- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Krzystek60 w 26 Lipca 2010, 11:07:00
-
Skoro lecą zażalenia to ja też :) Na nastawniku gdy dochodzimy do pozycji Szeregowej to na nastawniku jest napisane "korektorem" odwrócone "S" to tak miało być czy przez pomyłkę tak się stało?
-
No przez pomyłkę, niestety.
Wieczorem walnę pliczek poprawiony.
-
W czasie jazdy zniknął mi pierwszy człon ET41, nie mogłem dawać syren, opuścić patyków..
Poniżej screen.
-
Jak to Ci znika?
-
No na początku jeszcze było, potem łączyłem wagony, bo na tej misji co ją dałem, skład mi się rozrywa (jest tu też o tym mój wątek) i potem jakoś znikło jak wyszedłem z kabiny, ale to w czasie jazdy już. Jak wyglądam przez okno widzę tylko kabinę samą i pustkę, dopiero drugi człon widać.
-
Debugomode włączone??
-
Ok, już robię.
Na marginesie:
A wiecie może dlaczego ten skład (z EU07 i ET41 też) się rozrywa? Może być przyczyną te przesunięcie?
-
Wina jest w exe.
-
Witam.
Mam wątpliwość co do pokazywania prądów drugiego członu (z). Próbowałem z różnymi sprzęgami (23/0, 55/7) i nic. Czy tylko ta funkcja nie działa, czy może cały drugi człon nie pracuje?
-
Mam wątpliwość co do pokazywania prądów drugiego członu (z). Próbowałem z różnymi sprzęgami (23/0, 55/7) i nic. Czy tylko ta funkcja nie działa, czy może cały drugi człon nie pracuje?
To nie wina sprzęgów, jak jedziesz dwuczłonem to dajesz w A: 23 0, a w członie B: 3 0. Tu grają role odpowiednie wpisy w *mmd.
-
To nie wina sprzęgów, jak jedziesz dwuczłonem to dajesz w A: 23
55!
A dwa - moze w B nie dales connected?
-
nextcurrent_sw: przycisk-szybki-on01 mov -0.002 0 0.2
Taki wpis znalazłem w .mmd ale nie wiem co z tym dalej zrobić (chyba, że wszystko jest dobrze) :). YouBy tam gdzieś napisał, że taki powinien być wpis w .mmd
-
Czy masz w czlonie B connected?
-
55
23 to śruba+hamulec+wielokrotne+mostek przejściowy. Zaś 55 to: cytat z posta Kursa 90 - Po podczepieniu się do innego EZT jest możliwość przejścia do niego (Sprzęg musi być ustawiony na 55 a człon który we wpisie był jako headdriver musi być albo na początku, albo na samym końcu składu[\quote].
-
55
23 to śruba+hamulec+wielokrotne+mostek przejściowy. Zaś 55 to: cytat z posta Kursa 90 - Po podczepieniu się do innego EZT jest możliwość przejścia do niego (Sprzęg musi być ustawiony na 55 a człon który we wpisie był jako headdriver musi być albo na początku, albo na samym końcu składu
.
Co nie zmienia faktu ze flaga 32 odpowiada za "waz zolty" (przewod zasilajacy), a 23 + 32 = 55. Nie wiem co ma kibel do tego.
-
Skoro o ET, to z paczki publikacje:
1)Braki tekstur:
e_1]pulpitgora_1a.bmp
4e_1]pudlo_shp.bmp
2)Nadmiarowe:
4e_1]blachaa.bmp
element_wozka.tga
jamnik.bmp
shp.tga
stemmanndsa.dds
szyba.tga
3)W 203E-A.t3d w t3d widzę, że jest cien ma name cien, a w 203E-B.t3d cien na name inaczej - taka pierdoła, ale chyba lepiej trzymajmy się jednego nazewnictwa.
-
Spokojnie, braki wieczorem dołączę. Czy ktoś będzie ingerował w cień?
-
Przecież ja jestem spokojny.
Co do cienia, nie wiem czy będzie ktoś wnikał w cień. Może będzie, może nie będzie.
