na nogi z lokomotywami
Jest to o tyle ciekawe, gdyż pierwszy raz od niecałych dwóch lat jakakolwiek eposia zawitała do tego miasta.
29 Listopada również na Chrobrym była EP09
btw. podczas pobytu EP09-007 w Szczecinie zauważyłem iż ma ona różne pantografy
-
Tu masz odpowiedź dlaczego ;)
http://www.rynek-kolejowy.pl/19904/Pierwszy_polski_pantograf_od_ponad_20_lat_.htm
Swoją drogą: Borys, bo Ty miałeś kontakt z 09-007. Jak ten patyk się sprawuje?
-
A wie ktoś może jak wygląda obieg drużyny trakcyjnej na 83106/7 i 38106/7 dawny "Barbakan" - wiem że Szczecin jedzie do i z Poznania.
I jak wyruszy z Krakowa EP09 to czy w Poznaniu powinna nastąpić wyczepka i zmiana na EU/P 07. ?
-
I jak wyruszy z Krakowa EP09 to czy w Poznaniu powinna nastąpić wyczepka i zmiana na EU/P 07. ?
W Poznaniu planowa zmiana na EU07.
-
A nie wiesz dokąd jedzie Kraków i kto ich dalej zmienia ?
-
Odkurzam temat względem żółtej EP09. Czy ktoś wie w jakim zakładzie obecnie jest żółtek? Co dwa dni przyjeżdża do Wrocławia, ale nie mogę dobrze określić (za szybko jedzie od Katarzyny, na Wrocław) czy jeździ w Warszawie, czy w Krakowie.
-
Dość często widać ją na Płaszowie, więc raczej należy do Krakowa.
-
EP09-046 to Krakowska lokomotywa.
-
Czyli jeździ z pociągiem TLK z Krakowa, bo za nim jedzie też EP09 tylko że niebieska. Wychodzi na to że z Warszawy IC.
-
Najczęstszy obieg tego konia: "Czesław Miłosz".
Ładnie ją zrobili trzeba przyznać :)
-
Wiem, że odgrzewam kotleta, ale dziś widziałem EP09-046 w Krakowie Głównym i miała oryginalne malowanie, a pantografy "normalne" nie połówki. Przyciągnęła jakiś skład relacji W-wa Wschodnia - Przemyśl (na KG ok 11, jakieś opóźnienie)
-
Odkąd EP09-046 jest pomarańczką to cały czas ma "nożyczki".
-
Nawet gdy była fioletowa, miała pantograf 5ZL.
-
@EU07-483, Tutaj: miała połówki.
-
Może i miała, ale wystarczy zajrzeć do 1 strony tematu i zobaczyć zdjęcie.
http://rail.phototrans.eu/14,51137,0.html
Ja tu widzę zwykłe pantografy, chyba że jestem ślepy albo zmieniają je jak rękawiczki.
-
Tamte połówki to zupełnie inna bajka - to były pantografy testowe.
-
Ja tu widzę zwykłe pantografy, chyba że jestem ślepy albo zmieniają je jak rękawiczki.
Przecież napisałem wyraźnie kilka postów wyżej, że przynajmniej odkąd jest pomarańczką ma "nożyczki"...
-
Odświeżam temat. Ma może ktoś z Was wgląd do obiegów tej lokomotywy? Interesuje mnie głównie kierunek Gdynia przez Bydgoszcz.
-
Lokomotywy nie jeżdżą według indywidualnie dla nich rozpisanych obiegów.
-
To zależy od dyspozytora IC. Ze 2-3 tygodnie temu jechała na Warmii.
-
Ok, dzięki. Czyli będę musiał liczyć na łut szczęścia, żeby ją chwycić na szlaku:) Wiem, że w wyżej wymienionym kierunku jeździ dość rzadko.
Łut, a nie łud.
Benek
-
Jeździ rzadko, bo chodzi w krótkim cyklu przeglądowym, więc jak gdzieś jedzie, to na krótkie obiegi.
