- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Inne niekolejowe => Wątek zaczęty przez: Davidsonxx w 05 Listopada 2010, 17:57:57

Tytuł: Początki modelowania w 3dsmaxie
Wiadomość wysłana przez: Davidsonxx w 05 Listopada 2010, 17:57:57
Witam! Chciałbym się zapytać Was (modelarzy), od czego zaczynaliście przygody z 3dsmaxem. Może polecilibyście jakieś filmy, tutoriale?
Myślę nad modelowaniem pojazdów... głównie samochodów, potem może lokomotyw (czemu by nie :P). A może samouctwo?
Tytuł: Odp: Początki modelowania w 3dsmaxie
Wiadomość wysłana przez: szogun w 05 Listopada 2010, 18:00:14
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,16850.msg184989.html#msg184989 (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,16850.msg184989.html#msg184989)
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,9075.0.html (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,9075.0.html)
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,16314.0.html (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,16314.0.html)
Tytuł: Odp: Początki modelowania w 3dsmaxie
Wiadomość wysłana przez: Davidsonxx w 05 Listopada 2010, 18:28:16
Czytałem, na max3d.pl stale przesiaduję, proste obiekty tworzyć potrafię, ale zastanawiałem się jak nasi modelarze zaczynali tworzyć zaawansowane modele
Tytuł: Odp: Początki modelowania w 3dsmaxie
Wiadomość wysłana przez: WSK w 05 Listopada 2010, 18:38:06
zaczynali tworzyć zaawansowane modele
Duże możliwości w programie 3ds max pozwalają modelarzom na wiele kombinacji. Zaczyna się od 'pierdół' i schodkami się pniesz do góry poznajesz nowe opcje itp. i można stworzyć coś niezłego. Poprostu ćwicz i ćwicz, skoro proste modele potrafisz robić. Po jakimś czasie robi się to coraz prostsze. Powodzonka.
Tytuł: Odp: Początki modelowania w 3dsmaxie
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 05 Listopada 2010, 18:39:49
zastanawiałem się jak nasi modelarze zaczynali tworzyć zaawansowane modele
Od podstaw :) Nikt tego z mlekiem matki nie wyssał. Jak to kiedyś @Bart określił, "robiłem, szukałem i uczyłem się".