- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: Sigman w 03 Lutego 2009, 00:41:42

Tytuł: T448p
Wiadomość wysłana przez: Sigman w 03 Lutego 2009, 00:41:42
Lokomotywa T448p, produkcja ČKD w Czechosłowacji, 1973-1989. W paczce 3 modele różniące się światłami i barierkami i drugie tyle obróconych o 180* oraz 5 tekstur mojego autorstwa. Autorem modelu jest @Bombardier.
Model jest na razie bez kabiny, do prowadzenia przez AI oraz do wstawiania jako druga lokomotywa za Gagarinem w składach Orlenu :)

LINK: http://eu07.pl/userfiles/4984/T448p.v01_2.rar

Oteksturowane zostały:

T448p-048 (Orlen KolTrans) - autor zdjęć: Sigman
T448p-053 (Orlen KolTrans) - autor zdjęć: Sigman
T448p-113 (Orlen KolTrans) - autor zdjęć: Sigman
T448p-118 (PTK Holding) - autor zdjęć: Peter384
T448p-093 (STK) - autor zdjęć: Gigabyt

Autorzy wyrazili zgodę na wykorzystanie zdjęć.

Tekstura T448p-118 powstała ze zdjęć nie-teksturowych, przez co niektóre elementy są słabej jakości.

Proszę o przesyłanie do mnie zdjęć na tekstury tych maszyn :)

Bombardier & Sigman | 2008/2009
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: dasi700 w 03 Lutego 2009, 11:40:53
Wpisy do DYNAMIC.dat ??
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: piotrek0804 w 03 Lutego 2009, 11:44:40
Wpisy do DYNAMIC.dat ??
Po co Ci wpisy do Dynamic.dat? Ściągnij starter @Ra to nie będą Ci potrzebne.
@Sigman, @Bombardier szacun dla was:) Odwaliliście kawał dobrej roboty.
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: mechanik88 w 03 Lutego 2009, 11:56:35
U mnie nie wyświetlają się tekstury, wpisy dałem takie jakie były w pliku tekstowym, wpisy do dynamic. dat również wpisałem i nic.
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: Dozer w 03 Lutego 2009, 12:13:54
Czyli jak wczytasz scenerię i wstawisz ten skład gdzieś, masz biały, nieoteksturowany model, bo nie wiem, czy dobrze rozumiem. Jeśli masz biały, nieoteksturowany model, masz zły wpis do scenerii.
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 03 Lutego 2009, 12:19:35
Ja bym raczej stawiał na to, że karta graficzna nie wyrabia z teksturami. Spróbuj sobie zmniejszyć ich rozdzielczość.
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: Marconi w 03 Lutego 2009, 13:21:22
Ja bym raczej stawiał na to, że karta graficzna nie wyrabia z teksturami. ...
Tekstury mają rozdzielczość 1024x1024, więc nie są problemem dla karty graficznej. Problemem usera są najpewniej błędne wpisy.
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: paul4402 w 03 Lutego 2009, 13:50:57
Mechanik88 ja miałem podobnie i dopiero tekstury mi sie wyświetliły jak zmieniłem nazwe folderu z T448p.v01 na T448p. Może to pomoże Tobie bo u mnie zadziałało, tylko pamiętaj, żeby we wpisach do scenerii pozmieniać nazwy PKP\T448p.v01 na PKP\T448p.
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: Wilu w 03 Lutego 2009, 15:24:32
Ja mam starter Ra, i nawet on nie wykrywa mi lokomotywy...
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: Dozer w 03 Lutego 2009, 15:28:42
Nie wykrywa Ci lokomotywy, ponieważ we wpisie do scenerii masz nobody. Jeśli miałbyś headdriver, lok pojawiłby się w starterze. Ale po co to zmieniać, skoro i tak nie pojeździsz tym lokiem, bo nie ma do niego kabiny.
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: Wilu w 03 Lutego 2009, 15:38:57
Aha to nawet nie zauważyłem. :D :P
Dzięki ;)
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: mechanik88 w 03 Lutego 2009, 15:51:17
W porządku problem rozwiąznay,tak jak pisał paul4402 zmieniłem nazwe folderu T448p.v01 na T448p i wszystko pięknie gra. Przy okazji to ładne loki, napewno zagrzeją miejsce w moim albumie:)
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 03 Lutego 2009, 16:21:08
Ogólnie rzecz ujmując wykryłem drobny błąd w długości loka :)
Sprzęg nie sięga haka loka/wagonu sąsiedniego.
Długość jest ciut za długa: lok + lok i lok + wagon mają przerwy między buforami/zderzakami.
Tylko to zauważone jako błąd :)
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: Sigman w 03 Lutego 2009, 16:40:54
Zmień sobie długość w plikach .chk, w "Dimensions" długość to "L".
Tytuł: Odp: T448p
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 03 Lutego 2009, 21:28:49
@Sigmnan, już to dawno zrobiłem, informuje tylko autorów o błędzie ;)
Tytuł: T448p - skrypt instalacyjny
Wiadomość wysłana przez: Ra w 04 Lutego 2009, 02:36:30
To ja tylko poinformuję, że dostępny jest skrypt instalacyjny, na stronie paczki:
http://eu07.pl/download/paczki/291i-t448p.v01.rar.html (http://eu07.pl/download/paczki/291i-t448p.v01.rar.html)

Skrypt sprawdza, czy są zainstalowane dźwięki, wypisane w plikach mmd. W obecnej wersji instalatora (1.0.75) nie ma jeszcze możliwości wypakowania dźwięków z innej paczki bez nadpisywania tych, które są obecne. Będzie to dodane w przyszłości.


   « Dodano: 04 Lutego 2009, 13:39:51 »
Skrypt instalacyjny został zmodyfikowany tak, że kopiuje pliki do katalogu T448p_v01, ponieważ Symulator ma problemy z rozpoznawaniem rozszerzenia tekstury, jeśli w nazwie katalogu jest kropka.