-
Jeździ rzadko, bo chodzi w krótkim cyklu przeglądowym, więc jak gdzieś jedzie, to na krótkie obiegi.
Co to znaczy "któtki cykl przeglądowy" w PKP IC? Co ile kilometrów musi mieć przegląd?
Przeglądy w IC są w cyklu godzinowym. EP09-046 musi mieć PK co 24+8h pracy.
Dziękuję za odpowiedź.
Reg. obowiązki 12.
Nie modyfikuj wiadomości na skutek odpowiedzi innego użytkownika.
Benek
-
Przeglądy w IC są w cyklu godzinowym. EP09-046 musi mieć PK co 24+8h pracy.
-
Ostatnio często pokazuje się na Neptunie.
-
EP09-046 jechała dziś na 35100/1 do Olsztyna. Wracać będzie na 51100/1 do Warszawy.
-
To już ostatki dla tej lokomotywy przed NG.
-
To już ostatki dla tej lokomotywy przed NG.
Nie wiem właśnie ile ma godzin wyjeżdżonych już. Jak ma mało to wróci dziś Mazurami, rano pojedzie Mazurami i wróci Warmią na Kraków.
-
To już ostatki dla tej lokomotywy przed NG.
I co po NG? Powrót tego egzemplarza lokomotywy do standardowych barw IC czy raczej zachowa swoje pierwotne barwy i klosze?
-
Tego do końca nikt nie wie, ale obstawiam że 046 powróci ujednolicona z innymi EP09.
-
I co po NG? Powrót tego egzemplarza lokomotywy do standardowych barw IC czy raczej zachowa swoje pierwotne barwy i klosze?
Prawdopodobnie będzie wyglądała jak pozostałe EP09. Czyli to ostatnie dni na uchwycenie ten lokomotywy w obecnym malowaniu.
-
Tego do końca nikt nie wie, ale obstawiam że 046 powróci ujednolicona z innymi EP09.
Wróci, w takim wyglądzie, w jakim inne wracały. NG ma pewne wytyczne, wg który Gliwice (na przykładzie EP09) robią naprawy. Tak, więc jeśli jeszcze nikt o tym nie pomyślał, to jak się komuś trafi to niech ją porobi dokładnie na tekstury: obydwa boki, obydwa czoła, itp. Jak ktoś bedzie miał dostęp to także kabinę w świetle dziennym (tak żeby było jasno na dworze/polu). To tak dla potomnych, bo jak ją wyślą na Gliwice to temat przepadnie i będzie grzebanie po "archiwum".
-
Czy aby na pewno? 10 miesięcy temu miała wybiegane 146 tysi. czyli nie miała nawet połowy km... Jeździ na krótkim PK na którym w 9 miesięcy zrobiła te 146 tysi, przyjmując ze przez 10 miesięcy wyjeździła następne 150 tys. km to ma wyjezdzone nieco mniej od 300 tys. trzeba również uwzglednic ze kiedy wychodzila z NR we wrzesniu 2012 było sprawnych tylko 19 szt. EP09 przez co jeździła dużo więcej... Tak więc mysle ze EP09-046 ma ok. 290 tys. km przebiegu od ostatniej NR czyli pozostało jej jeszcze 80 tys. km. Reasumując jezeli moje wyliczenia są choć trochę blizkie prawdzie to pojeździ jeszcze z pół roku do odstawki ;)
Edit: EP09-046 na poczatku grudnia 2013 miała wyjechane 193 tys. km. Informacja mocno przesadzona i wyssana z palca.
-
Tak więc mysle ze EP09-046 ma ok. 290 tys. km przebiegu od ostatniej NR czyli pozostało jej jeszcze 80 tys. km.
80k km? 330 - 290 = 40k km do naprawy.
-
Odnośnie malowań, to do końca roku zostanie tylko 07-174, o ile i ona się komuś nie odwidzi.
-
Kto takie rewelacje przedstawił ? Pewnie część zostanie odstawiona do naprawy/skreślenia. Przypuszczam z pewnością większą, jak 90% że do końca roku w służbie będzie więcej, jak jedna sztuka.
