- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Kozi w 23 Maja 2004, 18:01:21

Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 23 Maja 2004, 18:01:21
http://213.227.74.130/~pet/grafika/duze/315.jpg
Tytuł: Re: ET22-315
Wiadomość wysłana przez: EU05 w 23 Maja 2004, 18:04:52
Cytat: "Kozi"
http://213.227.74.130/~pet/grafika/duze/315.jpg

Fe!!! Co oni zrobili temu biednemu bykowi ;(
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 23 Maja 2004, 18:08:20
Samo malowanie jest nawet OK ale reflektory są okropne. :/
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Sm42 w 23 Maja 2004, 18:27:31
Malowanie ujdzie w tłumie, ale te reflektory (fuuu) ;)
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: McZapkie w 23 Maja 2004, 18:31:58
Reflektory chyba są takie fabrycznie.
To jest zaimportowany eksportowy 303Eg.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 23 Maja 2004, 18:32:41
ten byczek bedzie stacjonowal w debicy :D czyli w moim miescie:D
ciekawe po co jest ten kwadrat na czole:>?? ktos moze wie??
a te reflektory wcale nie sa  zle taki wyjatek od reguly:P
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 23 Maja 2004, 18:33:09
Widocznie nie mają w ZNLE stylisty...;)
Ciekawe jak wygląda kabina?
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Pit w 23 Maja 2004, 18:37:02
Czyżby to były te marokańskie ??
Ale co w takim razie te same światełka robia w EM10 ?
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 23 Maja 2004, 18:46:21
Cytat: "Pit"
Czyżby to były te marokańskie ??


Marokańskie E1000 są w Oleśnicy, a 315 przeszedł TRANSFORMERS w ZNLE Gliwice. Zresztą jak 315 poszedł do modernizacji Afrykanów jeszcze nie było w PL.

Cytat: "Pit"
Ale co w takim razie te same światełka robia w EM10 ?


Unifikacja?
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: uetam w 23 Maja 2004, 19:06:46
Jak dla mnie, w skali 1 do 10 - 1
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: McZapkie w 23 Maja 2004, 19:20:36
A faktycznie to Cargo w nowym malowaniu - te Marokańskie też były czerwono-kremowe :)
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU05 w 23 Maja 2004, 19:44:38
Cytat: "MatEUzs"
Jak dla mnie, w skali 1 do 10 - 1

Ja powiem szczerze, że on byłby nawet ładny w malowaniu PKP Cargo, ale z tymi halogenami - toż to tandeta. Gdyby PKP szanowała przeszłość tej maszyny, dalby jej garnki.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 23 Maja 2004, 20:00:58
A widziałeś kiedyś żeby PKP szanowało  przeszłość jakiejś maszyny.. :/
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 23 Maja 2004, 21:04:29
Każdy się czepia do reflektorów.Dla mnie nie liczy się wygląd tylko to jak świecą.Napewno lepiej od garnków które zazwyczaj są brudne i mało luxów wydają.Przeciez jak siedzisz za nastwnikiem to nie liczy sie wygląd tylko jakość.A jak sie jedzie 120km/h w nocy przy lekkiej mlgie lub deszczu to ciekawe który z was by wolał stare lampy?Bezpieczeństwo się liczy, bezpeiczeństwo!!!
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU05 w 23 Maja 2004, 21:21:47
Cytat: "EU07-483"
A widziałeś kiedyś żeby PKP szanowało  przeszłość jakiejś maszyny.. :/
No niestety nie...
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU05 w 23 Maja 2004, 21:23:09
Cytat: "Żuk"
Każdy się czepia do reflektorów.Dla mnie nie liczy się wygląd tylko to jak świecą.Napewno lepiej od garnków które zazwyczaj są brudne i mało luxów wydają.Przeciez jak siedzisz za nastwnikiem to nie liczy sie wygląd tylko jakość.A jak sie jedzie 120km/h w nocy przy lekkiej mlgie lub deszczu to ciekawe który z was by wolał stare lampy?Bezpieczeństwo się liczy, bezpeiczeństwo!!!

