- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: thommy18 w 12 Października 2009, 20:59:01

Tytuł: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: thommy18 w 12 Października 2009, 20:59:01
Wszystko robię tak jak w załączonej do paczki instrukcji a misja nie chce się załączyć. W logu nie widać przyczyny, mam exe z diselpacka i próbuje odpalić misje linia 546 eu07, symulator się wysypuje. Mój system to vista x64 sp1. Dokładnie chodzi o loki z paczki http://eu07.pl/userfiles/1512/kabiny4E_Profeta.rar
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: buczo w 12 Października 2009, 21:01:08
W takim razie pokaż końcówkę loga - sprawdzimy.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Profeta w 12 Października 2009, 21:02:29
To są jedynie kabiny (dodatkowe) do EU07, najpierw ściągnij nowe siódemki. Z resztą wyraźnie to napisałem.
Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 13 Października 2009, 21:57:19
Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu. Otóż ściągnąłem kolejną odsłonę kabiny do lokomotywy 4E. Kabina jest znakomicie wykonana i tutaj należą się autorom wielkie gratulacje, a zarazem podziękowania za wydanie świetnego dodatku do MaSzyny. Kawał dobrej roboty!

Jednak pojawił mi się pewien problem. Postanowiłem pojeździć w nowej kabinie w scenerii Zwierzyniec (misja z pociągiem pośpiesznym). Uruchamiam lokomotywę, podjeżdżam do mojego składu czekającego przy peronie, podłączam się, zmieniam kabinę i czekam na wolną drogę. W między czasie oczywiście luzuję skład. No i do tego momentu wszystko przebiega sprawnie i bez zakłóceń. Niestety pojawia się problem, gdy chcę ruszyć. Skład wbrew mojej woli zatrzymuje się, a po próbie ponownego odhamowania i ruszenia pantografy same opadają i cisza jak makiem zasiał. Próbowałem podłączyć się do osobnego składu na swojej scenerii testowej, występuje dokładnie ten sam problem. Jeśli jednak uruchamiam scenerię, w której to lokomotywa jest już sprzęgnięta ze składem, wszystko działa jak należy. Problem zaczyna się, gdy podjeżdżam do wagonów i sprzęgam z nimi loka. Czy ktoś ma podobny problem? Czy ktoś będzie w stanie mi pomóc? Korzystam z exe z DizelPack'a.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, @mk1992.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: adsim w 13 Października 2009, 22:06:02
A na poprzednich kabinach nie miałeś tego problemu? Mi to wygląda na problem z chk.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: murphy77 w 13 Października 2009, 22:06:29
Był już ten problem. Podłączasz się naciskając 2x deleteinsert, a nie jak najprawdopodobniej robisz 3x.

Czytaj przed wysłaniem co napisałeś.
Krzysiek626
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 13 Października 2009, 22:15:09
Ale to jest dosyc ciekawy problem. Opisywany juz na tym forum z dobre kilkanascie razy i zawsze przyczyna bylo naciskanie Insert wiecej niz 2 razy. Dziwi mnie to, bowiem u siebie probowalem naciskac Instert nawet 4 razy i "efektow ubocznych" nie stwierdzilem. Czy ktos wie cos wiecej na ten temat?
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 13 Października 2009, 22:20:19
Faktycznie, problem tkwił w klawiszu Insert, a dokładnie w jego 3-krotnym naciśnięciu. @murphy77, dziękuję za pomoc.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 14 Października 2009, 07:35:23
Trzeba to jakoś poprawić bo 3-krotne naciśnięci klawisza Insert w siódemce powinno działać. Z tego co wiem wszystkie siódemki mają przewód zasilający.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 14 Października 2009, 07:43:21
Trzeba to jakoś poprawić bo 3-krotne naciśnięci klawisza Insert w siódemce powinno działać. Z tego co wiem wszystkie siódemki mają przewód zasilający.
Jaki przewód masz na myśli?
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 14 Października 2009, 08:14:25
Chodzi o ten żółty przewód zasilający Krzyśku.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 14 Października 2009, 08:22:14
U mnie po wciśnięciu insert 3 razy, pojawiają się przewody ukrotnienia. Ma to sens tylko jeśli są dwie siódemki (takie co obsługują ukrotnienie). SU46 w jednej ze scenerii też jeździ z ukrotnieniem, przynajmniej ja tak wstawiłem.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 14 Października 2009, 09:24:31
U mnie po wciśnięciu insert 3 razy, pojawiają się przewody ukrotnienia.