-
Plotki głoszą że z 08-007 też jest źle i czy czasem nie pójdzie do Polsilwera.
-
Tak, więc jeśli jeszcze nikt o tym nie pomyślał, to jak się komuś trafi to niech ją porobi dokładnie na tekstury: obydwa boki, obydwa czoła, itp.
Już od dawna wisi w TD i przez brak dobrego zdjęcia czoła i daltonizm nie mogę jej skończyć.
-
Plotki głoszą że z 08-007 też jest źle i czy czasem nie pójdzie do Polsilwera.
Zadziwia mnie czasem takie podejście do tematu...
Do rzeczy: EP08-007 przekroczyła już 250 tys. i planowo gdzieś do lipca powinna wyjeździć kilometry... Ostatnia naprawa to 2R6 i jakby nie patrzył kolejna musi być P5. Czy będzie? Wszystko wskazuje, że tak - choć oficjalnie nie ma jeszcze formalnego potwierdzenia. Jeśli przejdzie naprawę główną to niestety z "historycznym" malowaniem może być różnie. Ale najpierw niech trafi do zakładów.
Tyle w temacie
-
Dziś EP09-046 jedzie na 38108/9. Widać jeszcze ma sporo kilometrów do końca jak posłali ją na Gdynie. Nie wiem na co ona ma zmiane w Gdyni. Ale postaram się dowiedzieć.
-
Dziś EP09-046 jedzie na 38108/9. Widać jeszcze ma sporo kilometrów do końca jak posłali ją na Gdynie. Nie wiem na co ona ma zmiane w Gdyni. Ale postaram się dowiedzieć.
Sporo = więcej niż 2000? To gdzie pojechała nijak nie świadczy o tym ile ma kilometrów.
-
Sporo = więcej niż 2000? To gdzie pojechała nijak nie świadczy o tym ile ma kilometrów.
No ale w ostatnim czasie zrobiła ich sporo. Jechała w niedziele 16 marca na Warmii z Krakowa do Olsztyna, wieczorem tego samego dnia wracała na Mazurach z Olsztyna do Warszawy. Prawdopodobnie w poniedziałek 17 marca jechała na Mazurach z Warszawy do Olsztyna, później wracała Warmią z Olsztyna do Krakowa. Dziś tj 18 marca jechała na Pobrzeżu z Krakowa do Gdyni raczej, bo chyba w Gdyni jest zmiana loka do Kołobrzegu. No to od niedzieli do dziś to już jest sporo kilometrów.
PS: EP09-046 z Pobrzeża w Gdyni przechodzi na Neptuna i jedzie do Warszawy czyli to będzie dziś. A jutro wróci Neptunem do Gdyni, a następnie przejdzie na Pobrzeże do Krakowa.
-
Dziś EP09-046 jedzie na 38108/9. Widać jeszcze ma sporo kilometrów do końca jak posłali ją na Gdynie. Nie wiem na co ona ma zmiane w Gdyni. Ale postaram się dowiedzieć.
Czy czasem nie wraca do Warszawy Neptunem 5100/1, a z rana na Smoku 13100/1 lub Koścuszkiem 1300/1 powrót do Krakowa?
-
Czy czasem nie wraca do warszawy Neptunem 5100/1, a z rana na Smoku 13100/1 lub Koścuszkiem 1300/1 powrót do Krakowa?
Jak pisałem wyżej wróci jutro rano Neptunem na Gdynię.
-
W Warszawie nie będzie jak jej łapać, około północy na W-wie Gdańska (5100/1), po 6:10 przyjazd na Centralny (1500/1), 19:00 przyjazd na Centralny (83108/9).
-
Zagada się wczoraj wracała Neptunem do Warszawy
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=630
Czyli wychodzi na to że dziś z Neptunem poleci do Gdyni.
