Hmm... @stroggowy_zabijaka -> masz po premii bądź po dodatkach do pensji. Jako maszynista przenosimy Pana do działu napraw taboru w związku z nienależytym przebiegiem służby. Do tego nieznajomość przepisów i instrukcji obliguje do przenosin. Otóż popełnił Pan karygodny błąd w swojej jeździe. Przy wyjeździe ze stacji początkowej od razu przyśpieszał Pan do prędkości szlakowej nie sprawdzając działania hamulców poprzez zastosowanie hamowania kontrolnego. W ten oto sposób naraził Pan siebie, pasażerów jak i infrastrukturę kolejową na ewentualne straty spowodowane możliwym wypadkiem na szlaku.
W związku z tym nakładam na Pana karę w postaci nagany z wpisem do akt oraz przenosiny do działu napraw taboru.
Oczywiście może Pan się odwołać od niniejszej decyzji w trybie administracyjnym (tzn. 14 dni). ;)
Podpisano: mutopompka
PS. Przy wyjeździe ze stacji początkowej należy przeprowadzić hamowanie kontrolne (paragraf 36 Instrukcja obsługi i utrzymania w eksploatacji hamulców taboru kolejowego - Cw 1)
Warszawa, 2005 - Instrukcja zatwierdzona przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego Decyzją Nr TBT-501-45/05/06
PS2. Jeśli jest inaczej -> podaję się do dymisji :P
To, że mój brat specjalnie się bawił w jazdę pociągiem, nie znaczy, że to ja mam ponosić karę. Piszę dopiero teraz, bo nie miałem neta, a poza tym to nie mój problem, co mój brat robi i to jemu daj karę w postaci pucowania podwozia lokomotyw, albo napraw taboru xD.
------------------------------
Lokomotywa: ET22-389+postawiono spalinowóz T448p
Sceneria: Bałtyk
Służba: pociąg pasażerski ME2417 (Bałtyk Plaża - Alakowice)
Uwagi:
- robiłem hamowanie kontrolne, tylko rzecz jasna, tego nie zarejestrowało?!
- jazda zgodnie z ograniczeniami (nawet robiony poślizg dla bezpieczeństwa)
- reszta jest już dobrze? Czy jeszcze mam coś kombinować?
Bocznica.
Krzysiek626
(http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnwarn.gif) Uznałem że Twoje posty to spam. Prowokujesz do bezsensownej dyskusji. Dziś ostrzeżenie, pilnuj się i pisz z sensem.
Krzysiek626.