- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: Kamil_en w 18 Sierpnia 2009, 14:37:21

Tytuł: Dzwięki w scenerii - kłopot z tępem dzwięku...
Wiadomość wysłana przez: Kamil_en w 18 Sierpnia 2009, 14:37:21
Witam.

Mam problem, po wstawieniu dzwięku do scenerii albo dzwięk jest rozciągany i słychać go w zwolnionym tempie np. zapowiedz brzmi :

PPPPPOOOOOOCCCCCCCIIIIIIIIĄĄĄĄĄGGGGGG.... itd.

Albo skracany/przyśpieszony i tempo nagle wzrasta i 30 sekundowa zapowiedz trwa kilka sekund...

Co może być przyczyną ?

exe: youBy

Wpisy:


Cytuj
node -1 0 radio_mem memcell 0 0 1 mozna 1 1  none endmemcell

event dzwieki_start multiple 45.0 radio_mem 22_bell1on Start_update condition memcompare mozna 1 1 endevent

event Start_update updatevalues 0.0 radio_mem stop 0 0 endevent


event 22_bell1on sound 4.0 22_dzwon1 1 endevent
node 800 0 22_dzwon1 sound 0.0 0.0 450.0 zapowiedz1.wav endsound

Tytuł: Odp: Dzwięki w scenerii - kłopot z tępem dzwięku...
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 18 Sierpnia 2009, 14:41:28
PCM, 22kHz, 8bit, mono - masz takie parametry dźwięku?
Tytuł: Odp: Dzwięki w scenerii - kłopot z tępem dzwięku...
Wiadomość wysłana przez: Kamil_en w 18 Sierpnia 2009, 14:43:42
Nie, 32bit, stereo, 44100Hz...
Tytuł: Odp: Dzwięki w scenerii - kłopot z tępem dzwięku...
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 18 Sierpnia 2009, 14:50:14
To zmień na PCM, 22kHz, 8bit, mono.
Tytuł: Odp: Dzwięki w scenerii - kłopot z tępem dzwięku...
Wiadomość wysłana przez: Kamil_en w 18 Sierpnia 2009, 15:03:47
Wielkie dzięki, wszystko działa :)