- Symulator MaSzyna -
Forum techniczne => WWW => Wątek zaczęty przez: Akvin w 10 Listopada 2008, 15:00:52
-
4. Niedopuszczalne jest podawanie linków do nieprzetestowanych dodatków na forum. Wszelkie posty tego typu będą w trybie pilnym przenoszone do działu Paczki (http://eu07.pl/forum/index.php/board,23.0.html).
Ten punkt od dzisiaj zaczyna obowiązywać. Nieprzetestowane dodatki nie mogą być publikowane w działach ogólnodostępnych.
-
Chciałbym dodać, że nieprzetestowane dodatki to również te, które mają swój wątek w dziale Paczki, ale autor nie czekał 'ustawowych' dwóch tygodni na przetestowanie przez grupę BT i wydał je w działach ogólnych przed upływem tego czasu.
-
Czyli to również obejmuje tekstury?
-
Tak. Dlatego też ja bym proponował skrócić ten czas dla tekstur.
-
To w takim razie ja bym proponował nastepująco:
Dodatki oparte na t3d czyli modele wszelkich rzeczy (np tabor, budynki obiekty infrastruktury)> 2tyg
Tekstury na dowolny obiekt > 3 dni
Ince > 1 tydzień
Scenerie > Miesiąc (lub czas nieokrślony w zalezności od stopnia zaawansowania scenerii na prośbę autora np 2 miesiące)
-
To nie jest kwestia skomplikowania dodatków, tylko personelu testującego. A dokładniej, to personelu na etacie nie mamy i trzeba też dać szansę tym Betatesterom, co zaglądają raz na tydzień...
-
A kwalifikacje? Nie kazdy zna się na danym typie rzeczy. Jedni dobrze czują się w teksturach, inni w t3d i modelarstwie a inni jeszcze znają na wylot ince i schematy działania scenerii. Tak więc mimo iż personelu dużo to ten personel nie na wszystkim się zna. Przykro mi to mówić, ale pamiętam jak rulz wystawiał chk do sprawdzenia, to mało kto potrafił się wypowiedzieć.
-
Dzisiaj to już chyba tylko sam Q zna działanie całego symka na wylot;]
-
No własnie o to chodzi. Wg założeń beta, każdy z nas powinien być jak master Q.
-
Nie do zrobienia, dzisiaj są specjalizacje. A w niektórych mało ludzi, a ci którzy są, mają na prawdę mało czasu. Życie.
-
Myślę, że można by uregulować kwestię błędów formalnych - brak pliku info, brak struktury katalogów. Niektórzy teraz obawiają się, że każde przepakowanie przedłuża czas testowania i wydania dodatku, podczas gdy nie jest to konieczne.
Dzisiaj to już chyba tylko sam Q zna działanie całego symka na wylot;]
Fizyki i AI to on nawet nie otwiera :]
-
Ale konkretnie o jakie regulacje chodzi? O to że poprawki wymienionych błędów nie będą skutkowały przesunięciem terminu akceptacji?
-
W dziale TEST DODATKÓW proponuje wprowadzić obowiązek uzasadnienia modyfikacji istniejących dodatków do symulatora. Nie długo namnoży się nam cała masa dodatków nic nie wnoszących do projektu, a wprowadzi tylko bałagan. Pomysł jest efektem próby przemycenia niepublikowanych dotąd dodatków a także mizerną jakością i ubogą ilością wprowadzonych zmian, jak ktoś zauważył - podpierając się cudzą pracą.
Myślę że niektóre dodatki obronią się same, niektóre niech bronią ich autorzy. Myślę że podniesie to ich jakość a także zniechęci do krętactwa.
-
Uzasadnienie, a głównie szczegółowa lista zmian w przypadku modyfikacji istniejących dodatków byłyby wskazane np w pliku .txt
-
Ale konkretnie o jakie regulacje chodzi? O to że poprawki wymienionych błędów nie będą skutkowały przesunięciem terminu akceptacji?
Dokładnie o tym myślałem, szczególnie gdy poprawiony plik info jest dosyłany przed upływem dwóch tygodni.