U mnie jest tak: 3. raz - przewod zasilajacy, 4. raz - przewody ukrotnienia i to nawet w przypadku laczenia siodemki z wagonem.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: vel.debek w 08 Listopada 2009, 12:17:45
Pytanie trochę z innej beczki a mianowicie o smugi. W bykach się wyświetlają, ale w siódemach 4E już nie. Oczywiście exe diesla i te sprawy chodzi mi bardziej o to, że jak przeglądałem pliki t3d, to w bykach są wpisy odnośnie świateł a w 4E nie. Tylko nie krzyczcie od razu jeśli jestem zbyt głupi żeby załapać ten temat.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 08 Listopada 2009, 12:21:43
No bo nie ma... Exe z 'dizelpacka' ma smugę zaimplementowaną w kodzie - wystarczy mieć odpowiednią teksturę w katalogu textures. Szczegóły na forum.
Tytuł: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Bartek07 w 20 Listopada 2009, 22:01:28
Witam po dłuższym nieodwiedzaniu przeze mnie forum.
Również mam kłopot z 4E. Po wczytaniu scenerii w kabinie nie są wyświetlane żadne tekstury (okna też są białe).
Natomiast log wygląda tak:
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]oslona_srodkowa.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]oslona.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]grzejniki.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]zawias.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]wn_wolt_p.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]wn_amp_p.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]nn_wolt_p.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]nn_amp_p.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_cylinder_p.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_przewod_p.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]mano_zbiornik_p.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\4e\4e_1]rt9_tarcza_p.tga
Failed
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Failed
Nie zamieszczam dalej ponieważ od początku wczytywania wnętrza loka wszystko = Failed.
Proszę poratujcie mnie.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: puma2091 w 20 Listopada 2009, 22:14:02
A wypakowałeś wszystko do folderu Dynamic/PKP tak jak należy?
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Bartek07 w 20 Listopada 2009, 22:21:44
Oczywiście. Powtarzałem tę procedurę trzy razy. Proszę nie spieszyć się z odpowiedziami ponieważ dziś tracę dostęp do kompa. Dobranoc.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: kwiatek3 w 21 Listopada 2009, 11:41:37
Według mnie coś tu jest nie tak z wypakowywaniem. Żaden obiekt w logu.txt nie został wczytany. Spróbuj zamiast wypakowywania paczki do folderu dynamic\PKP\4e wypakować
do normalnego zwykłego folderu. Stamtąd poźniej zawartość paczki przekopiować do folderu z lokomotywą 4E.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Bartek07 w 22 Listopada 2009, 13:26:06
Przepraszam, że piszę dopiero dziś ale źle się czułem.
Robię tak zawsze jeżeli chodzi o pobranie do zwykłego folderu, kliknięcie wypakuj tutaj i skopiowanie do dynamic/4E. Tak?
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: hunter w 22 Listopada 2009, 13:52:15
Po co kopiowac do dynamic/4E skoro w katalogu jest juz struktura? Kopiujesz paczke rar/zip do folderu z MaSzyna, "wypakuj tutaj" i po robocie.
Tytuł: Odp: Nie działają nowe 4e
Wiadomość wysłana przez: Bartek07 w 22 Listopada 2009, 14:23:34
Tak wiem, ale tak się przyzwyczaiłem. Muszę oszczędzać miejsce na dysku więc odrazu po skopiowaniu mogę usunać plik.