-
Teraz jak zmieniłem położenie składu jest w porządku z maszyną i nawet skład się nie rozerwał :D
-
Nadmiary - jamnik - no faktycznie się niepotrzebnie wtrącił,
shp.tga jest potrzebne a stemmandsa będzie potrzebny do wersji "czeskiej".
-
W którym miejscu t3d shp.tga jest potrzebne?
szogun,
Co do:
4e_1]pulpitgora_1a.bmp uzywa kabina-et41-a.t3d i kabina-et41-b.t3d
4e_1]pudlo_shp.bmp używa kabina-et41-a.t3d
-
Ja zaś mam mały wniosek do Patryka, skoro zrobił kabinę jamniora, w którym patyki reguluje się z maszynowni ;)
Dla "grzybka" daj pantalloff_bt: Przycisk-wszystkie-pantografy-w-dol mov -0.005 0 0.2 a dla hebla do podnoszenia pantrear_sw: SW-pantograf-tyl-on rot -0.2 0 0.2. Będzie to realniejsze.
P.S. Zapomniał bym, na samym końcu chk obu członów daj Switches: Pantograph=impulse
Taki mały wniosek ode mnie ;)
-
ST44, zaktualizuję przy okazji czeskiego jamnika.
-
Paczki dds na razie nie ma, gdyż Patryś ma problemy z Excelem. Od rana się z tym próbuje uporać.
Już chyba nie, ale skoro wątek o tym, to dopiszę publicznie. Narzędzie dostosuj_do_dds jest przede wszystkim przeznaczone do dostosowywania całej Maszyny pod dds. Jeśli chcemy np. dostosować sam model, to trzeba zachować strukturę katalogów w dynamic i zapuścić przycisk 5 i 6, pamiętając jednocześcnie o komórce A5 w konfigu (wpisy tekstur *.tex).
-
Witam bardzo ładnie wykonany lok, ale mam pytanie czy kontrolka od wyluzowania drugiej sekcji nie powinna być zapalona gdy hamujemy tylko ham. pomocniczym?
-
A tak korzystając z okazji, że jest taki wątek: po instalacji ET41 z kabiną w dds, zrobił mi się taki cyrk jak w załączniku. Najpierw starą wersję wywaliłem, wgrałem nową i dałem w starterze "Sprawdź posiadany tabor". I co się stało się?
-
Potwierdzam problem userów @TeKatka, @chyzy17.
Może lepiej na razie usunąć wersję dds.
-
Witam bardzo ładnie wykonany lok, ale mam pytanie czy kontrolka od wyluzowania drugiej sekcji nie powinna być zapalona gdy hamujemy tylko ham. pomocniczym?
Nie, po to taką kontrolkę wymyślono że zdarzało się przy jeździe z bruttem niepełne wyluzowanie drugiego członu i klocki się szybko zużywały.
-
Pomału, Patryk nie panikuj :) Usuń na razie, żeby więcej ludzi tego nie ściągnęło i skonsultuj się z developerem lub betatesterem, gdyż każdy błąd wykryty przez użytkowników zagraża sławie developera ;)
Mógłbyś powstrzymać się od takich typu uwag?
Dwa pytanka - występuje to tylko na szybach i przy volto/amperomierzach? I najważniejsze, czy na zewnątrz w porządku?
-
Klocki swoja drogą. Obręcze potrafiły się tak zagrzać że nadawały się tylko do wymiany a to już spory koszt.
-
Rozumiem dlaczego jest ta kontrolka,ale przy hamowaniu tylko ham. dodatkowym, hamuje sekcja którą jedziemy.
-
Hm w symku rzeczywiście hamuje tylko jeden człon. Ale w realu hamują dwa.
-
Patryk ja nie wiem czy coś skopałeś czy nie. Nconvert lub XNView mają czasami problem z kanałem alpha. Z tego co zrozumiałem, co kiedyś w wątku ET22-2000 MKaczego napisał Shax, iż to, że kanał alpha w nconvert zapisuje się na jednym bicie.
Z reguły ten jeden bit wystarcza, ale zdarzają się tekstury, gdzie okazuje się to za mało. Może to ten przypadek.
Moja rada, aby nie bawić się ciągłe w te cholerne konwersje, zróbmy wersje symka w tga i będzie święty spokój!