-
Raczej już pojechała z Neptunem i jeszcze dziś pojedzie z Pobrzeżem do Krakowa. To są planowane przebiegi dla tej lokomotywy. Dalej w Krakowie nie wiem jak będzie.
-
Potwierdzam leci z Neptunem do Gdyni, czyli wypada powrót z Pobrzeżem.
-
Potwierdzam leci z Neptunem do Gdyni, czyli wypada powrót z Pobrzeżem.
Jak pisałem wyżej to już było pewne i wiadome od wczoraj praktycznie. A dalej nie wiadomo, ale nie wykluczone, że poleci na Warmii ponownie.
-
Ktos puscil plote z tymi 310 tys. km wyjezdzonych i sie dalismy nabrac... Lok. w rzeczywistosci ma przejechane 222 159 km. Info od pomocnika z IC vel. lubelaka (331) :D
-
EP09-046 jechała dziś na Pobrzeżu do Gdyni. A dziś obskoczyła jeszcze Neptuna do Warszawy i jutro rano powrót na Neptunie do Gdyni, a następnie powrót na Pobrzeżu do Krakowa.
-
Tak potwierdzam, złapana:
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=634
-
Gdyby jeszcze kogoś interesowało, to dziś do Krakowa wraca na Pobrzeżu 83108/9.
-
Gdyby jeszcze kogoś interesowało, to dziś do Krakowa wraca na Pobrzeżu 83108/9.
Coś nie pasuje. Wczoraj wracała na pobrzeżu.
-
Melduję, że dzisiaj (24 marca) - miałem okazję przy jej pomocy pokonać odcinek Gdańsk Gł. - Malbork.
-
...
To się coś nie zgadza. 22 marca jechała na Pobrzeżu od Krakowa do Gdyni. Tego samego dnia wróciła jeszcze z Gdyni do Warszawy na Neptunie. 23 marca powinna wrócić na Neptunie do Gdyni, a następnie na Pobrzeżu do Krakowa.
Nie cytuj całej wiadomości, jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod nią.
adsim
-
22.03 na Neptunie 5100/1 wróciła 09-009.
Kłodawa - Żychlin 7 min wcj lokomotywy EP09-009
23.03 na Pobrzeżu 83108/9 wracała 09-005. Świercze - Nasielsk 2 min. WCJ przez lokomotywę EP09-005
-
Czyli w sobotę musiała w Gdyni już zostać.
I to też się nie zgadza coś bo jak na Neptunie 009 czyli na drugi dzień czyli 23 powinien Neptun wracać też 009 i na Pobrzeżu 23 powinna być 009. Coś pozmieniali kurde, bo ostatnio było inaczej.
-
Może któreś EPoce "nagle" wypadło PK lub usterka i szybka roszada.
21.03 o ile dobrze pamiętam to do Krakowa wracała na Warmii 53100/1 lub Norwidzie 5304/5.
-
Ja jeszcze raz powtórzę odnoście tej jedynej epoczki 046 z kabiną w skórze 104eb. To jedyny taki egzemplarz jeszcze jeżdżący w takim stanie. Jedyna, która się uchowała (była jeszcze 045, ale po przejściu modernizacji wiadome, kabin nie zachowano). Więc proszę mieć na uwadze gdy tylko nadarzy się okazja i będzie to możliwe sfocić jej obie kabiny. Bo jak jak już jako ostatni egzemplarz trafi do modernizacji po kabinach zostaną wspomnienia i wykonanie dedykowanego pojazdu będzie wymysłem wyobraźni niż stanem rzeczywistym.
-
Może któreś EPoce "nagle" wypadło PK lub usterka i szybka roszada.
21.03 o ile dobrze pamiętam to do Krakowa wracała na Warmii 53100/1 lub Norwidzie 5304/5.
19 marca wracała na Pobrzeżu to jest pewne.
-
To się coś nie zgadza. 22 marca jechała na Pobrzeżu od Krakowa do Gdyni. Tego samego dnia wróciła jeszcze z Gdyni do Warszawy na Neptunie. 23 marca powinna wrócić na Neptunie do Gdyni, a następnie na Pobrzeżu do Krakowa.