Człowieku, one są po prostu brzydkie!
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: mw158979 w 23 Maja 2004, 21:37:13
nieprawda
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU05 w 23 Maja 2004, 21:54:50
Cytat: "mw158979"
nieprawda

Podobają Ci się??
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 23 Maja 2004, 22:02:15
Po co ta kłótnia.Wiem jakby wam się podobało.Gdyby nie było czerwonych.Jakby były reflektory tylko same białe tak jak górne światło napewno nie byłoby tej kłótni.Spójżcie na ten obrazek i wyobraście sobie jak to by było bez czerwonych.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Inter City w 23 Maja 2004, 22:26:42
A ja wogole wole nie myśleć o tym jak będą wyglądały EP09 z tymi halogenami .....
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hejnal w 23 Maja 2004, 23:06:39
Cytat: "Żuk"
.Dla mnie nie liczy się wygląd tylko to jak świecą (...)Przeciez jak siedzisz za nastwnikiem to nie liczy sie wygląd tylko jakość.


Żuczku kochany, czasem (czytaj prawie zawsze) wygląd liczy się bardziej niż jakość. Wyobraś sobie jak ten byk przejeżdrza przez stacje. Co pomyślą sobie pasażerowie. No, może troche przesadzam, ale jak znam Cargo to ten lok będzie obsługiwał różne uroczystości.
Co do wyboru świateł to zobacz wątek ZNLE Burakowo:-) i oceń tamte światła.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 23 Maja 2004, 23:16:58
Cytat: "hejnal"
(...) wygląd liczy się bardziej niż jakość.


Bełkot.

Cytat: "hejnal"
Wyobraś sobie jak ten byk przejeżdrza przez stacje. Co pomyślą sobie pasażerowie. No, może troche przesadzam, ale jak znam Cargo to ten lok będzie obsługiwał różne uroczystości.


Wyboraź sobie, że jesteś mechanikiem. Czy obchodzi Ciebie co myślą na temat lokomotywy którą jedziesz pasażerowie, czy raczej interesuje Ciebie jak dobrą masz widoczność? Poza tym: niewielu pasażerów zwraca uwagę na takie rzeczy jak lokomotywa nie wspominając już o światłach (już to widzę jak na jakimś zadupiu babcia niosąca koszyk jajek żali się sąsiadce "A ja widziała wczoraj byka, i on miał brzydkie światła, to wszystko przez <tu cała lista winnych>. Za moich czasów to tego nie było kochana..."). Nie podoba mi się ten byk (właśnie ze względu na światła), ale jestem w stanie to zaakceptować(heh, zresztą co kogo obchodzi, czy akceptuje to czy nie) jeśli ma to zapewnić lepszą widoczność dla machnika.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hejnal w 24 Maja 2004, 00:06:27
Cytat: "|andy|"
Wyboraź sobie, że jesteś mechanikiem. Czy obchodzi Ciebie co myślą na temat lokomotywy którą jedziesz pasażerowie, czy raczej interesuje Ciebie jak dobrą masz widoczność?


Wciąż to sobie wyobrażam. Jeśli kiedyś zostane mechanikem to chciałbym żeby czasem ktoś powiedział:
-Masz wspaniałą lokomotywę.
-O jaka ładna lokomotywa.
czy coś wtym stylu. Chciałbym być z niej dumny.

Cytat: "|andy|"
Poza tym: niewielu pasażerów zwraca uwagę na takie rzeczy jak lokomotywa nie wspominając już o światłach...


I tu się bardzo mylisz!!!
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hejnal w 24 Maja 2004, 00:19:30
Cytat: "|andy|"
Nie podoba mi się ten byk (właśnie ze względu na światła), ale jestem w stanie to zaakceptować(heh, zresztą co kogo obchodzi, czy akceptuje to czy nie) jeśli ma to zapewnić lepszą widoczność dla machnika.