3xP (poprzesuwałem, podzieliłem, posprzątałem).
Quark-t
-
Zauważyłem, że pantografy w jamniku podnoszą się trochę wyżej niż trakcja.
-
Może masz wyłączoną opcję "Poszukiwanie trakcji nad pantografami".
-
Nie, nie mam. To musi być coś skopane w jamniku bo w EU07 i innych lokach podnosi się normalnie.
A czy wy też macie problem z miniaturkami w starterze tak jak ja na screenie.
-
W paczce sa zle obrazki mini ;x
-
Nie, nie mam. To musi być coś skopane w jamniku bo w EU07 i innych lokach podnosi się normalnie.
Parametry zarówno w EU07 i ET41 są takie same.
-
Witam.
Ja natomiast chciałbym zauważyć pewien chyba błąd bo wątpie, żeby to było poprawnie, w załączniku przesyłam zdjęcie z kabiny ET41 oraz screen z symulatora. Na zdjęciu wyraźnie widać, iż są dwa przełączniki "Pantograf 1" oraz "Pantograf 2". Na screenie widać, że jest tylko przełącznik "Pantograf podniesiony" i przełącznik impulsowy "Pantograf opuszczony". Podczas symulacji po załączeniu przedniego pantografu przyciskiem "P" zostaje załączony przełącznik "Pantograf podniesiony". Natomiast tylny pantograf załączony przyciskiem "O" - słychać tylko dźwięk załączającego się hebelka.
Pozdrawiam
-
Nie moja wina, że na 41-065 jest tylko taki hebel.
-
Patryk, nie nasza wina że HCP zaprojektował Jamniory na wzór 4E jeśli chodzi o sterowanie patykami (co z resztą później zostało zmienione) ;P Na tym numerze ET41 (jak i na paru inncyh) sterowanie pantografami odbywa się z przedziału maszynowego (takie fajne kurki umieszczone gdzieś w pobliżu szafki NN od strony kabiny B). Stronę wcześniej zgłaszałem jak to poprawić ;)
P.S. Tyś jest pewien, że ten załączony hebel to jest ogrzewanie podłogowe? ;P Bo nigdy się z czymś takim nie spotkałem ;)
-
A wg. mnie brakuje gałki w dźwigni dawania sygnału baczność. W jamnikach albo jest pomalowana końcówka na inny kolor albo jest kałka (kulka).
-
Często się zdarza, że na lokach brakuje gałki na dźwigience od syreny
-
To jak podaje się sygnał "Baczność" jeśli można wiedzieć? ;D
-
Sama dźwignia jest, brakuje tylko kulki na końcu...
-
Kulka usunięta specjalnie. Zrozumcie w końcu, że kabina wzorowana na konkretnej maszynie, a nie na dwustu.
-
Patrykos dobrze twierdzi, tu zdjęcie poglądowe ET41-175 Nie na każdej maszynie jest wszystko jak ma być.
-
Ale nam nie chodzi o to gdzie ma być dźwignia tylko jaka ma być.
-
Ale nam nie chodzi o to gdzie ma być dźwignia tylko jaka ma być.
Kulka usunięta specjalnie. Zrozumcie w końcu, że kabina wzorowana na konkretnej maszynie, a nie na dwustu.
-
A pantografy podnoszą się specjalnie (1=podniesiony, 2=nie) 1,2,1,2? 2,1,2,1. Zamiast 1,2,2,1 lub 2,1,1,2?
-
Tak.
-
Tak, bo to lokomotywa dwuczłonowa, a nie dwie lokomotywy w ukrotnieniu. Wklep sobie w images.google.com et41 i zobacz konfigurację patyków.
-
Jaky sie podnosily 1,2,2,1 lub 2,1,1,2 to byl by problem pod tytulem "czemu sie tak podnosza?".
-
Jak to? Przecież na YT jest inaczej ;D.
