- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: midak w 07 Kwietnia 2004, 10:15:09
-
Trasa do ściągnięcia w download.
Podoba się ? To wersja alpha bedzie zelektryfikowana i o wiele dluzsza.
Przy okazji pytanie mam problemy z dodaniem tarczy ostrzegawczej a wlasciwie z semaforem SS5zpc.... musi byc koniecznie do niego To ?
Ja wstawiam jak nalezy p6 daje nazwe tarczy i nic, podczas ladowania wyskakjuje szereg bledow event costam_os4 nie istnieje itd.
Czego nie robie albo co robie zle?
-
fajnie sie jedzie, musze przyznac ze jestem pod wrazeniem, ja bym sie chyba zagubil w eventach ;P
tylko czy nie masz problemu z mapowaniem terenu ?? Bo mi to troche przypomina jazde po bagnach, a nie po trawie.
-
Fajna, ciekawie się jeździ. Mam propozycje, które nie są chyba specjalnie trudne do wykonania: zrób dłuższe perony (szczególnie ten na mijance) i może dołóż drugi tor (to też chyba względnie łatwe). Poza tym traska IMHO fajniejsza niż Koltomowo.
-
Przy okazji pytanie mam problemy z dodaniem tarczy ostrzegawczej a wlasciwie z semaforem SS5zpc.... musi byc koniecznie do niego To ?
Ja wstawiam jak nalezy p6 daje nazwe tarczy i nic, podczas ladowania wyskakjuje szereg bledow event costam_os4 nie istnieje itd.
Do scenerii nie wstawiłeś To i daltego event wyzwalający sygnał nie istnieje (podałeś nazwę nieistniejącej tarczy)
Do SS5 nie musi być koniecznie To. Przygotowałem takie wersje inc. które nie wymagają To możesz je pobrać z linka:
http://members.lycos.co.uk/bartmetelsky/maszyna/dla_tworzacych
To są te pliki z końcówką -dumb.inc
Pozdrawiam.
-
Musisz wstawić tarcze ostrzegawcza do scenerii
np wstawiasz semka 5-komorowego i dajesz mu jako p7 semek_ToA
to musisz do scenerii wstawic tarcze ostrzegawcza ktora sie nazywa semek_ToA:)
Teraz wkleje uwagi z innego postu:)
- semafor na stacji poczatkowej stoi na szynie
- nie rozumiem za bardzo sensu dawania dwoch W8 w tym samym miejscu
- przed drugim ograniczeniem jest za ostry luk
- W16 chyba sie nie daje gdy na stacji sa semafory
- brak tarczy ostrzegawczej przed druga stacja
- sem info dla su jest za daleko semafora, przez to wagony stoja na drodze sn61
- ten wąwóz jest fajny:)
- na stacji koncowej brak tarczy ostrzegawczej semka wjazdowego
To narazie tyle:)
-
oki a teraz kilka mojich uwag:
wawoz fajny ale dzwiek nie jest w nim realistyczny (zapewne nie zalezy to juz od trasoskrypciarza lecz od samego 'sound enigine' z maszyny (przejezdzajac na wysokich obrotach w kabinie powinen byc owiele glosniejszy dzwiek wytworzony porzez odbijanie sie fal dwiekowych od scian)
podczas pierwszej mijanki ai zatrzymuje sie, rusza pod sam sem. wyjazdowy i znowu staje (wszystko robi dosyc lagodnie), natomiast ja puki nie podjechalem poza koniec peronu nie dostalem zielonego na wyjazdowce (mozliwe ze akurat to byl przypadek bo gralem tylko 1 raz w ta sceneriie)
przy dojechaniu do stacji maciezystej moznabyloby zrobic kolejna mijanke tak by moznabylo sobie w kolko pojezdzic, badztez przy nacisnieciu odpowiedniego klawisza zjechac na bocznice (z tego co pamietam jest tam tylko jeden tor a nie minimum 2, ktore bylyby polaczone z wjazdem i wyjazem (brak mi slow by to trafnie opisac))
AI podczas jazdy przez stacje nasza maciezysta (gdy my juz sobie manewrujemy po bocznicy) przelatuje przeznia jakas 80kph i nie zatrzymuje sie na s1 na wyjazdowym (wsumie taz tak chalem zrobic ;p )
acha - wodospad tez jest fajny (a bynajmiej jak sie jedzie to fajnie to wyglada - brakuje tylko szumu wody ;D)
-
Co do dzwięku w wąwozie to akurat można zrobić - wystarczy zdefiniować Environment flag jako canyon a nie flat - będzie trochę głośniej i ciut ciemniej. Podobnie tylko mocniej działa tunnel, a bridge podgłasnia ale nie ściemnia oświetlenia.
-
Całkiem przyzwoita traska, szkoda tylko, że w symku ze spalinowych jest tylko SN61 :-(
-
zawsze mozesz zmienic na jakis z elektrowozow - maszyna jeszcze nie ma opcji detekcji napiecia na trasie (no wiadomo o co biega)
a bynajmiej nie w obecnej wersji (chyba ze z pantografowym patchem zostalo to zmienione)
-
Trasa rzeczywicie bardzo ładna, praktycznie są 2 rzeczy do ktorych można się przyczepić. Pierwszą z nich są krótkie perony, a drugą to wydaje mi się że coś nie tak jest z prędkością. Otóż jadę już dobre 120 km/h a otoczenie porusza się tak jak przy 50 km/h w qarku. Może jest to spowodowane dużą ilością fps. nie wiem..
-
a moze wpadles w poslizg ?
-
Trasa jest kozak :) mnie sie bardzo podoba :-)
Pozrdo.
-
Nie, to nie był poślizg
-
ile ci zajęło czasu zrobienie tej trasy??
-
o rany nie wiedziealem ze tak sie spodoba trasa.
z To to juz wiem czemu tak sie dzieje
Co do peronow rzeczywiscie powinny byc dluzsze a AI tak zapieprza na koncu bo zamiast event 2 jest event1 niedlugo bedzie nowa wersja
Ta trase robilem jakies 120 - 150 godzin (1.5 miesiaca) , dlugo bo wiele siemusialem nauczyc po drodze.
Dzieki
-
Ta trase robilem jakies 120 - 150 godzin (1.5 miesiaca) , dlugo bo wiele siemusialem nauczyc po drodze.
to ja ide spac ;p;]
nie no - ide jeszcze sie poduczyc troche bo mam pomysl na traske (fikcyjna) i mam zamiar ja kiedys zrealizowac
-
Trasa do ściągnięcia w download.
Już ściągnąłem :)
Podoba się ?
Jasne że tak
To wersja alpha bedzie zelektryfikowana i o wiele dluzsza.
To bardzo dobrze że będzie dłuższa. Życze Ci wytrwałości bo to co już jest zapowiada całkiem dobrą scenerię.
-
Trasa bardzo ładna. Cieszę się, że wciąż się rozwija, będzie rozbudowana i zaostaną poprawione błędy. Tak trzymaj!!!
Życzę powodzenia i sukcesów ze Spalinowem,
EU05