Spójż i porównaj:
(http://members.lycos.co.uk/usa19843/S2010015.JPG)

To jest dokładnie ten sam typ świateł. Jak widać da się zrobić tak żeby było ładnie.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU07-457 w 24 Maja 2004, 07:44:26
Cytat: "|andy|"
Poza tym: niewielu pasażerów zwraca uwagę na takie rzeczy jak lokomotywa nie wspominając już o światłach...


I tu się bardzo mylisz!!![/quote]

Raczej nie. Dla podróżnego oczekującego na peronie na swój pociąg bez znaczenia jestrodzaj świateł na lokomotywie. Ty widząc ET40 z pośpiesznym nie mógłbyś sobie odżałować, że nie zrobiłeś zdjęcia, a podróżny pewnie by powiedział: I co w tym dziwnego?
Nie licz raczej na to że będąc kiedyś mechanikiem (czego Tobie życzę) ktoś na peronie podejdzie i powie, że masz świetną maszynę i powinieneś być z niej dumny.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 24 Maja 2004, 13:38:35
Cytat: "hejnal"
Cytat: "|andy|"
Wyboraź sobie, że jesteś mechanikiem. Czy obchodzi Ciebie co myślą na temat lokomotywy którą jedziesz pasażerowie, czy raczej interesuje Ciebie jak dobrą masz widoczność?


Wciąż to sobie wyobrażam. Jeśli kiedyś zostane mechanikem to chciałbym żeby czasem ktoś powiedział:
-Masz wspaniałą lokomotywę.
-O jaka ładna lokomotywa.
czy coś wtym stylu. Chciałbym być z niej dumny.


Tak ewentualnie może Ci powiedzieć jakiś pracownik PKP, czy inna osoba interesująca się koleją. Dla większości pasażerów wisi, czy lokomotywa jest zielona, czerwona, żółta, czy światła są pionowo, poziomo czy ukośnie. I jeszcze jedno: lokomotywa nie jest to oglądania, ona jest do ciągania składów, więc nie musi pięknie wyglądać (inna sprawa, że to co dla mnie jest piękne wcale nie musi być piękne dla innych ludzi). To jest moja ocena całej sytuacji .
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hejnal w 24 Maja 2004, 17:57:07
Macie racje. Wszystko to jednak rzecz gustu oglądającego. Istotnie lokomotywa ma przedewszystkim ciągnąć ale dlaczego nie ma przy tym ładnie (rzecz gustu) wyglądać?
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: gigabyt w 25 Maja 2004, 00:08:47
A mnie sie tam ta lokomotywka bardzo podoba i malowanie i wlot klimatyzacji na czołownicy oraz te "paskudne" reflektory , ktore tak niektórym przeszkadzają. Swoją drogą mogli je jeszcze zabudować tak jak mają niektóre byki albo siódemki
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: ADtranz w 25 Maja 2004, 14:05:02
Wszystkim działa ten link?

Bo mnie akurat nie.... :-(
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Paul w 25 Maja 2004, 15:16:21
Cytat: "ADtranz"
Wszystkim działa ten link?


Chyba już nie działa;)

Mi się ten byk nie podoba, gdyby ktoś przymontował te światła poziomo a nie pionowo to było by nawet nieźle...
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hunter w 15 Czerwca 2004, 17:26:35
Szkoda, że ten serwer nie działa. I nic nie widzę :[

Pozdro.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: gigabyt w 18 Czerwca 2004, 21:38:32
Tutaj udało mi się uchwycić ET22-315 podczas jazdy próbnej

(http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/galeria1/et22/296.jpg)

Teraz już ma zmieniony numer na ET22-2000 :)
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 18 Czerwca 2004, 22:02:33
Reflektory wyglądają ochydnie (szczególnie ten górny). Feeeeee, PKP już chyba nie ma jak pieniędzy marnowac...
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hunter w 18 Czerwca 2004, 22:19:06
Miejmy nadzieję, że to tylko w jak najmniejszej ilości loków :> ......