22 Marca Gdynia - Kraków TLK Pobrzeże -> EP09-003
22 Marca Kraków - Gdynia TLK Pobrzeże -> EP09-046
22 Marca Gdynia - Warszawa EIC Neptun -> EP09-009
23 Marca Gdynia - Kraków EIC Norwid -> EP09-046
23 Marca Gdynia - Kraków TLK Pobrzeże -> EP09-005
23 Marca Kraków - Gdynia TLK Pobrzeże -> EP09-030
Przy okazji, poluję na EP09 numery 003, 006, 010, 021, 034 jak by ktoś coś wiedział będę bardzo wdzięczny.
Ja jeszcze raz powtórzę odnoście tej jedynej epoczki 046 z kabiną w skórze 104eb. To jedyny taki egzemplarz jeszcze jeżdżący w takim stanie. Jedyna, która się uchowała (była jeszcze 045, ale po przejściu modernizacji wiadome, kabin nie zachowano). Więc proszę mieć na uwadze gdy tylko nadarzy się okazja i będzie to możliwe sfocić jej obie kabiny. Bo jak jak już jako ostatni egzemplarz trafi do modernizacji po kabinach zostaną wspomnienia i wykonanie dedykowanego pojazdu będzie wymysłem wyobraźni niż stanem rzeczywistym.
Chętnie bym pomógł ale w Tczewie skład zazwyczaj zatrzymuje się na około minutę, potrzebujesz dokładne zdjęcia kabiny na tekstury czy poglądowe?
-
@przem710 najlepiej by było oczywiście zrobić zdjęcia na tekstury wraz z wymiarami, ale jeśli nie masz takiej możliwości, to podglądowe również mile widziane. Najlepiej obu kabin. Bym mógł wyszczególnić ich różnice.
-
Czyli musiało się coś w obiegu zmienić tejże lokomotywy.
-
@przem710 najlepiej by było oczywiście zrobić zdjęcia na tekstury wraz z wymiarami, ale jeśli nie masz takiej możliwości, to podglądowe również mile widziane. Najlepiej obu kabin. Bym mógł wyszczególnić ich różnice.
Dobra niczego nie obiecuje, będzie okazja spróbuje.
-
EP09-046 była widziana dziś w Ciechanowie jak podążała luzem w kierunku Warszawy. Wracała z Olsztyna po awarii. Już jest na Grochowie. Przyczyną było nie zamykanie się stycznika sor.
Z Warszawy pojechała na 1305 Sawa do Krakowa.
-
Wczoraj (04.04.2014) na 83108/9
-
Rodzynek dziś jedzie na 38109 do Gdyni.
-
Dziś późnym wieczorem usłyszy się czy przyjedzie 5100/1, a jutro rano potwierdzę lub zaprzeczę wyjazd na 1500/1 i powrót 83108/9.
-
Według wcześniejszego obiegu powinna wracać na pobrzeżu.
-
Masz rację, Twój wczorajszy post odnotowałem jako dzisiejszy (rzuciłem oko na datę lecz nie na godzinę), a na 1500/1 dziś pojechała 09-046. Z wieczora jeszcze potwierdzę 83108/9.
Formalnie potwierdzam, chociaż jakieś Paparazzi stało i fotografowało Epokę w peronach.
-
To było praktycznie w 80% pewne, że będzie na pobrzeżu wracać.
-
Witam.
Dzisiaj przybyła do Olsztyna. Zajrzę dzisiaj na dworzec, na Mazurach pewnie będzie wracać><. Nie ma to jak podgląd z 8 piętra na świat :P.
EDIT:
Potwierdzam, dzisiaj pojechała na Mazurach 51100.
Pisz staranniej i poziomo.
Rozi
-
Pewnie Warmią czyli dziś wieczorem wróci na Mazurach. Jutro rano pojedzie Mazurami do Olsztyna i wróci do Krakowa Warmią.