&feature=related
-
To się betatesterzy w ZNTK nie spisali ;]
-
&feature=related Tu znowu inaczej :(
-
&feature=related Tu znowu inaczej :(
[OT] Widać, co musiało popchać żeby jamnik wjechał xD [/OT]
-
Raczej, żeby sprzęgów nie rozerwać… <- Bzdura
Masz rację ET21-622 :)
-
W paczce sa zle obrazki mini ;x
Ja zmieniłem nazwę obrazków na te podane we wpisie textures i starter je widzi dobrze.I jeszcze pytanie.Jeśli ustawiam jamnika na scenerii za pomocą startera RA i daję w drugim członie connected to wtedy patyki podnoszą się ale tylko w pierwszym członie.Jak zaznaczę opcję ukrotnienie w pierwszym członie,to działają prawidłowo.Czy zaznaczanie opcji ukrotnienie jest prawidłowe?
-
A po której stronie w starterze wstawiasz lokomotywę? Po lewej czy prawej stronie składu?
-
Zawsze wstawiam po lewej stronie,przecież tylko tak jest prawidłowo.Najpierw drugi człon a potem pierwszy.
-
W paczce sa zle obrazki mini ;x
Ja zmieniłem nazwę obrazków na te podane we wpisie textures i starter je widzi dobrze.I jeszcze pytanie.Jeśli ustawiam jamnika na scenerii za pomocą startera RA i daję w drugim członie connected to wtedy patyki podnoszą się ale tylko w pierwszym członie.Jak zaznaczę opcję ukrotnienie w pierwszym członie,to działają prawidłowo.Czy zaznaczanie opcji ukrotnienie jest prawidłowe?
Jest konieczne.
-
Mi się zdawało, że trzeba wstawiać AB, ale ja się nie znam. ;)
-
Próbuję ustawić w starterze w scenerii L053 misja brutto-posp lokomotywę ET41 żeby startować z członu b jako reardriver+zaznaczenie opcji przejście i ukrotnienie, człon a zaznaczam jako connected i mimo tego pantografy działają tylko w członie b.Jak ustawić aby lokomotywa działała prawidłowo?W starterze jest jeszcze opcja wysokie napięcie,ale nie wiem czy chodzi o zasilanie następnego członu.I czy jest ona potrzebna do sterowania lokami dwuczłonowymi.
-
A nie możesz ustawić się jako headdriver w kabinie A i przejść sobie do B?
-
Wklej cały trainset, bo inaczej nie wiadomo gdzie masz loka i jakie sprzęgi.
-
Jak mam wkleic trainset?W scenerii mam wpisanego loka Eu07-111.
-
Nas interesuje plik $.scn.
-
node 800 0 ET41-200-A- dynamic PKP\ET41_V1 ET41-200-A.DDS 203E-A 0 connected 3 0 enddynamic
node 800 0 ET41-200-B dynamic PKP\ET41_V1 ET41-200-B.DDS 203E-B 0 reardriver 23 0 enddynamic
Taki wpis generuje mi starter.
-
Spróbuj
node 800 0 ET41-200-A- dynamic PKPET41_V1 ET41-200-A.DDS 203E-A 0 connected 55 0 enddynamic
node 800 0 ET41-200-B dynamic PKPET41_V1 ET41-200-B.DDS 203E-B 0 reardriver 0 0 enddynamic
« Dodano: 09 Sierpnia 2010, 14:52:49 »
Jednak nie... Wypróbowałem ten wpis i jeden człon ciągnie do przodu, a drugi do tyłu. Po prostu uruchamiaj symulator z kabiny A i przechodź do kabiny B - to najprostsze rozwiązanie.
-
Jak przeciągniesz, to skład się urwie (od czegoś niewidocznego) i zacznie jechać prawidłowo. ;)
-
head, rear-zajrzeć do pliku mmd i spojrzeć jakie są definicje dla tego mmd kabiny A i kabiny B. Jak już zdobędzie się te informacje, wyciągnąć wnioski i kombinować dalej.
-
Szybciej będzie zamienić początek toru z końcem i wpis dać jako headdriver dla A.
-
Connected działa dobrze tylko w pojazdach za headdriver.
-
A czy komuś się trafiło, że po uruchomieniu wersji tga FPS spada z 30.0 do 3.0?
Na kabinie EU07 i innych nie ma takich start...
