- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Rainsted => Wątek zaczęty przez: Mihau w 03 Kwietnia 2010, 11:02:16
-
Od jakiegoś czasu zauważyłem że Rainsted zmienia składy w oryginalnych plikach scn usuwając z wpisu "...v1" mówię tu o wszystkich plikach scn linii 053 czasami wywala abnormala, czasami nie wyświetla składów, To akurat dzieje się na wszystkich trasach. W plikach scn nic nie zmienialem bo składy ustawiam sobie przez program. Wersja programu: 1.0.94.6822
-
Obsługa składów nie była zmieniana od bardzo dawna. Podaj oryginalny wpis składu oraz to co się z niego błędnie zapisuje do $.SCN.
-
Nie dzieje się to za każdym razem kiedy uruchamiam program. Przy kolejnym takim wypadku postaram się wszystko skopiować co potrzebne.
-
To ja się tutaj odezwę bo też mam problem ze składami w Rainsted.
W dynamic nic nie ruszałem, textures.txt też jest, a składy mi znikają. Nowa paczka (PC2009), zupełnie inny komp, inny OS a problem ten sam.
Znikają składy wyświetlane po wybraniu scenerii, ponieważ w zakładce Składy nadal są.
Znikają pojedyncze pojazdy w zakładce "Dostępne pojazdy do edycji składu" np. wagony Z1, prawie wszystkie spalinówki.
Wraz ze zniknięciem tych pojazdów znikają też ich mini.
-
Z kolei ja mam taki problem - tworzę dodatek więc co jakiś czas muszę odpalić scenerię testową. Po kilku uruchomieniach programu zawiesza on się przy wczytywaniu scenerii. Po zamknięciu przez Menedżera zadań i ponownym uruchomieniu dzieje się to samo (czasem nawet zrestartowanie systemu nie pomaga). Wtedy muszę wypakować Rainsteda od nowa. Jest na to jakiś sposób?
-
Być może dzieje się coś w textures.ini, pliku znajdującym się w katalogu dynamic. Proponuję zaraz po rozpakowaniu zrobić sobie kopię zapasową tego pliku i sprawdzić, czy po przywróceniu starter wróci do życia. Proponuję również sprawdzić, czy jest różnica w zawartości tego pliku w momencie padu startera.
-
Ok mój problem rozwiązany.
Przyczyną jego powstania było zapewne za długie nie naciskanie Przycisku "Sprawdź posiadany tabor". Po uczynieniu tego (i dłuuugim czekaniu), wszystko wróciło do normy.
-
Dodałem wagon Res typu 424Z. Najpierw nazwałem go Res_v2 i po wciśnięciu sprawdź posiadany tabor rainsted widział go w zakładce tabor posiadany ale w zakładce składy już nie. Zmieniłem nazwę na 424Z_v1 i ponownie wykonałem wyżej wymienione czynności niestety bez skutku. Co zrobić żeby rainsted widział wagon w zakładce składy? Bo w tej chwili nie można wybrać wagonu przy zestawianiu składu z poziomu startera.
-
Należy wyedytować plik TEXTUREX.txt, który obecnie znajduje się w katalogu z wagonem, a następnie ponownie wcisnąć "Sprawdź posiadany tabor".
-
Należy wyedytować plik TEXTUREX.txt, który obecnie znajduje się w katalogu z wagonem, a następnie ponownie wcisnąć "Sprawdź posiadany tabor".
Jakoś trochę jaśniej można bo pomimo moich najszczerszych chęci nie bardzo rozumiem:(
Edytowałem textures.txt sprawdziłem posiadany tabor nadal to samo.
-
Zobacz jeszcze czy w textures.ini, w katalogu dynamic, nie został jakieś lewe wpisy.
-
Żadnego wpisu dotyczącego tego wagonu niema.
-
Myślę, że coś skopałeś w textures.txt. Załącz, zobaczymy.
-
!=R,RES
#SPRZEG.DDS=-
*424Z=?
25tn.dds=-
cien.dds=-
klocekham.dds=-
koloham.dds=-
kolopeln.dds=-
maersk2.dds=-
RES.DDS=424Z,Res
RES01.DDS=
sprzeg2.dds=-
stal.dds=-
worek.dds=-
Nic w nim nie zmieniałem. Oryginał.
-
Chyba mam. Rainsted jest bardzo czuły na duże/małe litery. Zamiast:
RES.DDS=424Z,Res
wpisz:
RES.DDS=424Z,RES
.
Powinno pomóc.
-
!=R,Res
#SPRZEG.DDS=-
*424Z=?
25tn.dds=-
cien.dds=-
klocekham.dds=-
koloham.dds=-
kolopeln.dds=-
maersk2.dds=-
RES.DDS=424Z,Res
RES01.DDS=
sprzeg2.dds=-
stal.dds=-
worek.dds=-
Brakowało tylko uzupełnić tą linijkę. Teraz wszystko działa.