PKP już nie ma co robić, więc wydaję pieniądze na marne.......
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 18 Czerwca 2004, 22:47:38
Cytat: "gigabyt"
Teraz już ma zmieniony numer na ET22-2000 :)


Po co ta rzekoma zmiana numeru? PKP ma jakąś obsesję...
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 19 Czerwca 2004, 10:29:59
a wiadomo już gdzie bedzie stacjonował ten lok??
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: gigabyt w 19 Czerwca 2004, 10:52:30
Przypisany jest do CM Żurawica, ale gdzie będzie stacjonował to pozostaje wielką niewiadomą.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 19 Czerwca 2004, 11:20:33
mi sie obiło o uszy ze wlasnie do Dębicy ją przydzielą :D:D:D:D
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Piotrek w 19 Czerwca 2004, 12:26:49
Cytat: "gigabyt"
Tutaj udało mi się uchwycić ET22-315 podczas jazdy próbnej

(http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/Galeria1/Galeria%20ET22/296.jpg)

Teraz już ma zmieniony numer na ET22-2000 :)

Do czego służy ten "nosek" ???
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EP40-41 w 19 Czerwca 2004, 13:01:17
Cytat: "gigabyt"
Tutaj udało mi się uchwycić ET22-315 podczas jazdy próbnej

(http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/Galeria1/Galeria%20ET22/296.jpg)

Teraz już ma zmieniony numer na ET22-2000 :)

O bosche, ale okropnie wygląda ten lok!!!
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Tomi w 19 Czerwca 2004, 13:39:42
Czy trzeba za kazdym razem cytowac zdjecie? :\
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 19 Czerwca 2004, 14:18:41
Cytat: "piotrek"

Do czego służy ten "nosek" ???


Obiło mi się o uszy, że to wlot powietrza do klimy. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: ZT-POZNAN w 19 Czerwca 2004, 15:44:05
Dobrze że przydzielona jest do żurawicy czyli daleko odemnie naszczęście. Niewiem kto coś takiego mógł wymyślić i mam nadzieje że ten wygląd niespodoba się zarządowi PKP i niezaczną przerabiać wszystkich et22 masowo na ten wzór. :(((((
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: uetam w 19 Czerwca 2004, 16:10:48
Wiecie....on wygląda sto razy lepiej niż rozpadające się et22 które gubią jakieś części na szlaku. Ja sam wolałbym żeby jeździły takie, choć są nie ładne, ale bezawaryjne, niż te które się rozsypują.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: MarcinSi w 19 Czerwca 2004, 16:12:23
Przecież takie malowanie mają już EU/EP07, teraz jak widzię dostają je i ET22. Ten wzór będzie pewnie powszechnie stosowany przy ponownym malowaniu na naprawach rewizyjnych. Od zieleni się genetalnie odchodzi tak jak odeszło się od malowania wagonów pasażerskich na brązowow (do początku lat 90-tych). Tendencja podobna jak przy EN57 (niedługo malowanie żółto-niebieskie będzie unikalne).
Co do reflektorów to dziwię się że je postawili pionowo, EU07 maja poziome ustawienia???.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Limfa w 19 Czerwca 2004, 20:55:01
Mi się nawet podoba to malowanie, ale te reflektory ma brzydkie. U byczków wolę tradycyjne okrągłe lub czasami prostokątne.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: ZT-POZNAN w 19 Czerwca 2004, 21:43:53
Ja u byczków najbardziej lubie stare wiadra i prostokątne tz. REKINY.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 19 Czerwca 2004, 21:46:18
Wiadra rulezzzz ;-) , ale rekiny też całkiem fajne ;D
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hejnal w 20 Czerwca 2004, 00:04:22
Cytat: "EP40-41"
O bosche, ale okropnie wygląda ten lok!!!