-
U mnie TGA ciut bardziej obciążają FPS ale to jest spadek zaledwie o ~2.
-
Ja zmieniłem rozmiar kilku największych plików (oczywiście kabinowych) i pomogło.
-
Jak w takim razie to zrobić, żeby nie stracić na jakości tekstury?
W innym modelu, robionym przeze mnie, plik pulpitu poziomego ma wagę 3,91 rozmiar 1568x760 pikseli. Stanowczo za dużo. FPS spada mi z 75 na TD do zaledwie 1 FPSu ;| Zaznaczam, że dzieje mi się tak tylko na karcie ATI. Geforce radzi sobie z tym na spokoju, tak że spadku FPSu praktycznie nie widać. Zaznaczam, że jest to plik TGA.
-
Żeby to napisał jakiś nowy użytkownik, ale ktoś kto ma 1061 postów na koncie? Staary, skompromitowałeś się na całej linii. 1568x760? I dziwisz się, że FPS Ci spada? :D
Hasło na dziś, specjalnie dla Ciebie: "potęga dwójki".
-
@adsim, niczym się nie skompromitowałem ;]
Myślisz, że nie wiem że tekstury muszą być potęgą dwójki? ;) Mój problem polega na tym, że tło waży nieco ponad 11 mega (tak podaje GIMP). A samo pomniejszenie tekstury do formatu 1280x800 powoduje to, że pulpit ma kanał teksturę do połowy plane`a na którym się znajduje ;)
Nie tędy droga więc...
-
Ja zmieniłem rozmiar kilku największych plików (oczywiście kabinowych) i pomogło.
A jakie miałeś wcześniej różnice w FPS?
-
...do formatu 1280x800...
Raczej dalej się kompromitujesz:P.
...powoduje to, że pulpit ma kanał teksturę do połowy plane`a na którym się znajduje ;)...
Można jaśniej, bo nie rozumiem tego zdania? Może jakieś obrazki?;]
-
Potega liczby 2 o wykladniku naturalnym (dodatnim, bo chyba 1 px sie nie zalapie) :)
-
Ej ludzie, spokojnie, ja to wiem. ;)
Problem polega nie na samej nie potęgowej rozdzielczości, tylko na tym, że sama tekstura waży blisko 4 mega. O to cały czas się rozchodzi :) Podając te wartości zaznaczam, że zależy mi na tym, aby tekstura zachowała swoją jakość.
EDIT: Dobra, sprawdzałem was ;P Tak naprawdę problem polegał w tym, że symek na kartach ATI nie czyta poprawnie tekstur w rozdzielczości nie będącej potęgą 2 tak jak napisaliście. Jednak problem ten zanika gdy w grę wchodzą karty Geforce.
Moje pytanie brzmi: skąd to się bierze?
P.S. Sama tekstura straciła mocno na jakości, bo żeby można ją było poprawnie odczytać potrzebna była rozdzielczość 1024x512.
-
Zmiana rozdzielczości nie powinna sprawiać takich cyrków ;) Jak pokażesz screena to obadamy ;)
-
Zmiana rozdzielczości nie powinna sprawiać takich cyrków...
Z tym mogę się zgodzić, pod warunkiem, że wszystko jest wykonane poprawnie.
« Dodano: 28 Sierpnia 2010, 19:59:48 »
...
EDIT: Dobra, sprawdzałem was ;P Tak naprawdę problem polegał w tym, że symek na kartach ATI nie czyta poprawnie tekstur w rozdzielczości nie będącej potęgą 2 tak jak napisaliście. Jednak problem ten zanika gdy w grę wchodzą karty Geforce.
Moje pytanie brzmi: skąd to się bierze?
...
Bo karty GF w przypadku tex o nietypowych rozmiarach, same je poprawiają do właściwych rozmiarów. ATI tego nie potrafi.
...
P.S. Sama tekstura straciła mocno na jakości, bo żeby można ją było poprawnie odczytać potrzebna była rozdzielczość 1024x512.
Zawsze możesz iść w drugą stronę i zrobić tex w wyższej rozdzielczości.
-
A czy zrobiłby ktoś paczuszkę z takimi teksturami jak jest w zwykłych EU07, tak żeby dało się tym normalnie pojeździć?
