- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: midak w 07 Kwietnia 2004, 10:15:09

Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: midak w 07 Kwietnia 2004, 10:15:09
Trasa do ściągnięcia w download.

Podoba się ? To wersja alpha bedzie zelektryfikowana i o wiele dluzsza.

Przy okazji pytanie mam problemy z dodaniem tarczy ostrzegawczej a wlasciwie z semaforem SS5zpc.... musi byc koniecznie do niego To ?
Ja wstawiam jak nalezy p6 daje nazwe tarczy i nic, podczas ladowania wyskakjuje szereg bledow event costam_os4 nie istnieje itd.
Czego nie robie albo co robie zle?
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Kakish w 07 Kwietnia 2004, 10:29:54
fajnie sie jedzie, musze przyznac ze jestem pod wrazeniem, ja bym sie chyba zagubil w eventach ;P
tylko czy nie masz problemu z mapowaniem terenu ?? Bo mi to troche przypomina jazde po bagnach, a nie po trawie.
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Bartek w 07 Kwietnia 2004, 11:37:34
Fajna, ciekawie się jeździ. Mam propozycje, które nie są chyba specjalnie trudne do wykonania: zrób dłuższe perony (szczególnie ten na mijance) i może dołóż drugi tor (to też chyba względnie łatwe). Poza tym traska IMHO fajniejsza niż Koltomowo.
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Bart w 07 Kwietnia 2004, 12:07:26
Cytat: "midak"
Przy okazji pytanie mam problemy z dodaniem tarczy ostrzegawczej a wlasciwie z semaforem SS5zpc.... musi byc koniecznie do niego To ?
Ja wstawiam jak nalezy p6 daje nazwe tarczy i nic, podczas ladowania wyskakjuje szereg bledow event costam_os4 nie istnieje itd.


Do scenerii nie wstawiłeś To i daltego event wyzwalający sygnał nie istnieje (podałeś nazwę nieistniejącej tarczy)

Do SS5 nie musi być koniecznie To. Przygotowałem takie wersje inc. które nie wymagają To możesz je pobrać z linka:

http://members.lycos.co.uk/bartmetelsky/maszyna/dla_tworzacych

To są te pliki z końcówką -dumb.inc

Pozdrawiam.
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: uetam w 07 Kwietnia 2004, 14:59:47
Musisz wstawić tarcze ostrzegawcza do scenerii
np wstawiasz semka 5-komorowego i dajesz mu jako p7 semek_ToA
to musisz do scenerii wstawic tarcze ostrzegawcza ktora sie nazywa semek_ToA:)
Teraz wkleje uwagi z innego postu:)
Cytuj

- semafor na stacji poczatkowej stoi na szynie
- nie rozumiem za bardzo sensu dawania dwoch W8 w tym samym miejscu
- przed drugim ograniczeniem jest za ostry luk
- W16 chyba sie nie daje gdy na stacji sa semafory
- brak tarczy ostrzegawczej przed druga stacja
- sem info dla su jest za daleko semafora, przez to wagony stoja na drodze sn61
- ten wąwóz jest fajny:)
- na stacji koncowej brak tarczy ostrzegawczej semka wjazdowego
To narazie tyle:)
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: t0mcioo w 07 Kwietnia 2004, 16:08:53
oki a teraz kilka mojich uwag:
wawoz fajny ale dzwiek nie jest w nim realistyczny (zapewne nie zalezy to juz od trasoskrypciarza lecz od samego 'sound enigine' z maszyny (przejezdzajac na wysokich obrotach w kabinie powinen byc owiele glosniejszy dzwiek wytworzony porzez odbijanie sie fal dwiekowych od scian)
podczas pierwszej mijanki ai zatrzymuje sie, rusza pod sam sem. wyjazdowy i znowu staje (wszystko robi dosyc lagodnie), natomiast ja puki nie podjechalem poza koniec peronu nie dostalem zielonego na wyjazdowce (mozliwe ze akurat to byl przypadek bo gralem tylko 1 raz w ta sceneriie)
przy dojechaniu do stacji maciezystej moznabyloby zrobic kolejna mijanke tak by moznabylo sobie w kolko pojezdzic, badztez przy nacisnieciu odpowiedniego klawisza zjechac na bocznice (z tego co pamietam jest tam tylko jeden tor a nie minimum 2, ktore bylyby polaczone z wjazdem i wyjazem (brak mi slow by to trafnie opisac))
AI podczas jazdy przez stacje nasza maciezysta (gdy my juz sobie manewrujemy po bocznicy) przelatuje przeznia jakas 80kph i nie zatrzymuje sie na s1 na wyjazdowym (wsumie taz tak chalem zrobic ;p )
acha - wodospad tez jest fajny (a bynajmiej jak sie jedzie to fajnie to wyglada - brakuje tylko szumu wody ;D)
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: McZapkie w 07 Kwietnia 2004, 16:46:51
Co do dzwięku w wąwozie to akurat można zrobić - wystarczy zdefiniować Environment flag jako canyon a nie flat - będzie trochę głośniej i ciut ciemniej. Podobnie tylko mocniej działa tunnel, a bridge podgłasnia ale nie ściemnia oświetlenia.
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Etek41 w 07 Kwietnia 2004, 16:59:44
Całkiem przyzwoita traska, szkoda tylko, że w symku ze spalinowych jest tylko SN61 :-(
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: t0mcioo w 07 Kwietnia 2004, 17:08:50
zawsze mozesz zmienic na jakis z elektrowozow - maszyna jeszcze nie ma opcji detekcji napiecia na trasie (no wiadomo o co biega)