Ja się zaczynam już przyzwyczajać ;)

Cytat: "Tomi"
Czy trzeba za kazdym razem cytowac zdjecie? :\


Nie trzeba ;)
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EP40-41 w 20 Czerwca 2004, 00:08:54
Napisałem: "o bosche, ale okropnie wygląda ten lok" - sprostowanie:
Okropnie dla mnie wyglądają w nim reflektory i ogóle cały przód, ale jak by był to zwykły byczek z okrągłymi oczami z tym czerwonym malowaniem to byłby super.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: ZT-POZNAN w 20 Czerwca 2004, 08:56:32
No zgoda jakby to był normalny byczek (który posiada po 2 sztuki drzwi wejściowych na jeden bok) i miałby zwykłe światła ewentualnie rekinek to malowanie pewnie niebyło by najgorsze, ale styliści w ZNLE GLIWICE ( bo tam była chyba wykonana naprawa rewizyjna) stwierdz że jak psujemy to już zepsujmy wszystko :))))))))))
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: CTL w 20 Czerwca 2004, 12:21:04
Jak dla mnie lok jest OK, i nie ma sie czego czepiac. W sumie to bedzie mi brakowalo tylko stylowego nastawnika jazdy bo tam juz sa manipulatory elektroniczne. A tak masyzna wyglada OK.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek w 20 Czerwca 2004, 23:18:37
PKP chcą, aby tabor wyglądał futurystycznie. Więc nic dziwnego, że powstają dziwolągi (reflektory) : ). Tylko czemu  w ET22 ??? Wiadra są najfajniejsze. A tak poza tym, kto opracowuje takie rzeczy jak wygląd itp. ???
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: gigabyt w 20 Czerwca 2004, 23:49:46
Ja bym wolal jakby miał reflektory prostokątne, wygladałby wtedy super

CTL a skąd wiesz, że tam jest manipulator ???
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: CTL w 21 Czerwca 2004, 00:52:39
Taki byly zalozenia modernizacji, w sumie podone jak w EM10, nowoczene wnetrze kabiny, sterowanie mikroprocesorowe, przetwornice statyczne itp.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: ZT-POZNAN w 21 Czerwca 2004, 10:05:59
Cytat: "gigabyt"
Ja bym wolal jakby miał reflektory prostokątne, wygladałby wtedy super


No i tu musze się z kolegą zgodzić. Niemożna było zostawić pudła w stanie jakim ono było i tylko wstawić prostąkątne reflektory? Rekiny (dla tych co niewiedzą to są byki z prostąkątnymi reflrktorami) przecież wyglądają super.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 21 Czerwca 2004, 15:02:43
Cytat: "ZT-POZNAN"

No i tu musze się z kolegą zgodzić. Niemożna było zostawić pudła w stanie jakim ono było i tylko wstawić prostąkątne reflektory?(...)


Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale tam oprócz świateł w pudle zmieniono jeszcze jedną rzecz: brak jest jednych drzwi. Wizualnie niewiele to zmienia, ale IMO jest to dobre rozwiązanie: za kilka lat nie będzie wiało jak drzwi zrobią się mniej szczelne.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 21 Czerwca 2004, 16:44:16
Cytat: "|andy|"
Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale tam oprócz świateł w pudle zmieniono jeszcze jedną rzecz: brak jest jednych drzwi. Wizualnie niewiele to zmienia, ale IMO jest to dobre rozwiązanie: za kilka lat nie będzie wiało jak drzwi zrobią się mniej szczelne.

Dla mnie to do przedsionka zawsze moze wiac ;)
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek w 22 Czerwca 2004, 23:23:46
Z tą ET22 jest tak samo jak z bodajże EN57 w malowaniu Bydgoskim. Miałem okazję dzisiaj takowym jechać do Wrocławia i nie narzekam. W końcu można się przyzwyczaić.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 23 Czerwca 2004, 11:28:33
Cytat: "ET22_RULZ"
Cytat: "|andy|"
Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, ale tam oprócz świateł w pudle zmieniono jeszcze jedną rzecz: brak jest jednych drzwi. Wizualnie niewiele to zmienia, ale IMO jest to dobre rozwiązanie: za kilka lat nie będzie wiało jak drzwi zrobią się mniej szczelne.

