- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Mihau w 10 Października 2009, 08:25:46
-
Lokomotywa ES64U4 dostała 08.10.2009 świadectwo terminowe. Na dzień 14.10. zaplanowana jest jazda lokomotywy z pociągiem Neptun relacji Warszawa - Gdynia. Lokomotywa będzie jeździła do Gdyni w dniach 14-16 października.
-
Nareszcie będzie można zobaczyć husarza na szlaku. :) A czy są może plany wypuszczenia husarza na linię E20?
-
"Po przejściu programu eksploatacji obserwowanej lokomotywa ruszy na trasę Warszawa - Berlin."
źródło: PKP Intercity (http://www.intercity.pl).
-
ruszy na trasę Warszawa - Berlin."
Do Rzepina i z powrotem, czy też będzie obsługiwał na całej trasie ?
-
Z tego co mnie się wydaję to na całej trasie , wszak po to jest on 4-o systemowy.
-
Z tego co mnie się wydaję to na całej trasie , wszak po to jest on 4-o systemowy.
Na calej trasie dopiero od czerwca.
-
http://www.youtube.com/watch?v=eENzeiU5u8g (http://www.youtube.com/watch?v=eENzeiU5u8g)
http://www.youtube.com/watch?v=eENzeiU5u8g (http://www.youtube.com/watch?v=eENzeiU5u8g)
Stacja Susz. Miałem szczęście że było zamknięcie:D Jakość słaba bo nagrywane telefonem.
-
Nagrałem film z "Husarzem" 183 601 na stacja Iława Główna. Jak wyjeżdżał w kierunku Malborka. Link do filmu :
.
-
Szkoda tylko że nasz Taurus nie ma "melodyjki" przy ruszaniu :D Ale to chyba związane jest z prądem stałym?
PS. To na północy nie macie zimy? :D Na południu zima pełną parą hehe.
-
Szkoda tylko że nasz Taurus nie ma "melodyjki" przy ruszaniu :D Ale to chyba związane jest z prądem stałym?
"Melodyjke" maja Tauri U2, U4 juz tak nie gra.
Przejazd udany. W drodze z Wawy do 3city mielismy 2 ciekawe momenty. Pierwszy - gdy uderzylismy w drzewo. Potem po wyjezdzie z Malborka tak zaczelo wiac, ze zatrzymalismy sie zeby nie polamac badyla. Do Lisewa dotoczylismy sie z max 50ka.
Ja najbardziej jestem zadowolony z tego papieru (foto me):
http://www.infrastruktura.eu.org/UTKEU44.JPG
Nareszcie!
-
prędkość maksymalna eksploatacyjna na liniach w Polsce 160km/h
Czyli że co? Czasowe dopuszczenie na 160, a później wydadzą bezterminowe na 200?
-
Ale po co na 200, skoro z powodu braku sygnalizacji kabinowej nie mozna wiecej niz 160?
-
...Do Lisewa dotoczylismy sie z max 50ka...
Tam jest chyba takie ograniczenie prędkości, bo na drugim torze cały czas trwają prace i kręcą się ludzie. Dzisiaj z resztą też tak zwolnił, chociaż już nie wieje.
To teraz wszystkie dwa Taurusy są w Trójmieście :).
-
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7147251,Do_Krakowa_popedzimy_superlokomotywa.html
I tak prezentacja wymiata :p ( wideo )
-
A oto mój materiał filmowy z Iławy Głównej ;)
-
Ale po co na 200, skoro z powodu braku sygnalizacji kabinowej nie mozna wiecej niz 160?
Na CMK wkrótce rozpocznie się montaż:)
-
Iwan jechałeś w kabinie?
-
Pytanie trochę z innej beczki, ale co to jest sygnalizacja kabinowa (nie odsyłajcie mnie do jakichś stron). Wydaje mi się, że coś takiego jest w CD163.
-
Sygnalizacja kabinowa to takie coś co pokazuje (w zależności od systemu) jaki sygnał jest na najbliższym semaforze albo pokazuje z jaką szybkością trzeba jechać Czasami z tym system są połączone inne urządzenia np. jeśli na semaforze jest sygnał stój to jeżeli maszynista nie zacznie hamować to pociąg zrobi to sam jeżeli automatyka stwierdzi ze spadek prędkości jest za mały. Sygnalizacja kabinowa jest w Niemczech Czechach (to i pewnie na Słowacji) oraz w krajach b.ZSRR (Białoruś Ukraina Łotwa Estonia). CZyli wszyscy na około nas maja tylko my nie.
-
Iwan jechałeś w kabinie?
Wydelegowalem kolege Jaybee, ktory jeszcze na Taurusie nie jechal... Sam jechalem na Taurim juz nie jeden raz wiec cisnienia nie bylo :)
-
http://eurosprinter.pl/ (http://eurosprinter.pl/) Więcej informacji na temat Taurusa.
Poprawiłem prawidłowe wyświetlanie linka do strony.
/ Żuk