a bynajmiej nie w obecnej wersji (chyba ze z pantografowym patchem zostalo to zmienione)
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Gneisenau w 07 Kwietnia 2004, 17:17:33
Trasa rzeczywicie bardzo ładna, praktycznie są 2 rzeczy do ktorych można się przyczepić. Pierwszą z nich są krótkie perony, a drugą to wydaje mi się że coś nie tak jest z prędkością. Otóż jadę już dobre 120 km/h a otoczenie porusza się tak jak przy 50 km/h w qarku. Może jest to spowodowane dużą ilością fps. nie wiem..
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: t0mcioo w 07 Kwietnia 2004, 17:19:20
a moze wpadles w poslizg ?
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Ogon w 07 Kwietnia 2004, 19:00:26
Trasa jest kozak :) mnie sie bardzo podoba :-)

Pozrdo.
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Gneisenau w 07 Kwietnia 2004, 19:02:50
Nie, to nie był poślizg
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Ogon w 08 Kwietnia 2004, 00:49:46
ile ci zajęło czasu zrobienie tej trasy??
Tytuł: ok
Wiadomość wysłana przez: midak w 08 Kwietnia 2004, 16:00:18
o rany nie wiedziealem ze tak sie spodoba trasa.
z To to juz wiem czemu tak sie dzieje

Co do peronow rzeczywiscie powinny byc dluzsze a AI tak zapieprza na koncu bo zamiast event 2 jest event1 niedlugo bedzie nowa wersja

Ta trase robilem jakies 120 - 150 godzin (1.5 miesiaca) , dlugo bo wiele siemusialem nauczyc po drodze.

Dzieki
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: t0mcioo w 08 Kwietnia 2004, 21:11:34
Cytuj
Ta trase robilem jakies 120 - 150 godzin (1.5 miesiaca) , dlugo bo wiele siemusialem nauczyc po drodze.

to ja ide spac ;p;]

nie no - ide jeszcze sie poduczyc troche bo mam pomysl na traske (fikcyjna) i mam zamiar ja kiedys zrealizowac
Tytuł: Re: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: Inter City w 10 Kwietnia 2004, 19:20:50
Cytat: "midak"
Trasa do ściągnięcia w download.


Już ściągnąłem :)

Cytat: "midak"
Podoba się ?


Jasne że tak

Cytat: "midak"
To wersja alpha bedzie zelektryfikowana i o wiele dluzsza.


To bardzo dobrze że będzie dłuższa. Życze Ci wytrwałości bo to co już jest zapowiada całkiem dobrą scenerię.
Tytuł: Spalinowo
Wiadomość wysłana przez: EU05 w 10 Kwietnia 2004, 21:07:13
Trasa bardzo ładna. Cieszę się, że wciąż się rozwija, będzie rozbudowana i zaostaną poprawione błędy. Tak trzymaj!!!
 Życzę powodzenia i sukcesów ze Spalinowem,
  EU05