- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: stroggowy_zabijaka w 05 Lipca 2010, 16:35:20
-
Witam.
PC2009 SP1.
Wgrałem nowego loka, i chciałbym aby on był w starterze. Pisało, że wpisy się dodaje do dynamic.dat.
I tu się kończy wgrywanie. Nie mogę nigdzie znaleźć tego pliku! Szukane było wszędzie. Nigdzie nie ma "dynamic.dat".
Może ktoś wie, gdzie odnaleźć ten plik?
Nie rób więcej odstępów pomiędzy wierszami.
/ Żuk
-
Jeżeli używasz startera @Ra to nie potrzeba wpisów do dynamic.dat, a jeżeli go nie używasz to proponuje abyś zaczął :)
-
Używam startera @Ra, ale loka nie ma dalej. Chciałem wgrać EN57-2000 (numer 2053), aby go potem wylosować. Ale go nie ma.
-
W starterze wejdź w zakładkę >>tabor posiadany<< i daj >>sprawdź posiadany tabor<<.
-
@Stroggowy_zabijaka - wiesz, że dodatek może nie działać wprost w PC?
EDIT: A TEN (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14725.0.html)wątek czytałeś?
-
Tak. Ale i tak loka nie ma.
-
Opisałeś tekstury w pliku textures.txt?
-
Nie rozumiem.
-
Żeby móc poprawnie wybierać pojazdy w starterze RA musisz opisać pliki tekstur i modeli w pliku textures.txt który znajduje się w folderze każdego pojazdu.
-
Żeby móc poprawnie wybierać pojazdy w starterze RA musisz opisać pliki tekstur i modeli w pliku textures.txt który znajduje się w folderze każdego pojazdu.
Chyba chodzi o plik Dynamic, tam jest textures.txt. A wpis taki jeśli chodzi EN57-2000
PKP\EN_2000\6BA=1
PKP\EN_2000\6BB=1
PKP\EN_2000\6BS=1
.
-
Dosc juz tych glupot. Poradnik jak instalowac nowy tabor znajduje sie u samej gory dzialu Pomoc dorazna i tam jest wszystko wytlumaczone.
-
Chyba chodzi o plik Dynamic, tam jest textures.txt. A wpis taki jeśli chodzi EN57-2000
Poczytaj go a nie pisz głupoty i wprowadzaj w błąd.
-
Nie łatwiej skorzystać z wpisu do scenerii? :P Co do opisu w textures.txt @Ra wszystko dokładnie opisał...
Co do tego opisu to trzeba to zrobić tak...
EU06-01.DDS=4E,EU06
To jest przykładowy wpis dla EU06. Najpierw trzeba podać nazwę tekstury (W tym EN57 może być z tym mały problem, gdyż jest to wersja niedokończona i model nie jest pod replacableskin) z rozszerzeniem, postawić znak =, po nim wpisać nazwę modelu i po przecinku nazwę miniaturki - żadna filozofia... Trzeba zapisać ten plik w katalogu tego kibelka i użyć funkcji sprawdź posiadany tabor.
-
Lok został dodany. Proszę o zamknięcie tematu.