- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: DJ Maciekk w 16 Lipca 2010, 00:30:02

Tytuł: Zmiana tekstury czuwaka w EN57
Wiadomość wysłana przez: DJ Maciekk w 16 Lipca 2010, 00:30:02
Witam,
W sumie po przeczytaniu mojego posta stwierdziłem że niezupełnie opisałem to, o co mi chodzi. Przepraszam za skasowanie wszystkiego - napiszę więc jeszcze raz:

Poprzez pewne niedoczytania kombinowałem jak tu zedytować tekstury EN57...
Korzystałem wtedy z wersji beta v.1.01. Znalazłem jednak paczkę całościową 2009 i tutaj wszystko jest już OK.
Jednak dla ciekawości spytam jeszcze raz: Większość tekstur zapisanych jest w becie w plikach *.bmp. Jednak po ich edycji (np. właśnie w temacie wspomnianych lampek czuwaka) i uruchomieniu tamtej wersji symka jest tak jak było przed zmianami. Czy tam tekstury są zapisane gdzie indziej? Zupełnie inaczej folder z nimi wygląda niż w PC 2009...

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Zmiana tekstury czuwaka w EN57
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 23 Lipca 2010, 07:49:54
1. Nie udzielamy wsparcia dla starych wersji.
2. Nie kasuje się wiadomości. Trzeba było zostawić i dopisać.
3. OIDP odpisywałem wtedy co trzeba sprawdzić.
4.
Zupełnie inaczej folder z nimi wygląda niż w PC 2009...
co przez to rozumiesz? Wielkich zmian w PC pod kątem położenia tekstur nie było, tylko konwersja do dds.
Tytuł: Odp: Zmiana tekstury czuwaka w EN57
Wiadomość wysłana przez: DJ Maciekk w 29 Lipca 2010, 02:08:46
O to, że przy zmianie zawartości plików dds zmieniaja sie tekstury w symku, natomiast w starej wczesniej opisanej wersji po edycji bmp nie zauważyłem zmiany. Z ciekawości pytam tylko czemu tak jest...
Tytuł: Odp: Zmiana tekstury czuwaka w EN57
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 29 Lipca 2010, 02:16:12
Kompresja, kolego... Kompresja :)