Dla mnie to do przedsionka zawsze moze wiac ;)


Gorzej jak jedziesz trupem, w którym wszystki drzwi (te kabina-przedsionek też) są nieszczelne :P O oknach nic nie mówię, bo nie wiem jak z ich szczelnością, chociaż domyślam się, że super szczelne to też nie są.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 16 Sierpnia 2004, 00:48:45
ET22-2000 Została wpisana na stan CM Kraków, najprawdopodobniej będzie prowadzić "Hungaro Ekspress"
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 16 Sierpnia 2004, 10:29:36
22 na Kryniczance ?? To bedzie cos nowego :O
Musieli ja zabrac z Debicy i dac tym sepom w Krakowie;/
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Radkos07 w 08 Października 2004, 18:51:45
Tak wczoraj tj. 7.10 nowa 22 przyprowadzila pociag do krakowa z warszawy  nr 13107
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 08 Października 2004, 19:41:51
ZTCW to ET22-2000 przyprowadziła 7.10 pociąg poś "Kinga" wraz z jakąś EU07, a wracała ona z prezentacji w Warszawie.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: MarcinSi w 08 Października 2004, 19:53:36
Prezentacji?. Wczoraj stała ok. 13:00 na żeberku przed stacją W-Wa Wschodnia (wraz z EP09-13, która ma pantografy w różnych kolorach :-). ). Dzisiaj już jej nie było, za to rano była bardzo piękna EP05 (niestety stała na żeberku z bardzo brudnym i zdezelowanym EU07-43?, naszczeście popołudniu znikneła).
Jeśli chcecie sobie pooglądać EP05 lub plejadę EP09 to zawsze miedzy 11 a 13:00 stają one tuż przed dworcem wschodnim na żeberku i czekają na swoje "Intercity".
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 08 Października 2004, 21:30:45
Cytat: "MarcinSi"
Prezentacji?. Wczoraj stała ok. 13:00 na żeberku przed stacją W-Wa Wschodnia (wraz z EP09-13, która ma pantografy w różnych kolorach :-). )


Prezentacja odbyła sie 6 października ale 2000 dopiero 7 wróciła do Krakowa. A co do patyków, to najprawdopodobniej rózne kolory pantografów związane są z tym ze PKP testuje jakis nowe typy ślizgaczy (pantografy wyposażone w testowane ślizgacze są malowane na żółto)

Ps.
nie EP09-13 a EP09-013 ;)
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 08 Października 2004, 21:40:10
Cytat: "MarcinSi"
Jeśli chcecie sobie pooglądać EP05 lub plejadę EP09 to zawsze miedzy 11 a 13:00 stają one tuż przed dworcem wschodnim na żeberku i czekają na swoje "Intercity".


EP05 to raczej rzadkość i często na w/w żeberku stoją EU07, EP08 i EP09. Czasy kiedy EP05 kręciły się często po Warszawie minęły...
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: MarcinSi w 08 Października 2004, 22:13:49
Ale jednak są pory kiedy można spotkać EP05 na żeberku.
Choć dla mnie całe te postoje na nim to jeden wielki bezsensu. Najpierw lok zostawia skład na Olszynce Grochowskiej, gna przez Wschodni na żeberko żeby po godzinie ,dwóch ponownie jechać na Grochowską po "odpicowany" skład.
Co do ET22, wczoraj o 11:50 jeszcze rezydował na żeberku za Wschodnim. Szkoda ze przyjechał na tak kurtko.
EP08 ostatnio nie widać. Chyba są non-stop w drodze. Tak samo jest z EP09, tylko 07- urodzaj jak nigdy. Na samym dworcu wschodnim luzem stoi ich ze sześć sztuk. Na szczęście nie ma tego zdezelowanego złomu co stał koło EP05 (może wreszcie by go ktoś wyremontował i umył.).
Na Grochowskiej niedługo szykuje się wielkie złomowanie. Już teraz wiele torów postojowych zapchanych jest starymi rdzewiejącymi wagonami sypialnymi (i nie tylko). Wygląda to ohydnie. Czasem mam wrażenie ze PKP lubi kolekcjonować taki złom.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Adam88 w 08 Października 2004, 22:29:32
EP05-XX widzałem tydzien temu w Krakowie Gł. ona stała kolo peronu 5, a ja na 1 peronie czekałem na "Bolka".
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: TruckeR w 20 Listopada 2004, 13:47:43
Powiem krótko: jak dla mnie, niech takich loków jeździ jak najwięcej . Po prostu jak ze szkolnego boiska widzę stare byki, które mają rdzę na tym rozdzieleniu szyb czołowych (TAK!! WIDAĆ TO ZE SZKOLNEGO BOISKA!), to aż się chce eee... wymiotować. Jak one nawet w takim miejscu są zardzewiałe, to ciekawe w jakiej są kondycji ogólnej :(
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 20 Listopada 2004, 14:32:24
Cytat: "TruckeR"
Jak one nawet w takim miejscu są zardzewiałe, to ciekawe w jakiej są kondycji ogólnej :(