Będę wdzięczny!
-
No w sumie da się, no ale to już nie będzie ten sam efekt ;)
-
Chodzi o mniejszą rozdzielczość, a nie o podmianę tekstur z siódemek. W .dds FPS był w porządku, ale .ddsy były niepoprawnie odczytywane.
-
No ja rozumiem, tylko tak jak mówię, mniejsze tekstury to też mniejsza jakość w niektórych przypadkach. Dodam dla ciekawskich, że pierwotnie tekstury były jeszcze większe :)
-
Jejku, jakie Wy macie kombajny...
To jak ktoś da radę to poproszę taką paczuszkę, chyba że na dniach ukażę się wersja .dds :)
-
Mam taki
burdel nieporządek na dysku, że głowa boli, a wszystko przez to, że jeden mi padł. Na razie nic nie robię (przynajmniej do 1. września) gdyż nie mam czym, więc czy będzie dds czy nie to nie wiem. Zresztą ostatnio były z tym problemy i naprawdę, nie wiem czy jest sens.
-
@Benek, mój komp to raczej średniej jakości ciągnik zwany inaczej traktorem ;)
Mój komp to AMD Athlon 1,8 Ghz, 1 giga ramu, GF 6600 128mb. To pozwala aby na lini 053 mieć 38 FPSu, na lini 061 do 25 a na bardziej mocniejszych trasach przyzwoicie 15-18 FPS. No i trzeba też dbać o wydajność pracy komputera, to znaczy niepotrzebne programy pozamykać (bo raczej nie rozmawiasz przez GG jadąc jakąś trasą).
DDS jest w sumie ciekawym rozwiązaniem jeśli chodzi o FPS w symku, ale jak widzisz, są z nim problemy m.in. na kartach ATI (to jest główny powód dla którego tej paczki nie używam).
Teraz dobry sprzęt pod symka złożysz za cene ok. 800-1tys zł. Mam tu na myśli procka, płyte gł; no i oczywiście kartę graficzną (i/lub jeśli kto uważa to również dysk twardy). Taka mała anegdota: kumpel ostatnio spalił płytę główną. Nowego kompa (w starej obudowie) poskładał w tym samym dniu za cene blisko 800 zł. Dla tego uważam, że warto trochę w wakacje popracować, żeby móc poskładać sobie w miarę mocny komputer. ;)
-
Zresztą ostatnio były z tym problemy i naprawdę, nie wiem czy jest sens.
Mogę zrobić paczuszkę DDS'ową. Ostatnio przekonwertowałem chyba ze dwa pojazdy (ręcznie - DDS Converterem i WordPad'em) i nie miałem absolutnie żadnych problemów. Do tego mogę jeszcze poprawić podświetlenie, żeby było zrobione tak jak w 4E (tekstury podświetlone z kanałem alpha) bo teraz jeżeli się włączy kiedy jest jeszcze jasno to trochę nieciekawie, szczególnie na amperach ;)
-
Nie, podświetlenie ma być takie jakie jest i proszę tego nie zmieniać, nie po to wuj @mechatronik się męczył i dopracowywał żeby teraz wsadzić sobie takie zwykłe.
-
Chodziło mi o to żeby dać alphę w miejscu tych zaciemnionych elementów podświetlenia, ale wolto/amperomierze się zbuntowały.
-
Tak jak mówiłem, ma tak zostać. Ponadto proszę nie konwertować obecnej wersji, gdyż jest szykowana generalna poprawka dla ET41 (poprawienie starych błędów + modyfikacja obecnej paczki + parę zmian).
-
A ja już prawie skończyłem konwertować :)
Co do pokazywania prądu drugiego członu, to doszedłem do tego jak to naprawić. Otóż
// to jest plik z parametrami dla ET41
// stale uniwersalne stosowane dla kazdego pojazdu
Type=ET41
Param. Category=train M=83500 Vmax=125 PWR=2000 SandCap=500
powinno być
// to jest plik z parametrami dla ET41
// stale uniwersalne stosowane dla kazdego pojazdu
Param. Category=train M=83500 Vmax=125 PWR=2000 SandCap=500 Type=ET41
I pokazuje właściwie. Sprawdzałem to podczas jazdy - działało dobrze. Zahamowałem drugi człon i dałem po kieracie - wszystko działało jak należy.
