- Symulator MaSzyna -

Forum techniczne => WWW => Wątek zaczęty przez: Akvin w 10 Listopada 2008, 15:00:52

Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 10 Listopada 2008, 15:00:52
4. Niedopuszczalne jest podawanie linków do nieprzetestowanych dodatków na forum. Wszelkie posty tego typu będą w trybie pilnym przenoszone do działu Paczki (http://eu07.pl/forum/index.php/board,23.0.html).
Ten punkt od dzisiaj zaczyna obowiązywać. Nieprzetestowane dodatki nie mogą być publikowane w działach ogólnodostępnych.
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 11 Listopada 2008, 15:53:25
Chciałbym dodać, że nieprzetestowane dodatki to również te, które mają swój wątek w dziale Paczki, ale autor nie czekał 'ustawowych' dwóch tygodni na przetestowanie przez grupę BT i wydał je w działach ogólnych przed upływem tego czasu.
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 11 Listopada 2008, 16:45:11
Czyli to również obejmuje tekstury?
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: adsim w 11 Listopada 2008, 16:48:56
Tak. Dlatego też ja bym proponował skrócić ten czas dla tekstur.
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 11 Listopada 2008, 17:56:56
To w takim razie ja bym proponował nastepująco:

Dodatki oparte na t3d czyli modele wszelkich rzeczy (np tabor, budynki obiekty infrastruktury)> 2tyg
Tekstury na dowolny obiekt > 3 dni
Ince > 1 tydzień
Scenerie > Miesiąc (lub czas nieokrślony w zalezności od stopnia zaawansowania scenerii na prośbę autora np 2 miesiące)
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: Ra w 11 Listopada 2008, 18:15:09
To nie jest kwestia skomplikowania dodatków, tylko personelu testującego. A dokładniej, to personelu na etacie nie mamy i trzeba też dać szansę tym Betatesterom, co zaglądają raz na tydzień...
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 11 Listopada 2008, 18:20:12
A kwalifikacje? Nie kazdy zna się na danym typie rzeczy. Jedni dobrze czują się w teksturach, inni w t3d i modelarstwie a inni jeszcze znają na wylot ince i schematy działania scenerii. Tak więc mimo iż personelu dużo to ten personel nie na wszystkim się zna. Przykro mi to mówić, ale pamiętam jak rulz wystawiał chk do sprawdzenia, to mało kto potrafił się wypowiedzieć.
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 11 Listopada 2008, 19:11:42
Dzisiaj to już chyba tylko sam Q zna działanie całego symka na wylot;]
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 11 Listopada 2008, 19:15:33
No własnie o to chodzi. Wg założeń beta, każdy z nas powinien być jak master Q.
Tytuł: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 11 Listopada 2008, 19:17:32
Nie do zrobienia, dzisiaj są specjalizacje. A w niektórych mało ludzi, a ci którzy są, mają na prawdę mało czasu. Życie.
Tytuł: Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: youBy w 12 Lutego 2009, 21:47:39
Myślę, że można by uregulować kwestię błędów formalnych - brak pliku info, brak struktury katalogów. Niektórzy teraz obawiają się, że każde przepakowanie przedłuża czas testowania i wydania dodatku, podczas gdy nie jest to konieczne.

Dzisiaj to już chyba tylko sam Q zna działanie całego symka na wylot;]
Fizyki i AI to on nawet nie otwiera :]
Tytuł: Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 12 Lutego 2009, 21:56:47
Ale konkretnie o jakie regulacje chodzi? O to że poprawki wymienionych błędów nie będą skutkowały przesunięciem terminu akceptacji?

Tytuł: Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 13 Lutego 2009, 09:19:27
W dziale TEST DODATKÓW proponuje wprowadzić obowiązek uzasadnienia modyfikacji istniejących dodatków do symulatora. Nie długo namnoży się nam cała masa dodatków nic nie wnoszących do projektu, a wprowadzi tylko bałagan. Pomysł jest efektem próby przemycenia niepublikowanych dotąd dodatków a także mizerną jakością i ubogą ilością wprowadzonych zmian, jak ktoś zauważył - podpierając się cudzą pracą.
Myślę że niektóre dodatki obronią się same, niektóre niech bronią ich autorzy. Myślę że podniesie to ich jakość a także zniechęci do krętactwa.
Tytuł: Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 13 Lutego 2009, 11:57:31
Uzasadnienie, a głównie szczegółowa lista zmian w przypadku modyfikacji istniejących dodatków byłyby wskazane np w pliku .txt
Tytuł: Odp: Dyskusja o Procedurze zgłaszania i akceptacji dodatków
Wiadomość wysłana przez: youBy w 13 Lutego 2009, 14:06:14
Ale konkretnie o jakie regulacje chodzi? O to że poprawki wymienionych błędów nie będą skutkowały przesunięciem terminu akceptacji?
Dokładnie o tym myślałem, szczególnie gdy poprawiony plik info jest dosyłany przed upływem dwóch tygodni.