Jeszcze na początku lat 90 często można było spotkać w złej kondycji (sporo rdzy i niezbyt miły widok) nawet EU06 i EU07. Pamiętam też EP05-15, która wybitnie żle wyglądała..., a prowadziła posp. nawet do Węglińca przez CMK, Katowice, Wrocław (wówczas najdłuższa relacja Olszynki - ponad 620 km).
Oczywiście wygląd zewnętrzny nie świadczy wprost proporcjonalnie o stanie technicznym pojazdu, choć na pewno daje sygnały do bliższego przyjżenia się lokomotywie podczas PK.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hunter w 30 Listopada 2004, 08:25:23
Prawdopodobnie mają ok. 400 sztuk na takie wymienić! :( Oby nie starczyło kasy na renont :D Aa, niezauważyliście, że są nowe wózki w tym loku...

Pozdrawiam.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 30 Listopada 2004, 09:20:16
Cytat: "TruckeR"
Powiem krótko: jak dla mnie, niech takich loków jeździ jak najwięcej . Po prostu jak ze szkolnego boiska widzę stare byki, które mają rdzę na tym rozdzieleniu szyb czołowych (TAK!! WIDAĆ TO ZE SZKOLNEGO BOISKA!), to aż się chce eee... wymiotować. Jak one nawet w takim miejscu są zardzewiałe, to ciekawe w jakiej są kondycji ogólnej :(


Dać lokomotywy na ręce, to będą ładniej wyglądały i będą miały zadbaną mechanikę (co jest ważniejsze). Ale to wymaga takiego ułożenia obiegów, żeby jedna siódemka nie jeździła przez tydzień po Polsce nie zaglądając do swojej szopy.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: hejnal w 30 Listopada 2004, 12:09:12
Ostanio mechanicy z zakładu taboru mówili że w tej 2000 strasznie szwankuje ta cała elektronika i że ogulnie jest z nią kicha. Szkoda pieniedzy na takie badziewie. :/
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: TruckeR w 30 Listopada 2004, 20:27:50
Mnie chodzi o to, by lokomotywy były sprawne technicznie, działały bez zarzutu, były łatwe/przyjazne w obsłudze itp. Na wyglądzie nie zależy mi aż tak bardzo, ale chciałbym ,aby lokomotywy były i sprawne i łądne, ale czy oprócz stanu fabrycznego jest do końca możliwe ? Tak, tylko ktoś musi o to dbać.
PS: Ten byk się psuje ?? Aha. Wydali kupę kasy na lokomotywę, w której zaraz szwankuje elektronika. I to dlatego wolę Trabanta/ Wartburga/ Wołgę/itp. od nowoczesnych wozów, w których zepsuje ci sie klawiesz od klimatyzacji i od razu musisz lecieć do serwisu, bo auto nie ruszy. A w takim starszym , prostszym wozie? Naprawisz usterkę nawet podczas drogi - i jedziesz dalej. Znam tą sytuację dość dobrze (uuuukochany Wartburg dziadka :D )
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 30 Listopada 2004, 23:29:33
Cytat: "TruckeR"
Mnie chodzi o to, by lokomotywy były sprawne technicznie, działały bez zarzutu, były łatwe/przyjazne w obsłudze itp. Na wyglądzie nie zależy mi aż tak bardzo, ale chciałbym ,aby lokomotywy były i sprawne i łądne, ale czy oprócz stanu fabrycznego jest do końca możliwe ? Tak, tylko ktoś musi o to dbać.  


