- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: ShaXbee w 08 Grudnia 2008, 12:21:29
-
Witajcie,
Zbieram informacje o sprzęcie jakiego używają forumowicze w celu określenia możliwości używania shaderów. Proszę o wybranie odpowiedniej opcji z listy.
-
Cześć!
Korzystając z okazji chciałbym się dołączyć do tematu. Mając takie informacje mógłbym zwiększyć ilość obiektów (detali) w trasach, aby przy dużym zagęszczeniu infrastruktury symulator płynnie działał.
-
Ja mam Geforce 9600GT, ale nie było w ankiecie, więc wybrałem GF6xxx lub nowsze.
-
Po to jest ta opcja - GF9600 jest nowszy od GF6xxx.
-
ATI Radeon HD 3870
Edit: Głos poprawiony.
-
Czyli wpada pod "Radeon 95xx lub nowsza" - proszę o poprawienie głosu.
-
Ti4/FX5 jest niemiarodajne, gdyż te karty mają kompletnie inną architekturę (FX ma obsługe shaderów 2.0, Ti4 tylko oidp 1.1 i 1.4).
-
Brakuje serii ATI Radeon HD 48xx
Piec hutniczy -> 4850 :)
-
ATI Radeon X600 PRO
-
@YouBy: Dlatego wrzuciłem FXy do jednego worka z GF3/4, że nie wspiera on pełnego standardu OpenGL2.0 i w jego wypadku trzeba będzie używać shaderów 1.4 lub 1.2.
@Surgeon, @Hary51: Radeon nowsze
W wątku proszę pisać tylko jeśli macie nietypową kartę graficzną - precyzowanie jest niepotrzebne.
-
Prosze o oddanie glosu osoby ktore jeszcze tego nie zrobily.
-
Obawiam się, że 1/4 ludzi temat oleje, a potem będą litanie pretensji, że:
- panie, dlaczego mi nie działa?
- bo ma shadery 2.0...
- ale ja mam kartę bez tych cudów, co to za ^%*&# robicie, ignoranci!
- ale był temat na forum...
- co mnie forum obchodzi, nigdzie nie było napisane, że jak korzystam z MaSzyny, to muszę forum czytać...
Cóż, pozostanie tylko napisać, że:
- koniec i bomba, kto nie czytał, ten trąba ;-)
-
Taaaa... Wydaje mi sie ze jeszcze conajmniej rok minie zanim uzytkowe wersje SPT ujrza swiatlo dzienne. Do tego czasu ilosc osob ze starszymi kartami jeszcze bardziej zmaleje. No przeciez za 65 zl mozna kupic karte z GF 6600 GT i obsluga Vertex Shader 3.0...
-
Stacjonarka GF4 MX440 // GF FX5200
Laptop GF9200M GS :)
-
Nie można tej ankiety "wyrzucić" jako pierwszy komunikat po zalogowaniu użytkownika?
Czasem na innych forach pojawia się monit o przekroczeniu liczby nieczytanych wiadomości. I u nas by się pojawiała ankieta dopóki głos nie zostałby oddany.
-
Taaaa... Wydaje mi sie ze jeszcze conajmniej rok minie zanim uzytkowe wersje SPT ujrza swiatlo dzienne. Do tego czasu ilosc osob ze starszymi kartami jeszcze bardziej zmaleje. No przeciez za 65 zl mozna kupic karte z GF 6600 GT i obsluga Vertex Shader 3.0...
Pragnę zauważyć że wymagania gier są dawane pod konkretną grę i nie czeka się aż ludzie dostosują sprzęt pod wymogi gry przed jej wydaniem. Komu zależy na grze to "uciuła" te parę zł by coś sobie tam wymienić. Tym bardziej że jak się domyślam SPT będzie potrzebowała głównie wymiany karty graficznej, na ciut nowszą, a koszt tej wymiany nie jest jak widać wygórowany. Chyba że SPT będzie miał wymagania jak np. GTA 4?
Czekając na każdego można sie nie doczekać.
-
Nikt nie czeka, po prostu logiczne zalozenia SPT wciaz sa w powijakach, dluga droga do uruchamialnej wersji...
A zalozenia sa takie, ze SPT bedzie na tym samym sprzecie chodzilo szybciej niz obecna wersja.
-
Poprostu muszę podjąć decyzje projektowe - czy pakować się w shadery z OpenGL 2.0 czy raczej używać starszych. Przy obecnym układzie głosów widać że osoby posiadające karty niezgodne z OGL 2.0 będą miały renderowanie bez żadnych shaderów - SPT będzie dalej grywalne, ale oprawa graficzna może być znacznie uboższa.
-
Na laptopie mam Mobile Intel 965 Express Chipset Family, nie znam się i nie jestem pewien czy podpada pod coś z opcji do wyboru.
-
@Dolmio: I965 ma X3100
-
Poprostu muszę podjąć decyzje projektowe - czy pakować się w shadery z OpenGL 2.0 czy raczej używać starszych. Przy obecnym układzie głosów widać że osoby posiadające karty niezgodne z OGL 2.0 będą miały renderowanie bez żadnych shaderów - SPT będzie dalej grywalne, ale oprawa graficzna może być znacznie uboższa.
Zdrowe podejście. Szlag mnie trafiał, jak kiedyś niektóre aplikacje czy (o wiele częściej) gry, potrafiły się na mnie wypiąć, bo musiały mieć Shadery & Bajery znalezione w kompie. Widać, że najważniejsza jest w MaSzynie jednak nadal fizyka, nie grafika, i chwała wam za to, drodzy twórcy. Oby tak dalej! :)
-
Witam,
ja z MaSzyny korzystam na dwóch laptopach, oba mają układy Intel GMA. Zbyt dobre to one chyba nie są, na wielu trasach mam mały FPS, mimo że włączyłem opcje potrójnego buforowania (zawsze trochę podniesie).
Co to są właściwie te shadery?
-
Co to są właściwie te shadery?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Shader (http://pl.wikipedia.org/wiki/Shader)
-
Poprostu muszę podjąć decyzje projektowe - czy pakować się w shadery z OpenGL 2.0 czy raczej używać starszych. Przy obecnym układzie głosów widać że osoby posiadające karty niezgodne z OGL 2.0 będą miały renderowanie bez żadnych shaderów - SPT będzie dalej grywalne, ale oprawa graficzna może być znacznie uboższa.
Zdrowe podejście. Szlag mnie trafiał, jak kiedyś niektóre aplikacje czy (o wiele częściej) gry, potrafiły się na mnie wypiąć, bo musiały mieć Shadery & Bajery znalezione w kompie. Widać, że najważniejsza jest w MaSzynie jednak nadal fizyka, nie grafika, i chwała wam za to, drodzy twórcy. Oby tak dalej! :)
ShaXbee ujął to troszkę inaczej. Poczytaj, pomyśl. Za rok będzie jeszcze mniej ludzi ze sprzętem nie obsługującym wersji 2.0, co za tym idzie nie znajdziesz tu nawet słowa, że jakość grafiki zejdzie na boczny tor. Poczytaj, popytaj o SPT, jaki silnik graficzny, co potrafi... i czytaj dokładnie.
-
Gainward GF9600GT 512mb DDR3 OC (GPU-700 GRAM-2000 Shader-1760)
Cenna informacja, ale ankieta już dawno nieaktywna jest, a poza tym ostatni post był wysłany ponad 2 miesiące temu...
Uważaj na przyszłość.
Quark-t
Upsss. Za długo przed kompem. Przepraszam.