Panowie, przestańcie nabijać posty, podawanie codziennie relacji tej lokomotywy nie wnosi nic do tematu.
adsim
-
Witam, pstrykać póki jeszcze jest w starej wersji, po NG będzie jak wszystkie inne ;(, a do NG już niedługo.
Pozdrawiam Ryszard
Benek
-
046 właśnie szykuje się do jazdy z 38108.
-
Chyba obiegi dziewiątek się zmieniły, bo 46 właśnie wraca Norwidem do Krakowa.
-
Też to zauważyłem, wczoraj na TLK Pobrzeże do Kołobrzegu warszawska EP09-018 natomiast do Krakowa również warszawska EP09-010. Wychodzi na to że Warszawa przejęła TLK Pobrzeże czyli rodzynek już tak często nie będzie pojawiał się na pomorzu ewentualnie na z Norwidem. Ktoś dysponuje nowymi obiegami?
-
['] EP09-046 jest już rozebrana. Po naprawie głównej pozostaną nam tylko jej zdjęcia.
EDIT
Lepiej ?
-
Minutą ciszy możesz uczcić ofiary kastratory a nie lokomotywę, chyba że tym wpisem próbujesz wywołać burzę.
-
Dla wszystkich wielbiących tą lokomotywę. EP09-046 zostaje w swoim malowaniu i zachowa okrągłe reflektory. Jedyna zmiana jaka nastąpi to nowa klimatyzacja.
-
Nie tylko, we wnętrzu zostanie upodobniona do innych EP09.
-
Dla wszystkich wielbiących tą lokomotywę. EP09-046 zostaje w swoim malowaniu i zachowa okrągłe reflektory. Jedyna zmiana jaka nastąpi to nowa klimatyzacja.
Przetwornica statyczna i sprężarka na 3x400 która nie jest wydajna tak jak stara na 3kV.
-
Za chwilę to osobna autoryzacja będzie na tą lokomotywę, jak tak będą kombinować.
-
Na niektóre EP09 już jest osobna autoryzacja. A przetwornica statyczna i nowa sprężarka (a czasem dwie przetwornice i dwie sprężarki) są już na wszystkich lokomotywach EP09.
Reg. obowiązki 11a.
Jeśli Twoja odpowiedź odnosi się do całej ostatniej wiadomości w wątku, nie cytuj jej! Cytowania używaj tylko wtedy, gdy odpowiadasz na wcześniejsze wiadomości lub odnosisz się do wybranych części ostatniej wiadomości.
EDIT:
Proszę zatem poprawić wiadomość. Po jej poprawieniu możesz usunąć mój wpis.
Sawi
Szkoda Twojego klepania w klawiaturę, żebym teraz to usuwał.
:)
-
Mała informacja: EP09-046 zakończyła się naprawa, wyjechała w barwach takich jak uprzednio rodzynka.
-
A dokładnie wygląda tak:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t1.0-9/10959755_952337784777671_3875119022898333376_n.jpg?oh=31e88477f314212580934d17f8eea0c1&oe=554BB426&__gda__=1432459677_5f966eb3662925166f02191ca04c0166
Dużo się nie zmieniło: kabina, klima, reflektory typu zez w okrągłych oprawkach.
-
O, Stemmany powróciły jak w oryginale. :)
-
Oryginał nie miał Stemmann-ów.
-
I nie miał zeza. Ale to akurat nie przeszkadza i nawet fajnie wygląda ;)
-
Czyli 104eb przerobili pod 104ec ehhh...
-
Chyba potrzeba nam nowego modelu pod EP09-046'2015 :)
-
@Sawi 104Ec+
-
Pierwsze słyszę o 104Ec+. Czym ten + się wyróżnia od tej bez? Maciek będą foty, wymiary się pomyśli :).
-
"stare" pulpity, nowe sprężarki (GAR 30 + knorr) przetwornice medcom, nowy hasler, parę pierdółek typu układ zabezpieczający przeciwprzepięciowo obwody NN itp.