Powtarzam: dać lokomotywy na ręce. Podczas postoju po 2-3 godziny (bo i takie się zdarzają) mechanik chociażby z nudów będzie coś dokręcał, czyścił, poprawiał itp.  Na pewno nie będzie tego robił na obcej lokomotwie (z innego ZT), lub na lokomotywie z macierzystego ZT, na której jeździ raz na miesiąc a i to nie zawsze. Pozwolę sobie na porównanie: postaw obok siebie siódemkę białostocką i warszawską. Różnicę widać na pierwszy rzut oka.

Co do ET22-2000. 2000 można traktować jako prototyp, który jest udoskonalany. Cóż, każdy się uczy na błędach, ludzie z ZNTK także, więc poczekajmy z narzekaniem trochę czasu. Może następne zmodernizowane egzemplarze będą bardziej udane niż ex. ET22-315.
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: uetam w 01 Grudnia 2004, 15:22:53
Cytat: "|andy|"
Cytat: "TruckeR"
[ciach]

[ciach].. postaw obok siebie siódemkę białostocką i warszawską. Różnicę widać na pierwszy rzut oka.

Oj tak...tutaj się zgadzam :)
Gdy widzialem bialostocka 533 na delegacji w Poznaniu...w porownaniu z poznanskimi EU07 wygladala po prostu super...A juz w kontrascie z EU07-417...Takie same porownanie mozna zrobic z poznanskimi i szczecinskimi siodemkami...Oczywiscie szczecinskie gora =)
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 01 Grudnia 2004, 16:31:39
Cytat: "|andy|"

Co do ET22-2000. 2000 można traktować jako prototyp, który jest udoskonalany. Cóż, każdy się uczy na błędach, ludzie z ZNTK także, więc poczekajmy z narzekaniem trochę czasu. Może następne zmodernizowane egzemplarze będą bardziej udane niż ex. ET22-315.


Swietnie to ujołeś. Całkowicie się z tobą zgadzam gdyż jest to pierwsza lokomotywa tego typu wiec nie wszystko musi działać na 100%

Pozdrawiam Maciek KoZi
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 22 Sierpnia 2005, 18:30:07
(http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/galeria1/et22/859.jpg)

Et22-2000 z patykami połówkowymi :) Autorem foty jest pan gigabyt mam nadzieje ze nie bedzie zły :)
Więcej zdjęć na jego stronie http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/

Pozdrawiam :) serdecznie Maciek KoZi
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: gigabyt w 22 Sierpnia 2005, 21:44:22
Cytat: "Kozi"


Et22-2000 z patykami połówkowymi :) Autorem foty jest pan gigabyt mam nadzieje ze nie bedzie zły :)
Więcej zdjęć na jego stronie http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/

Pozdrawiam :) serdecznie Maciek KoZi


Hehe no nie jestem zły i nie przesadzaj z tym panem :)
Tytuł: Et 22-315
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 23 Sierpnia 2005, 11:25:08
Cytat: "gigabyt"
Cytat: "Kozi"


Et22-2000 z patykami połówkowymi :) Autorem foty jest pan gigabyt mam nadzieje ze nie bedzie zły :)
Więcej zdjęć na jego stronie http://www.gigabyt.kolej.szczecin.pl/

Pozdrawiam :) serdecznie Maciek KoZi


Hehe no nie jestem zły i nie przesadzaj z tym panem :)


Kultura nakazuje :)

pozdrawiam :) masz super stronke :)