-
No to kiedy ta poprawka ET41? Proszę usunąć ten post,
jak jeżeli komuś przeszkadza.
Zdanie zaczynamy od wielkiej litery, po zdaniu stawiamy stosowny znak interpunkcyjny (tu: znak zapytania), kolejne zdanie zaczynamy od wielkiej litery i piszemy starannie (czyli albo piszesz wszystko z polskimi literkami albo nie piszesz ich wcale).
Quark-t
-
to kiedy bedzie ta nowa wersja rainsted
Zatkało mnie xD:D
-
W razie czego wersja DDS jest gotowa. Wzrost wydajności na TD to jakieś 10 FPS.
-
I własnie sie pytam kiedy
Przeciez pytales o Rainsted (w poscia Mihaua jest cytat z Twojego postu, ktorego tresc juz zmieniles).
-
no to kiedy ta poprawka ET41,prosze usunąć ten post jak komus przeszkadza
Obstawiam tak gdzieś początek września, poprawka gotowa tylko mam wolne od symulatora i nic nie robię.
-
Witam mam taki problem jak widoczny na screenie, chce sobie pojechać ET41 ale nie mogę bo wyskakuje błąd gdy chcę go wybrać.
-
Mnie też tak się
zadziało(?) stało. Znikła zupełnie miniaturka obydwu członów i wyskakuje identyczny błąd. I ta sytuacja jest tylko w ET41. Chyba po ostatniej aktualizacji startera? Czy to może być przyczyną?
Edit.: Nie usunąłem nic z folderu ET41_v1 ani nie modyfikowałem go. Wcześniej działał prawidłowo.
Quark-t
-
Najprawdopodobniej to przez starter. U mnie na wersji 1.0.96.7719 działa. Ostatnio nie aktualizowałem startera.
-
Czyli najlepszym rozwiązaniem jest powrót do starszych wersji startera? Ja mam wersję 1.0.97.7974 i występuje też ten błąd z odwracaniem składów przy ich edycji. Czy na wersji 1.0.96.7719 też to występuje?
-
Zaktualizujcie starter do wersji 1.0.97.7992. Jest najnowsza i wszystko działa jak należ
ny.
-
Mam problem z kabiną a, w której siedzi się strasznie wysoko. Zaś w kabinie b nie ma tego problemu. Próbowałem z klawiszami Page Down i Up, ale nadal siedzi wyżej niż w kabinie EU07. W załączeniu daję zdjęcia mojego problemu.
-
W kabinie A jest pozycja mechanika po objęciu służby, a w B już przy końcu (czyli znudzony).
-
Lubię żarty, ale naprawdę to przeszkadza w czasie jazdy.
-
Coś w tym jest...
-
Skopiuj sobie pozycję z mmd od 4E i będzie Ci wygodnie.
-
A które linijki skopiować bo nie chce czegoś zepsuć.
-
cab1definition: //rozmiary kabiny po ktorej mozna chodzic
-1.6 1.4 5.0 1.6 1.4 6.8
driver1pos: // pozycja poczatkowa
1.0 3.0 5.4
driver1sitpos:
-0.8 3.0 5.4
cab1model: kabina-et41-a.t3d //nazwa modelu kabiny A
zmieniasz na
cab1definition: //rozmiary kabiny po ktorej mozna chodzic
-1.6 1.4 5.0 1.6 1.4 6.8
driver1pos: // pozycja poczatkowa
-0.76 2.89 5.95
cab1model: kabina-et41-a.t3d //nazwa modelu kabiny A
-
Wszystko w porządku w załączeniu przedstawiam zdjęcie. Wielkie Dzięki za pomoc.
-
Dla nie chcących się babrać z wpisami, polecam inną opcję. Wciskać Page Down do oporu i potem do góry na odpowiednią wysokość, kamera jest po tej operacji trochę niżej. :) Edit: Prawie tak samo, jak na zdjęciu wyżej.